mitä tarkoittaa ajattelu?
Miten kertoisit tietämättömälle
4
55
Vastaukset
- Eerrrro
Aivosähköistä toimintaa.
- Eitietoisuus
Sähkökemiallista pikemminkin. Mutta miten tietoisuus syntyy, sitä ei tiedetä. Edes sitä perustuuko tiedettyihin ilmiöihin. On olemassa asioita joista tiedetään ettei niitä tiedetä ja ilmeisesti myös sellaisia joista ei tiedetä että niitä ei tiedetä.
- aikalainen
Hän kertoisi sen näin.
Ajatus on kehityksen kautta materiasta syntynyt sen korkeimpana tuotteena.
Kun ihminen oppi vähitellen kommunikoimaan toisten kanssa, niin seurauksena syntyi tuon puheen mukainen ajattelu, joka on aikaan sidottu.
Ajatuksen syntyminen on hyvä asia, sillä se mahdollisti informaation ja tekniikan huoiman kehitylksen.
Alunperin ihminen eli henkisesti ajattomassa tilassa, jossa eläimet elävät nyt, mutta kun ajatus tuli tietämättään, myös tälle henkiselle alueelle, niin se loi sinne ajallisen keskuksen, ajattelijan, eli minä olen, jonka jälkeen tuli yksilötietoiseksi erillisyydeksi.
Se oli katesrofi ihmiskunnan kehityksessä, sillä sen seurausta on tämä kaaosmainen maailma, joka kulkee tuhoaan kohti, sillä syyn ja seurauksen laki on armoton
Ajatus joutui tämän keskusen orjaksi, ja keksimään kaikenlaisia tuhoaseta
Jos ajatus olisi saanut olla vapaa, niin ihmiskunta olisi saattanut olla kehityksessään paljon pitemmällä kuin nyt
Vielä on mahdollisuus kääntää suunta jos ymmärretään ihmisen todellinen alkuperä
Tuon alkuperän esteenä ovat kuitenkin uskonnot ja aatteet, jotka haluavat ikuistaa tämän vallitsevan tilanteen, jotta voisivat hallita imhoismieltä ikuisesti Mielikuviemme/tietomme uudelleen organisoimista.
Organisointi = osien tai toimien järjestäminen toimivaksi kokonaisuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984