Siinä meiinaan oppii ihmisistä yhtä jos toista. Oppii näkemään kuka ostaa ja kuka ei, miten pitää kenellekin myydä että kauppa käy.
Ootkos saamaton mies ikinä myynyt mitään?
8
<50
Vastaukset
- ruma-ätmi
Olen ollut myymässä alkoholia tapahtumissa, festareilla. Tänä kesänä en vielä ole mutta menen myöhmemin yhteen tapahtumaan myyjäksi ja aikaisemmin 12 viime kesänä olin myymässä. Siinä nyt ei ehdi tutustumaan naisiin kun asiakkaita voi olla paljon. Ihan kivaa hommaa ja tienaakin mukavasti joskus vaikka lyhyt aikaista hommaa se on.
- myynmitämyyn
Olen myynyt mopon, kännykän, tietokoneen ja monta autoa. Mitä sitten?
Olen myynyt. Naisilta myymisestä onkin turha kysyä mitään, koska lähes jokainen nainen myy elämänsä aikana pillua. Mies tarjoaa naiselle hyvä elintason, yms. mitä nainen ei itse pysty hankkimaan. Eli suurimmassa osassa suomalaisista pariskunnista nainen myy pilluaan miehelleen.
- nnnnainen
Miksi nainen ei pystyisi sitä hankkimaan? Ei nyt enää kuitenkaan siellä 50-luvulla olla...
nnnnainen kirjoitti:
Miksi nainen ei pystyisi sitä hankkimaan? Ei nyt enää kuitenkaan siellä 50-luvulla olla...
Kyllä pystyy, mutta hyvätuloiset naisetkin vaativat yleensä itselleen vähintään saman verran ansaitsevan miehen. Varakas nainenkin voi siis olla parisuhdehuora löydettyään itselleen vielä varakkaamman miehen. Ja jälleen naisten hypergamia toteutuu.
- varkaudesta
Vinkkaa vähän milloin tulee, niin osaan varautua.
Myymistäkin on erillaista, mutta monella "oikealla" myyntimiehellä on aika "joustava" etiikka, moraali yms......eli ketkuja luonteita löytyy...
Olen myynyt kamaa (en tarkoita huumeita) huutonetissä. Jos myy kuranttia tavaraa, myymisessä ei ole mitään mutkikasta. Joku joko ostaa tai ei. Jos ei, niin pudottaa hintaa. Käärmeöljyjä kaupustelevat helppoheikit ovat erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770