tiedän että joskus olisi ihan hyvä olla hiljaa mutta nyt en vaan pysty. mistä löytyy nnnäääiiinnn nnuijia ihmisalkuja kertokaa?? joku kirjottaa blogissaan maailman parhaan broikkupasta salaatin ohjeen,niin yks kysyy "onko pakko laittaa curryy kun en pidä?". siis... ensinnäkin..sen salaatin koko taika on nimenomaan mausteet,ja jokainenhan voi kotona laittaa vaikka paskaa siihen tilalle. mutta se ei ole sama salaatti perkkklll!!! ja "millä korvaan omenan allergiselle??".. no koklaas vaikka räkää!!
herramunjeee....
4
276
Vastaukset
- Suomenmieli
Tuon kommenttisi perusteella voin kertoa, että et itse maalaisjärkeä tunnista vaikka se tarjoiltaisiin sinulle ta-vu-vii-voi-neen.
- tsoukkitsoukki
Herramunjee on kaikissa ajatuksiinsa väärässä - ruoka on herkkä aihe ja varsinkin maustaminen - jokainen tekee niinkuin suu sanoo ja siihen on paha sanoa mitään.
Vaikka Wahlmannin ja Sukulan kokkailuista voisikin sanoa hyvinkin paljon ja hygienia ei ole se päällimmäinen asia. - tätitopakka
Todentotta -suomiperillinen nykyään niiiin uusavuton jotta.
Jos allerginen - menköön allergialiiton ruokaohjeiden kimppuun.
Joskus suu sanoo ei jollekin mausteelle -se johtuu mahasta, joka ei sitä siedä ! - Minnariinali
Ymmärrän sun tuskan. Sama kuin joku kommentoisi suklaakakun reseptissä, että on allerginen suklaalle, voisiko sen jättää pois tai korvata jollain. Siis häh! Ehkä allergikon kannattaisi sitten googlettaa vaikka jotain toista reseptiä kuin suklaakakkua. Jotenkin avutonta. Netti on pullollaan erilaisia reseptejä ja kaikkia voi muokata makunsa mukaan.
Tai entä omenapiirakasta: "mä en tykkää omenoista, voiko sen jättää pois..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621