Onko neuvoja, miten saada 40-vuotiaan mieheni ruokavaliota muutettua? Hän ei ole erityisen ylipainoinen eikä terveydellisiä ongelmia ole, mutta jatkuva herkuttelu on vain niin oudon ja tarpeettoman tuntuista.
Vähintään pari kertaa viikossa hän tekee itselleen iltapalaksi juustotarjottimen. Tarjottimelle tulee ainakin viittä erilaista juustoa, erityisesti rasvaisia valkohomejuustoja ja jotain sinipilkullista Brieä. Kyytipoikana menee tilkka punaviiniä (humalassa hän ei ole koskaan, annos on ehkä desin verran) ja rypäleitä.
Kesäisin hän grillaa usein mitä erikoisempia lihoja ja ällöämiäni kampasimpukoita ja jättikatkaravunpyrstöjä. Itämaisten marinadien tekoon hän saattaa käyttää tunteja. Syöpä vielä annoksensa puikoilla.
Talvella vuorossa on eksoottisia hedelmiä, kastanjoita, mantelien paahtamista ja ympäri vuoden kuluu valkoista Tobleronea sellainen iso pötkö viikossa.
Tunnen oloni lähinnä loukatuksi. Tekemäni kotiruoka hänelle kyllä kelpaa päivittäin illalliseksi, mutta noiden muka-hienojen iltapalojen laatu hakkaa hyvän ravintolan antimet mennen tullen. Eikö hän arvosta kotiruokaa? En voisi kuvitellakaan syöväni moisia ihmetyksiä - ruoka ei ole hifistelyä varten.
Mieheni ruokavalio on aivan pielessä
Vaimo34
3
69
Vastaukset
- 574
Pitäiskö sun mennä jollekin terapeutille puhumaan noista riittämättömyyden tunteista ja huonosta itsetunnosta?
- diudiudiu
Komppaan edellistä.......
- oiskoprovo
Sama täällä.. on se tietty maksalaatikkokin ruokaa mut ilmeisesti mies ei siitä jokapäivä tykkää. Oisin onneni kukkuloilla jos mun mies tekisi noin.
Ihme valituksen aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214