Onko neuvoja, miten saada 40-vuotiaan mieheni ruokavaliota muutettua? Hän ei ole erityisen ylipainoinen eikä terveydellisiä ongelmia ole, mutta jatkuva herkuttelu on vain niin oudon ja tarpeettoman tuntuista.
Vähintään pari kertaa viikossa hän tekee itselleen iltapalaksi juustotarjottimen. Tarjottimelle tulee ainakin viittä erilaista juustoa, erityisesti rasvaisia valkohomejuustoja ja jotain sinipilkullista Brieä. Kyytipoikana menee tilkka punaviiniä (humalassa hän ei ole koskaan, annos on ehkä desin verran) ja rypäleitä.
Kesäisin hän grillaa usein mitä erikoisempia lihoja ja ällöämiäni kampasimpukoita ja jättikatkaravunpyrstöjä. Itämaisten marinadien tekoon hän saattaa käyttää tunteja. Syöpä vielä annoksensa puikoilla.
Talvella vuorossa on eksoottisia hedelmiä, kastanjoita, mantelien paahtamista ja ympäri vuoden kuluu valkoista Tobleronea sellainen iso pötkö viikossa.
Tunnen oloni lähinnä loukatuksi. Tekemäni kotiruoka hänelle kyllä kelpaa päivittäin illalliseksi, mutta noiden muka-hienojen iltapalojen laatu hakkaa hyvän ravintolan antimet mennen tullen. Eikö hän arvosta kotiruokaa? En voisi kuvitellakaan syöväni moisia ihmetyksiä - ruoka ei ole hifistelyä varten.
Mieheni ruokavalio on aivan pielessä
Vaimo34
3
124
Vastaukset 3
- 574
Pitäiskö sun mennä jollekin terapeutille puhumaan noista riittämättömyyden tunteista ja huonosta itsetunnosta?
- diudiudiu
Komppaan edellistä.......
- oiskoprovo
Sama täällä.. on se tietty maksalaatikkokin ruokaa mut ilmeisesti mies ei siitä jokapäivä tykkää. Oisin onneni kukkuloilla jos mun mies tekisi noin.
Ihme valituksen aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568