...... on lähettänyt seksuaalissävytteisiä vieste

Nassen

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkhps

Voi Toimi, Toimi, sinua - ei noin saa TOIMIa! Kristitty ja poliitikko, nyt meni ministerin salkku tai eduskunnan puhemiehen paikka.

Kunniaksi kuitenkin että ei selittele. Turvautui toki vanhaan krisseli seliselitykseen että vajavainen ihminenhän minä vain olen. Kas kun ei maininnut mitään jumalan lahjasta luomukselleen, omalle kuvalleen, luomakunnan kruunulle - vapaasta tahdosta. Oliko tämä tapaus jumalan tahto? Ainakin sallimus.

Kristityt muistavat uskonsa perustan kaikkien ihmisten syntisyyden vain silloin kun jäävät itse siitä kiinni. Muuten he tupaavat unohtamaan tämän kristinuskon perustan, kaikkien luojan luomien syntisyyden, jota ilman kristinuskoa ei olisi olemassa.

Pyyteli vielä naisia salaamaan viestit. Tiesi että niiden julkitulosta ei hyvää seuraa, mutta vahva vietti vei miestä ja mies vikisi ja viestitteli. Ilmankos seksi on niin vaikea asia tosiuskovaisille. Seksuaalisuuttaanko ihmiset pakenevat uskon helmoihin, ja siksikö niissä piireissä on niin paljon seksiskandaaleita?

Olisko parempi yrittää kohdata reaalimaailmassa se seksualisuutensa eikä yrittää paeta sitä uskontoon, piilottaa sitä sinne, ja leikkiä kuin sitä ei olisi, tai se olisi vain paha.

Taitaa olla hiekolla pohjalla sellainen tulkinta että puolueen vaihto KD:stä PS:ään olisi tässä oleellista? Vai pystyisikö KD:ssä paremmin kurissa ja nuhteessa, kovempi paine, "vertaistuki"?

Onko tässä Hakkaraisen vaikutusta? Seura tekee kaltaisekseen? Mut eipä ole Toimi kai vielä ryyppäämään alkanut.

Aiika paljon oon kuulunut puolusteluja, ja tukea Toimille. Se että toimi ehdotteli naisille, tekee sen että joidenkin ( mm. uskovaisten) homofobikkojen mielestä Toimi toimi ihan oikein, niin kuin terveen miehisen miehen tuleekin.

• Niinpä niin.

Taitavat Tukeea Tomia tässäkin jutussa vaikka raamattu kieltää tuommoisen toiminnan.

• voiToimiparkaa

Meinasin laittaa sähköpostia Toimille, mutta minäkin olen vain ihminen ja Jumalan edessä lankeava. Entäpäs jos itsellenikin tulee valvomattomuus ja Herra voi sen sallia, jos olen liian kärkeä langennutta ruoskimaan.
        Täytyy kyllä syvä valvomattomuus elämään tulla jos uskovainen ihminen noin pitkäjaksoisesti vilpistyy.
        Toivottavasti ei ainakaan ministerin pallille pääse. Ei kestä sellaista vastuuta, jos on noin heikoilla ja ei hallitse itseään.

• hjkhps
        satan kirjoitti:

Niinpä niin.

Taitavat Tukeea Tomia tässäkin jutussa vaikka raamattu kieltää tuommoisen toiminnan.

Jo on ilmeisesti uskovaisten homovihaajien viestejä näkynyt, joissa puolustellaan Toimin toimintaa sillä että hän on mies ja viestitteli naisille, heterotoimintaa siis, ja kaikki sellainen on ilmeisesti heille ok, tosimiehen touhua.

Sillä ei ole heille kaiketi mitään väliä että Toimi on poliitikkonakin tuonut voimakkaasti esiin sen että on tosikristitty, uskovaisuus on olennainen osa hänen poliitikon imagoaan, hän tekee politiiikkaa uskonnollisista, kristillisistä arvoista käsin. Ja moittii kärkkäästi niitä, jotka eivät niitä noudata.

Kyllä silloin on lupa odottaa että Toimi toimii itsekin niin kuin saarnaa. Jos vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia vetoamalla kristilliseen aviokäsitykseen, niin ei voi itse naimisissa olevana seksiviestitellä toisten naisten kanssa, koska sekin on kristillisen aviokäsityksen ja arvojen vastaista. Ja jos niin tekee, on ihan hyvä että se kerrotaan julkisuuteen.

Ja viestittelyn, ehdottelun, kohteena olleet naiset toivat asian julkisuuteen kuulemma siksi että Toimi oli aikaisemmin kritisoinut muiden PS:n edustajien mm. seksi kohuja. Toimin tekopyhyys alkoi ärsyttää noita naisia.

Ihan sama kuin jos poliitikko tekee politiikkaa perheensä avulla, tuomalla sen julkisuuteen, niin silloin medialla on oikeus kirjoittaa myös poliitikon perheestä, ikäviäkin asioita.

• hjkhps
        hjkhps kirjoitti:

Jo on ilmeisesti uskovaisten homovihaajien viestejä näkynyt, joissa puolustellaan Toimin toimintaa sillä että hän on mies ja viestitteli naisille, heterotoimintaa siis, ja kaikki sellainen on ilmeisesti heille ok, tosimiehen touhua.

Sillä ei ole heille kaiketi mitään väliä että Toimi on poliitikkonakin tuonut voimakkaasti esiin sen että on tosikristitty, uskovaisuus on olennainen osa hänen poliitikon imagoaan, hän tekee politiiikkaa uskonnollisista, kristillisistä arvoista käsin. Ja moittii kärkkäästi niitä, jotka eivät niitä noudata.

Kyllä silloin on lupa odottaa että Toimi toimii itsekin niin kuin saarnaa. Jos vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia vetoamalla kristilliseen aviokäsitykseen, niin ei voi itse naimisissa olevana seksiviestitellä toisten naisten kanssa, koska sekin on kristillisen aviokäsityksen ja arvojen vastaista. Ja jos niin tekee, on ihan hyvä että se kerrotaan julkisuuteen.

Ja viestittelyn, ehdottelun, kohteena olleet naiset toivat asian julkisuuteen kuulemma siksi että Toimi oli aikaisemmin kritisoinut muiden PS:n edustajien mm. seksi kohuja. Toimin tekopyhyys alkoi ärsyttää noita naisia.

Ihan sama kuin jos poliitikko tekee politiikkaa perheensä avulla, tuomalla sen julkisuuteen, niin silloin medialla on oikeus kirjoittaa myös poliitikon perheestä, ikäviäkin asioita.

Ajatellaanpa että Toimi, ja vieläpä sinkkuna, olisi lähettänyt vastaavia viestejä miehille, jotka (toisin kuin nämä naiset, joille Toimi seksiviestinsä yllättäen ja pyytämättä lähetti), olisivat olleet innolla ja halulla leikissä mukana ja ottaneet seksiehdotukset mieluusti ja tyydytyksellä vastaan. Ja nämä viestit olisivat tulleet julkisuuteen.

Kylläpä nämä uskovaiset homovihaajat, jotka nyt puolustelevat Toimia, olisivat hänet helvetin kiroihin tervemenneeksi toivottaneet. Vaikka Toimi ei olisi tällöin loukannut puolisoaan, jos hänellä ei sellaista siis olisi ollut, eikä olisi loukannut viestiensä kohteitakaan, koska he olisivat olleet halukkaita noita viestejä vastaanottamaan.

En minä ainakaan ole Toimin toimia, seksiehdotteluja kategorisesti tuomitsemassa. Jos hän ei profiloisi itseään poliitikkona kristillisistä arvoista käsin, ja olisi sinkku, ja jos viestien vastaanottajat olisivat halulla juonessa mukana, niin ei mitään valittamista.

Tai jos Toimi olisi ehdotellut vaimolleen samoin sanakääntein kuin näille "vieraille" naisille. Ei mitään motkottamista olisi minulla siinä tapauksessa, eikä pitäisi olla kenelläkään muullakaan.

Voipa tietty olla että Toimi on niin tehnytkin, mutta kun ei ole saanut vastakaikua, niin tässä sitä ollaan.

Jotenkin pitäisi kai yrittää selvittää, että jos lähettelee tollasia viestejä, että vastaanottaja olisi myötämielinen niille, ja viimeistään kun käy ilmi että ei ole niin lopettaa niiden lähettely siihen paikkaan, eikä ruveta Ike Kanervaksi, ikivonkaajaksi. Jos nainen muuttaa mieltään myöhemmin niin voi itse ottaa yhteyttä Toimiin. Ja hänellä on silloin oikeus olettaa, että se on Toimin mielestä ok.

• Ihan ymmärrettävää, että mies koettaa päästä panolle. Mutta aika noloa, että joutuu pyytelemään sitä anteeksi muilta kuin puolisoltaan. :-)

• Nassen

Onhan se voinut päästä uittamaankin, mene ja tiedä :) :)

• Nassen kirjoitti:

Onhan se voinut päästä uittamaankin, mene ja tiedä :) :)

Niinpä. Mutta kumpikohan olisi suurempi synti median hampaissa: onnistunut vonkaus, vaiko hukkaan mennyt?

• A10097 kirjoitti:

Niinpä. Mutta kumpikohan olisi suurempi synti median hampaissa: onnistunut vonkaus, vaiko hukkaan mennyt?

Aika hyvin ihmiset ovat jättäneet huomioimatta sen etää Toimi on naimisissa ja hänellä on kaksi lasta.

• fgjhfgh

Joutuu pyytelemään anteeksi yleisemminkin, ei vain vaimolta, koska on itse asettanut riman korkealle muille, niin silloin pitää olla itselleenkin rima samalla korkeudella. Ei Toimi olisi hyväksynyt sitä mitä itse teki toisen tekemänä.

• Kalju_Pitkätukka

Joo, mutta kyllä "Nussittuna nukkuisit sikeämmin" on aika surkea iskurepliikki, myötähäpeää tuollainen herättää.

• 511

Mutta pitäähän Persujen jäsenen persuilla.

• Reddington

Sellaisia perverssejä ne uskovaiset tuppaavat olemaan. Taas kerran tuli se todistettua.

• ateismionnolla

Minä uskon että lopunaikaan näitä tulee. Se ei tee yhtään tyhjäksi sitä, että Jumala on, tuomitsee synnin ja ihminen, niin sinä, minä kuin Toimikin on kerran vastuussa Karitsan tuomioistuimen edessä.

• Reddington

Juu juu. Toimi astuu piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän uskispervojonon viimeiseksi. Sillä sinun jumalallasi menisi ikuisuus pelkkien pervouskovaisten tuomitsemiseen...

• I_W_S

Osaatkos arvioida kuinka pitkä tämä lopunaika on? Edes sadan vuoden tarkkuudella?

• ateimionnolla

Lopunaika alkoi kyllä jo Jeesuksen taivaaseen astumisen jälkeen, mutta se roppurynnistys nyt alkanut: Israelin valtion synty v. 1948 ja juutalaisten takaisinpaluu kansojen merestä, evankeliumin saarnaaminen kaikille kansoille. Kristikansan luopumus, uuspakanuus, mutta vastaavasti valtavat herätyksen muualla. Ateismi, räikeimmät synnit kuten homous, jumalanpilkka, mullistuksen luonnossa, maanjäristykset, sodat, globaaliset ongelmat, jotka tulevat kaikkien tietoon ja koskevat kaikkia. Tiedon kulku salamannopeasti, pedonmerkki (mikrosiru), luetteloa voisi jatkaa.
        Minä en tiedä aikamäärää, mutta 100 vuotta on ihme, jos ei sen sisällä Jeesuksen paluu tapahdu.

• ateimionnolla kirjoitti:

Lopunaika alkoi kyllä jo Jeesuksen taivaaseen astumisen jälkeen, mutta se roppurynnistys nyt alkanut: Israelin valtion synty v. 1948 ja juutalaisten takaisinpaluu kansojen merestä, evankeliumin saarnaaminen kaikille kansoille. Kristikansan luopumus, uuspakanuus, mutta vastaavasti valtavat herätyksen muualla. Ateismi, räikeimmät synnit kuten homous, jumalanpilkka, mullistuksen luonnossa, maanjäristykset, sodat, globaaliset ongelmat, jotka tulevat kaikkien tietoon ja koskevat kaikkia. Tiedon kulku salamannopeasti, pedonmerkki (mikrosiru), luetteloa voisi jatkaa.
        Minä en tiedä aikamäärää, mutta 100 vuotta on ihme, jos ei sen sisällä Jeesuksen paluu tapahdu.

Ensimäinen näkemäni fundisteksti, jossa pystytään yhdistämään Suuri Luopumus ja Suuri Herätys. Erinomaista. Kyllä tiedetään että teillä mielikuvitusta on, ja tässä sitä on käytetty rohkeasti.
        >100 vuotta on ihme, jos ei sen sisällä Jeesuksen paluu tapahdu.
        Ne jotka elävät näkevät siis ihmeen: Jeesuksen paluuta ei tapahdu.
        Mitenkäs muuten viime vuosina havaittu äärimmäisen köyhyyden raju väheneminen, lapsikuolleisuuden huima lasku ja hengenvaarassa elävien ihmisten ennätyksellisen pieni osuus synkkaavat Lopun aikoihin?

• NäinEiVoiJatkua
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ensimäinen näkemäni fundisteksti, jossa pystytään yhdistämään Suuri Luopumus ja Suuri Herätys. Erinomaista. Kyllä tiedetään että teillä mielikuvitusta on, ja tässä sitä on käytetty rohkeasti.
        >100 vuotta on ihme, jos ei sen sisällä Jeesuksen paluu tapahdu.
        Ne jotka elävät näkevät siis ihmeen: Jeesuksen paluuta ei tapahdu.
        Mitenkäs muuten viime vuosina havaittu äärimmäisen köyhyyden raju väheneminen, lapsikuolleisuuden huima lasku ja hengenvaarassa elävien ihmisten ennätyksellisen pieni osuus synkkaavat Lopun aikoihin?

Otsikko tänään: Lasten hyväksikäyttö vähentynyt
        Tule Jeesus pian!

• jössesesso

TÄSSÄ NÄHDÄÄN MILLAISIA KAKSNAAMASIA PASKANJAUHAJIA USKOVAISET ON??!!

• Valitettavasti tunnen Raamatun sanan heikosti.
      Mutta ei sieltä taida löytyä kieltoa, ettei tekstareita tai s-postia saa lähettää.
      Lihanhimo alkaa olla Suomessa pian hyvin yleistä kun ilma lämpenee ja grillauskausi tekee tuloaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1149
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      887
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      801
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      666
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76