Hei! Olen vasta 11v ja yritän laihduttaa ennen koulun alkua......... muistan sen kun meillä oli 2-3 luokalla uima koulu ja en halunnut mennä koska en halunnu että mulle nauretaan kun olen vähän pyöreämpi kuin muut... äiti pakotti menemään ja menin.olin ujo ja uimaope sano että ei tartte pelätä uimista mutta sanoin että en halua että mulle nauretaan pyöreyteni takia ja nyt olen vieläkin ujo mutta en ole enää se sama pieni tytön tyllerö joka oli pyöreämpi kuin muut... minulla on karkki lakko ja syön päivittäin hedelmiä ja liikun paljon...
Oma "tarinani" laihdutuksesta
Suskiiiwh
1
139
Vastaukset
- äidinavulla
Et kerro pituuttasi ja painoasi, mutta sinun ikäisesi ei kuuluisi laihduttaa.
Ruokavaliossa monipuolisuus on tärkeä. Kasvikset, hedelmät ja marjat ovat tärkeitä. Vitamiinit saat parhaiten hyödyksi, kun käytät salaateissa reilusti öljyä. Rypsiöljy on hyvä öljy. Lisäksi tarvitset proteiineja, joita saat lihasta, kalasta, kanasta, kananmunasta ja maitotuotteista.
Liikunta on aina hyväksi, mutta kannattaa liikkua ilokseen ei laihtuakseen.
Juttele äitisi kanssa tavoitteistasi. Karkkilakko on huono juttu, koska se on tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708