Oma "tarinani" laihdutuksesta

Suskiiiwh

Hei! Olen vasta 11v ja yritän laihduttaa ennen koulun alkua......... muistan sen kun meillä oli 2-3 luokalla uima koulu ja en halunnut mennä koska en halunnu että mulle nauretaan kun olen vähän pyöreämpi kuin muut... äiti pakotti menemään ja menin.olin ujo ja uimaope sano että ei tartte pelätä uimista mutta sanoin että en halua että mulle nauretaan pyöreyteni takia ja nyt olen vieläkin ujo mutta en ole enää se sama pieni tytön tyllerö joka oli pyöreämpi kuin muut... minulla on karkki lakko ja syön päivittäin hedelmiä ja liikun paljon...

1

149

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinavulla

Et kerro pituuttasi ja painoasi, mutta sinun ikäisesi ei kuuluisi laihduttaa.
      Ruokavaliossa monipuolisuus on tärkeä. Kasvikset, hedelmät ja marjat ovat tärkeitä. Vitamiinit saat parhaiten hyödyksi, kun käytät salaateissa reilusti öljyä. Rypsiöljy on hyvä öljy. Lisäksi tarvitset proteiineja, joita saat lihasta, kalasta, kanasta, kananmunasta ja maitotuotteista.
      Liikunta on aina hyväksi, mutta kannattaa liikkua ilokseen ei laihtuakseen.

Juttele äitisi kanssa tavoitteistasi. Karkkilakko on huono juttu, koska se on tylsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe