Kovasti hehkutetaan vetogurua, mutta onko ketään joka ostaa vihjeet säännöllisesti? Jos on niin laita sähköpostiosoitetta tai p.nroa kehiin niin keskustellaan hinnasta :D
Vastaukset 5
- pennasenmasa
Unohtakaa täysosuma ja varsinkin liirunlaarun-tietäjät minuuttimaksuillaaan ! Vetoguru on paras,puhelut vain vitosen kertamaksuna ja niillä on kertamaksu ollut aina vuodesta 1999 lähtien !
Ja niille soittaessa saa pitkävedon sijoituskohteet ja monivetojärjestelmät samalla puhelulla ! Olivat jonkun aikaa tauolla mutta jatkoivat helmikuuussa vihjaamista ja kuukausipalautukset ovat helmikuusta lähtien olleet voitollisia jokaikinen kuukausi ! Katsokaa palautukset sivuilta www.vetoguru.com ! Itse tilaan vihjeet edullisesti sähköpostiin joka on alle kolme euroa päivässä ! Suosittelen !- Kohtakerjäläinen
Tämä kuukausi on tappiolla ja pahasti :(
- monivetomies
nyt pääseekin mukaan niitten isompiin monivetoporukoihin ! ei veikkauksen valmisporukoissa noin kattavia järjestelmiä löydy ! lähettivät perjantaina sähköpostia ja lähdin heti messiin ja sivujen www.vetoguru.com mukaan taitaa olla osuudet jo kortilla!
- osuma
pelaan vetogurun vihjeitä vastaan. heinäkuussa pelikassa nelinkertaistettu. pelaan 100-500e veto.
- voitillist
jokainen voi katsoa itse vetogurun nettisivut ja tajuaa että on mennyt pitkän aikaa kankkulan kaivoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561