Kuvitellaan, että tapaisitte jonkun todella kiltin naisen jonka kanssa teillä olisi paljon yhteisiä asioita, tulisitte hyvin juttuun ja seksikin sujuisi. Sitten jonain päivänä nainen paljastastaisi, että on kokeillut anaaliseksiä, ryhmäseksiä, on antanut kolmannen osapuolen katsoa seksiä ja kokeillut myös muunlaisia pervoiluja.
Vaikuttaisiko tämä teidän mielikuvaanne naisesta? Pystyisittekö jatkamaan hänen tapaamista?
Haittaako teitä naisen menneisyys?
17
<50
Vastaukset
Helposti,mitä naisen menneisyydellä on tekemistä tämänpäivän kanssa,tulevaisuutta kannattaa miettiä ei märehtiä menneitä. Mua ei haittais,koska en itse jaksa miettiä menneitä...tehtyä kun ei saa tekemättömäksi millään. Ja pikkuinen pervoiluhan piristää elämää,ole onnellinen jos tommosen naisen olet löytäny,täällä on paljon naisia jotka osaa elää mutta liian paljon niitä jotka eivät osaa.
"täällä on paljon naisia jotka osaa elää mutta liian paljon niitä jotka eivät osaa."
Sinäkö luulet olevasi se kuka tietää miten "kaikkien" tulisi käyttäytyä, sekä olevasi siinä asemassa, että voit määrittää miten "kaikkien" pitäisi elää, jotta voisi sanoa eläneensä?
Salli mun nauraa, kuulostat aika..... ;D
Kaikki kukkaset ja niin edelleen, jokaisella omanlaisensa ja sinullekin tiedoksi ihmiset ovat YKSILÖITÄ ja joillekin sopii toisenlaiset jutut, kun taas toisille toisenlaiset.....
- ätmel
Tuollainen "nainen" eli lutka ilman ihmisarvoa lentäisi niska-perse-otteella asunnon ikkunasta ulos.
- Ex_PUA
Totta kai. Kertoohan se nyt minkälainen henkilö on kyseessä, ja että onko kyseessä myös saastunut yksilö.
Se vaikuttaa täysin tulevan suhteen luonteeseen. - m-i-e-s
Kerroitko nyt elämäntarinasi? Meillä on kyllä paljon yhteistä. Itse olen laittanut naista kakkoseen, päässyt harrastamaan ryhmää, antanut kolmannen osapuolen katsoa, joten nuo menneisyydet ei todellakaan haittaa. Eiköhän noiden paljastuksien jälkeen tapahtuisi roolileikkejä kissanainen vs batman jne.
- thetruth
Ex_PUA. Vilkase sulle tehty "Kim Herold" ketju tarkkaan.
- 33M
Riippuu vähän siitä menneisyydestä, että kuinka pahoja luurankoja on. Mikäli ryhmä on "mua pani koko Leverkusen fc", niin kyllä haittaa. Mikäli oli MFFF ryhmä niin ei haittaa.
Se että on muutakin kuin lahna-lähetyssaarnaaja on plussaa.- m-i-e-s
Leverkusen ykköseen, Bayern Munchen kakkoseen. :D
- Äädämi1111111111
Ihan varmasti vaikuttaisi. Sitä paitsi nämä asiat selvitetään etukäteen, sillä minähän en huoraa nai!
- realismia
Sinä reppana et nai yhtään ketään.
- eehaettaisi
ei haittaisi. käyttäisin kondomia ja antaisin väärän puhelinnumeron.
- 3jflkj3ij
Jos olet tapaillut naista jo jonkin aikaa niin eiköhän hän tiedä oikean puhelinnumerosi
- 22222
Kaikenlaista itsekin kokeilleena ei haittaisi kunhan sellaisia "erikoisuuksia", joita voi yksiavioisessa parisuhteessa harrastaa, harrastettaisiin myös meidän kesken.
Se vituttaisi jos kaikkea sellaista olisi kokeiltu, mitä itse en ole kokenut ja todettu ettei kiinnosta enempää ja itse ei pääsisi kokeilemaan. - MustaaSpermaa
Ketään ei voi omistaa.
Ei haittaisi pätkääkään.
Minä olen joskus piirittänytkin tuollaista naista.- siveä.at-mies
Se haittaisi, että nainen ei ole neitsyt. Jos on käytetty, sillä ei sitten enää ole niin väliä, ovatko ne miehet olleet samaan vai eri aikaan tai onko joku katsellut.
- atännä
Jokainen toteuttakoon seksuaalisuuttaan omalla tavallaan, tai ainakin toivottavasti, ettei tee mitään mikä ei tunnu itsestä hyvälle vain muita miellyttääkseen. Eikä tietenkään ketään muuta vahingoittaakseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523