Xmeal- ravintola

Meal3689

Onko kukaan käynyt x-meal pikaruoka ravintolassa? Saako aterian kotiin vai pitääkö syödä paikan päällä?

15

6469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tryben

Parempi jättää se ateria sinne ravintolaan. Mutta jos tasolla ei ole väliä niin takeaway luonnistuu.

• X-Meal

Itse käyn nykyään vain X-Mealissa. Verrattuna esim. Hesbur***iin, niin huomattavasti laadukkampaa Mealissa.. Toki, pikaruokaketju ei ole vielä levinnyt tarpeeksi, että sitä kaikki saisi.

• thtrj

Missähäin päin Suomea tuommoinen ravintola löytyy?

• Anonyymi

Löytyykö vieöäkin?

• Hhgttukgg

Vakiopaikkamme x-mealeista Pyyttämö lähellä kotia, auki tosin vain kesäisin. Tästä on kymmenisen kertaa haettu pöperöt kotiin, laatu aina pitänyt, joskin palvelu hitaahkoa, usein noin 30min.

Kerran koitimme toista, samaan ketjuun kuuluvaa paikkaa lähellä Hämeenlinnaa. Hyi olkoon, hampurilaiseni oli melko lailla kylmä tullessaan pöytään, lisäksi minua alkoi suorastaan etoa ruokia valmistavan "neidin" vaatetus, hihaton paita, ei päähinettä. Lisäksi ihmetytti hampurilaisen välissä ollut tuorekurkku, oliko joku ainesosa lopussa ja korvattu kurkulla? Siihen loppui sen ketjun käyttö.

FB:n kautta tätä joskus kommentoin x-mealin sivulle, äkkiä se sieltä poistettiin

• Kalakives

Niit on joka kolkassa veikkola otaniemi jopa tää uusin Sukkulan Kuppilat kuntoon on osa sitä "shittii" perus mömmöö vähäsen reilummat annokset ja grillimauste joka paikassa!!

• LatteLate

Paimiossa on XMeal ja hyvää on.

• Anonyymi

Aika vetisiä ranskalaisia tullut vastaan näissä paikoissa.Onkohan ostettu sieltä mistä saarahan halvimmalla?

• Anonyymi

Se valkosipulidippi on herkullista.

• Anonyymi

Paras hampurilais ruokaketju mitä voi olla! Täydet viisii tähteä!

• Anonyymi

Eipä ole kyseisen mimistä kuppilaa stadissa ainakaan.

• Anonyymi

pyyttämö tosi hyvä paikka joka viikko käyn

• Anonyymi

Niin on ja kivalla paikalla 👍😋
        Xmealin hamppari voittaa Heseläisen paremman rakenteen ja maun puolesta (valkosipuli tulee kivasti esiin), mutta majoneesia laittaisin enemmä, kun taas H laittaa nykyään liikaa ja hamppari on liian pehmeä. Hiljattain kävin eräässä kantatie 41 varressa ja söin kerroksen. Se oli hyvää mutta majoneesia oli vähemmän ja hamppari ei kovin lämmin verrattuna mitä muistini mukaan Pyyttämöllä. Samat puutteet oli täällä lähellä kotia olleessa paikassa. Isomman kokoisia saisi olla kummankin firman hampurilaiset

lajijasuris

• Anonyymi

tosi hyvä rauhasa paikka usein käyn ihanat ihmiset ompi siel

• Anonyymi

X-Meal on vähänä tällainen siipeilijä merkki, kirjotuttavat sopimuksen huoltamon/kahvilan kanssa mikä velvoittaa heidät ostamaan heidän majoneesit ja muut brändiin soveltuvat (hartwallin limut) josta he saavat sitten tuottonsa, samalla saavat siinä ilmaisen työvoiman, mainokset, sähköt, pisteet, vuokrat ja itse huoltamon/kahvilan omistaja saa kaikesta myydystä tuoton ja brändin kattonsa alle.

Itse sapuskaan sen verta että grillimaustetta ja aromisuolaa löytyy joka laarista ja ketsuppi ja sinappi on korvattu aina majoneesilla joita myöskin tungetaan dippinä kylkeen.. Ja se on aivan täysin huoltsikasta/kahvilasta kiinni millaisena se sieltä keittiöstä tulee sitten pihalle, he eivät itse valvo mitenkään erityisen tarkasti sitä että millaista sontaa sieltä tulee pihalle ellei informaatio kulje suoraan asiakkaalta heille ja mistä se sapuska on saatu jolloin saattavat antaa pienen nootin siitä puljulle. Ja ilmeisesti ovat entisiä rolls/(hesburger?) kumppaneita ketkä brändiä pyörittää minkä voi nähdä esim siitä että rolls ja xmeal on lähes identiteettinen ruokalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2266
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      236
      2055
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1217
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1107
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe