Jeesus voitti saatanan, sillä hän rakasti syntisiä ihmisiä niinpaljon, että antoi henkensä meidän lunnaiksi.
Uskomalla Jeesukseen omana Lunastajanamme, voimme saada kaikki syntimme anteeksi ja iankaikkisen elämän Jumalan luona Kristuksen yhdeydessä.
Kiitos Jumalalle Jeesuksesta Kristuksesta VAPAHTAJASTAMME <3 Aamen.
Vain Jeesuksen kautta voimme elää iankaikkisesti:
6
<50
Vastaukset
Ilman Jeesusta ei ole iankaikkista elämää.
Kannattaa ajoissa uskoa Jumalan Sanaan ja tehdä parannus.
Kun omasta tahdostasi haluat jättää elämäsi kokonaan Jumalan haltuun, niin Hän tekee senjälkeen kaiken sinussa.
Sano vaikka joka ilta ja aamu, että : "Ota rakas Jumala KAIKKI minun ajatukseni ja tekoni huomaasi ja anna minulle voimia seurata Sinun tahtoasi. Minä pyydän tätä Vapatajani Jeesuksen kautta." Aamen.- iloinen_naurajaa
En halua olla jumalharhoista kärsivä idiootti!!! :-):-):-)
- ristisaatossa
Voisitklo kertoa joitain dokumentteja. Raamattukin kertoo kovin niukasti.
En ole tavannut edes JEESUSMARSSILLA milloinkaan. Kirkossa ja seuroissa
ei sen kummemmin. Risitisaatto leviää ja on kuin kultainen vasikka aikanaan. Jeesus lähti valkealla ratsulla voittajana voittamaan... toi maailmaan miekan punaisella hevosella,,, toi maailmaan vahvan puntarin, jonka vaaka ei erehdy yhdenkään ihmisen tekemisestä, oli ne sitten (denari=päivän palkka) ohria jne. jota seuraa kaikkia ihmisiä maailmassa sama palkka, KUOLEMA! ...jota seuraa tuonela, mikäli et ole ottanut ensimmäisestä ratsusta itsellesi takuumiestä.
"jota seuraa tuonela, mikäli et ole ottanut ensimmäisestä ratsusta itsellesi takuumiestä."
Ilm 20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, TULINEN JÄRVI.20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."
.
Ja kuten huomaamme lopussa Tuonelakin eli "kuolleitten sielujen tila", niin sekin heitetään aivan lopuksi "roskiin" kun sitä ei iankaikkisessa Jumalan valtakunnassa enää tarvita kun ihmiset elävät siellä ikuisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252