Mitä se muille kuuluu jos joku mies haluaa toimia elättäjänä juoksunsa juosseelle naiselle ja tämän entisistä suhteista alkunsa saaneille lapsille?
Miksi aisureita vihataan palstalla niin paljon?
37
<50
Vastaukset
- jaa-a-
Ehkä se on viha-halveksunta suhde. Aisuri kumminkin saa pillua ja akka antaa jollekin muulle kun niille vihaajille.
- Ex_PUA
Pikemminkin niin, että lutkia vihataan, ja aisureille naureskellaan. Onhan sellainen mies nyt aika reppana, kun itsetuntoa ei ole edes pitää puoliaan parinvalinnassa ja standardien asettelussa. Se on vähän kuin roskis johon dumpataan annokset joita muut eivät halunneet.
- vmp-taas
Naurettavaa paskaa. Lutkia vihataan, eli kun nainen on maannut jonkun kanssa, esim. sinun, on hän lutka. Heti kun nainen menettää neitsyytensä on hän lutka, ihan sama menettääkö hän sen sinulle vai minulle. Joillakin lutkilla on lapsi, 10 000 lutkat ovat tehneet abortin ja loput aivan jotain muuta.
Mitäs nämä miehet ylipäätänsä ovat, jotka ovat päässeet naimaan? Maailmassa nyt on 3,5 miljardia lutkaa ja sama määrä miehiä, pieni selityksen paikka olisi paikallaan.
Millä tavalla se aisuri on reppana, onhan hän itse valinnut parinsa ja olosuhteensa, harvoja miehiä siihen pakottamalla pakotetaan, unohtamatta jotain uusioperheitä, jossa aisuri vaihtaa vain omistajaa.
Onko jotain järkeäkin olemassa kirjoituksissa tai parempia perusteluja, muuten on niin älyttömän kaukaa haettua. Pelkästään ei riitä se, että jos ei itse ole naisten mieleen, niin nainen on lutka. Vähän sama kun ajaa ylinopeutta ja saa sakot, poliisien vika kun olivat juuri sillä tiellä. - Ex_PUA
vmp-taas kirjoitti:
Naurettavaa paskaa. Lutkia vihataan, eli kun nainen on maannut jonkun kanssa, esim. sinun, on hän lutka. Heti kun nainen menettää neitsyytensä on hän lutka, ihan sama menettääkö hän sen sinulle vai minulle. Joillakin lutkilla on lapsi, 10 000 lutkat ovat tehneet abortin ja loput aivan jotain muuta.
Mitäs nämä miehet ylipäätänsä ovat, jotka ovat päässeet naimaan? Maailmassa nyt on 3,5 miljardia lutkaa ja sama määrä miehiä, pieni selityksen paikka olisi paikallaan.
Millä tavalla se aisuri on reppana, onhan hän itse valinnut parinsa ja olosuhteensa, harvoja miehiä siihen pakottamalla pakotetaan, unohtamatta jotain uusioperheitä, jossa aisuri vaihtaa vain omistajaa.
Onko jotain järkeäkin olemassa kirjoituksissa tai parempia perusteluja, muuten on niin älyttömän kaukaa haettua. Pelkästään ei riitä se, että jos ei itse ole naisten mieleen, niin nainen on lutka. Vähän sama kun ajaa ylinopeutta ja saa sakot, poliisien vika kun olivat juuri sillä tiellä."Naurettavaa paskaa. Lutkia vihataan, eli kun nainen on maannut jonkun kanssa, esim. sinun, on hän lutka. Heti kun nainen menettää neitsyytensä on hän lutka, ihan sama menettääkö hän sen sinulle vai minulle. Joillakin lutkilla on lapsi, 10 000 lutkat ovat tehneet abortin ja loput aivan jotain muuta.
Mitäs nämä miehet ylipäätänsä ovat, jotka ovat päässeet naimaan? Maailmassa nyt on 3,5 miljardia lutkaa ja sama määrä miehiä, pieni selityksen paikka olisi paikallaan."
Seksiä harrastanut nainen ei ole automaattisestii lutka, esim. jos hän edelleenkin on miehen kanssa jonka on päästänyt korkkaamaan itsensä.
Muutoin lutka-aste nousee jokaiselle seksikerralla, eri miehen kanssa.
Samoin, katsot miehiä naisten näkökulmasta. Oikeasti jokainen mies ei pääse edes panemaan, mutta naisena jolle seksi on kysymys valinnasta, eikä tuurista ja työstä, sinä et tajua asiaa.
Tämä myös saa aikaan lutkavihan: lutkat metsästävät suosittuja (myös varattuja) miehiä, jolloin pieni osa miehistä saa kaiken ja loput ei juuri mitään.
"Millä tavalla se aisuri on reppana, onhan hän itse valinnut parinsa ja olosuhteensa, harvoja miehiä siihen pakottamalla pakotetaan, unohtamatta jotain uusioperheitä, jossa aisuri vaihtaa vain omistajaa."
Juurihan selitin sen.
Ja eikä aisuri, tai muutenkaan mies ole se joka valitsee.
Aisuri on se jolla ei ole kykyä sanoa ei huonosta diilistä, mitä joku lutka hänelle tarjoaa. Tämän se trekee sen ahdasmielisyytensä vuoksi, kun ei voi vain kunnioittaa itseään.
Ensiksi mies on ollut ilman vuosikymmenet, kun nainen on viettänyt niitä parhaita nuoruusvuosiaan, ja lopulta hänelle jää lauma äpäröitä sekä näiden emä elätettäväksi.
Sellainen on todellinen reppana.
Ja niinhän se onkin, että aisurisuhde ei ole mitäänn muuta kuin keskinäinen tyytymis-suhde. - vmp-taas
Ex_PUA kirjoitti:
"Naurettavaa paskaa. Lutkia vihataan, eli kun nainen on maannut jonkun kanssa, esim. sinun, on hän lutka. Heti kun nainen menettää neitsyytensä on hän lutka, ihan sama menettääkö hän sen sinulle vai minulle. Joillakin lutkilla on lapsi, 10 000 lutkat ovat tehneet abortin ja loput aivan jotain muuta.
Mitäs nämä miehet ylipäätänsä ovat, jotka ovat päässeet naimaan? Maailmassa nyt on 3,5 miljardia lutkaa ja sama määrä miehiä, pieni selityksen paikka olisi paikallaan."
Seksiä harrastanut nainen ei ole automaattisestii lutka, esim. jos hän edelleenkin on miehen kanssa jonka on päästänyt korkkaamaan itsensä.
Muutoin lutka-aste nousee jokaiselle seksikerralla, eri miehen kanssa.
Samoin, katsot miehiä naisten näkökulmasta. Oikeasti jokainen mies ei pääse edes panemaan, mutta naisena jolle seksi on kysymys valinnasta, eikä tuurista ja työstä, sinä et tajua asiaa.
Tämä myös saa aikaan lutkavihan: lutkat metsästävät suosittuja (myös varattuja) miehiä, jolloin pieni osa miehistä saa kaiken ja loput ei juuri mitään.
"Millä tavalla se aisuri on reppana, onhan hän itse valinnut parinsa ja olosuhteensa, harvoja miehiä siihen pakottamalla pakotetaan, unohtamatta jotain uusioperheitä, jossa aisuri vaihtaa vain omistajaa."
Juurihan selitin sen.
Ja eikä aisuri, tai muutenkaan mies ole se joka valitsee.
Aisuri on se jolla ei ole kykyä sanoa ei huonosta diilistä, mitä joku lutka hänelle tarjoaa. Tämän se trekee sen ahdasmielisyytensä vuoksi, kun ei voi vain kunnioittaa itseään.
Ensiksi mies on ollut ilman vuosikymmenet, kun nainen on viettänyt niitä parhaita nuoruusvuosiaan, ja lopulta hänelle jää lauma äpäröitä sekä näiden emä elätettäväksi.
Sellainen on todellinen reppana.
Ja niinhän se onkin, että aisurisuhde ei ole mitäänn muuta kuin keskinäinen tyytymis-suhde.Kiitoksia, tulikin enemmän järkeä koko asiaan. Eli yli 90% naisista on lutkia, sillä ovat vähintään ollut kahden eri miehen kanssa. 1% naisista elää ainoastaan ei seksiä ennen avioliittoa, joten loput 99% on taatusti maannut enemmän kuin korkkaajansa kanssa.
- Ex_PUA
vmp-taas kirjoitti:
Kiitoksia, tulikin enemmän järkeä koko asiaan. Eli yli 90% naisista on lutkia, sillä ovat vähintään ollut kahden eri miehen kanssa. 1% naisista elää ainoastaan ei seksiä ennen avioliittoa, joten loput 99% on taatusti maannut enemmän kuin korkkaajansa kanssa.
http://www.huffingtonpost.com/2014/08/21/more-sexual-partners-unhappy-marriage_n_5698440.html
- Miyu
Ex_PUA kirjoitti:
http://www.huffingtonpost.com/2014/08/21/more-sexual-partners-unhappy-marriage_n_5698440.html
Aa... Eli naisen täytyy onnistua heti ensimmäisessä parisuhteessaan tai on huora? Jos ero tulee niin täytyy jättäytyä loppuelämäksi yksin tai on huora? Täytyykin tästä sanoa miehelle, että eihän meidän parisuhteesta voi mitään tulla, koska minä olen ollut yhdessä suhteessa ennen häntä ja hänellä on ollut kaksi parisuhdetta ennen minua :D
Vai olisiko kuitenkin niin, että elämä ei ole ihan niin yksinkertaista. Kaikki kun eivät pääse siihen onnelliseen asemaan, että ensimmäisestä parisuhteesta tulisi se koko elämän kestävä liitto. Miyu kirjoitti:
Aa... Eli naisen täytyy onnistua heti ensimmäisessä parisuhteessaan tai on huora? Jos ero tulee niin täytyy jättäytyä loppuelämäksi yksin tai on huora? Täytyykin tästä sanoa miehelle, että eihän meidän parisuhteesta voi mitään tulla, koska minä olen ollut yhdessä suhteessa ennen häntä ja hänellä on ollut kaksi parisuhdetta ennen minua :D
Vai olisiko kuitenkin niin, että elämä ei ole ihan niin yksinkertaista. Kaikki kun eivät pääse siihen onnelliseen asemaan, että ensimmäisestä parisuhteesta tulisi se koko elämän kestävä liitto.Eipäs heittäydytä "tyhmäksi". ;)
"Vai olisiko kuitenkin niin, että elämä ei ole ihan niin yksinkertaista. Kaikki kun eivät pääse siihen onnelliseen asemaan, että ensimmäisestä parisuhteesta tulisi se koko elämän kestävä liitto."
Tämä taas sitten on ihan asiaa.....
- Ghghghgh
Kysymys kuuluu: rakastaako aisuri naistansa? Onko aisuri vain tyytynyt naiseen?
Mikäli ei rakasta, kyse on epärehellisyydestä eli tunteidensa valehtelusta ja valhe on aina paheksuttavaa ja tuomittavaa."Kysymys kuuluu: rakastaako aisuri naistansa? Onko aisuri vain tyytynyt naiseen?"
Väärät kysymykset....oikeat kysymykset ovat.....
Rakastavatko mies ja nainen toisiaan? Onko jompi kumpi vain tyytynyt toiseen? Ovatko syyt molemmin puolin "oikeat" ja ovatko molemmat aidosti rehellisiä toisilleen?- kcbnm
MGTOW kirjoitti:
"Kysymys kuuluu: rakastaako aisuri naistansa? Onko aisuri vain tyytynyt naiseen?"
Väärät kysymykset....oikeat kysymykset ovat.....
Rakastavatko mies ja nainen toisiaan? Onko jompi kumpi vain tyytynyt toiseen? Ovatko syyt molemmin puolin "oikeat" ja ovatko molemmat aidosti rehellisiä toisilleen?Aivan.keskustelussa on kyse aisureista niin siksi keskityn niihin
kcbnm kirjoitti:
Aivan.keskustelussa on kyse aisureista niin siksi keskityn niihin
Minähän en kyseistä termiä edes käyttänyt, jos huomasit....
Olen edelleen sitä mieltä, että kysymyksesi olivat vääriä, kun kuitenkin jutellaan parisuhteesta.- Gyguh
MGTOW kirjoitti:
Minähän en kyseistä termiä edes käyttänyt, jos huomasit....
Olen edelleen sitä mieltä, että kysymyksesi olivat vääriä, kun kuitenkin jutellaan parisuhteesta.Miksi aisureita vihataan oli kysymys
Gyguh kirjoitti:
Miksi aisureita vihataan oli kysymys
En minä vihaa, mutta ei ole myöskään syytä lähteä esittämään yksinkertaisia ja puutteellisia kysymyksiä, koska "parisuhteessa" on "pari" yksilöä, ei yhtä.
Voit jankata asiaa, mutta kommentti johon vastasin on edelleen "tyhmä". (minun mielestäni)
Toisekseen, juuri tuolla kysymyksen asettelulla varmistetaan kyseessä olevan yksipuolinen aisurisuhde, koska eihän kyseessä ole aisuri, jos käytetään minun kysymyksiäni ja vastaukset ovat sellaisia, että se kumoaa "aisuruuden".
Aisuri suhde ei ole ns. hyvä parisuhde, sen pitäisi ihan normaalin "fiksun" ihmisen käsittävän, jos tälläistä esiintyy, niin nainen on kyllä jotain muuta kuin ns. "hyvä persoona".
Nämä omia mielipiteitä ja voi poiketa paljonkin monenkin ajatusmaailmasta, mutta jokaiselle omanlaisensa "kukka", niin puoliskot ovat sitten samalla taajuudella.......
- 362448
Puhdasta kateutta. Palstan miehet kun eivät ole kelvanneet edes siihen halveksimaansa aisurin asemaan. Se on varmaan aika kova pala kun ei kenellekään kelpaa, ei edes pelkäksi maksumieheksi.
- Ex_PUA
Vain nainen voi kirjoittaa jotain noin tyhmää. :D
- lsdfjgk
Aisureita säälitään ja heille naureskellaan, noloja kun ovat.
- eihenkilökohtaista
Emme me vihaa aisureita! Me vihaamme aisurin osaansa alistuvaa roolia, jota naiset yrittävät väkipakolla sovittaa ei-pelimiesten harteille. Sille roolille voi vain nauraa, kuka sitä ei osakseen halua. Mutta tällöinkin ongelma on, ettei mitään muutakaan ole tarjolla, jos ei ole luonnollinen pelimies eikä pua-manipulointi kiinnosta.
Kyse on tässäkin tietyllä tapaa dominanssista, oletko alistuva vai hallitseva. Tuleeko vääryys hyväksyä, koska se on tosiasia, sillä tosiasioista ei voi vetää moraalisia johtopäätöksiä?
Esim: On tosiasia, että yksityiset pankkiirit painavat rahaa tyhjästä, jota he lainaavat valtioille korkoavastaan. Mutta miksi muka-tasavaltaisessa maailmassa alistumme sellaiseen rikokseen koko muuta ihmiskuntaa vastaan? Se ei ole moraalista vaikka olisikin tosiasia.- missmaj
Se, että naiset eivät halua tietyntyyppisiä miehiä, ei ole moraalitonta. Aisurin osan ottaminen on taas jokaisen oma valinta.
"Esim: On tosiasia, että yksityiset pankkiirit painavat rahaa tyhjästä, jota he lainaavat valtioille korkoavastaan. Mutta miksi muka-tasavaltaisessa maailmassa alistumme sellaiseen rikokseen koko muuta ihmiskuntaa vastaan? Se ei ole moraalista vaikka olisikin tosiasia."
Tämäkin muuten niin totta ja surkuhupaisaa.....mutta on se hyvä, että kapitalisti "psykoilla" on hubahubaa.... ;D- eikohdistunutnaisiin
missmaj kirjoitti:
Se, että naiset eivät halua tietyntyyppisiä miehiä, ei ole moraalitonta. Aisurin osan ottaminen on taas jokaisen oma valinta.
Kyse ei ollut siitä, vaan ettei aisurin rooli ole moraalinen. Hyväksikäyttöön alistuminen ei ole moraalista. Moraalinen kritiikki kohdistui siis aisurin alistuvuuteen, ei naisten luontaiseen seksuaalisuuteen.
- Ex_PUA
Erinomainen teksti.
Dominanssiahan heillä ei ole lainkaan, vaan he ovat alistuvan miehen arkkityyppi, joka on vedetty alta lipan jokaisella osa-alueella. - missmaj
eikohdistunutnaisiin kirjoitti:
Kyse ei ollut siitä, vaan ettei aisurin rooli ole moraalinen. Hyväksikäyttöön alistuminen ei ole moraalista. Moraalinen kritiikki kohdistui siis aisurin alistuvuuteen, ei naisten luontaiseen seksuaalisuuteen.
Ei se ole hyväksikäyttöä sillä kumpikin osapuoli hyötyy suhteesta jotain.
missmaj kirjoitti:
BUUUU!!
Hyväksikäyttöön on turha keksiä "tekosyitä"......toisella on silloin aika olematon moraali/etiikka, empatia ja omatunto yms, jos käyttää toista hyväkseen. :(- missmaj
MGTOW kirjoitti:
BUUUU!!
Hyväksikäyttöön on turha keksiä "tekosyitä"......toisella on silloin aika olematon moraali/etiikka, empatia ja omatunto yms, jos käyttää toista hyväkseen. :(Turha yrittää tehdä aikuisista miehistä mitään hyväksikäytön avuttomia uhreja. Varsinkaan kun he ovat onnellisia parisuhteissaan eikä niissä todellisuudessa ole hyväksikäytöstä tietoakaan.
- AlistuminenOnVäärin
missmaj kirjoitti:
Alistuvuus toimii tiettyyn rajaan, ja yksilö voi kuvitella hyötyvänsä siitä lyhyellä tähtäimellä. Mutta lopulta alistuminen johtaa aina vääryyden olemassaoloon. Jokaiselle ihmiselle pitäisi opettaa luontaista dominanssia, ettei hyväksikäyttöön tarvitse alistua. Miksi luulet työnantajien janoavan niin kovin paikallista sopimista? Sitten päästään alistamaan työttömiä 2 euron tuntipalkkaan ja heikoimmat ja kilteimmät alistuvat sortoon, eikä tietenkään hyväksikäyttäjien mielestä kyse ole hyväksikäytöstä, vaan molemmat siitä muka hyötyvät.
Sellainen alistuminen heikentää myös niiden mahdollisuuksia, jotka eivät alistu 2 euron tuntipalkkaan.
Roomassakin orjat tyytyivät osaansa, mutta sitten tuli Spartacus joka opetti toisin. Jos olet vapaaehtoisesti orja, sinä olet yhtälailla vihollinen kuin se joka omistaa orjan. Jokainen joka alistuu orjaksi näet mahdollistaa orjuuden ja on siten surmattava kuten isäntänsä. Jos jokainen orja surmaa isäntänsä ja sanoo: "Minä olen Spartacus.", orjuutta ei voi olla olemassa.
On siis merkityksetöntä vaikka orja sanoisi hyötyvänsä orjuudesta ja ettei kyse ole hyväksikäytöstä. Alitumalla orjaksi hän mahdollistaa myös muiden orjuuttamisen, siksi alistuminen on aina moraalitonta. Alistuva pitää surmata elinkelvottomana, kuten muita alistava tyrannikin. Se on herra-orja dialektiikan ydin. Niinkauan kuin joku alistuu orjaksi, maailmassa on orjuutta. missmaj kirjoitti:
Turha yrittää tehdä aikuisista miehistä mitään hyväksikäytön avuttomia uhreja. Varsinkaan kun he ovat onnellisia parisuhteissaan eikä niissä todellisuudessa ole hyväksikäytöstä tietoakaan.
On turha muuttaa puheitaan......otin kantaa vastaukseesi, sekä siihen kommenttiin johon sen kohdistit....
Sinä vastasit kommenttiin, jossa kerrottiin miehen olevan hyväksikäytettävän roolissa, sekä alistus suhteessa seuraavasti....(tosin tämäkään asia ei ole sukupuolisidonnainen)
"Ei se ole hyväksikäyttöä sillä kumpikin osapuoli hyötyy suhteesta jotain."
Hyväksikäyttö ja alistaminen on väärin ja "tuomittava" teko (laki ei tosin tältä suojele), sekä erittäin halveksittavaa käytöstä, josta on oikeus puhua ja nostaa asia esille juuri niin kauan, kuin tälläistä p*ska käytöstä yhteiskunnassa esiintyy.....missmaj kirjoitti:
Turha yrittää tehdä aikuisista miehistä mitään hyväksikäytön avuttomia uhreja. Varsinkaan kun he ovat onnellisia parisuhteissaan eikä niissä todellisuudessa ole hyväksikäytöstä tietoakaan.
"Varsinkaan kun he ovat onnellisia parisuhteissaan eikä niissä todellisuudessa ole hyväksikäytöstä tietoakaan."
Salli mun nauraa. =D
Osa on ja osa ei ole, mutta älä nyt herran jumala ala väittää, että tiedät kaikkien olevan, sehän jo itsessään on ihan naurettava väite......- Ex_PUA
missmaj kirjoitti:
Huhuhuh! Ja taas rationalisointihamsteri se siellä kakkaa lausuntoja.
Tuo on jokaisen hyväksikäyttäjän motto.
Ja kenenkä muunkaan kuin naisen suusta!
Viha johtuu ankaruudesta ja vihasta toisten elämää kohtaan. Helppo tuomita . niin ei tarvitse ajatella sen enempää asioita tai saatikka yleensä elämänkohtaloita.
Uskon että jokaisella meillä on oma kohtalonsa ja polkunsa mitä kulkea , oppia asioita joita kohtaa elämässään.
Jokaisen ihmisen elämä on arvokas, oli se millainen tahansa.
Joka itsensä kohottaa se alennetaan! Jostain olen kuullut tällaisen sanonnan ?
Rakasta toisia niinkuin itseäsi.
Jos ei osaa rakastaa itseänsä niin miten voi rakastaa toisia, herää kysymys ?- Tyhmäkö
"Jos ei osaa rakastaa itseänsä niin miten voi rakastaa toisia, herää kysymys "
Yksi typerimmistä sanonnoista mitä täälläkin aina suolletaan. Se miten todistan sen paskaksi on oma kokemus. En näe itseäni minkään arvoisena. En kelpaa naisille mutta yhteiskunnan veronmaksajaksi pienellä palkalla kyllä kelpaan. Ja siitäkin vielä sakotetaan että viedään enemmän veroja jos tekisit vaikka 20 tuntista työpäivää sen eteen. Toisia kyllä rakastan. Rakastan vanhempiani ja sisaruksiani. Välitän ystävistäni. Sana rakkaus on mielestäni tuossa kohtaa väärä. Olen rakastanut joskus olevaa nais ystävääni tosin saamatta ainakaan en huomannut suurempaa vastarakkautta. Joten äärimmäisen hyvin voin rakastaa muita vaikka omaa peilikuvaani vihaankin. Tyhmäkö kirjoitti:
"Jos ei osaa rakastaa itseänsä niin miten voi rakastaa toisia, herää kysymys "
Yksi typerimmistä sanonnoista mitä täälläkin aina suolletaan. Se miten todistan sen paskaksi on oma kokemus. En näe itseäni minkään arvoisena. En kelpaa naisille mutta yhteiskunnan veronmaksajaksi pienellä palkalla kyllä kelpaan. Ja siitäkin vielä sakotetaan että viedään enemmän veroja jos tekisit vaikka 20 tuntista työpäivää sen eteen. Toisia kyllä rakastan. Rakastan vanhempiani ja sisaruksiani. Välitän ystävistäni. Sana rakkaus on mielestäni tuossa kohtaa väärä. Olen rakastanut joskus olevaa nais ystävääni tosin saamatta ainakaan en huomannut suurempaa vastarakkautta. Joten äärimmäisen hyvin voin rakastaa muita vaikka omaa peilikuvaani vihaankin.Ymmärrän kantasi!
Ajattelin hetken mitä kirjoitin ja tulin siihen tulokseen,että itsensä rakastaminen ja toiseen rakastuminen eivät ole sama asia!
Miksi vihaat peilikuvaasi?
Jos ei osaa arvostaa itseänsä , niin on myös vaikeaa rakastaa itseänsä. Näin ajattelen. En osaa arvostaa itseäni , koska mun vanhemmat eivät kyenneet arvostamaan minua lapsena. Kamppailen tämän asian kanssa itsekkin. Ja se vaikuttaa myös, niin että itsetuntoni on hieman huono. Joten minulle on vaikea rakastaa itseäni, mutta olen tyytyväinen itseeni.
Rakastuminen on toisenlaista johon antaudun intohimoisesti ja tulisesti!
- Nassuttajat
Vihataan jos naapurilla menee mukavasti . Kokematon mies tai nainen ei ole paras elämänkumppani , kuten polle mikä kakkii aisalle.
Jeps, yltiö kokenut, eli kaiken kokenut ja kaikkien kanssa on paras......selvä.....ehkä sinulle.
Sori, oli pakko heittää huono "läppä", vastapallona huonoon "läppään".....eli ei lähdetä yleistämään ja yksinkertaistamaan, Jookos?
Ketä täällä nyt ei vuoroin vihattaisi? Nimeksi sopisi paremmin vihaiset, katkerat ja vittuuntuneet sinkut, kuin vain sinkut. Sinkkuja on erilaisia ja kaikki ei suinkaan ole vihaisia.
"Ketä täällä nyt ei vuoroin vihattaisi?"
Alkaako sullakin "keittää" nämä ketjut/kommentit, sitä on ilmassa.... ;)
"Sinkkuja on erilaisia ja kaikki ei suinkaan ole vihaisia."
Jeps, juuri näin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523