Oma "tarinani" laihdutuksesta

Suskiiiwh

Hei! Olen vasta 11v ja yritän laihduttaa ennen koulun alkua......... muistan sen kun meillä oli 2-3 luokalla uima koulu ja en halunnut mennä koska en halunnu että mulle nauretaan kun olen vähän pyöreämpi kuin muut... äiti pakotti menemään ja menin.olin ujo ja uimaope sano että ei tartte pelätä uimista mutta sanoin että en halua että mulle nauretaan pyöreyteni takia ja nyt olen vieläkin ujo mutta en ole enää se sama pieni tytön tyllerö joka oli pyöreämpi kuin muut... minulla on karkki lakko ja syön päivittäin hedelmiä ja liikun paljon...

1

150

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinavulla

Et kerro pituuttasi ja painoasi, mutta sinun ikäisesi ei kuuluisi laihduttaa.
      Ruokavaliossa monipuolisuus on tärkeä. Kasvikset, hedelmät ja marjat ovat tärkeitä. Vitamiinit saat parhaiten hyödyksi, kun käytät salaateissa reilusti öljyä. Rypsiöljy on hyvä öljy. Lisäksi tarvitset proteiineja, joita saat lihasta, kalasta, kanasta, kananmunasta ja maitotuotteista.
      Liikunta on aina hyväksi, mutta kannattaa liikkua ilokseen ei laihtuakseen.

Juttele äitisi kanssa tavoitteistasi. Karkkilakko on huono juttu, koska se on tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2576
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      985
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      54
      822
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      46
      761
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      50
      744
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      605
    9. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      68
      596
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      594
    Aihe