Palstan juhannus

ruma-ätmi

Kuka palstailee juhannuksena? Aika säälittävää tää on mutta kun ei ole muuta elämää.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh-

Miksi palstailu olisi säälittävää? Parempi palstailla kun hukkua humalassa. Juhannus eli keskikesä on vain päivä toisten joukossa, toki alkoholiongelmaiset ovat tehneet jokaisesta päivästä pyhän juomiselle. Nykyään otetaan jo maanantainkin kunniaksi.

• raitis_

Juhannus on juoppojen juhla.

• ätmi-sinkku

Palstailen täältä mökiltä ja olen hengessä mukana. välillä lämmitän saunan ja juon olutta ja ongin ahvenia jotka grillaan.

• KoneellaJuhannuksena

Ei kuulosta hullummalta.

• Tuun varmasti moikkaamaan ainakin jossain välissä..... =P

• Kiva tietää :D surffailen netissä ja käyn kastelemassa siskon kukat juhannuksena.
        Muuten olen kotona, enkä juo ollenkaan ku oon niin raitis ;)
        Nautin kesästä jos säät sallii. Käyn pyöräilemässä. Syön hyvin. Yksinäiseltä tää näyttäää.....vielä...........koskaan ei tiedä..............kuka tulee vastaaan.....

• Älykkö kirjoitti:

Kiva tietää :D surffailen netissä ja käyn kastelemassa siskon kukat juhannuksena.
        Muuten olen kotona, enkä juo ollenkaan ku oon niin raitis ;)
        Nautin kesästä jos säät sallii. Käyn pyöräilemässä. Syön hyvin. Yksinäiseltä tää näyttäää.....vielä...........koskaan ei tiedä..............kuka tulee vastaaan.....

Ihan hyvältähän tuokin kuulostaa. :)

Ei "herkkua" ole sekään jos on huonossa tai väärässä seurassa....voihan sitä hakeutua juhannuksena ihmisten seuraan jos siltä tuntuu ja jos ei tunnu, niin ei oo pakko. :D

Eli ei se yksinäisyys herkkua ole, mutta.........

• MGTOW kirjoitti:

Ihan hyvältähän tuokin kuulostaa. :)

Ei "herkkua" ole sekään jos on huonossa tai väärässä seurassa....voihan sitä hakeutua juhannuksena ihmisten seuraan jos siltä tuntuu ja jos ei tunnu, niin ei oo pakko. :D

Eli ei se yksinäisyys herkkua ole, mutta.........

Tykkään kyllä olla yksin ,oon tottunut ja nautin yksinolostakin :) tapaan ihmisiä päivittäin ja saan juttuseuraa kun liikun kaupungilla, se riittää minulle ihan hyvin.
        Mutta pitkät pyhät vähän tökkii......

• Kilttiatm
    • Ikis__M

Trollihan lupaili tuossa jonkin aikaa sitten että olisi grilli kuumana jussina, voisi lähteä sinne jos kerran ruokaa & juomaa löytyy ja jos plaahhkin on tulossa. Harmi kun trolli unohti laittaa osoitteen minne tulla, olisihan sinne voitu isommallakin porukalla kerääntyä. vesisade voittosia kelejähän tuo on luvannut mutta eiköhän sitä jotain pientä huvitusta keksi kuitenkin, ihan hyväkin näin niin ei tarvitse edes harkita mitään isompia rientoja.

• plaaahhh

:D Tämä oikea plaaahhh voi tulla mukaan :) Nyt odotetaan enää osoitetta.

Muuten huutelen hävyttömyyksiä sukulaisille ja naapureille mökillä....

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

:D Tämä oikea plaaahhh voi tulla mukaan :) Nyt odotetaan enää osoitetta.

Muuten huutelen hävyttömyyksiä sukulaisille ja naapureille mökillä....

Jännityksellä odotamme. Kiva kun ei tarvitse itse meidän osallistua järjestelyihin, mennään vaan sitten valmiiseen pöytään syömään ja juomaan kun trolli saa kaiken valmiiksi :)

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Jännityksellä odotamme. Kiva kun ei tarvitse itse meidän osallistua järjestelyihin, mennään vaan sitten valmiiseen pöytään syömään ja juomaan kun trolli saa kaiken valmiiksi :)

Uskallatko edes tulla samaan pöytään?

• plaaahhh
        plaaahhh kirjoitti:

Uskallatko edes tulla samaan pöytään?

Feikki saapui paikalle :) Kerro ny ihmeessä osoite. Kyllä se ikis uskaltaa, tosin en tiedä onko kaksi meitä liikaa??

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Älyttömän kätevää kyllä. Tässä on nälkä ehtinyt tulla kun olen riutunut odotellessani koska se sun lupaama keitto kypsyy...

• plaaahhh
        plaaahhh kirjoitti:

Feikki saapui paikalle :) Kerro ny ihmeessä osoite. Kyllä se ikis uskaltaa, tosin en tiedä onko kaksi meitä liikaa??

Vain Ikis on kutsuttu...

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Kaksi voisi ollakin aika sopivasti :)

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Älyttömän kätevää kyllä. Tässä on nälkä ehtinyt tulla kun olen riutunut odotellessani koska se sun lupaama keitto kypsyy...

Ei ole tullut nyt lohikeittoa hetkeen laitettua, pitäisi kyllä mutten ole muistanut ja tänäänkin kaupasta tuli otettua wilhelmiä juhannuksen kunniaksi. Ehtisihän tuota kyllä huomenna vielä hakemaan terveellistä kalaa.

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Ei ole tullut nyt lohikeittoa hetkeen laitettua, pitäisi kyllä mutten ole muistanut ja tänäänkin kaupasta tuli otettua wilhelmiä juhannuksen kunniaksi. Ehtisihän tuota kyllä huomenna vielä hakemaan terveellistä kalaa.

Mut on näköjään heitetty ulos näistä kemuista... No, ehkä feikki plaaahhh on parempaa seuraa... Menen itkemään nurkkaan. Sain TAAS tylysti turpaan kun johonkin olen lähdössä. Kyllä tässä nyt itsetuntoa koetellaan...

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Mut on näköjään heitetty ulos näistä kemuista... No, ehkä feikki plaaahhh on parempaa seuraa... Menen itkemään nurkkaan. Sain TAAS tylysti turpaan kun johonkin olen lähdössä. Kyllä tässä nyt itsetuntoa koetellaan...

No ei nyt sentään, jo et tule niin en minäkään sitten viitsi lähteä :)

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

No ei nyt sentään, jo et tule niin en minäkään sitten viitsi lähteä :)

No hyvä... Ei tulla mun tontille hyppimään prkl! :D

Sitäpaitsi ainoa oikea makkara on cabanossi... Tästä voidaan kinastella vaikka maailman tappiin asti :) Mutta kala grillattuna olisi kyllä parempi vaihtoehto.

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

No hyvä... Ei tulla mun tontille hyppimään prkl! :D

Sitäpaitsi ainoa oikea makkara on cabanossi... Tästä voidaan kinastella vaikka maailman tappiin asti :) Mutta kala grillattuna olisi kyllä parempi vaihtoehto.

Itseasiassa minusta paras noista grillereistä on portin ukkopekka mutta raapaisin tuota wilhelmiä hyllystä kun näytti olevan tarjouksessa. Tärkeintä tietysti että on A-luokan makkaraa :) Juu, kalaa grillattuna, savutettuna tai loimutettuna olisi kiva laittaa mutta itseksensä ei tule niin värkättyä niin sortuu helppoon helposti :)

• 1419

Minäkin valitsin helpon - Stockan kalatiskin savustetun lohen. Teen siitä salaattia.

• ätmi-

Huomenna sataa vettä joten kotosalla sitten vaan.

• xvczcxvc

Umpikännissä aion olla juhannuksena, soudella kaljaa juoden ja uiskennella

• 1512

Minut on kutsuttu kumppanini kanssa juhannusjuhliin, mutta jään pesemään lattioita. Olen jo nyt jäljessä aikataulusta.

• 1015

Vähän tuntuu siltä, ettei mieskään lähde vaan jää auttamaan minua. En ole pyytänyt enkä aio edes mainita, jätän aloitteen (tirsk) hänelle.

• sincyan

Sää on niin kylmä että en kyllä jaksa lähteä mihinkään palelemaan. Käperryn sohvalle tietokoneen kanssa, joten palstallakin varmaan vierailen. Kaupunki on ihanan hiljainen Juhannuksena.

• Kilttiatm

Nyt alkoi juhannus. Korkkaan ensimmäisen kaljan.

• Hyvää Juhannusta ! ruma-ätmi !
      Minä ainakin palstailen, ku en lähde mihinkään , vaan pysyn kotona.

• Miesseuraa

Kelpaisiko Älykölle miesseura livenä?

• Miesseuraa kirjoitti:

Kelpaisiko Älykölle miesseura livenä?

Hmmmmmm..... riippuu seurasta? Mitä mielessä, seksiäkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe