Facebookkiinsa tai Tinderiinsä:
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."
Minusta he ovat täysiä siiderimahahuoria joissa ei ole tippaakaan omaperäisyyttä! Jakavat persettään miten tahtovat ympäriinsä pillu smegmaa pierien, googlaavat sukupuolitautien oireita treffeillä älypuhelimesta, haisevat tupakalta, krapulalta ja karvakäsimätöltä yhtä aikaa!!
Mitä mieltä olette akoista jotka kirjoittavat tämä
16
<50
Vastaukset
- retert
Tuollainen olisi turnoff, ihannenaiseni ei tuollaista roskaa kirjoittaisi.
- samaamalliakaikki
Niin ei kannaittais kirjoittaa noin mutta silti tuo on totta, jokainen meistä käyttäytyy juuri noin, myös miehet, ettei miesten nyt tarvitse antaa itselleen sädekehää. Ihan samanlaisia olette tekin.
- epäilyttävää
Teksti on kummallista hölynpölyä, mutta kiihkeys jolla aloittaja siihen suhtautuu on outoa. Herää vähän samanlainen mielikuva kuin entisajan kirkkoisistä, jotka eivät saaneet naisten kanssa olla ja kirjoittelivat ja saarnasivat naisista kammottavina ja syntisinä viettelijättärinä. Jos ei saa jotain, niin se herättää vihaa.
- eym
En tajua miten niin moni nainen käyttää tuota samaa lainausta. Se antaa heistä itseään täynnä olevan kusipään kuvan.
- NormaJeaneMortensen
Eikös tuo ollut Marilyn Monroelta lainattu? Marilyn varmaan on halunnut sanoa sillä, että hänkin on ihan tavallinen ihminen eikä aina niin herttainen, suloinen ja ihanan täydellinen... Odotukset miehillä on varmaan olleet aika kovat hänen suhteen. Onhan hän myös sanonut että miehet menevät naimisiin Marilyn Monroen kanssa, mutta heräävät Norma Jeanen vierestä, tai jotain vastaavaa... Siis pointti ollut kuitenkin sama, että hän oli ja monelle on edelleen ns. täydellinen nainen, mutta kuitenkin todellisuudessa ihan tavallinen ihminen, jolla on joskus huonoja päiviä ja käyttäytyy myös kusipäisesti...
- dadadasd
Kertoo siitä, että on hieman keskenkasvuinen eikä osaa ottaa vastuuta elämästään ja tekemisistään.
- Fewkemkwemklwf
No tuo nyt kuvaa naisen luonnetta yleispätevästi aika hyvin. Jopa se että mitään omaa ei voi keksitä vaan lainataan jostain muualta.
Sanoisin että sisällöllisesti mitäänsanomattomia bulkkimimmejä, hyvä valinta sisällöttömälle bulkkijätkälle. - Ex_PUA
Aika hyvä kuvaus sinulla olikin jo.
Mutta siis saman suuntaista: "Täysi psyko".
Ne jotka ovat tuota käyttäneet, esim. facebookissa ovat olleet juuri näitä "bilehileitä".
Seksi ja viina on maittanut. Epätasapainoisuus vakiovarusteena.
Tuohan on suora oikeutus sille, että "saan tehdä mitä haluan ja minua ei saa arvostella", eli modernin femakkohirvityksen omahyväinen ja moraaliton motto.
M. Monroehan oli siinä asiassa todellinen esikuva muutenkin: jakeli hypergamisesti vittua oikealle ja vasemmalle.- DidYouKnow
Tiesitkö muuten, että Marilyn Monroella oli korkeampi ÄO kuin Einsteinilla?
- Rose23
Minulle tulee tuosta lähinnä mieleen nämä "Mä nyt vaan olen suora" -ihmiset, jotka oikeuttavat loukkaavat sanat vedoten suorasukaiseen luonteeseen.
- juhannusalkaa
Just tollasta pseudo viisasta hölynpölyä jolla pyritään oikeuttamaan oma retardimainen käytös.
- Tätämietin
Tulee mieleen lähinnä sellainen vaikea tapaus, joka yrittää tavallaan oikeuttaa ne skitsoilunsa toteamalla että "Mä nyt vaan olen tällanen...". Eikä ole edes sen vertaa luovuutta, että keksisivät tekstin omasta päästään. Vahva vältä.
Jeps, ei jatkoon ainesta.... =D
- Camilllo
Minusta myös oksettavia horoja, useimmilla ruma tatska myös!
- Camilllo
Kelatkaa myös että normi siideri maha huora ottaa Marilyn Monroen lainauksen omiin nimiinsä ajatellen että siten hänestä tulee Marilyn Monroeen verrattava!
Ei juma! - atännä
Tuo lainaus menisi luultavasti ohi, jos noita itsensäpaljastelu -sivustoja käyttäisin. Enemmän mietityttää, miksi tehdä tuollainen aloitus ja nähdä noin paljon vaivaa oman mielipiteensä avaamiseen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523