Oli luvannut minulle jo aikaa sitten että vietetään paljon yhteistä aikaa tässä kesäkuussa suunnilleen parin viikon ajan ja sitten viime tingassa hän alkaakin keksimään kaikkia syitä ettei voidakkaan tavata.
Olen tässä ollut jo reilut pari vuotta sellaisessa vähemmän vakavassa suhteessa tähän naiseen ja seksiäkin on harrastettu joka kerta kun ollaan tavattu. No tässä se taas nähtiin että naiset on petollisia eikä naisten sanaan ole luottamista. Olen samaan aikaa sekä surullinen, masentunut, raivostunut ja ennenkaikkea todella pettynyt. En tiedä miten tästä elämä nyt sitten mahtaa jatkua eteenpäin. Taidan tappaa itseni koska 99% varmuudella en tule löytämään minkäänlaista uutta suhdetta eikä sellainen nyt ole edes mielessäkään.
Eräs nainen petti lupauksensa
22
<50
Vastaukset
- PettynytJaSurullinenMies
Toisaalta on se varmaan jossain määrin omakin syy että menee kiintymään liikaa yhteen ihmiseen vaikka ei alunperin ole ollut puhe mistään parisuhteesta. Tuntuu silti niin helvetin pahalta.
- otanosaa
Se nainen löysi jonkun jännämiehen.
Sitä en halua hänestä uskoa ja jos näin on niin toivon että hänessa on edes naista myöntämään se jos näin on tapahtunut.
- oiuytr
Tuosta syystä silläkin riskillä, ettei uutta helposti löydä. Pitää naisen sydän särkeä varmuuden vuoksi mahdollisimman ilkeästi. Jää itselle parempi mieli.
No enpä tiedä ja tuskin tuon naisen sydän särkyy vaikka sanoisin tai tekisin mitä hyvänsä.
- ytm-panomies
Viinasta saa lohtua. vedä kunnon kännit ja mene baariin niin ehkä löydät lohduttajan.
En minä mitään lohduttajaa löydä sillä en ole mikään ytm. Eikä minusta muutenkaan herkkänä miehenä ole heti panemaan uutta naista kun en vieläkään voi käsittää miten tämä näin meni.
- Näinkävimulle
PettynytJaSurullinenMies kirjoitti:
En minä mitään lohduttajaa löydä sillä en ole mikään ytm. Eikä minusta muutenkaan herkkänä miehenä ole heti panemaan uutta naista kun en vieläkään voi käsittää miten tämä näin meni.
Eikä kannatakaan mitään panohommia ajatella, jos teidän suhde ei ole edes lopussa ja jos olisikin, niin kantsii surra ne surut ensin pois, eikä juosta heti uuden syliin, ei sitä eron jälkeen ole valmis mihinkään, kun on rikki ihmisenä.
- atännä
;(
Voisitko kysyä häneltä, miksi hän ei halua tavata sinua? Jospa hänkin on epävarma suhteessanne? Järjesti itselleen muuta menoa, kun ei ollut varma sinusta? Jos haluat häntä nähdä, sano se hänelle. Keskusteleminen on joskus helvetin vaikeaa, etenkin kun on tunteet mukana ja itsellä jo jonkinlainen pinttynyt mielikuva siitä tilanteesta eikä ehkä halua paljastaa itseään liikaa jos toinenkaan ei niin tee...
Joka tapauksessa se asia olisi hyvä selvittää.- PettynytJaSurullinenMies
No minä olen kyllä tehnyt kaikkeni selvittääkseni tilanteen mutta tuntuu ettei hänestä saa yhtään mitään irti vaikka olen puhunut täysin rehellisesti omista tuntemuksistani.
- atännä
No minä olen kyllä tehnyt kaikkeni selvittääkseni tilanteen mutta tuntuu ettei hänestä saa yhtään mitään irti vaikka olen puhunut täysin rehellisesti omista tuntemuksistani.
No voi p*ska. Eipä ole reilua tuollainen. Kyllä pitäisi olla sen verran selkärankaa, että voi sanoa mikä tilanne on tai edes keskustella siitä. Hylätyksi tuleminen on yksi kamalammista tunteista mitä elämän aikana joutuu kokemaan, se on jokin hyvin alkukantainen tunne.
- Näinkävimulle
No mitä te keskenänne olette sopineet, jos kerran olette vähemmän vakavassa suhteessa? Itsekin olen "vähemmän vakavassa suhteessa", kummallakin on oma elämänsä ja aika ajoin tavataan ja tehdään sen lisäksi muutakin kivaa yhdessä, tätä on jatkunut useamman vuoden, mutta itse en voisi ajatellakaan harrastavani seksiä muiden kuin hänen kanssaan eli miellän suhteen seurusteluksi kuitenkin. Nyt meidänkin tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että olen hänelle kertonut, että kaipaisin sitä, että nähtäisiin useammin, kuten näkyiltiin suhteen alussa, kun se arki ei ollut tullut vielä kuvioihin mukaan ja oltiin niin kiinni toisissamme siinä tunnehuumassa. Miehellä on kumminkin velvollisuuksia lapsensa suhteen ja myös miehen kaverit ja harrastukset ovat tulleet kuvioihin mukaan enemmän ja lisäksi mies on alkanut tekemään ylitöitäkin, joten itse olen joutunutkin sitten aika paitsioon tässä suhteessa. No sitten mies laittoikin viestiä useammin näkyilemisestä, kun laitoin sen oman toiveeni, mutta kumminkaan ei nähty, kun mieheltä ei enää tullutkaan mitään vastausta omaan viestiini enkä sen jälkeen ole saanut häneen yhteyttä. Itse olen nyt kahden vaiheilla, en tiedä mitä on tapahtunut? Vai olenko tullut jätetyksi kuin nalli kalliolle? Onhan meillä ollut aikoja, jolloin yhteydenpito on tökkinyt, mutta itse olen ajatellut ikävä kyllä sellaistakin vaihtoehtoa, että mies ei olekaan ollut minua kohtaan täysin rehellinen, vaan on alkanut säätää jonkun muun kanssa. Olen yrittänyt nähdä hänet hyvänä ja luotettavana ihmisenä, mutta en vain ymmärrä näitä hänen ohareitaan, eikä edes anna selitystä miksi? Ja yhden kerran on itsensä pussiinkin puhunut.
Pahalta näyttää, jos ei kerran rehdisti ole puhunut, niin tuskimpa se siitä muuttuu, itse en ainakaan siihen usko....
Nyt ei auta kuin yrittää keskustella, jos sitä haluat, mutta luultavasti sinä olet se kuka tulee kärsimään, kävi miten kävi, toivottavasti olen väärässä. :(
Sinä olet se joka joutuu itse pohtimaan, mitä sinä haluat/tarvitset suhteelta, sekä päättämään omasta puolestasi millaisessa suhteessa pystyt olemaan....
- Ikis__M
"Olen tässä ollut jo reilut pari vuotta sellaisessa vähemmän vakavassa suhteessa tähän naiseen ja seksiäkin on harrastettu joka kerta kun ollaan tavattu. "
Niinpä, olet ollut fucbuddy tuolle naiselle ja piste, tajua se. Jos olisit jatkanut linjalla huoletonta naureskelua & jännäpanoja sillointällöin olisit vieläkin rinkelissä mukana mutta kun olet alkanut tunteellisesti nössöilemään ei se edistykselliselle suominaiselle käy, ne tahtoo fucbuddyn, tai siis monta.- PettynytJaSurullinenMies
Tuota en tosiaankaan edelleenkään halua hänestä uskoa että hän olisi kokoajan paneskellut muidenkin miesten kanssa vaikka on näin nimeomaan minulle vakuuttanut ettei ole.
No voi sentään..Eikait vakipanosuhteessa voi minkään olevan varmaa ja jatkuvaa/pysyvää. Siinähän ei luvata kenellekkään yhtään mitään. Et voi omistaa häntä, eikä hän sinua. En epäile yhtään etteikö nussisi muitakin miehiä ja nyt löysi paremman häntäheikin. Nainen voi jättää myöskin, koska huomasi sinun takertuvan häneen.
No ei tässä oikeastaan ole kuitenkaan ollut kyse ihan pelkästä vakipanosuhteestakaan vaan tässä on kyllä ollut myös tunteita pelissä puolin ja toisin ja tämä nainen on itsekin näin joskus sanonut. Vähän vaikea edes määritellä minkälaisesta suhteesta tässä tapauksessa sitten on ollut kyse. Eri asia sitten se että merkkaako ne naisen sanomat asiat mitään.
- mitäsläksit1
Nainen halusi vain nusautella, mutta sä menit rakastumaan. Sä petit lupauksesi olla rakastumatta, joten eiköhän se ollut siinä.
Ei tollaset panosuhteet ole kaikkia varten, jos pää ei niitä kestä.- PettynytJaSurullinenMies
Ennemminkin tuntui että tämä nainen oli alunperin se joka alkoi sotkea tunteita tähän juttuun vaikka piti olla kyse vain seksisuhteesta ja sitten minulla meni pää sekaisin. Sitten asia kääntyikin toisinpäin että minulla on tunteita ja hänestä on tullut kylmä ja etäinen minua kohtaan.
Ennemminkin tuntui että tämä nainen oli alunperin se joka alkoi sotkea tunteita tähän juttuun vaikka piti olla kyse vain seksisuhteesta ja sitten minulla meni pää sekaisin. Sitten asia kääntyikin toisinpäin että minulla on tunteita ja hänestä on tullut kylmä ja etäinen minua kohtaan.
Naisten tunteet tulee ja menee.. Sen kerran kun mies rakastuu, niin se pitää.
Koita kestää ja päästä yli. Siinä tosin voi mennä aikaa:)
- yunaG
Entäs jos naisesta tuntuu, että hän on sinulle pelkkä pano? Ettet oikeastaan ole seksin lisäksi hänestä niin kiinnostunut?
Pelkkään seksiin kyllästyy melko nopeasti, jos itsellä on tunteita pelissä mutta ei saa toivomaansa vastakaikua. Voi samalla vaivalla olla ilman, tai siirtyä johonkuhun toiseen, jolta mahdollisesti saa toivomaansa vastakaikua.- PettynytJaSurullinenMies
Niin, en tiedä voi olla vaikka monta kertaa olen nimenomaan tuonut sen esille etten pidä häntä minään pelkkänä panona. Mut turha kai tässä on enää mitään syitä miettiä kun tuntuu siltä ettei hän tosiaankaan enää halua viettää aikaa kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472