väkivaltaisia hirviöitä kohtaan:
http://timohannikainen.blogspot.fi/2015/05/kaunottaret-jotka-rakastavat-hirvioita.html
"Niin miehillä kuin naisilla on seksuaalisuudessaan pimeä puoli. Miehillä se ilmenee aggressiivisena ja saalistavana seksuaalikäyttäytymisenä, naisilla tällaisen käyttäytymisen ihannointina ja suosimisena. Paljaimmillaan naisten pimeä puoli näkyy edellä kuvatuissa raakalaisten perässä juoksijoissa, vaikka he sinänsä edustavatkin naisten vähemmistöä. Mutta heidän ohellaan lukemattomat naiset haaveilevat, ainakin salaa, alkukantaisesta uroksesta joka ottaa mitä haluaa ja panee heidät kuriin vaikka väkisin. Aihe on tabu, koska feminististen sukupuolimyyttien mukaan nainen kuin nainen kaipaa kunnioittavaa miestä, joka suhtautuu häneen tasa-arvoisena kumppanina, ottaa hänen tarpeensa huomioon ja kysyy häneltä aina lupaa. Näiden myyttien mukaan seksuaalisuus on pohjimmiltaan tai siitä voi kehittyä siisti, turvallinen ja tasa-arvoinen kanssakäymisen muoto. Aihe on tabu myös miesten perinteisissä ritarillisissa myyteissä, jotka esittävät naiset siveinä ja hentoina kukkasina joita on ihailtava etäältä ja kosketukseen päästessä kohdeltava mahdollisimman hellävaroen.
Feministiseen myyttikudelmaan kuuluu laajalti hyväksytty hokema, että raiskauksella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, vaan siinä on kyse vallasta. Hokemassa unohdetaan, että melkein kaikessa seksissä on kyse myös vallasta. Sen tajutakseen ei tarvitse ajatella sadomasokistisia leikkejä. Se näkyy jo yhdyntään liittyvissä kielikuvissa: nainen "otetaan", hän "antautuu", miehen penis vertautuu ampuma-aseeseen tai puukkoon jne. Itse yhdyntä on tapahtuma, jossa mies tunkeutuu voimalla naisen sisään eläimellisessä, ekstaattisessa mielentilassa jollaisen hän harvoin saavuttaa sivilisoituneessa arkielämässä. Raiskaus on tämän aktin äärimuoto eikä naisten seksifantasiana mitenkään harvinainen, vaikka kukaan tuskin haluaisi oikeasti kokea sitä.
Ihailemme vastakkaisessa sukupuolessa niitä ominaisuuksia, joita omaltamme puuttuu. On luonnollista, että nainen viehättyy miehen voimasta, aggressiosta ja dominoivuudesta - vähintäänkin makuuhuoneessa. Murhaaja, raiskaaja tai pahoinpitelijä ilmentää näitä ominaisuuksia suoraviivaisimmalla mahdollisella tavalla ja vetoaa siksi niihin naisiin, joiden seksuaalisuuden primitiiviset pohjavirrat ovat erityisen vuolaat. Useimmat naiset puolestaan viehättyvät kyseisten ominaisuuksien vähemmän räikeistä ilmauksista. Mutta naisten tunteet ovat ristiriitaiset. Miehen voima, aggressio ja dominoivuus ovat heille myös uhka ja pelon aihe. Niiden avulla mies voi hallita heitä, tarpeen vaatiessa alistaa heidät täydellisesti. Vuosituhansien ajan miehet ovat olleet hallitseva sukupuoli viime kädessä isomman kokonsa, väkevämpien voimiensa ja suuremman aggressiivisuutensa takia. Kuten olen monesti todennut, naisten suuri liikkumavara moderneissa länsimaisissa yhteiskunnissa johtuu siitä, että miehet sallivat sen heille."
Hännikäinen kirjoittaa naisten kiimasta
18
<50
Vastaukset
- nainenjaäiti
Kuvaavaa on, että tuo Naisten linja, jolle Hännikäinen uhoaa on raiskattujen ja pahoinpideltyjen tukiryhmä. Ilmeisesti Timo hyväksyy raiskaamisen ja väkivallan naisia kohtaan
- traumatisoitu
Jouduin nuorena lesbojen ahdistelun kohteeksi. En vieläkään uskalla mennä paikkoihin ,missä on paljon lesboja. Vaikeutti myös työelämää.
Näkemyksiä on monenlaisia, fantasioita on monenlaisia. Seksuaalisuus on aina henkilökohtainen ja taipumuksia on monia.
Se ,että katkorioidaan seksuaalisuus agression taakse on varmaankin sinun oma fantasia?
Luulen että useimmat ihmiset pitävät nautinnollisesta normaalista seksistä?
Raiskaus on aina väkivaltaa josta jää trauma, josta ei toivu ikinä. piste.
Raiskaus fantasioiva ei tiedä mitä on oikea raiskaus :(
On myös ihmisiä jotka haluavat , rankaista itseänsä suostumalla vääränlaiseen seksiin, näen sen sairaana itseä vahingoittavana mielteenä.
Seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi aikuisena alkaa käyttäytymään holtittomasti seksuaalisesti, koska haluaa rankaista itseänsä , koska ottaa syyn hyväksikäytöstä itsellensä.
Seksuaalisesti sinut ihminen tietää mitä haluaa, eikä suostu mihin vain fantasioihin.
Tämä on aika haasteelinen aihe keskustella, koska meitä on moneen lähtöön!
Nainen itse sallii itsellensä oman liikkumvaran , sitä ei pysty kukaan estämään eikä ole kenenkää määrättävissä, koska kehitystä ei voida pysäyttää ja kehitys kulkee omaa polkuansa. Ainakin useimmissa länsimaissa.- ModernMan79
No ainakin mun kokemuksien mukaan enemmistö naisista haluaa että mies dominoi ja vähän alistaakin. Kaippa se fantasia on että mies tekee niin kuin haluaa ja nainen oikeasti nauttii siitä. Baarihoidoissa taitaa olla vähän sitäkin ettei tunnu syylliseltä kun mies hoito homman ja kaikki vain tapahtui.
Mitä palstalaiset luulitte että tarkoitetaan sillä kun "mies ottaa naisen"? :D
Voihan jossain olla sellaisiakin naisia jotka haluaa semmoista tasa-arvoista seksiä että ollaan 50/50, mutta itse en ole semmoista naista tavannut vaikka olisivat kuinka kilttejä ja konservatiivisia päältä päin. Kyllä ne kivikautiset vaistot haluaa valloittajan joka ei paljon lupia kysele. ModernMan79 kirjoitti:
No ainakin mun kokemuksien mukaan enemmistö naisista haluaa että mies dominoi ja vähän alistaakin. Kaippa se fantasia on että mies tekee niin kuin haluaa ja nainen oikeasti nauttii siitä. Baarihoidoissa taitaa olla vähän sitäkin ettei tunnu syylliseltä kun mies hoito homman ja kaikki vain tapahtui.
Mitä palstalaiset luulitte että tarkoitetaan sillä kun "mies ottaa naisen"? :D
Voihan jossain olla sellaisiakin naisia jotka haluaa semmoista tasa-arvoista seksiä että ollaan 50/50, mutta itse en ole semmoista naista tavannut vaikka olisivat kuinka kilttejä ja konservatiivisia päältä päin. Kyllä ne kivikautiset vaistot haluaa valloittajan joka ei paljon lupia kysele.Niinkö ;) taidan olla toisen sortin nainen kun minä otan mielummin miehen kuin annan miehen otta minut ;P
Näillä näkymin se ketä haluaa ottaa haluaa muutenkin hallita toista ? Kuulostaako loogiselta !- ModernMan79
Älykkö kirjoitti:
Niinkö ;) taidan olla toisen sortin nainen kun minä otan mielummin miehen kuin annan miehen otta minut ;P
Näillä näkymin se ketä haluaa ottaa haluaa muutenkin hallita toista ? Kuulostaako loogiselta !Onhan niitä poikkeuksiakin. Vaan ei montaa. Minä olen pääasiassa tavannut kolmenlaisia naisia:
a) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva ja sanovat sen heti
b) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva, mutteivat sano sitä vielä
c) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva, mutteivät tiedä sitä vielä
Yleensä se kysymys että "voitaisko tehdä niin että..." tulee jossain vaiheessa. Edellisessä suhteessa nainen tykkäsi rauhallisemmasta menosta, mutta sitten kerran uteliaisuuttaan kysyi tuota ja sen jälkeen se halusi aina sitä ottamista, alistamista ja perseelle läpsimistä.
Ja niin kuin jo mainitsin, naisystävät ovat olleet pääasiassa sellaisia koulutettuja ja melko konservatiivisia. Ei mitään bilebimboja. Voin vain kuvitella millainen Attila The Hun pitää olla että nämä baarien kiertopalkinnot syttyvät... ModernMan79 kirjoitti:
Onhan niitä poikkeuksiakin. Vaan ei montaa. Minä olen pääasiassa tavannut kolmenlaisia naisia:
a) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva ja sanovat sen heti
b) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva, mutteivat sano sitä vielä
c) sellaisia jotka haluavat miehen olevan raju/dominoiva, mutteivät tiedä sitä vielä
Yleensä se kysymys että "voitaisko tehdä niin että..." tulee jossain vaiheessa. Edellisessä suhteessa nainen tykkäsi rauhallisemmasta menosta, mutta sitten kerran uteliaisuuttaan kysyi tuota ja sen jälkeen se halusi aina sitä ottamista, alistamista ja perseelle läpsimistä.
Ja niin kuin jo mainitsin, naisystävät ovat olleet pääasiassa sellaisia koulutettuja ja melko konservatiivisia. Ei mitään bilebimboja. Voin vain kuvitella millainen Attila The Hun pitää olla että nämä baarien kiertopalkinnot syttyvät...Ok
Mitäköhän tuo tarkoitti?
Nuorempia naisia voi ohjailla, vaikuttaa tekemään niinkuin itse haluaa, koska heidän seksuaalisuutensa on vasta nupullaan, eivätkä itse vielä tiedosta mistä tykkävät. Monesti he suostuvat tekemään asioita joita he eivät sisimmässään haluaisikaan oikeasti ja katuvat myöhemmin mihin kaikkeen ovat suostuneet.
Sanomatta sitä kenellekkään ääneen, vaan pitävät sen omana tietona.
Koska he luulevat , että kaikenlaiseen seksiin kun pitäisi suostua, koska heillä saattaa olla huono itsetunto, määräämisoikeus omaan kehoonsa, pakottamatta.
Nainenhan kypsyy seksuaalisesti ja on sinut seksuaalisuutensa kanssa vanhempana, jolloin tietää mitä haluaa ja mikä on oikein häntä kohtaan.
Tietää mistä kiihottuu ja mistä ei! Osaa arvostaa itseänsä, eikä ole niin helposti ohjaitavissa toisten mieltymyksille jos se ei tunnu oikealta itselle.
Ihanteellista on kun kummatkin ovat samalla aaltopituudella ja asiat toteutuvat sulassa sovussa toisia kunnioittaen!- ModernMan79
Älykkö kirjoitti:
Ok
Mitäköhän tuo tarkoitti?
Nuorempia naisia voi ohjailla, vaikuttaa tekemään niinkuin itse haluaa, koska heidän seksuaalisuutensa on vasta nupullaan, eivätkä itse vielä tiedosta mistä tykkävät. Monesti he suostuvat tekemään asioita joita he eivät sisimmässään haluaisikaan oikeasti ja katuvat myöhemmin mihin kaikkeen ovat suostuneet.
Sanomatta sitä kenellekkään ääneen, vaan pitävät sen omana tietona.
Koska he luulevat , että kaikenlaiseen seksiin kun pitäisi suostua, koska heillä saattaa olla huono itsetunto, määräämisoikeus omaan kehoonsa, pakottamatta.
Nainenhan kypsyy seksuaalisesti ja on sinut seksuaalisuutensa kanssa vanhempana, jolloin tietää mitä haluaa ja mikä on oikein häntä kohtaan.
Tietää mistä kiihottuu ja mistä ei! Osaa arvostaa itseänsä, eikä ole niin helposti ohjaitavissa toisten mieltymyksille jos se ei tunnu oikealta itselle.
Ihanteellista on kun kummatkin ovat samalla aaltopituudella ja asiat toteutuvat sulassa sovussa toisia kunnioittaen!Niin kuin selitin, minä en ole tuollaiseen ketään ohjaillut. Naiset ovat itse ehdottaneet, tai ohjailleet. Tuo tarkoittaa naista joka ei ole vielä kokenut "otetuksi tulemista"/dominointia/alistamista. Minulle sopii 50/50, tai miksei vaikka nainen voisi ottaa minut :D Mutta yleensä se naisen aloitteellisuuskin sängyssä on sitä että saadaan kiihotettua mies "ottamaan" nainen...
Ja sori vaan Älykkö mutta nuorilla naisilla menee yleensä niin että he ensin luulevat seksin olevan hellää lukioaikaisen poikakamun kanssa, mutta sitten baareista löytyy miehiä jotka "osaavat viedä", ja sen jälkeen kivat pojat ei enää sytytäkään. Opin tämän kantapään kautta ikävuosina sanotaanko 19-23. ModernMan79 kirjoitti:
Niin kuin selitin, minä en ole tuollaiseen ketään ohjaillut. Naiset ovat itse ehdottaneet, tai ohjailleet. Tuo tarkoittaa naista joka ei ole vielä kokenut "otetuksi tulemista"/dominointia/alistamista. Minulle sopii 50/50, tai miksei vaikka nainen voisi ottaa minut :D Mutta yleensä se naisen aloitteellisuuskin sängyssä on sitä että saadaan kiihotettua mies "ottamaan" nainen...
Ja sori vaan Älykkö mutta nuorilla naisilla menee yleensä niin että he ensin luulevat seksin olevan hellää lukioaikaisen poikakamun kanssa, mutta sitten baareista löytyy miehiä jotka "osaavat viedä", ja sen jälkeen kivat pojat ei enää sytytäkään. Opin tämän kantapään kautta ikävuosina sanotaanko 19-23.Anteeksi vaan mutta minun mielestä se ei kuulosta normaalilta :(
Tai sitten seksuaalisuus on muuttunut rajummaksi touhuksi , mitäköhän siitä pitäisi ajatella, herää kysymys ?
Ihmisethän ovat vaikutteille alttiita juuri nuoruusvuosissa.
Mutta jokainen taaplaa tyylilllään ja onhan se kiva jos löytää saman henkisiä ihmisiä ;D
- ihailenhäntä
Timo on yksi Suomen viisaimista miehistä.
- siishäh
viisautta on lähettää naisille "olen nussinut tytärtäsi perseeseen"-viestejä?
- ehkä.ei.kuitenkaan
Siis ensin sanotaan, että naiset pitävät karkeaotteisista miehistä. Jos naiset väittävät vastaan, sanotaan, että aihe on niin tabu, että naiset eivät kehtaa myöntää salaisia toiveitaan. Kätevää, väitteen esittäjän kannalta.
- suoritus_
Kyllä, juuri näin. Aina se jotenkin ontuu kun lähtee heittelemään toisen puolesta näkemyksiä. Tuo tabu-konteksti on aika läpinäkyvä.
Humanistista tarinointia, jolla ei ole paljoakaan tekemistä todellisen maailman kanssa.
- Yksinkertaista
Koska naiset ovat kemiansa vietäviä, niin miehen pitää vaikuttaa siihen kemiaan, jotta nainen kiinnostuu.
....ja naisen pitää vaikuttaa siihen kemiaan, jotta mies kiinnostuu......oliko jotain uutta tieteellistä tutkimus aineistoa?
Eikä tarvitse edes aina tietoisesti vaikuttaa, mutta jotkut nyt näämmä haluavat jankata yleistyksiä ja yksinkertaistuksia päivästä toiseen......joskus vain ihmettelen....
- ätmikäs
Naiset on kiimaisia elukoita. Kertokaa jotain uutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi803884Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693697Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051143- 601099