Miten ehdottaa miehelle toista miestä kimppaan?

Homotar

Mies on jo jonkun aikaa ehdotellut kolmen kimppaa siten että etsittäisiin toinen nainen meille. Olen joskus kokeillut lesboilua yksikseni eikä se juuri innostanut, siksi en nytkään tahdo toista naista. Mutta sen sijaan toinen mies kiihottaisi vietävästi! En ole miehelle mitään sanonut kun ei mua kiinnosta olla vaan kahden äijän pantavana vaan tahtoisin ehdottomasti että mukana on homoilua! Tekisi niin terää jos vieras mies panisi mua ja oma mies imisi samalla mun pillua.. Tai että nuolettaisiin yhdessä munaa.. Tai vaikka hinkaisin itseäni ja katselisin kun miehet panee toisiaan, jotain semmosta.

12

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petteripks

No hemmetti! Molemmat periaatteessa valmiita kimppaan joten siitä vaan toimimaan. Kyllä miehesi varmaan suostuu vieraan kalun imemiseen jos sinäkin kullissa olisit kiinni. Homma vireille ja valmistaudu alustavasti kahteen kulliin.

• Noin-se-menee

Mitenkäs seuraava: Mitäs jospas se mukaan otettava olisikin mies?

Mitä vaikeeta?

• jarruke

Ootko ajatellut,että inä voit jäädä ilman kullia !!!!!!

• bimiessittenkin

Monesti tämä on myös miesten fantasia, mutta monikaan ei uskalla vaimolle tai tyttöystävälle kertoa haluistaan koska pelkää tulla leimatuksi ja välttämättä ei tiedä miten se toinen osapuoli suhtautuu asiaan. Myöskin se että löytyy se kolmas joka on valmis kokeilemaan voi olla haaste vaikka niitä halukkaita täälläkin yllin kyllin tuntuu olevan. Itse muistan sen ekakerran kun toisen parin mies alkoi koskettelee niin taisin olla aika jäykkänä ja parin naisen katsellessa oli kyllä kokeilu.

• motoristi54

Jipii!

• minä ainakin suostuisin jos olisin sun mies

• öasdfjkasödfk

sama

• Kyllä se suostuu kun suoraan kysyt ja lupaudut sen jälkeen siihen lesbo juttuun.

• Näinmeillä

Meillä olen ehdottanut vastaavaa sessiot mutta meillä vaimo ei vaan ole ajatukselle lämmennyt.ollaan aikanaan harrastettu Kimppa kivaa ja kuvio ollut yleensä se että hän tehnyt mitä tykännyt mutta kun minä olen olen ollut toisen naisen kimpussa alkaa ongelmat jostain kumman syystä?Olen nyt ehdotetut toista miestä,nimenomaan bi-henkistä mutta sekään ei kelpaa,ilmeisesti syynä se että voisin tilanteesta nauttia.Joten täytyy varmaan laittaa liitto katolle että pääsee joskus myös nauttimaan

• Kerran mies on jo ehdotellut kimpaa....... Niin nyt vaan rohkeasti sanot että haluat miehen etkä naista kimppaan.

• O120

Ei kai siinä ole sen kummempaa kuin sanot niinkuin asia on.

• Tasa-arvo

Minusta periaate pitäis olla et, kun nainen sanoo nauttivansa kalusta ni miksei mieskin voi nauttia kalusta? Tai sit joku valehtelee?
      Yhdessä siitä nauttiminen on mahtavaa ja iloista, kaikkia kaikille

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe