Geneettisesti muunneltu ihminen

Kkoobbrraa

Israel ja Usa muuttavat ihmistä jo täyttä vauhtia. Ja Venäjä. Ehkä uudet Aasian mahdit.

Pientä psyyken muutosta on harrastettu ikiajoista lähtien. Erilaiset militaryt käyttävät psyyken kohottavaa lääkettä, dopingia, jonka pitkäaikainen käyttö muuttaa personalisuutta.

Kuitenkin maailmaa on tullut/tulossa uutta geneettista muutosta. Maailmalla tapaa ihmisiä, jotka vaikuttavat "lyömättömiltä". Ne ovat nopempia kuin sinä, ne ovat näkymättömämpiä kuin sinä. Nämä ihmiset ovat geneettisesti manipuloituja.

Riippuen lähtökohtaisista datoista ja luonteesta, geneettisesti manipuloitu ihminen voi käyttäytyä eri tavoin. Toisista tulee hallitsemattomia tappokoneita, toiset masentuvat, kolmannet muuta. Uuden super ihmisen luominen EI KANNATA. Tätä eivät usko salaisen palvelun agentuurit, eikä armeija, joka tahtoo vain sotaa.

Ylivertaiset ihmiset tappavat muita, eivätkä he ole enää ihmisiä. Heille ei ole sijaa maapallolla, jonka paras kulku on luonnollinen.

Suurvallat tekevät huomaamattomia kokeita ihmisillä ja ihmiset eivät edes huomaa. Lääkärit itse tiedostamatta voivat tehdä työn näkymättömien vaikuttaijen puolesta ja tuhota ihmiselämää.

Kun Suomi puhuu GMO vapaudesta, niin GMO on jo levinnyt.

Geeni on suljettu ympyrä, joka ei toimii kun sitä muuttaa. Puuttuva osa voi tarkoittaa samalla lailla ylivertaisuutta, jota pitää täydentää vielä suuremmalla osalla. Tätä ei voi jatkaa, koska elämä maapallosta häviää.

Olen vihainen niille, jotka kokeilivat rokotteita minuun ja minä sairastuin sen jälkeen.

Herää kansa vastustamaan paskan antoa, sillä sinulla on vapaata tahtoa.

2

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkoobbrraa

Kemiamyrkyt vaikuttavat meihi. Pillerit. Vaikuttavat genetiikkaaa pitkän ajan kuluessa.

Bodarit tappavat itseään hormonaalisilla hoidolla. Se on keinotekoista, eivätkä he edes jaksa tehdä paljoakaan, vaan tapahtuu ihmisen totaalista tuhlausta.

Ihminen on tunteeton, itsekäs, ufo paskiainen.

• Kkoobbrraa

Lääkärit ovat murhaaja, sillä he eivät tiedä mitä tekevät. Moraalinen kysymys ei ole adekvaattia heille.

Lääkäri ei ajattelee, hän tekee. Lääkäri on tappokone, jota itse on kasvanut kemiaan. Lääkäri ei ole ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe