Ravintolan käytöstavat

RavintolanOmistaja

Kun astutte ravintolaan,sanotte asiakaspalvelijalle "hei" Hän sanoo hei takaisin jos sanotte sen nätisti.Sitten menette kiltisti pöytään istumaan ja tarjoilija tulee kysymään tilausta kun jaksaa ja teidän pitää odottaa.Kun tilaatte niin tilaatte sellaista ruokaa joka miellyttää.sitten saatte hakea alkuruoka salaatin josta ei teille erikseen mainita vaan silmiä saa myös käyttää.Teemme ruoan teille sitten kun jaksamme ja annostelemme sen isoksi tai pieneksi riippuen siitä miten käyttäydytte.Jos tulette valittamaan että kestää kauan niin ruoan tulo voisi vahinhossa venähtää seuraavat 20minuuttia.Kun tuomme annoksen sanotte kiitos.Kun olette syöneet niin maksatte niin paljon kun pyydämme tai soitamme poliisit.Kaike tämän jälkeen kiitätte kaikesta ja siivoatte jälkenne.KIITOS

15

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paremmat.piirit

      Sorry, en asioi ravintoloissa, joissa ei ole pöytiin tarjoilu, koskien myös alkupaloja, salaatteja ja jälkiruokia.

    • asiallistaPALVELUA

      Kyllä on röyhkeä omistaja...ei ole tapakasvatusta saanut ainakaan tuolle alalle,olisi kannattanut käydä kouluja,niin kenties jo havahtuisi huomaamaan,että "asiakas on aina oikeassa" pätee erityisesti johtoportaaseen! Tai no,mitäpä se minua liikuttaa,jos yksi ravintola menee konkkaan ja saa huonon maineen-siitä vain!

      • RavintolanOmistaja

        röyhkeä?? niin millälailla??
        "asiakas on aina oikeassa" ???
        vittu millä perusteilla????


      • RavintolanOmistaja

        Miksi räyhäät minulle? Vastasin toiselle enkä usko,että se olet sinä.

        Katselin tuossa muitakin kirjoituksia ja näin oikeastaan sinun ja "asiakasfobian" kirjoituksia vain.Kumpikin räyhää kun mikäkin hullu.Sinä luulet olevasi ravintolassa ja "asiakasfobia" luulee olevansa joku kovakin omistaja!

        Voisitte molemmat lopettaa tuon typerän pelleilyn?


      • RavintolanOmistaja

        Miksi räyhäät minulle? Olen vasta törmännyt sinun teksteihin ja vastaat minulle samalla tavalla kuin "asiakasfobia"lle..

        En nyt kyllä ymmärrä,mihin pitäisi tuoda sapuskaa? Ja miksi haukut vaikka en ole tehnyt sinulle edes mitään? Korjaa jos olen väärässä.


      • närkästynytasiakas
        RavintolanOmistaja kirjoitti:

        Miksi räyhäät minulle? Olen vasta törmännyt sinun teksteihin ja vastaat minulle samalla tavalla kuin "asiakasfobia"lle..

        En nyt kyllä ymmärrä,mihin pitäisi tuoda sapuskaa? Ja miksi haukut vaikka en ole tehnyt sinulle edes mitään? Korjaa jos olen väärässä.

        Koska olet aivan samanlainen ravintolanomistajaa teeskentelevä kitisevä paskaläjä.


      • RavintolanOmistaja

        En nyt kyllä ymmärrä.Omistan ravintolan kyllä,mutta en teeskentele yhtään mitään.Haukut nyt väärää ihmistä !!


      • RavintolanOmistaja

        Just.Ei sun kanssa pysty edes keskustella.
        "kurapaskat housuissa" AUTS !!! Ottipa tunteisiin.. Olet Paras haukkumaan ihmisiä maanrakoon.

        Koska menet haukkumisen maailmanmestaruus kisoihin? Voittaisin kultaa aivan varmasti ! Olisin sun fani.


    • huoh-

      Korjataan hiukan.

      Kun astutte ravintolaan, asiakaspalvelija sanoo "hei" ja me sanomme hei takaisin. Mikäli asiakaspalvelija sanoi hei nätisti, saatamme maksaa tippiä hyvästä palvelusta, mikäli ei, vaihdamme ravintolaa, jolloin kilpailevan liikkeen ravintola saa rahamme. Asiakaspalvelija ohjaa meidät pöytään istumaan ja tarjoilija saapuu ottamaan tilausta kun muilta kiireiltä ehtii asiakkaiden saapumisjärjestyksessä (ei jaksaa, mikäli ei jaksa kenkää). Tarjoilija todellakin osoittaa alkuruoka sijainnin paikan mainitsemalla sen erikseen, josta voimme hakea alkuruuan.

      Ruokamme olisi tarkoitus valmistua 20-minuuttiin, jotta odotusaika ei olisi tuskallisen pitkä, siksi tarjoilija käy pöydässä useamman kerran, jotta odotusaika ei tuntuisi pitkältä.

      Älkää turhaan sotkeko ja laittakaa haarukka ja veitsi lautasen reunaan osoittamaan kaksikymmentäviisiyli viisi, ravintolan henkilökunta siivoaa pöydän tyhjäksi seuraavia asiakkaita varten.

      Mitä aloittajaan tulee, niin eipä ole tuossa halvassa kuragrillissä paljoa asiakkaita.

    • RavintolanOmistaja

      Miten sana "hei" vaikuttaa ruoan makuun? Tietääkseni ruoka maistuu aina samalta vaikka kuka sanoisi mitä.Ruoka maistuu hyvältä jos sanoo "hei" ja pahalle jos ei sano "Hei"

      Taikauskoa vai?

      • närkästynytHOMOasiakas

        menhän murjuiseen keittiöösi tekemään kurjaa soppaasi että saan syötyä ja tuothan samalla minulle näkkäriä ja vettä?

        Terveisin kusipää asiakas


    • jaahasvainiin

      Alkuruokasalaatti on YHDYSSANA!

    • PersonaNo

      Karvakäsi feikkiravintolan omistaja saa trolleihinsa yllättävän paljon vastauksia. Miksi, sitähän olmi haluaa, kinastella olemattomasta. Hänellä ei ole ravintolaa, pelkät unelmat. Parempi olisi kuin pakkaisi kamelinsa ja lönkyttelisi takaisin karvakäsimaahansa. Aina silloin tällöin hemmo kinaa ihan itsensä kanssa, en oikein tiedä miten pitäisi suhtautua, tuskin mitenkään.

    • OlmiAfrikasta

      Raflanomista on pelkkä huono vitsi joka häiriköi liki jokaista alan keskustelua ääliömäillä jutuillaan. Milloin pitää kantaa lautasia edes takaisin pitkin ravintolaa ja milloin asiakkaat eivät pidä siitä, että ruoka on huono, kallista ja kylmää...jne Karvakäsi kamelikuski joka unelmoi ravintolasta, turhan takia.

    • Anonyymi

      älä tuijota muiden ihmisten syömistä vieraissa pöydissä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe