Miksi palsta on niin hiljainen

Kilttiatm

Ovatko kaikki lähteneet festareille pillua metsästämään?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töissä tässä kärvistellään.

• Aika rankka työ sinulla kun sinkkupalstalle ehdit kirjoitella :)

• 1.nainen

Kyllä muuten on. Tiesitkö että kahvitauko on olemassa?

• AtmAisurilleJämät

Naiset ovat jännämiesten naitavana (luultavasti vielä paljaalla kännissä kun ovat) ja romanttiset aisurit äidin luona syömässä.

• totuusnaisista

Moni nainen antaa jännämiehelle pillua juhannuksena ja ätmit jää taas ilman.

• haloo30

Viettääkö palstan ätmit yksinäisen juhannuksen.

• Jostain syystä ei nyt vaan ole palstailu olo......hieman tyhjä olotila, eli kun ei ole sanottavaa, mielenkiintoa, energiaa yms., niin.... ;D

Mitta ei mitään "metsästys" juttuja ole meneillään. =)

• annastiina-86

minkä ikäinen MGTOW olet?

• annastiina-86 kirjoitti:

minkä ikäinen MGTOW olet?

Kiitos kysymästä ja mielenkiinnosta asiaa kohtaan (?), mutta jätän vastaamatta, kun en keksi miksi tämän kertoisin..... ;)

• MGTOW-ei-kirj
        MGTOW kirjoitti:

Kiitos kysymästä ja mielenkiinnosta asiaa kohtaan (?), mutta jätän vastaamatta, kun en keksi miksi tämän kertoisin..... ;)

Tai no muutin mieleni. Mä kun sitä olenkin 52v ja mä kun sitä olenkin HC-ATM ja neitsyt-setä ja tukka on kuin DarkFearilla.

• voiyhyy
        MGTOW-ei-kirj kirjoitti:

Tai no muutin mieleni. Mä kun sitä olenkin 52v ja mä kun sitä olenkin HC-ATM ja neitsyt-setä ja tukka on kuin DarkFearilla.

ExPua on ottanut näköjään pahasti turpaansa MGTOWilta ;D

• MGTOW-ei-kirj kirjoitti:

Olen näköjään saanut jostakin lemmikki olmin, ai kun kiva...sööttikin ku sika pienenä... =D

Kiitos naurusta ja hymystä. =)

• voiyhyy kirjoitti:

ExPua on ottanut näköjään pahasti turpaansa MGTOWilta ;D

...noh, mistä sitä tietää kuka kirjoituksen takana on, eikä meillä kahdella mitään "turparullaa" tietääkseni ole ollut, vaikka kaikista asioista emme ihan samoilla linjoilla olekaan....

Itselle tuo meni ainakin hyvänä "läppänä", kun kerran se sai nauramaan....... =D

• Allapito

Olemme joutuneet antamaan suurimmalle osalle palstan käyttäjistä IP-bannit sivustolle.

• Karkoitettu

Johtuisiko siitä, että täällä on ollut viime aikoina tavallista urpompia aloituksia ja kommentteja tavallista urpommilta käyttäjiltä. Mutta koska näistä nautitte ja haluatte karkoittaa asialliset kirjoittajat tavalla tai toisella, niin nauttikaa toisenne seurasta! Ei kun vaan lisää jännä-ähkijöitä, lutkia, äpäröitä ja MAT:aa juhannukseenne, enjoy!

• Kilttiatm

Vittu mä oon kännis

• semmostase

Olin yhden naisen luona ja se pyysi poistumaan kun yksi sen exä jännämies tulee sinne. No kohta saamme kuullla poliisi raportteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      916
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      35
      661
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      553
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      523
    Aihe