Onecoinin arvo 4v päästä

jepukapi

Oletetaan, että onecoinin että bitcoinien hinnat pysyvät samana 4v ajan. Tuolloin kaikki onecoinit on laskettu liikkeelle ja bitcoinien määrä on lisääntynyt vain hieman.

Tällöin onecoinin kokonaismarkkina-arvo olisi noin samanverran, kuin bitcoinilla. Kuulostaakin uskottavalle? Niinpä

63

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin_käyvät

Voiko sillä onecoinilla ostaa jotain? ruokaa K-kaupasta? Bussilipun?

• imihinkäänn

Ei niitä voi käyttää mihinkään. Kukaan ei ole edes koskaan tehnyt yhtään siirtoa, koska ne vain näkyvät numeroina jossain nettiserverillä :o

• masterG

Jospa se konvertoiva MasterGard helpottaa tilannetta. Ei

• konvertoivagortti
        masterG kirjoitti:

Jospa se konvertoiva MasterGard helpottaa tilannetta. Ei

Tämä MasterGortti konvertoi tunkkien rahat Rujon taskuun.

• ikuisetitkijätitkee
        konvertoivagortti kirjoitti:

Tämä MasterGortti konvertoi tunkkien rahat Rujon taskuun.

Ohjeet on kyllä, että sairaasti vainoaville älämölöille on turha vastata mitään suolipalstalla, mutta jospa nyt oikaisen kuitenkin tässä yhtä pipipäätä kun täälä nyt lomalla olessa tulin käymään.

Siis nyt jo on ollut mahdollisuus nostaa itsensä vähintäin tasoihin ja sitä ovat monet myös käyttäneet.
        Siis myymällä onecoineja 50kpl/koulutuspaikka/päivä tulee euroja tilillesi.
        Tänään 50kpl onecoineja saa 72,50€ ja tämä ei ole mitään paskanjauhantaa kuten sinulla, siis revi siitä huumoria tuleviin kirjoituksiisi.

• Onecapita
        ikuisetitkijätitkee kirjoitti:

Ohjeet on kyllä, että sairaasti vainoaville älämölöille on turha vastata mitään suolipalstalla, mutta jospa nyt oikaisen kuitenkin tässä yhtä pipipäätä kun täälä nyt lomalla olessa tulin käymään.

Siis nyt jo on ollut mahdollisuus nostaa itsensä vähintäin tasoihin ja sitä ovat monet myös käyttäneet.
        Tänään 50kpl onecoineja saa 72,50€ ja tämä ei ole mitään paskanjauhantaa kuten sinulla, siis revi siitä huumoria tuleviin kirjoituksiisi.

Mutta Tommihan sanoi, ettei kukaan halua myydä kolikoitaan. :D

Yksi pyramidihuijausten tunnusmerkki on sekin, että ylälinja/maajohtaja neuvoo, ettei keskustelupalstoilla ole hyvä mennä osallistumaan keskusteluihin. Noudatetaan sellaista "what happens in North Korea, stays in North Korea" -periaatetta.

• poonziiiiii
        ikuisetitkijätitkee kirjoitti:

Mistä nämä tuotot tulevat? Myöhemmin liittyneiden maksuista?

• oneapinankitinää
        Onecapita kirjoitti:

Mutta Tommihan sanoi, ettei kukaan halua myydä kolikoitaan. :D

Yksi pyramidihuijausten tunnusmerkki on sekin, että ylälinja/maajohtaja neuvoo, ettei keskustelupalstoilla ole hyvä mennä osallistumaan keskusteluihin. Noudatetaan sellaista "what happens in North Korea, stays in North Korea" -periaatetta.

On se naurettavaa kuinka joka ainut asia halutaan vääntää vääräksi.
        On aivan eri asia jos sanotaan että asiakkaat eivät halua luopua kolikoistaan, kuin että esim. minä ja monet muut olemme siitä huolimatta myyneet kolikoita sen verran, että olen omillani. Varmasti harmittaa sitten kun kolikon arvo on esim. 100€, että tuli nekin myytyä, mutta se on riskien minimointia josta kuitenkin olin valmis maksamaan.

Et sitten Oneapina kuitenkaan röyhkeästi päättänyt valehdella, että ei niitä onecoineja voi edes euroiksi vaihtaa. Hah haa!

• Onecapita
        oneapinankitinää kirjoitti:

On aivan eri asia jos sanotaan että asiakkaat eivät halua luopua kolikoistaan, kuin että esim. minä ja monet muut olemme siitä huolimatta myyneet kolikoita sen verran, että olen omillani. Varmasti harmittaa sitten kun kolikon arvo on esim. 100€, että tuli nekin myytyä, mutta se on riskien minimointia josta kuitenkin olin valmis maksamaan.

Et sitten Oneapina kuitenkaan röyhkeästi päättänyt valehdella, että ei niitä onecoineja voi edes euroiksi vaihtaa. Hah haa!

Onecoin on päivänselvä kusetus, joten on täysin irrelevantti se seikka, että voiko onecoineja teidän sisäsiittoisessa pörssissä vaihtaa euroiksi.

• kuinwincaputti

Niin kauan kun pyramidipetokseen tulee enemmän rahaa sisään kuin lähtee ulospäin voi Rujo muutella kolikon arvoa ihan miten haluaa, tietysti myyntirajoituksia pitää juuri tämän takia olla, eli että huijausrahaa tulee enemmän sisään kuin lähtee ulos. Kaikki täysijärkiset tosin ymmärtävät että jossain vaiheessa kusetettavat loppuvat, koska tunnettu tosiasia on että tällaisiin huijauksiin lähteviä tarpeeksi tyhmiä ja yhtä aikaa ahneita on kuitenkin ihmisistä aika pieni osa. Tällöin pyramidi kaatuu koska mitään vatinetta tuolle keksitylle kolikon arvolle ei ole.

• Ihmetyttää

Mitä ihmettä näillä Onecoineilla sitten tehdään? mitä niillä voi ostaa?

• miksi_ostaa
        Ihmetyttää kirjoitti:

Mitä ihmettä näillä Onecoineilla sitten tehdään? mitä niillä voi ostaa?

Ei niillä onecoineilla ole tarkoitus ostaa mitään, niillä tehdään johdannaiskauppaa sisäisessä pörssissä eli ovat noudealingdeskfutuureita tulevaisuuden konvertoivaan JägerMaisterGuardiin.

• IHAN.KAIKKI

"Varmasti harmittaa sitten kun kolikon arvo on esim. 100€, että tuli nekin myytyä, mutta se on riskien minimointia josta kuitenkin olin valmis maksamaan."

Hmmm - - - - vai riskien minimointia?

Hetkinen hetkinen, mikä tuossa nyt VOISI mennä pieleen...?

Ehkä kuitenkin kannattaisi odottaa, että kolikon "arvo" on tosiaan 100 euroa, koska tuossa hommassahan mikään EI voi mennä pieleen..

Paitsi kaikki. Ihan kaikki. Puhuit juuri itsesi rumasti pussiin ja musta pekka vain tulee jäämään käteen - näin se kuule on, vaikka kuinka koittaisit itseäsi pettää.

Olisiko aika aikuistua eikä leikkiä pyramidipelejä...toope.

• wikisti

Muistathan ilmoittaa verottajalle virtuaalivaluutasta saamasi voitot, ettei tule mätkyjä. On teille tämä varmaan jo neuvottukin siellä koulutustilaisuuksissa. Lisätietoja vero.fi hakusana virtuaalivaluutta.

• sss123
        wikisti kirjoitti:

Muistathan ilmoittaa verottajalle virtuaalivaluutasta saamasi voitot, ettei tule mätkyjä. On teille tämä varmaan jo neuvottukin siellä koulutustilaisuuksissa. Lisätietoja vero.fi hakusana virtuaalivaluutta.

Muistutappa myös Bitcoinisteja samasta asiasta. Kuinkahan moni on ilmoittanut. Ei kovikaan moni. No verottaja hoitaa kun vähän sille vinkkaa nimiä.

• Ringa.Roponen

Turha spekuloida - kyseistä "valuuttaa" kun ei kukaan muistele enää edes kahden vuoden päästä, koska homma on siinä vaiheessa ollut jo pitkään kuopattuna...

Homman pyörittäjät ovat joko linnassa tai karkumatkalla ja jäsenistö nuolee haavojaan samalla kun miettivät, kenelle seuraavaksi antaisivat roposensa.

• Bulgarian_kusetus

Ruho kiittää kusetettavia suomalaisia.

• 01234coin

on se jäätävä kusetus.... yritys palkkaa lisää ihmisiä töihin!!! yrityksellä useita konttoreita.KYLLÄ TÄSTÄ HYVÄ TULEE. Ja edelleen kysyn et monessako paikkassa Bitcoin kävi kuin oli louhittu vuosi??

• Oliskosinunkinaika

Kovin on kysymyksellesi hiljaista? ;)

No minäpä kysyn, että paljonko oli Bitcoinin arvo vuosi alun jälkeen? OneCoinin myyntihinta nyt 1.85€ ja ostohinta 1.95€ ja kolikkoja n. 290 000 000 ja myyntipaikkoja puolisenmiljoonaa.

• onecoinpetos
        Oliskosinunkinaika kirjoitti:

Kovin on kysymyksellesi hiljaista? ;)

No minäpä kysyn, että paljonko oli Bitcoinin arvo vuosi alun jälkeen? OneCoinin myyntihinta nyt 1.85€ ja ostohinta 1.95€ ja kolikkoja n. 290 000 000 ja myyntipaikkoja puolisenmiljoonaa.

"....myyntipaikkoja puolisenmiljoonaa"

siis, häh? kerro nyt edes yksikin muu kuin onecoin-huijaussivustot

• piiiiip

TÄYSIN samaa paskaa kuin Wincapita.
      Hei ääliöt, elämäm koululaiset ja muut iltalukion käyneet: apinaa koijataan. TAAS. Koska te luuserit oikein opitte?

• AutonTunkkiParka

Yhyhyhyy...mua huijataan yhyhyhyy....nyt tullut fyrkkaa yhteensä yli 32 tonnia tilille ja pois on lähtenyt alkupanostus 5 tonnia....mutta a mua huijataan, yhyhyhyy! Menen itkemään Ferrariin.

• POLIISI.TULEE

Aivan - noinhan ne tyypilliset ponzi-pyramidit toimivat, niin kauan kuin toimivat.

Viranomaiset sitten alkaa sotkujen selvityksen, kun sen aika on...

• rauhassavaaan

Käsitinkö oikein että olet huijannut muilta jo 27 tonnia? Minua ainakin vähän pelottaisi se hetki kun huijatut alkavat periä rahoja takaisin. Tuli vain mieleeni kun pari puolituttua rahansa menettänyttä kävi perimässä wincapita sponsoriltaan rahoja, parin tunnin kevyen suostuttelun jälkeen sponsori luovutti auton ja vähän muutakin omaisuutta vastikkeetta... tosin ilmeisesti oli saanut jonkun sairaskohtauksen oli kovasti kaatuillut ja satuttanut itseään suostuttelun aikana.

• 765t3g3e

Tiedätkös hei mitä: se, että sinulle on tullut rahaa tilillesi ei tietenkään tarkoita sitä että saisit pitää ne.
        Joskus alkaa oikeudenkäynti ja 4-5 vuoden kuluttua todetaan että sinähän maksat joka euron rikoshyötynä takaisin.
        Arvaas, kelpaako voudille kommentti: "Ei mulla ole mitään, olen käyttänyt ne rahat."

• AutonTunkkiParka
        rauhassavaaan kirjoitti:

Käsitinkö oikein että olet huijannut muilta jo 27 tonnia? Minua ainakin vähän pelottaisi se hetki kun huijatut alkavat periä rahoja takaisin. Tuli vain mieleeni kun pari puolituttua rahansa menettänyttä kävi perimässä wincapita sponsoriltaan rahoja, parin tunnin kevyen suostuttelun jälkeen sponsori luovutti auton ja vähän muutakin omaisuutta vastikkeetta... tosin ilmeisesti oli saanut jonkun sairaskohtauksen oli kovasti kaatuillut ja satuttanut itseään suostuttelun aikana.

Viestisi osoittaa, että osaat vähennyslasku 32-5. Onneksi olkoon siitä!

Muut asiat menikin sitten huonommin.

Sinun termillä "huijaus" on tuon 27 tonnia. Miksi se minun panostamaan 5 tonnia vähentää 32 tonnin "huijausrahoja"? Onko saamistami palkkioista jotenkin sitten eihuijattua?

Kaverillasi on ollut pelottavia yhteistyökumppaneita. Ei kannata sellaisia haalia. Eikä tietysti kannata huijatakaan.

En ole osallistunut wincapitaan. Tarinasi oli varmaan lipsahtanut väärään ketjuun?

Hyvää viikonloppua, rentoudu niin jaksat maanantaiaamuna oravanpyörään. Vai osuuko työvuoro jo viikonlopulle.

• AutonTunkkiParka
        765t3g3e kirjoitti:

Tiedätkös hei mitä: se, että sinulle on tullut rahaa tilillesi ei tietenkään tarkoita sitä että saisit pitää ne.
        Joskus alkaa oikeudenkäynti ja 4-5 vuoden kuluttua todetaan että sinähän maksat joka euron rikoshyötynä takaisin.
        Arvaas, kelpaako voudille kommentti: "Ei mulla ole mitään, olen käyttänyt ne rahat."

Minusta poliisi on hyvä juttu. Ei yhtään pelottava! Jos sinulle on jostain jäänyt pollarikammo, niin erikoista on! Voimia.

• 765t3g3e
        AutonTunkkiParka kirjoitti:

Minusta poliisi on hyvä juttu. Ei yhtään pelottava! Jos sinulle on jostain jäänyt pollarikammo, niin erikoista on! Voimia.

Vastauksessasi ei ole mitään järkeä.
        Vai lainasitko väärää viestiä?

• AutonTunkkiParka
        765t3g3e kirjoitti:

Vastauksessasi ei ole mitään järkeä.
        Vai lainasitko väärää viestiä?

Poliisi.tulee nimimerkille tosiaan tarkoitettu, mutta ei sillä minunkaan viestillä filosofian mietelausekilpailussa pärjättäisi. Aika vähän järkeä on keskustelussa jossa pohditaan sanktioita viiden vuoden päähän ylipäätään.

Jos Onecoin toiminta on selvästi rikollista, niin eiköhän se nopeasti olisi lopetettu. Ja jos tutkinta olisi täysin selvää, niin ei se kestäisi pitkään sekään. Ainakin keskustelu täysin selvästä rikollisesta toiminnasta on siis syytä lopettaa.

• 765t3g3e
        AutonTunkkiParka kirjoitti:

Poliisi.tulee nimimerkille tosiaan tarkoitettu, mutta ei sillä minunkaan viestillä filosofian mietelausekilpailussa pärjättäisi. Aika vähän järkeä on keskustelussa jossa pohditaan sanktioita viiden vuoden päähän ylipäätään.

Jos Onecoin toiminta on selvästi rikollista, niin eiköhän se nopeasti olisi lopetettu. Ja jos tutkinta olisi täysin selvää, niin ei se kestäisi pitkään sekään. Ainakin keskustelu täysin selvästä rikollisesta toiminnasta on siis syytä lopettaa.

Olen täysin eri mieltä.
        Perusteluna käytän Wincapitaa. Eihän sitäkään heti laittomaksi määritelty -ja tosiasioiden muistuttaminen voi saada jonkun jättäytymään pois tästä huijauksesta. Täysin selvähän juttu on vasta sitten kun tuomarin nuija kopsahtaa pöytään.
        Toimiihan Zinzinokin vielä vaikka poliisitutkinnasa on ollut jo... pari vuotta?

• AutonTunkkiParka
        765t3g3e kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä.
        Perusteluna käytän Wincapitaa. Eihän sitäkään heti laittomaksi määritelty -ja tosiasioiden muistuttaminen voi saada jonkun jättäytymään pois tästä huijauksesta. Täysin selvähän juttu on vasta sitten kun tuomarin nuija kopsahtaa pöytään.
        Toimiihan Zinzinokin vielä vaikka poliisitutkinnasa on ollut jo... pari vuotta?

Sen verran "voin tulla vastaan* että ainakin nykyisellään Zinzinon toiminta on ehdottomasti laillista ja ymmärrän mielummin tulkinnat Onecoin laittomuudesta kuin Zinzinon. Perustana on, että Zinzinoon voi liittyä ilmaisesti, onecoiniin ei.

Eri asia, mutta toisaalta en mitenkään usko että nyt mukaan Zinzinoon liittyvällä olisi enään mahiksia hyvään tuloon. Mun tiedon mukaan Zinzinon pääpaino on nyt tuotemyynnissä eikä verkoston partnereieen määrän lisäämisessä Suomessa. Onecoinissa se taas on vasta alussa.

Sori, meni vähän ot

• kolikkomies1234

voihan onecoiniin liittyä ilmaiseksi urpo!!

• AutonTunkkiParka

Jaa? Minä ainakin maksoin koulutuspaketista, tai siis oikeasti niillä saa niitä kryptovaluuttaa tietysti. Mikä vaihe minulta on mennyt väärin?

• Support2

Tällä hetkellä coinin arvo 3,ja jos kolikoita on 30000,eikös sillä jo vähän ole tienannut?

• lähetärahhoooo

Toki toki, mielikuvitusrahaa jotka ovat rujan läppärillä. Minäkin voin tehdä sinulle mielikuvistuskolikkoja läppärilleni, lähetätkö 5000€ minun tilille niin teen sinulle 100 000 mielikuvituskolikkoa joille keksin arvoksi vaikka 100€/kpl.

• sinuntumpelobusiness
        lähetärahhoooo kirjoitti:

Toki toki, mielikuvitusrahaa jotka ovat rujan läppärillä. Minäkin voin tehdä sinulle mielikuvistuskolikkoja läppärilleni, lähetätkö 5000€ minun tilille niin teen sinulle 100 000 mielikuvituskolikkoa joille keksin arvoksi vaikka 100€/kpl.

Tiedätkö mitä?

Tarjouksesi ei kiinosta yhtään, kiitos vaan.;)

Tohtori Ruja Ignatovan tarjous taas on kiinostanut kovastikkin ja Suomessakin on vauhti vain kiihtynyt, kun KRP:n Tuominen totesi että syyttäjät eivät löytäneet OneCoinista mitään rikollista ja esitutkinta edes ei käynnistetty.

Veikkaan että sinun tarjouksesi ei kiinosta ketään ja voitkin pohtia mistähän se mahtaisi johtua? Hehehehee!

• Rutjage

Hyvä vastaus kussettajalta.

• seuratekeekaltaiks

Niinpä, Rutjaa kun ei voi KRP tutkia tai pyytää Bulgariasta viranomaisapua ennen kuin pyramidi romahtaa ja rikosilmoituksia alkaa satelemaan.

Tottakai Rutjan, Sebun, Staffanin, Juhan, Steinkellereiden, Nigelin ja Staffanin kolikkotarjous tuollaisia huijareita kiinnostaa, kaltainen seura kun vetää puoleensa ja pääsee huijaamaan kokeneiden huijareiden mukana typeriä tunkkipaviaaneja.

• Kummastuttaa
        seuratekeekaltaiks kirjoitti:

Niinpä, Rutjaa kun ei voi KRP tutkia tai pyytää Bulgariasta viranomaisapua ennen kuin pyramidi romahtaa ja rikosilmoituksia alkaa satelemaan.

Tottakai Rutjan, Sebun, Staffanin, Juhan, Steinkellereiden, Nigelin ja Staffanin kolikkotarjous tuollaisia huijareita kiinnostaa, kaltainen seura kun vetää puoleensa ja pääsee huijaamaan kokeneiden huijareiden mukana typeriä tunkkipaviaaneja.

No OneCoinin omistaa Ruja Ignatova.

Mutta minua aina ihmetyttää, että nuo henkilöt jotka luettelit, niin heitä toistamiseen väitetään osallistuneen useisiin huijauksiin, niin minä kauhias ihmettelen, että miksi he vuodesta toiseen kulkevat vapaalla jalalla, koska yhden ehdonalaisen saatuaan heilahtaa rikoksista häkki??

Missä ovat siis heidän tuomiot ja siihen eivät kelpaa teidän päiväunet eikä lukuisat kämmi-luettelot, niin ne voisitte nyt tuoda esiin, että ei mene ihan munien tuuletteluksi tämä homma. Toki nuo herrat ovat myös monien pankkien asiakkaita ja istuneet monissa yritysten pöydissä, niin pitäisikö kaikki ne myös tuomita jotta ollaan tasapuolisia.

• niinpäniiiin
        Kummastuttaa kirjoitti:

No OneCoinin omistaa Ruja Ignatova.

Mutta minua aina ihmetyttää, että nuo henkilöt jotka luettelit, niin heitä toistamiseen väitetään osallistuneen useisiin huijauksiin, niin minä kauhias ihmettelen, että miksi he vuodesta toiseen kulkevat vapaalla jalalla, koska yhden ehdonalaisen saatuaan heilahtaa rikoksista häkki??

Missä ovat siis heidän tuomiot ja siihen eivät kelpaa teidän päiväunet eikä lukuisat kämmi-luettelot, niin ne voisitte nyt tuoda esiin, että ei mene ihan munien tuuletteluksi tämä homma. Toki nuo herrat ovat myös monien pankkien asiakkaita ja istuneet monissa yritysten pöydissä, niin pitäisikö kaikki ne myös tuomita jotta ollaan tasapuolisia.

"OneCoinin omistaa Ruja Ignatova"

Voipi omistaa, voipi olla että ei omista, tuota väitettäsi et voine mitenkään todistaa, yritys kun on rekisteröitynyt Gibraltarille jonka rekisterissä yrityksen omistajat pysyvät salaisina.

• Pöllököolet
        niinpäniiiin kirjoitti:

"OneCoinin omistaa Ruja Ignatova"

Voipi omistaa, voipi olla että ei omista, tuota väitettäsi et voine mitenkään todistaa, yritys kun on rekisteröitynyt Gibraltarille jonka rekisterissä yrityksen omistajat pysyvät salaisina.

Miksi sitä sinulle pitäisi todistella? Pääasia, että me tiedämme!

• kskskskksskks
        Pöllököolet kirjoitti:

Miksi sitä sinulle pitäisi todistella? Pääasia, että me tiedämme!

Onko jossain Onecoinin virallisessa materiaalissa ilmoitettu että omistajana ei ole muitakin kuten Nigeliä tai Sebua?

En muuten ole missään vaiheessa väittänyt että Ruja ei omistaisi Onecoinia, sanoin vain että voipi omistaa mutta voipii olla omistamatta.

Kerroin myös että

"Tottakai Rutjan, Sebun, Staffanin, Juhan, Steinkellereiden, Nigelin ja Staffanin kolikkotarjous tuollaisia huijareita kiinnostaa, kaltainen seura kun vetää puoleensa ja pääsee huijaamaan kokeneiden huijareiden mukana typeriä tunkkipaviaaneja."

En puhunut omistamisesta mitään, juuri nuo edellämainitut koijarit niitä kolikkotarjouksia esittelevät ja pitävät webinaarejaan, ihan sama kuka omistaa mutta typerien tunkkien rahat menevät ja katoavat juuri noiden taskuun.

• Ylivääpeli3

"koska yhden ehdonalaisen saatuaan heilahtaa rikoksista häkki??"

Hyvimpä sulla on Suomen rikoslaki hallussa..Bulgariasta en tiedä.mutta Ponzzi ei siellä ole rikos, tyhmiltä suomalaisilta saa Bulgarian lakien mukaan viedä rahat.

Muutama "Hyväuskoinen hölmö" kirjoittelee kuinka rahaa revitään seinästä ja haalitaan uusia mukaan, hoh hoijaa..
      Menkää yrittämään USA:n maaperälle.. sitten ajat ylinopeutta ranskassa ja ranska luovuttaa sut Jenkkeihin tuomiolle, no ed. sankari sai 150 vuotta..ei siinä ehdi laitostua.

• pariohjettavaan

Nämä netissä toimivat huijarit kyllä osaavat käyttää eri maiden lakien eroavaisuudet hyväkseen, tällaineen vaatii perusasioiden ja eri maiden lainsäädäntöjen tietämistä että ei joudu pidätetyksi tai tuomituksi.

Tässä muutamia ohjeita joilla pysyt poissa vankilasta kuten Libäck ja kumppanit:

a) Älä huijaa siinä maassa missä asut vakituisesti, tai varaudu ainakin poistumaan maasta pikaisesti.
        b) Älä huijaa USA:n maaperällä tai sen kansalaisia (jopa hakevat ulkomailta tuomittaviksi USA:ssa), jos kuitenkin näin teet niin älä ikinä mene maihin joilla on luovutussopimus USA:n kanssa.
        c) Asu sellaisissa maissa joissa joiden lainsäädäntö ei ulotu rajojen ulkopuolelle tehtyihin rikoksiin...
        d) ...tai asu sellaisissa maissa joiden viranomaiset on ostettavissa, kuten Thaimaassa tai Bulgariassa.
        e) Lahjukset ja voitelut pitää hoitaa jo etukäteen, pidätyshetkellä on turha enää alkaa lahjuksia maksamaan. Parhaimpia muotoja lahjuksiin on sitouttaa viranomaiset mukaan huijaukseen korkealla tuotolla.

• Pölöpölösitäsamaa
        pariohjettavaan kirjoitti:

Nämä netissä toimivat huijarit kyllä osaavat käyttää eri maiden lakien eroavaisuudet hyväkseen, tällaineen vaatii perusasioiden ja eri maiden lainsäädäntöjen tietämistä että ei joudu pidätetyksi tai tuomituksi.

Tässä muutamia ohjeita joilla pysyt poissa vankilasta kuten Libäck ja kumppanit:

a) Älä huijaa siinä maassa missä asut vakituisesti, tai varaudu ainakin poistumaan maasta pikaisesti.
        b) Älä huijaa USA:n maaperällä tai sen kansalaisia (jopa hakevat ulkomailta tuomittaviksi USA:ssa), jos kuitenkin näin teet niin älä ikinä mene maihin joilla on luovutussopimus USA:n kanssa.
        c) Asu sellaisissa maissa joissa joiden lainsäädäntö ei ulotu rajojen ulkopuolelle tehtyihin rikoksiin...
        d) ...tai asu sellaisissa maissa joiden viranomaiset on ostettavissa, kuten Thaimaassa tai Bulgariassa.
        e) Lahjukset ja voitelut pitää hoitaa jo etukäteen, pidätyshetkellä on turha enää alkaa lahjuksia maksamaan. Parhaimpia muotoja lahjuksiin on sitouttaa viranomaiset mukaan huijaukseen korkealla tuotolla.

En pyytänyt selityksiä jotka myös ovat naurettavia, sillä lähtökohtaisesti jokaisessa maassa tuomitaan rikolliset rikoksista lakiensa mukaan. Lahjuksista, voitelusta ja viranomaisrikoksista suomalaisten on turha muita maita lähteä syyttelemään.

Odottelen edelleen sitä listaa tuomioista, toki en pidätä hengitystäni.;)

ps. Suomessahan muuten RKP:n Tuominen antoi Ilta-Sanomille selvityksen, että syyttäjät eivät löytäneet OneCoinin toiminnasta mitään rikollista ja näin teidän pölöpäiden päiväunet esitutkintaan joutumisesta eivät edes meinanneet toteutua. hah hahaa! Pellet!

• mitäkrpsanoi
        Pölöpölösitäsamaa kirjoitti:

En pyytänyt selityksiä jotka myös ovat naurettavia, sillä lähtökohtaisesti jokaisessa maassa tuomitaan rikolliset rikoksista lakiensa mukaan. Lahjuksista, voitelusta ja viranomaisrikoksista suomalaisten on turha muita maita lähteä syyttelemään.

Odottelen edelleen sitä listaa tuomioista, toki en pidätä hengitystäni.;)

ps. Suomessahan muuten RKP:n Tuominen antoi Ilta-Sanomille selvityksen, että syyttäjät eivät löytäneet OneCoinin toiminnasta mitään rikollista ja näin teidän pölöpäiden päiväunet esitutkintaan joutumisesta eivät edes meinanneet toteutua. hah hahaa! Pellet!

"Suomessahan muuten RKP:n Tuominen antoi Ilta-Sanomille selvityksen, että syyttäjät eivät löytäneet OneCoinin toiminnasta mitään rikollista"

KRP:n tiedotteesta selviää mitä KRP oikeasti toteaa
        __________________________________________________________________________
        04.11.2015
        Keskusrikospoliisi

...Sisä-Suomen syyttäjänvirasto on tutustunut Keskusrikospoliisin tekemään esitutkintalain 3 luvun 3 §:n mukaiseen selvitykseen ja tutkintamateriaalin perusteella todennut, että sitä, liittyykö toimintaan rikos, voidaan luotettavasti arvioida vasta julkistamishetkellä, mikä todennäköisesti tapahtuu vuoden 2016 lopulla.

Esitutkinnan käynnistämiselle ei tämän hetkisillä tiedoilla ole edellytyksiä. KRP jatkaa asiaan liittyvää tiedonhankintaa käyttäen hyväksi kotimaisia ja kansainvälisiä tiedonhankintakanavia. Mikäli tilanne muuttuu, asiaa arvioidaan uudelleen.
        Keskusrikospoliisi kehottaa erityiseen varovaisuuteen tämänkaltaisten palveluiden hankinnassa, koska niihin liittyy vaikeasti ennakoitavia taloudellisia sekä rikosoikeudellisia riskejä. KRP:n käsityksen mukaan lupaukset ylisuurista tuotto-odotuksista eivät ole realistisia.

Mikäli asiaan liittyvä henkilö kokee joutuneensa rikoksen kohteeksi, ei ole estettä sille, että hän tekee tutkintapyynnön poliisille.

• LaihoSuomenkalleinmies
        mitäkrpsanoi kirjoitti:

"Suomessahan muuten RKP:n Tuominen antoi Ilta-Sanomille selvityksen, että syyttäjät eivät löytäneet OneCoinin toiminnasta mitään rikollista"

KRP:n tiedotteesta selviää mitä KRP oikeasti toteaa
        04.11.2015
        Keskusrikospoliisi

...Sisä-Suomen syyttäjänvirasto on tutustunut Keskusrikospoliisin tekemään esitutkintalain 3 luvun 3 §:n mukaiseen selvitykseen ja tutkintamateriaalin perusteella todennut, että sitä, liittyykö toimintaan rikos, voidaan luotettavasti arvioida vasta julkistamishetkellä, mikä todennäköisesti tapahtuu vuoden 2016 lopulla.

Esitutkinnan käynnistämiselle ei tämän hetkisillä tiedoilla ole edellytyksiä. KRP jatkaa asiaan liittyvää tiedonhankintaa käyttäen hyväksi kotimaisia ja kansainvälisiä tiedonhankintakanavia. Mikäli tilanne muuttuu, asiaa arvioidaan uudelleen.
        Keskusrikospoliisi kehottaa erityiseen varovaisuuteen tämänkaltaisten palveluiden hankinnassa, koska niihin liittyy vaikeasti ennakoitavia taloudellisia sekä rikosoikeudellisia riskejä. KRP:n käsityksen mukaan lupaukset ylisuurista tuotto-odotuksista eivät ole realistisia.

Mikäli asiaan liittyvä henkilö kokee joutuneensa rikoksen kohteeksi, ei ole estettä sille, että hän tekee tutkintapyynnön poliisille.

Ei kun tämähän on laihon väännös, jossa hän ei edes kerro mitä tuotto-odotuksia hän pitää epärealistisina, kun tähänastiset tuotto-odotukset ovat olleet ensimmäisen vuoden aikana kaikki liian varovaisia?? Voitko sinä kertoa? Niin arvelinkin. heh

Yleisellä tasolla voidaan myöskin kertoa, että mistä tahansa yrityksestä voidaan tehdä tutkintapyyntö jos joku niin kokee ja laihohan jo teki tutkintapyynnön OneCoinista ja se ei johtanut esitutkintaan, että voihan näitä tehdä, jos ei ole muuta tärkeämpää tekemistä. heh

Laihopappa vihaa läppäreitä ja näkee sielä vain mörköjä, kun joku business yrittää.

• ettämikätuotto
        LaihoSuomenkalleinmies kirjoitti:

Ei kun tämähän on laihon väännös, jossa hän ei edes kerro mitä tuotto-odotuksia hän pitää epärealistisina, kun tähänastiset tuotto-odotukset ovat olleet ensimmäisen vuoden aikana kaikki liian varovaisia?? Voitko sinä kertoa? Niin arvelinkin. heh

Yleisellä tasolla voidaan myöskin kertoa, että mistä tahansa yrityksestä voidaan tehdä tutkintapyyntö jos joku niin kokee ja laihohan jo teki tutkintapyynnön OneCoinista ja se ei johtanut esitutkintaan, että voihan näitä tehdä, jos ei ole muuta tärkeämpää tekemistä. heh

Laihopappa vihaa läppäreitä ja näkee sielä vain mörköjä, kun joku business yrittää.

Kerro ihmeessä lisää tuotto-odotusten toteutumisesta. Eli paljonko yhtiöön on sijoitettu yhteensä rahaa ja paljonko yhtiöstä on maksettu tuottoja (siis oikeita rahoja),? Ja jos tuotot ylittävät sisään maksetun rahan, voisit kertoa mistä ihmeestä tuo raha on saatu?

• Rutjage
        ettämikätuotto kirjoitti:

Kerro ihmeessä lisää tuotto-odotusten toteutumisesta. Eli paljonko yhtiöön on sijoitettu yhteensä rahaa ja paljonko yhtiöstä on maksettu tuottoja (siis oikeita rahoja),? Ja jos tuotot ylittävät sisään maksetun rahan, voisit kertoa mistä ihmeestä tuo raha on saatu?

Liian vaikeeta maajohtajalle
        ...

• darre87

minulla on 220kpl onecoinsseja jos jotain kiinnostaa ostaa, saa halvemmalla, paha rahapula

• darre87 kirjoitti:

minulla on 220kpl onecoinsseja jos jotain kiinnostaa ostaa, saa halvemmalla, paha rahapula

Paljonko pyydät hintaa?

• coiniharrastaja

Kaikki ne yhtiöt jotka maksavat ulos enemmän rahaa kun sisään tulee, ovat entisiä yhtiötä. Näin siis yhtiötasomma, mutta yksilötasolla tilanne voi olla toinen.

OneCoin maksaa palkkioina myynistä noin 50% sisään tulevasta rahasta, eli se on myynnin ja verkoston rakentamisen hinta. Tuo palkkio jakaantuu sitten sääntöjen mukaan, eli ne jotka saa enemmän myyntä saavat luonnollisestikkin enemmän palkkioita.

Jollakin ei nämä perusasiatkaan tunnu olevan ymmärryksessä. :-)

• Nallekarkkityttö

"OneCoin maksaa palkkioina myynistä noin 50% sisään tulevasta rahasta"

Varastetun tavaran myynnistä... OneCoin ei ole välittänyt hankkia tekijänoikeuksien haltijoilta lupaa myymäänsä materiaaliin. Tuotteiden hankintahinta OneCoinille on 0 euroa, myyntihinta 5000 euroa. On ilmiselvää, että varsinainen tuote ei ole koulutusmateriaalit, vaan louhintapoletit. Jotka nekin ovat näennäisiä, koska mitään ei louhita. Louhintakustannukset OneCoinille ovat 0 euroa. 50% palautus mukaantulleille on ihan tavallista pyramidin toimintaa, joka voi jatkua niin kauan kun sisään tulee lisää puijattavia.

• Heheheehehe

Eli teidän sijoittajien keskimääräinen tappio on 50%, häviätte siis puolet kaikista rahoistanne.

• Mukana.v.2014

Tai toisinpäin voitamme 50 % ja se riittää minulle.

• Huhuhuhuuuuu
        Mukana.v.2014 kirjoitti:

Tai toisinpäin voitamme 50 % ja se riittää minulle.

Matematiikka ei liene vahvimpia alueitasi.

Jos saat puolet takaisin sijoittamistasi rahois olet 50% tappiolla, etkä voitolla.

Tsiisus näitä vatipäitä...

• Sutkillaonsuhde

Joo, ja sillä on taasen mania päällä ja seurustelee rahasukujen pumpattavan barbaarin kanssa. Ja KRP myös sen tietää. hehheehh. Voi jumankauts tuota pelleä kuinka mielisairaaksi voi ihminen tulla.

Ja tuon Barbaran kirjoituksia Ruja on muka plagioinut ja nyt kuulemma tästä lapin humppajänkhästä on tulossa miljonääri, kun Barbara lupasi hänelle prosentit OneCoinin koulutuksen myyntituloista joka tämän pellen mukaan menee kaikki Barbaralle. Hehheheeee aivan saa kippurassa nauraa tuolle tomppelille. Ja pelkää vielä, että joku paljastaa hänen mielisairautensa rakkaalleen.

Älä vain koskaa poistu näiltä sivuilta, sillä barbaraa pumpataan ja meitä naurattaa. :) Ja KRP:kin sen tietää.

• TamioTycoon

Kyllä sulla hymy hyytyy kun kuulusteluihin käy tie..

• huitsi

Mistä noita huijattavia pöllöjä oikein sikiää

• VantaanOraakkeli

Ne on ehtymätön luonnonvara täällä Suomilandiassa.

• kuopionkaivaja

sitä eikun louhinta koneisto vaan pyörii puolet sisään puolet ulos. :D köyhälle kaikki kallista muille samanhintaista.

• Merkantti

No se on sama 0 edelleen ja siinä pysyy. Oletko jo monta kauppiasta saanut mukaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 368
      5321
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2171
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      82
      1458
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1022
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      905
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe