Kun ette näytä treffeille pääsevän??
Millaisia alotteita teette naisille?
29
<50
Vastaukset
- failure
vastaan vaikka olen nainen
mulle on tultu ilmaisemaan kiertoteitse, että ollaan kiinnostuttu, mutta ne taikasanat "lähdetkö kaffelle/keilaa/kävelylle" puuttuu, tai sitten ympärillä on ollut yleisöä, joten en ole ottanut silmäniskuja kovin vakavasti - Kilttiatm
Sanon naiselle moi minä oon....., lähdetko treffeille
- Nainennnnnnnn
Ilmankos et pääse!
Epäsuoraa, epäsuoraa...naiselle pitää aina kaikki ilmasta epäsuorasti eikä miehekkään suorasti! Esim lirkuttelet niitä näitä kunnes nainen itse tarjoutuu tapaamaan. Älä ikinä yritä iskeä naista suoraa, se johtaa vaan pakkeihin!
- ätmioon
En ollenkaan, jos ei tavallisia keskustelun avauksia esim. töissä lasketa...
- Erkki_Epäkelpo
Käsken naisen antamaan sitä pillua ja heti!
- Ikis__M
En tee aloitteita eikä tarvitse kuin vilkaista tuota avoliitto -palstaa niin eipä hirveästi kiinnostakaan. Naistyyppi jolle ehkä voisin tehdä aloitteita on sukupuuttoon kuollut jo luultavasti.
- atännä
Oli aika kaameita aloituksia tuolla avoliitto -palstalla! Ihan vain otsikoita selailin ja taas on helpottunut olo että olen sinkku ;D
Ehkei pitäisi lukea sen enempää sitä kuin tätäkään palstaa... ;) - Ikis__M
atännä kirjoitti:
Oli aika kaameita aloituksia tuolla avoliitto -palstalla! Ihan vain otsikoita selailin ja taas on helpottunut olo että olen sinkku ;D
Ehkei pitäisi lukea sen enempää sitä kuin tätäkään palstaa... ;)Ehkei pitäisi mutta onhan se hyvä muistutus siitä että asiat on kuitenkin aika mallillaan jos ei ole isoja murheita muuten elämässä ja kumppani vain puuttuu.
- justwondering
Ikis__M kirjoitti:
Ehkei pitäisi mutta onhan se hyvä muistutus siitä että asiat on kuitenkin aika mallillaan jos ei ole isoja murheita muuten elämässä ja kumppani vain puuttuu.
Tai oliskohan kuitenkin av(i)oliittopalsta ihan yhtä edustava otos av(i)oliitoista kuin sinkut -palsta on sinkkuudesta?
justwondering kirjoitti:
Tai oliskohan kuitenkin av(i)oliittopalsta ihan yhtä edustava otos av(i)oliitoista kuin sinkut -palsta on sinkkuudesta?
En ole "uskaltautunut" kauheasti muihin s24 palstoille, mutta voipi olla tai voipi olla olematta (en ole käynyt lukemassa)........kyllähän niitä "onnettomia" suhteita on aika paljon, sekä kuplia ja kulisseja.....
Onhan näitä juttuja käsitelty monesti.....välillä vain sitä ihmettelee....
- afadfadadsds
En tee, koska tilanne ei koskaan kehity niin pitkälle, että voisi tehdä aloitetta. Mielestäni aloitteen teko edellyttää, että on syntynyt jo kontakti ja on jonkinlainen syy tulkita/olettaa, että toinen voisi olla kiinnostunut. En menisi yhtäkkiä jonkun tuntemattoman luo kysymään että lähteekö treffeille tms. Mahdollisuuteni menee siis pieleen jo ennen aloitteen tekoa, koska naiset eivät regoi mitenkään tai reagoivat negatiivisesti.
- ätmioon
"En tee, koska tilanne ei koskaan kehity niin pitkälle, että voisi tehdä aloitetta. Mielestäni aloitteen teko edellyttää, että on syntynyt jo kontakti ja on jonkinlainen syy tulkita/olettaa, että toinen voisi olla kiinnostunut. "
Paremmin en olis itseosannut tuota sanoa. Näin se menee mullakin - onnistumis.todnäk
Jep, on ihan turha tehdä aloitetta jos naiselta ei tule kiinnostuksen merkkejä.
Jos nainen jatkuvasti tulee lähelle, tekee tikusta asiaa, kyselee asioita, katselee usein ym niin sitten kannattaa tehdä aloite. - Ex__PUA
onnistumis.todnäk kirjoitti:
Jep, on ihan turha tehdä aloitetta jos naiselta ei tule kiinnostuksen merkkejä.
Jos nainen jatkuvasti tulee lähelle, tekee tikusta asiaa, kyselee asioita, katselee usein ym niin sitten kannattaa tehdä aloite.Olen tässä kanssa aika samaa mieltä.
Oikeastaan vasta märät kaudet ovat ne, joiden kanssa edes tulee mieleen että kannattaa koittaa onneaan.
Se festarimuija oli tälläinen, se oli täysn keskittynyt bändiin ja tanssiin, mutta muuten kyllä paljon pidemmälle pääsee, jos katsoo sinusta kiinnostuneen naisen, tekee simppelin avauksen ilman turhia try hard-peliliikkeitä ja voilá se on siinä.
Onnistuneen ja epäonnistuneen avarin erona on kutakuinkin juuri tuo.
Sitten tietysti jos ei kukaan anna kiinnostuksen merkkejä, voi ottaa riskin, mutta se kyllä syö miestä ja voi johtaa pahaan downward spiraliin.
- ätmel
"Moi! Ei ole plussakorttia. Juu, otan kuitin. Kiitos!"
- tehokas.ätmi
Äläs nyt satuile. Hyvin riittää, kun korttikysymykseen vastaa 'ei', ja kuitin voi yksinkertaisesti ottaa. Vielä parempi, jos on se kortti, niin sen voi antaa niin ei tarvitse sanoa mitään. S-kaupoissa paras kun niiden etukortilla kun maksaa niin sitä ei edes kysytä erikseen. Ei se kassa kuitenkaan treffeille lähde.
- Ex__PUA
tehokas.ätmi kirjoitti:
Äläs nyt satuile. Hyvin riittää, kun korttikysymykseen vastaa 'ei', ja kuitin voi yksinkertaisesti ottaa. Vielä parempi, jos on se kortti, niin sen voi antaa niin ei tarvitse sanoa mitään. S-kaupoissa paras kun niiden etukortilla kun maksaa niin sitä ei edes kysytä erikseen. Ei se kassa kuitenkaan treffeille lähde.
:D Hahah.
Molemmat oli aika hyviä. Pitää koittaa.
- turun.ytmi
Linja-autossa kerran sanoin edessä istuvalle tytölle moi ja kysyin minne matka. Se sanoi että vaasaasn ja minä siihen että voitko esitellä mulle vaasaa kun oon ekaa kertaa siellä. Tyttö sanoi olevansa menossa katsomaan mummoaan ja juteltiin siinä sitten kaikkea. Annoin tytölle lonkeroakin ja siinä sitten juotiin ja aloin olemaan humalassa. Huomasin että se tyttö tykkää minusta ja kysyin että mitä se tekee illalla. Pyysin sitä baariin mutta ei me koskaan baariin päästy vaan hotellihuoneeseen panemaan. Panin sitä tyttöö seuraavat kaksi vuotta.
- onononononononononon
kuinka romanttista
<3 <3 3< - zfczdfvfv
Jos olisin nainen niin olisin ilmoittanut kuljettajalle häiriköstä, jos tullaan yksityisasioita tivaamaan. Kunnon mies olisi kysynyt rehellisesti, haluatko tutustua ja katsoa, sovimmeko toistemme parinvalintakriteereihin.
- 27vnainen
Miehet ei osaa tehdä alotteita.
- ytmien_ei_tarvitse
tehdä aloitteita.
- Ex__PUA
"Moi"
Ja joskus kun oikein innostunut "Moi, miten menee?"
Ehkä joskus jos välähtää jotain hauskaa mieleen, niin laitan sen.
Nainen valitsee muutamassa sekunnissa miehen "ekalle kierrokselle", niin harvemmin se vaatii muuta kuin tuon.
Vaikeampi juttu on sitten ne jutut mitkä tuosta seuraa.- vdfsdbhj
Eihän noihin voi vastata mitään.
- Ex__PUA
vdfsdbhj kirjoitti:
Eihän noihin voi vastata mitään.
"Moi"
"No moi"
...aloita puhumaan.
"Moi, miten menee?"
"Ihan hyvin kiitos, miten sulla?"
Vastaus, ala puhumaan.
Jos nämä eivät toimi, on nainen erittäin ujo, tai sitten erittäin suurella todennäköisyydellä muuta kuin kiinnostunut sinusta.
PUA-aikoina ihmettelin että miten kaverin "Moi"-avari saattoi toimia, mutta kun se pentele pääsi yöksi sen muijan tykö, samalla kun minä viilasin räjähtäviä PUA-avareita, päätin sitten koittaa itsekin samaa.
Yleensä jos vielä näet kyllin hyvännäköisen naisen, mielesi on tyhjänä, joten tuollainen on kyllin helppo sanoa.
Ja jos haluat lisää vinkkejä naisen saamiseen, tilaa DVD-sarjani vain 499 € tai ota bootcamp 10 000 € - opetan sinut livenä sanomaan moi naiselle.
t: Hyvä ystäväsi Ex PUA.
- fiksfiksfiks
Kyse ei ole niinkään siitä, osataanko tehdä aloitteita, vaan siitä, kenelle niitä tehdään. Miehet rajaa valintansa tyypillisesti niihin alle 25-vuotiaisiin mallin näköisiin typyihin, joilla nyt on muutenkin varaa valita ja sitten ne itkee, kuinka ns kaikki naiset on sitä ja tätä ja tuota. Miehet on hyvin fiksoituneita ja joustamattomia valinnoissaan, suorastaan pakkomielteisiä, vain yksi käy tai sitten tehdään itsari jne.
- kilttiatm
Menen ja kysyn "lähdetkö treffeille" vaikka en ole saanut sitä ennen naiseen edes katse kontaktia. En ymmärrä miksei onnistu.
Itseasiassa en ole tehnyt aloitteita treffeille.....syystä että....no onhan niitä... ;D
- atm__1
Eipä tule aloitteita tehtyä kun en keksi mitään luontevaa tapaa lähestyä naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4134968Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5023179Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302654Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2442615Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1952593"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –861728Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6291635"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk71493Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki171469Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791385