Miehet omasta iästään ja ulkonäöstään huolimatta havittelevat kaikkein kauneimpia ja nuoria naisia. Päälle 30-vuotiaat naiset eivät kelpaa joten lisääntynyt sinkkuus on tosiasia koskapa nuorempia naisia ei riitä kaikille miehille. Naisia on turha tilanteesta syyttää sillä ei kukaan pysy nuorena ikuisesti vaikka jopa niin haluaisikin.
Yksinäisyys on palstaotannan mukaan miehille, atmiehille parempi kuin oman tasoisen ja ikäisen naisen kanssa elely.
Miehet eivät kelpuuta ja yksin joudumme olemaan. Miehille ei riitä nuoria naisia joten he katkeroituvat ja alkavat vihaamaan naisia, niitä vanhempiakin ja einiinkauniita. Vaikea sitä on kauniimmaksi muuttua..
Eli: Miehet, varsinkin Atmiehet siis hypergamisia ja todellakin niitä nirsoja!!! Kaksinaismoralismia syytellä naisia samasta touhusta jota itse harjoitatte.
Lisääntynyt sinkkuus oikeasti miesten syy
48
<50
Vastaukset
- Ikis__M
Päälle kolmikymppisyys ei ole haitta sinänsä mutta kun sen yhdistää kansallisuuteen ja seksikäyttäymiseen tulee siitä taakka. Tapasin tuossa viikolla fiksun venäläisen naisen, näytti kaksvitoselta vaikka oli monta vuotta vanhempi ihan vain siksi kun oli nätti & hoikka ja osasi pukeutua, suloinen olento, kelpuuttaisin kovastikin. Suomalainen nainen yli kolmekymppisenä: lapsi/lapsia, punakka ja tanakka, miehiä/poikaystäviä/panoja takana tuhansia, ei sytytä enkä halua.
- niinnnpä
Kaks persjalkaista tanakkaa suomalaista tekee lapsen syntyy persjalkaisia tanakoita tyttäriä. Ei voi mittään.
Mutta hyvä juttu että myönnät että syy sinkkuuteen on myös suuressa määrin miesten nirsoudessa. - Ikis__M
niinnnpä kirjoitti:
Kaks persjalkaista tanakkaa suomalaista tekee lapsen syntyy persjalkaisia tanakoita tyttäriä. Ei voi mittään.
Mutta hyvä juttu että myönnät että syy sinkkuuteen on myös suuressa määrin miesten nirsoudessa.Minä en ole tanakka enkä persjalkainen eikö minulla ole lapsia, ei se ole nirsoutta jos en halua liian erilaista vastinkappaletta.
- niinnnpä
Ikis__M kirjoitti:
Minä en ole tanakka enkä persjalkainen eikö minulla ole lapsia, ei se ole nirsoutta jos en halua liian erilaista vastinkappaletta.
Olet siis nirso. Ei ole siis kyseessä se, ettetkö saisi ketään vai se ettet kelpuuta sitä mitä voisit saada. Eli atmiehet syyttävät naisia samasta toiminnasta.
niinnnpä kirjoitti:
Olet siis nirso. Ei ole siis kyseessä se, ettetkö saisi ketään vai se ettet kelpuuta sitä mitä voisit saada. Eli atmiehet syyttävät naisia samasta toiminnasta.
Älä puhu paskaa. Jos lapseton mies ei suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa ja elättämään toisen miehen äpärälapsia, niin silloin kyse ei ole nirsoilusta. Huomaa taas että naisilla ei ole mitään käsitystä siitä mikä on tasa-arvoista, reilua ja oikeudenmukaista.
Naiset jakavat nuorina jännämiehille pillua ja sitten ihmettelevät miksi eivät enää vanhoina kelpaa niille miehille, jotka he ovat jättäneet ilman silloin kun naisten markkina-arvo oli korkeampi.- niinnnpä
super-atm kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Jos lapseton mies ei suostu seurustelemaan yh-naisen kanssa ja elättämään toisen miehen äpärälapsia, niin silloin kyse ei ole nirsoilusta. Huomaa taas että naisilla ei ole mitään käsitystä siitä mikä on tasa-arvoista, reilua ja oikeudenmukaista.
Naiset jakavat nuorina jännämiehille pillua ja sitten ihmettelevät miksi eivät enää vanhoina kelpaa niille miehille, jotka he ovat jättäneet ilman silloin kun naisten markkina-arvo oli korkeampi.Aivan turhaan miehet syyllistävät naisia siitä etteivät nämä huoli ruimia, lihavia, mielenterveys&/päihdeongelmaisia ym luonnehäiriöisiä miehiä. Syynä ei ole sen kummempi nirsoilu kuin miehilläkään.
Kyseessä ei sinullakaan ole mikään vastentahtoinen sinkkuus vaan valikoivuus joten atmit vaietkoot. En ole uskonut koskaan siihen että miehet olisivat sinkkuja koska eivät saa seuraa, ihan yhtä lailla nirsoja miehetkin. - Ikis__M
niinnnpä kirjoitti:
super-atm tuossa jo aika hyvin asian kertoikin. Miksi minä miehenä joka en halunnut sitoutua vielä silloin kun en ollut varma että pystyn perheen elättämään, odotin järjestääkseni elämäni sellaiseksi että pystyn, ottaisin naisen joka ei malttanut odottaa vaan järjesti itsensä tiineeksi ja teki lapsen jollekin muulle? Olin toivonut ja kuvitellut että nainenkin voisi niin tehdä, järjestää asiansa ja itsensä siihen kuntoon että on valmis äidiksi ilman yhteiskunnan tukia ja muuta mutta turhaahan se oli sellaista kuvitella. Jos nyt ottaisin sellaisen malttamattoman naisen elätiksi eikö se olisi väärä signaali että näin voi toimia ottamatta mitään vastuuta mistään ikinä.
niinnnpä kirjoitti:
Aivan turhaan miehet syyllistävät naisia siitä etteivät nämä huoli ruimia, lihavia, mielenterveys&/päihdeongelmaisia ym luonnehäiriöisiä miehiä. Syynä ei ole sen kummempi nirsoilu kuin miehilläkään.
Kyseessä ei sinullakaan ole mikään vastentahtoinen sinkkuus vaan valikoivuus joten atmit vaietkoot. En ole uskonut koskaan siihen että miehet olisivat sinkkuja koska eivät saa seuraa, ihan yhtä lailla nirsoja miehetkin."Aivan turhaan miehet syyllistävät naisia siitä etteivät nämä huoli ruimia, lihavia, mielenterveys&/päihdeongelmaisia ym luonnehäiriöisiä miehiä. Syynä ei ole sen kummempi nirsoilu kuin miehilläkään."
Minä en ole lihava, enkä mielenterveys&/päihdeongelmainen, joten miksi minun sellainen nainen pitäisi itselleni ottaa? Ruma olen ja minulle kelpaakin nainen, joka ei ole kasvoistaan erityisen kaunis.
"Kyseessä ei sinullakaan ole mikään vastentahtoinen sinkkuus vaan valikoivuus joten atmit vaietkoot."
Huono yritys vaientaa. Nirsoilu ei ole sitä, että hyvävartaloisen, hyvätuloisen ja lapsettoman miehen pitäisi ottaa itselleen joku köyhä ja läski yh-nainen. Jos sellainen yh hypergamisesti ei tyydy samantyyliseen mieheen vaan tavoittelee parempaa, niin se ei tee miehistä nirsoja.- haaloojaa
Ikis__M kirjoitti:
super-atm tuossa jo aika hyvin asian kertoikin. Miksi minä miehenä joka en halunnut sitoutua vielä silloin kun en ollut varma että pystyn perheen elättämään, odotin järjestääkseni elämäni sellaiseksi että pystyn, ottaisin naisen joka ei malttanut odottaa vaan järjesti itsensä tiineeksi ja teki lapsen jollekin muulle? Olin toivonut ja kuvitellut että nainenkin voisi niin tehdä, järjestää asiansa ja itsensä siihen kuntoon että on valmis äidiksi ilman yhteiskunnan tukia ja muuta mutta turhaahan se oli sellaista kuvitella. Jos nyt ottaisin sellaisen malttamattoman naisen elätiksi eikö se olisi väärä signaali että näin voi toimia ottamatta mitään vastuuta mistään ikinä.
Naiset eivät voi odottaa lapsen saantia kovin kauan biologisista syistä.
Miksi käänsit tämän puheenaiheeksi kun alussa kehuit muunmaalaisen naisen ulkonäön ja annoit ymmärtää nirsoutesi kotimaisen suhteen. Olet nirso etkä vastentahtoisesti yksin. Tosimies tunnustaa tosiasiat, Kyllä minäkin jonkun törkyisen helvatan pummin saisin jos vain kelpuuttaisin. Yksinkertaista. - niinnnpä
super-atm kirjoitti:
"Aivan turhaan miehet syyllistävät naisia siitä etteivät nämä huoli ruimia, lihavia, mielenterveys&/päihdeongelmaisia ym luonnehäiriöisiä miehiä. Syynä ei ole sen kummempi nirsoilu kuin miehilläkään."
Minä en ole lihava, enkä mielenterveys&/päihdeongelmainen, joten miksi minun sellainen nainen pitäisi itselleni ottaa? Ruma olen ja minulle kelpaakin nainen, joka ei ole kasvoistaan erityisen kaunis.
"Kyseessä ei sinullakaan ole mikään vastentahtoinen sinkkuus vaan valikoivuus joten atmit vaietkoot."
Huono yritys vaientaa. Nirsoilu ei ole sitä, että hyvävartaloisen, hyvätuloisen ja lapsettoman miehen pitäisi ottaa itselleen joku köyhä ja läski yh-nainen. Jos sellainen yh hypergamisesti ei tyydy samantyyliseen mieheen vaan tavoittelee parempaa, niin se ei tee miehistä nirsoja.Tavoittelet siis parempaa kumppania itsellesi kuin mitä voisit saada..kuten naiset. Et ole vastentahtoisesti sinkku.
- Ikis__M
haaloojaa kirjoitti:
Miksi käänsit tämän puheenaiheeksi kun alussa kehuit muunmaalaisen naisen ulkonäön ja annoit ymmärtää nirsoutesi kotimaisen suhteen. Olet nirso etkä vastentahtoisesti yksin. Tosimies tunnustaa tosiasiat, Kyllä minäkin jonkun törkyisen helvatan pummin saisin jos vain kelpuuttaisin. Yksinkertaista.Kyllä minulle kelpaa kotimainenkin nainen eikä tarvitse olla mitään ihmeellistä, perusnätti, ei lihava, perusfiksu, ei lapsia, ei tuhannen munan historiaa eikä kuvia as:ssä, ei nuo kovin pahoja vaatimuksia minusta ole.
niinnnpä kirjoitti:
Tavoittelet siis parempaa kumppania itsellesi kuin mitä voisit saada..kuten naiset. Et ole vastentahtoisesti sinkku.
"Tavoittelet siis parempaa kumppania itsellesi kuin mitä voisit saada..kuten naiset."
Voi vittu kyllä olet yksinkertainen! :) En tällä hetkellä tavoittele yhtään naista. Mutta minulle kelpaa saman tasoinen kuin itsekin olen. Jotain ongelmaa tai väärää siinä? Naiset puolestaan ovat hypergamisia. Esim. miehellä pitää olla vähintään yhtä hyvät tulot. Miehen pitää olla komea, vaikka nainen olisi itse ruma. Yh-nainen tahtoo itselleen lapsettoman miehen.
"Et ole vastentahtoisesti sinkku."
Se on ihan totta, koska en tahdo parisuhdehuoraa elätettäväksi, enkä aio olla koskaan aisuri.haaloojaa kirjoitti:
Miksi käänsit tämän puheenaiheeksi kun alussa kehuit muunmaalaisen naisen ulkonäön ja annoit ymmärtää nirsoutesi kotimaisen suhteen. Olet nirso etkä vastentahtoisesti yksin. Tosimies tunnustaa tosiasiat, Kyllä minäkin jonkun törkyisen helvatan pummin saisin jos vain kelpuuttaisin. Yksinkertaista."Naiset eivät voi odottaa lapsen saantia kovin kauan biologisista syistä."
Sehän tässä hauskaa onkin, kun 30-40 vuotiailla naisilla alkaa olla kiire tehdä lapsia. Saavat syyttää ihan itseään, että ovat nuoruutensa markkina-arvon huipulla jakaneet pillua tasokkaammille miehille ymmärtämättä yhtään sitä, että kukaan mies ei välttämättä halua alkaa sellaisen naisen aisuriksi myöhemmin.- niinnpä
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa kotimainenkin nainen eikä tarvitse olla mitään ihmeellistä, perusnätti, ei lihava, perusfiksu, ei lapsia, ei tuhannen munan historiaa eikä kuvia as:ssä, ei nuo kovin pahoja vaatimuksia minusta ole.
Silti olet valikoiva mikä on mielestäni ok mutta miehistä se ei ole ok koska naisen tulisi huolia ihan mitä tahansa.
- niinnnpä
super-atm kirjoitti:
"Tavoittelet siis parempaa kumppania itsellesi kuin mitä voisit saada..kuten naiset."
Voi vittu kyllä olet yksinkertainen! :) En tällä hetkellä tavoittele yhtään naista. Mutta minulle kelpaa saman tasoinen kuin itsekin olen. Jotain ongelmaa tai väärää siinä? Naiset puolestaan ovat hypergamisia. Esim. miehellä pitää olla vähintään yhtä hyvät tulot. Miehen pitää olla komea, vaikka nainen olisi itse ruma. Yh-nainen tahtoo itselleen lapsettoman miehen.
"Et ole vastentahtoisesti sinkku."
Se on ihan totta, koska en tahdo parisuhdehuoraa elätettäväksi, enkä aio olla koskaan aisuri.Vaikka mies olisi vanha ja ruma hän silti tavoittelee kaunista nuorta naista. Tämän havaitsemiseen riittää palstamölinän seuraaminen.
niinnnpä kirjoitti:
Vaikka mies olisi vanha ja ruma hän silti tavoittelee kaunista nuorta naista. Tämän havaitsemiseen riittää palstamölinän seuraaminen.
"Vaikka mies olisi vanha ja ruma hän silti tavoittelee kaunista nuorta naista."
Siis kuka mies? Älä yleistä. Minä en ainakaan ole väittänyt noin tekeväni, joten turha minua syytellä. Tosaalta ymmärrän hyvin niitä jotka tavoittelevat. Jos he eivät ole saaneet nuorina miehinä nuorta naista, niin koska sitten? Siinähän on jäänyt yksi tärkeä osa elämästä kokematta.
"Tämän havaitsemiseen riittää palstamölinän seuraaminen."
Huomaathan kuitenkin, että myös itse luet ja kirjoitat halveksumallesi palstalle. Miksi?- Ikis__M
niinnpä kirjoitti:
Silti olet valikoiva mikä on mielestäni ok mutta miehistä se ei ole ok koska naisen tulisi huolia ihan mitä tahansa.
Minä en itseasiassa täällä ole koskaan "vaaatinut" että naisen tulisi huolia ketä vaan, päinvastoin olisi hienoa jos naiset ei jakaisi itseään kenelle tahansa vaan malttaisivat odottaa ja luovuttaisivat sitten itsensä kaltaisilleni kilteille & kunnollisille miehille.
- niinnpnpä
super-atm kirjoitti:
"Vaikka mies olisi vanha ja ruma hän silti tavoittelee kaunista nuorta naista."
Siis kuka mies? Älä yleistä. Minä en ainakaan ole väittänyt noin tekeväni, joten turha minua syytellä. Tosaalta ymmärrän hyvin niitä jotka tavoittelevat. Jos he eivät ole saaneet nuorina miehinä nuorta naista, niin koska sitten? Siinähän on jäänyt yksi tärkeä osa elämästä kokematta.
"Tämän havaitsemiseen riittää palstamölinän seuraaminen."
Huomaathan kuitenkin, että myös itse luet ja kirjoitat halveksumallesi palstalle. Miksi?Ne miehet jotka uikuttavat vuosiakausia sinkkuuttaan!
Miksen kirjoittelisi silloin tällöin halveksumalleni palstalle ja toisi tosiasioita esille tiedoksi? Ärsyttää miesten kaksinaismoralismi, suomessa vaikka kuinka paljon yksinäisiä naisia joita kukaan ei oikeasti huoli/kelpuuta. niinnpnpä kirjoitti:
Ne miehet jotka uikuttavat vuosiakausia sinkkuuttaan!
Miksen kirjoittelisi silloin tällöin halveksumalleni palstalle ja toisi tosiasioita esille tiedoksi? Ärsyttää miesten kaksinaismoralismi, suomessa vaikka kuinka paljon yksinäisiä naisia joita kukaan ei oikeasti huoli/kelpuuta.Tarkoitat varmaan, että noita naisia kukaan sikarikas miesmalli ei oikeasti huoli/kelpuuta.
niinnpnpä kirjoitti:
Ne miehet jotka uikuttavat vuosiakausia sinkkuuttaan!
Miksen kirjoittelisi silloin tällöin halveksumalleni palstalle ja toisi tosiasioita esille tiedoksi? Ärsyttää miesten kaksinaismoralismi, suomessa vaikka kuinka paljon yksinäisiä naisia joita kukaan ei oikeasti huoli/kelpuuta.Ding dong, ämmä, ding dong. Tee palvelus, pyydän. Älä tee lapsia tähän maailmaan, ikinä. Toivottavasti et ole sitä virhettä ehtinyt jo tehdä.
"Miksen kirjoittelisi silloin tällöin halveksumalleni palstalle ja toisi tosiasioita esille tiedoksi?"
Kunhan nyt yhdenkin tosiasian kirjoitat, niin olisi jo parempi.- Yksinäinensusiss
niinnnpä kirjoitti:
Aivan turhaan miehet syyllistävät naisia siitä etteivät nämä huoli ruimia, lihavia, mielenterveys&/päihdeongelmaisia ym luonnehäiriöisiä miehiä. Syynä ei ole sen kummempi nirsoilu kuin miehilläkään.
Kyseessä ei sinullakaan ole mikään vastentahtoinen sinkkuus vaan valikoivuus joten atmit vaietkoot. En ole uskonut koskaan siihen että miehet olisivat sinkkuja koska eivät saa seuraa, ihan yhtä lailla nirsoja miehetkin.Toi on ihan totta. Olen mies joka saisi helposti naisia, mutta mun mielestä on parempi olla yksin, jos ei saa sitä mitä haluaa. Olen ollut suhteessa, jossa rakastin naista yli kaiken joka loppui hänen henkilökohtaisiin ongelmiinsa. Olin silti suhteessani onnellinen ja hyväksyin hänen vikansa, vaikka suhde ei ollut helppo. Olen myös ollut suhteessa, jossa ihminen ei ollut sitä mitä halusin. Tilanne muuttui koko ajan ahdistavammaksi. Mulle riittää yksi nainen jota rakastaisin, mutta näitä ei tule eteen kovin usein, jos koskaan. En itse voi ymmärtää seurustelua seurustelun vuoksi, enkä pysty pelaamaan toisten tunteilla. Olen kyllä nirso, mutta annan itsestäni kaiken tai en mitään.
- niinpä__
Ikis__M kirjoitti:
tuohan on täysin oikea tapa toimia. mutta eihän ne ämmät sitä tajua. ei, kun pitää saada se formaatti-kersa jo 20 :nä ja vähintään 6000 neliöinen OK-talo, vekkulit tappiin ja kulissit kuntoon että pääsee leikkimään kotista jo nuorella iällä. ja kaikki tämä siivojan tai kaupan kassan palkalla, jos edes töihin on mennyt. useimmiten ei edes sen vertaa. kaikki pitäisi saada mutta tekemättä mitään ja mieluiten vielä välittömästi.
sitten leikitään se 1-3 vuotta ja tuleekin se todellisuus eteen ja sanovat että ei tämä leikki enään olekkaan hauskaa, joten leikkikalut tippuu niille sijoilleen ja toteavat että tämä on nyt tässä ja tuossa on muuten sitten elari-maksulaput, laita maksuun. minä lähden leikkimään uuteen osoitteeseen eri leikkikaverin kanssa ja uusilla leluilla.
mitä järkeä on tämänpäivän status-huorien kanssa alkaa puljaamaan, jotka eivät tee mitään muuta kuin saattavat ongelmiin eli raunioittavat henkilökohtaisen talouden ja sitä myöten tuhoavat myös tulevaisuuden. jos ja kun sen kaiken vaivanpalkkana on vain se että saa sitä kusista suolen pätkää nylkyttää tinkaamisen jälkeen ja tehdä palkatonta pakkotyötä se 20 vuotta.
ei todellakaan ole sen vaivan väärti. - Joutaishantästäjokuolla
super-atm kirjoitti:
"Naiset eivät voi odottaa lapsen saantia kovin kauan biologisista syistä."
Sehän tässä hauskaa onkin, kun 30-40 vuotiailla naisilla alkaa olla kiire tehdä lapsia. Saavat syyttää ihan itseään, että ovat nuoruutensa markkina-arvon huipulla jakaneet pillua tasokkaammille miehille ymmärtämättä yhtään sitä, että kukaan mies ei välttämättä halua alkaa sellaisen naisen aisuriksi myöhemmin.Toisaalta mielestäsi yh on jakanut pilluaan ja tehnyt kersoja jännämiehille, ja tarvii aisuria elättämään katraansa... Sitten jos 30 - 40 -vuotias nainen on lapseton, niin sekin on ylläri pylläri jakanut vaan pilluaan... No mitäs sitten? Onhan se ainakin sitä yh -kanssasisartaan vastuullisempi ja älykkäämpi kun ei ole mennyt lisääntymään... Ja tiedoksesi sellainen juttu, että tuollainen 30 - 40 -vuotias lapseton nainen ei ole jakorasia, monet heistä eivät ole harrastaneet seksiä koskaan. Se on vastuullinen nainen, joka on halunnut toimia "oikein" eli käydä koulut, saada työn ja toimeentulon, ja yrittänyt löytää "sen oikean" jonka kanssa perustaa perhe, koska ei ole halunnut päätyä köyhäksi yksinhuoltajaksi. Nainen on tosiaankin odottanut, eikä ole ollut heti vittu levällään ensimmäisen vastaan tulijan edessä... Kiinnostusta miesten taholta, yhtään minkään tasoisten miesten, ei tosin ole tullut, koska nainen ei ole ollut koskaan jännä. Kyllä! Miehetkin tykkää jännänaisista. Näistä seksikkäästi pukeutuvista näyttävistä ilolinnuista, jotka tykkää kännätä, röökata, bilettää ja nussia. Nykyaika on vain hieman rankka vastuullisen naisen kannalta, koska jos tahtoo tehdä kaiken "oikein" niin ne nuoruusvuodet ja parhaat lisääntymisvuodet menee siihen, että luo sopivat puitteet perheen perustamiselle, ja sille että on itse tasavertainen vastuunkantaja suhteessa, eikä kenenkään elätti. Sitten kun paletti alkaa olla ns. kasassa, onkin jo ikä tulossa vastaan kovaa vauhtia. Tällainen nainen ei yleensä kelpaa edes ikäisilleen eronneille ja karanneille viikonloppu- tai yh -isille, koska on lapseton, ja he olettavat ettei nainen ole sovelias puolisoksi heille, koska ei ole kokemusta lapsiperheen arjesta. Pelkona on myös se, että nainen tahtoo vielä lapsen ja miehellä itsellään on lapsiluku täynnä. Lapsettomille sinkkumiehille nainen ei taas kelpaa, koska on liian vanha... Eihän se välttämättä enää niitä pikku-pilttejäkään pysty pyöräyttämään, herranen aika! Heille pitää olla parikymppinen. Ei ole helppoa olla yli-ikäinen nainen. Ei.
- Ikis__M
niinpä__ kirjoitti:
tuohan on täysin oikea tapa toimia. mutta eihän ne ämmät sitä tajua. ei, kun pitää saada se formaatti-kersa jo 20 :nä ja vähintään 6000 neliöinen OK-talo, vekkulit tappiin ja kulissit kuntoon että pääsee leikkimään kotista jo nuorella iällä. ja kaikki tämä siivojan tai kaupan kassan palkalla, jos edes töihin on mennyt. useimmiten ei edes sen vertaa. kaikki pitäisi saada mutta tekemättä mitään ja mieluiten vielä välittömästi.
sitten leikitään se 1-3 vuotta ja tuleekin se todellisuus eteen ja sanovat että ei tämä leikki enään olekkaan hauskaa, joten leikkikalut tippuu niille sijoilleen ja toteavat että tämä on nyt tässä ja tuossa on muuten sitten elari-maksulaput, laita maksuun. minä lähden leikkimään uuteen osoitteeseen eri leikkikaverin kanssa ja uusilla leluilla.
mitä järkeä on tämänpäivän status-huorien kanssa alkaa puljaamaan, jotka eivät tee mitään muuta kuin saattavat ongelmiin eli raunioittavat henkilökohtaisen talouden ja sitä myöten tuhoavat myös tulevaisuuden. jos ja kun sen kaiken vaivanpalkkana on vain se että saa sitä kusista suolen pätkää nylkyttää tinkaamisen jälkeen ja tehdä palkatonta pakkotyötä se 20 vuotta.
ei todellakaan ole sen vaivan väärti.Joo ei. Tuo onkin hyvä ilmaus tuo "leikkikalut tippuu", montakohan ihan hyvää miestä oikein aktiivinen nainen pystyykään tuhoamaan pariutumiskiimassaan joka ei kuitenkaan kestä kuin sen hetken jossa miehellä riittää rahaa toteuttaa kaikki villeimmätkin unelmat, varmaan aika monta. Ja sitten jos joku kysyy niin aina on vika ollut niissä ex-miehissä ja lasten isissä, ei koskaan naisessa itsessään.
Joutaishantästäjokuolla kirjoitti:
Toisaalta mielestäsi yh on jakanut pilluaan ja tehnyt kersoja jännämiehille, ja tarvii aisuria elättämään katraansa... Sitten jos 30 - 40 -vuotias nainen on lapseton, niin sekin on ylläri pylläri jakanut vaan pilluaan... No mitäs sitten? Onhan se ainakin sitä yh -kanssasisartaan vastuullisempi ja älykkäämpi kun ei ole mennyt lisääntymään... Ja tiedoksesi sellainen juttu, että tuollainen 30 - 40 -vuotias lapseton nainen ei ole jakorasia, monet heistä eivät ole harrastaneet seksiä koskaan. Se on vastuullinen nainen, joka on halunnut toimia "oikein" eli käydä koulut, saada työn ja toimeentulon, ja yrittänyt löytää "sen oikean" jonka kanssa perustaa perhe, koska ei ole halunnut päätyä köyhäksi yksinhuoltajaksi. Nainen on tosiaankin odottanut, eikä ole ollut heti vittu levällään ensimmäisen vastaan tulijan edessä... Kiinnostusta miesten taholta, yhtään minkään tasoisten miesten, ei tosin ole tullut, koska nainen ei ole ollut koskaan jännä. Kyllä! Miehetkin tykkää jännänaisista. Näistä seksikkäästi pukeutuvista näyttävistä ilolinnuista, jotka tykkää kännätä, röökata, bilettää ja nussia. Nykyaika on vain hieman rankka vastuullisen naisen kannalta, koska jos tahtoo tehdä kaiken "oikein" niin ne nuoruusvuodet ja parhaat lisääntymisvuodet menee siihen, että luo sopivat puitteet perheen perustamiselle, ja sille että on itse tasavertainen vastuunkantaja suhteessa, eikä kenenkään elätti. Sitten kun paletti alkaa olla ns. kasassa, onkin jo ikä tulossa vastaan kovaa vauhtia. Tällainen nainen ei yleensä kelpaa edes ikäisilleen eronneille ja karanneille viikonloppu- tai yh -isille, koska on lapseton, ja he olettavat ettei nainen ole sovelias puolisoksi heille, koska ei ole kokemusta lapsiperheen arjesta. Pelkona on myös se, että nainen tahtoo vielä lapsen ja miehellä itsellään on lapsiluku täynnä. Lapsettomille sinkkumiehille nainen ei taas kelpaa, koska on liian vanha... Eihän se välttämättä enää niitä pikku-pilttejäkään pysty pyöräyttämään, herranen aika! Heille pitää olla parikymppinen. Ei ole helppoa olla yli-ikäinen nainen. Ei.
Tuo on yksi vaihtoehto, mutta vähemmistö. Jos opiskelut aloittaa 18 tai 19 vuotiaana, niin viimeistään 25 vuotiaana pitäisi olla valmistunut. Tyhmää olla opiskelija lähemmäs kolmekymppisenä tai vanhempana. Ja "se oikea" naisille on aina se unelmien prissi ja herra täydellinen kun oman tasoinen meis ei kelpaa.
Ei vanhuuden pitäisi sinkkunaisille minään yllätyksenä tulla.
- Eivainkiinnosta
Miksi vitussa ottaisin:
-ehkä pyöreän
-varmaankin yhärin
-jo rupsahtaneen
-tätimäisen
-"juoksensa juosseen"
-maksajaa ja viihdyttäjää odottavan
-virallisen oloisen ja tyttömäisyyden menettäneen
-kitkerän happaman
kolmekymppisen naikkosen?
Jos en löydä parikymppistä niin ollaan sitten ilman.
Joskus ajattelin että ei monilla asioilla ole väliä jne, mutta kun kattelen näitä kolmekymppisiä väsähtäneitä loputtomiin pantuja mätisäkkejä niin alkaa vain naurattaa että ketä he kuvittelevat olevansa?
Osalla on vielä niin suuret luulot itsestään ja kun naamaa kattoo niin voi todeta että miksi kiinnostaisi. Eikä viisari paljon liikahda sen lössähtäneen kehonkaan kohdalla.
Nuoret naiset ovat paljon freshimpejä, rennompia, iloisempia ja keho on vielä tiukassa kunnossa.
Ei kiitos, 30 tätösille.- kiitossulle
Eli olet nirso. Samoista asioista syytätte naisia.
- ymmärrätvarmaan
Miksi vitussa ottaisin:
-ehkä pyöreän
-varmaankin netti/pokeaddiktin
-jo rupsahtaneen
-setämäisen
-seksipatjaa, tyydyttäjää, palvelijaa ja viihdyttäjää odottavan
-kakaramaisen oloisen
-kitkerän happaman, katkeran, negatiivisen
-vainoharhaisen. luulotautisen
nelikymppisen miehen?
Jos en löydä pari-kolmekymppistä niin ollaan sitten ilman.
Joskus ajattelin että ei monilla asioilla ole väliä jne, mutta kun kattelen näitä väsähtäneitä marisevia toisia tilanteestaan syyttäviä hapannaamoja niin alkaa vain naurattaa että ketä he kuvittelevat olevansa?
Osalla on vielä niin suuret luulot itsestään ja kun naamaa kattoo niin voi todeta että miksi kiinnostaisi. Eikä kostu yhtään sen lössähtäneen kehonkaan kohdalla.
Nuoret miehet ovat paljon freshimpejä, rennompia, iloisempia ja keho on vielä tiukassa kunnossa.
Ei kiitos, ylikypsille setämiehille.
Mitä eroa tässä on? Ei mitään! Ymmärrät naisia ja heidän valikoivuuttaan nyt varmaan paremmin. - kovaelämä
Kyllä ne elämän kolhut näkyvät vanhemmassa miehessäkin ja se jokapäiväinen oravanpyörän pyörittäminen. Näkyyhän se naamassa kun tajuaa että tätäkö se nyt on ja ulospääsyä ei ole..ei auta edes haaveissa eläminen.
- Eivainkiinnosta
kiitossulle kirjoitti:
Eli olet nirso. Samoista asioista syytätte naisia.
ketkä syyttävät?
Olen nirso, sehän nyt on aivan selvä juttu :D - Eivainkiinnosta
ymmärrätvarmaan kirjoitti:
Miksi vitussa ottaisin:
-ehkä pyöreän
-varmaankin netti/pokeaddiktin
-jo rupsahtaneen
-setämäisen
-seksipatjaa, tyydyttäjää, palvelijaa ja viihdyttäjää odottavan
-kakaramaisen oloisen
-kitkerän happaman, katkeran, negatiivisen
-vainoharhaisen. luulotautisen
nelikymppisen miehen?
Jos en löydä pari-kolmekymppistä niin ollaan sitten ilman.
Joskus ajattelin että ei monilla asioilla ole väliä jne, mutta kun kattelen näitä väsähtäneitä marisevia toisia tilanteestaan syyttäviä hapannaamoja niin alkaa vain naurattaa että ketä he kuvittelevat olevansa?
Osalla on vielä niin suuret luulot itsestään ja kun naamaa kattoo niin voi todeta että miksi kiinnostaisi. Eikä kostu yhtään sen lössähtäneen kehonkaan kohdalla.
Nuoret miehet ovat paljon freshimpejä, rennompia, iloisempia ja keho on vielä tiukassa kunnossa.
Ei kiitos, ylikypsille setämiehille.
Mitä eroa tässä on? Ei mitään! Ymmärrät naisia ja heidän valikoivuuttaan nyt varmaan paremmin.Lähinnä siltä osin en ymmärrä miksi nainen on kovin valikoiva parikymppisenä ja se valikoivuus tarkoittaa sitä että kiinnitetään huomiota niihin miesten huonoihin ominaisuuksiin. Tarkoitan naisten valikoivuus muuttuu iän myötä ja toisaalta putoaa vain sen takia kun eivät olekkaan enää "markkinoiden helmiä".
En ole koskaan kieltänyt yhdeltäkään yksilöltä tämän valikoivuutta.
Mutta on vain huvittava kuunnella jonkun 30 kouluttaututuneen naisen ininää siitä ettei "hänen ja hänen kaveriensa tasoisia miehiä" löydy mistään. Se on paskapuhetta, he vain kuvittelevat olevansa tasoltaan jotain muuta mitä he naisina eivät ENÄÄ ole.
Suurimmalla osalla nykyisestä tuttava- ja kaveripiiristäni on 5-10 vuotta nuorempi tyttöystävä.
En väitä olevani "nuorekas" ja tiedän että ei moni 30 vuotias nainen minua puolestaan kattele ja varmaan pitäisi "kakaramaisena" kun en hyppääkkään samaan tahtiin kuten "aikuismaiset" tätöset. - enäävaaneikoskaan
Eivainkiinnosta kirjoitti:
Lähinnä siltä osin en ymmärrä miksi nainen on kovin valikoiva parikymppisenä ja se valikoivuus tarkoittaa sitä että kiinnitetään huomiota niihin miesten huonoihin ominaisuuksiin. Tarkoitan naisten valikoivuus muuttuu iän myötä ja toisaalta putoaa vain sen takia kun eivät olekkaan enää "markkinoiden helmiä".
En ole koskaan kieltänyt yhdeltäkään yksilöltä tämän valikoivuutta.
Mutta on vain huvittava kuunnella jonkun 30 kouluttaututuneen naisen ininää siitä ettei "hänen ja hänen kaveriensa tasoisia miehiä" löydy mistään. Se on paskapuhetta, he vain kuvittelevat olevansa tasoltaan jotain muuta mitä he naisina eivät ENÄÄ ole.
Suurimmalla osalla nykyisestä tuttava- ja kaveripiiristäni on 5-10 vuotta nuorempi tyttöystävä.
En väitä olevani "nuorekas" ja tiedän että ei moni 30 vuotias nainen minua puolestaan kattele ja varmaan pitäisi "kakaramaisena" kun en hyppääkkään samaan tahtiin kuten "aikuismaiset" tätöset.Joskus täytyy aikuistua, ottaa vastuuta. Viimeistään kun tulee lapsia. Kaikista ei tähän ole.
Ikääntymistään ei voi paeta nuoriin kumppaneihin tai ystäviin.
Kaikki naiset eivät ole kouluttautuneita eivätkä koskaan nuorinakaan mitään markkinoiden helmiä. He ovat miehille näkymättömiä koska miehet ovat nirsoja. - Eivainkiinnosta
enäävaaneikoskaan kirjoitti:
Joskus täytyy aikuistua, ottaa vastuuta. Viimeistään kun tulee lapsia. Kaikista ei tähän ole.
Ikääntymistään ei voi paeta nuoriin kumppaneihin tai ystäviin.
Kaikki naiset eivät ole kouluttautuneita eivätkä koskaan nuorinakaan mitään markkinoiden helmiä. He ovat miehille näkymättömiä koska miehet ovat nirsoja."Joskus täytyy aikuistua, ottaa vastuuta. Viimeistään kun tulee lapsia. Kaikista ei tähän ole. "
Tiedätkö mitä se "vastuu" naiselle tarkoittaa miehessä?
Statusta, miehen panosta pesän rakentamiseen, loputonta työtä ja tuloja joilla osaltaan maksaa naisen elämää ja perheen perustaminen.
Kerro sinä minulle miten yksin oleva töissä käyvä mies ei kantaisi " vastuuta"?
Se mitä tarkoitan "aikuisuudella" on naisten päälleliimattua teennäistä asiallisuutta ja virallisuutta. Usein se näkyy jo siinä miten pukeudutaan eri paikkoihin ja miten tulee käyttäytyä jne. Samoin se näkyy ajatuksissa siinä jopa mistä saa vitsailla.
Miehen urheilun seuraamiset yms. on "poikien juttuja" kun taas sisustaminen, shoppailu jne. ovat jotenkin todella "aikuismaista". Katsos kun urheilussa suuntaudutaan kodin ulkopuolelle eikä se hyödyä tätä naisen tähtäintä eli pesän rakentamista ja höyhenten pöyhöttämistä sosiaalisessa ympäristössä.
Koska siitä siinä on kyse.
Ei kyse ole aidosta vastuusta, vaan naisen sosiaalisten päämäärien täyttämisestä sekä puhtaasta esittämisestä.
"Ikääntymistään ei voi paeta nuoriin kumppaneihin tai ystäviin."
Ei minulla ole mitään tarvetta paeta minnekään. Suurin osa samanikäisistä tuttavista ja kavereista on samanlaisia kuin minä ja kuten mainitsin monella on nuorempi tyttöystävä. Eivät he katsele oman ikäisiä tätösiä koskaan.
"Kaikki naiset eivät ole kouluttautuneita eivätkä koskaan nuorinakaan mitään markkinoiden helmiä. He ovat miehille näkymättömiä koska miehet ovat nirsoja"
Tuo koskee todella pientä osaa ryhmää naisia kokemukseni mukaan. Naisen pitää piiloutua erityisen hyvin että hän välttäisi kosketuksen miehiin kun taas miehiä jotka ovat näkymättömiä naisille on lukemattomia. Monelle miehelle myös yksi tai kaksi suhdetta jonka he kokevat nuorena voivat olla ne jonka jälkeen ollaan todella pitkään yksin ennen ehkä sitten kun tavataan jo toisella kierroksella oleva yhäri jne.
Naisen on aika helppo olla markkinoiden helmi nuorena: Älä liho ja liiku edes jossakin yrittäen ottaa kontaktia miehiin.
Miehillä nuo eivät välttämättä auta pätkääkään.
Mutta kuvitelmat että kolmekymppinen nainen olisi joku markkinoiden helmi on todella huvittavaa.
- pluss
30 naiset käy oikein hyvin jos ovat riittävän hyvännäköisiä.
- kiittti
Ulkonäöstä toki kaikki kiinni. Eli rumien naisten huolimatta jättäminen on yhtä lailla nirsoutta miehiltä.
- pluss
kiittti kirjoitti:
Ulkonäöstä toki kaikki kiinni. Eli rumien naisten huolimatta jättäminen on yhtä lailla nirsoutta miehiltä.
Ei kaikki ole ulkonäöstä kiinni. Ulkonäön on kuitenkin oltava riittävän hyvä.
- 102
Jos sinäkin joskus astuisit ulos omasta pikku kuplastasi saattaisi huomata, että sinkkuus on osalle myös oma valinta. esim. minulla on lapsia en niitä tarvitse lisää. pitkä parisuhde takana en sitäkään halua enää. perustarpeet tyydyttää ulkomaiset maksulliset. Mihin ihmeeseen minä tarvitsen suomilehmää? kyse ei ole nirsoudesta vaan terveestä järjestä.
- niinnnppä
Toki sinkkuuteensa tyytyväisiä on mutta miehet palstalla huutavat vuodesta toiseen kuinka eivät saa naista koska naiset ovat nin nirsoja. Syynä näiden miesten sinkkuuteen on se että he eivät kelpuuta tarjolla olevia naisia, vaan havittelevat kaikkein kauneimpia ja nuoria naisia, ovat siis nirsoja.
Se että sinä et halua naista on ihan ok, sen kun käyt maksullisissa.
Jaa...
Kyllä mie ihan oman ikäiseni naisen kelpuutan ja haluan. Mitä olen huomannut, niin tuppaa vuain olemaan niitä lapsia omastatakaa naisella, eikä siinäkään mittään miulle se on sama, mutta miullakin on toive jälkikasvua saattaa tähän muailmaan. Eli pittäis löytää semmottiis nainen joka olis viel innokas lissää lapsia saamaan.
Ja kieltämättä ulkonäkökin on jonnii verran merkkaavassa osassa. Ei sitä mikää missi tai malli tartte olla, mutta jos ulkonäöstä päätellen ikä arvioidaan sinne 40-45 tietämille vaikka olisi 27-34, niin eipä sitä kovinkaan paljoa sytytä. Sitä en kiellä etteikö hyö voisi olla ihania ja mukavia naisia.- sadgswg
Päälle 30v naisilla tuntuu monilla olevan vierasta itsestään huolehtiminen, he ovat jo pahasti "tätiytyneet", heillä on yleensä mukulat jo valmiina ja heidän mielestään lastenhoito vastaa rankkaa päivittäistä liikuntaa. Ei se ihan niin toimi ja siksipä nämä naiset ovatkin vähän plösähtäneitä "tätejä", mikä on tietysti hyvä pistää vanhenemisen piikkiin, ikäänkuin sille ei enää mitään olisi tehtävissä. He ovat luovuttaneet, siihen 30 ikävuoteen saakka kun he ovat eläneet vain sen nuoruuden suoman timmiyden turvin ja ovat ihan ulalla kun maan vetovoima alkaakin vaikuttamaan enemmän. "Mitä ihmettä, pitäisikö muka liikkua enemmän että pysyisin yhtä timminä kuin ennen? Ei, ei, ei! Minun on kelvattava tällaisena kuin olen timmivartaloisille miehille!"
- 1212
Muokkaavat alusvaatteet on keksitty :)
- hajko
mites sit näiden reippaasti alle 30 sinkkuuntuminen? pitäskö meidänkin siirtyä sit vanhempiin vai? yllättävää että aina miesten vika ehkä menin trolliin
- Kilttiatm
Mies ei saa valita naista vaan nainen valitsee aina miehen. Sinkkuus ei ole miesten syy koska naisille ei kelpaa hyvät miehet vaan väkivaltaiset krminaalit joita naiset mielellään nussii.
- mies_47
Myönnetään
Mikäli sellainen max. 25v kaunis ja hoikka nainen vielä jostain löytyisi niin olisin ehkä valmis luopumaan sinkkuudestani, muussa tapauksessa aion pysyä sinkkuna loppuun saakka - Ex__PUA
Noniin. Taas näitä "käännetään faktat päälaelleen"-avauksia.
Mies ei valitse, nainen valitsee, ja koska nainen on vaihtanut monogamian hypergamiaan, on lopputuloksena se mikä on.
Ja se myöskin pahenee tulevaisuudessa.
Koko pariutuminen on alusta alkaen määräytynyt siitä, mitä nainen tekee. Tähän ei tule minkäänlaista muutosta - paitsi reguloitu pariutuminen, mitä sivistyneet yhteiskunnat harjoittivat, toisin kuin valllitse rappioyhteiskunta.
"Kaksinaismoraali on biologisessa mielessä ironista, sillä miehille ei olisi voinut kehittyä mieltymystä irtosuhteisiin, jos naiset olisivat evänneet heiltä mahdollisuuden toteuttaa mieltymyksiään."
- Robert Smith, Sperm Competition and the Evolution of Mating Systems
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved - mythbuster
Naisilla on edelleen mahdollisuus lähestyä juuri niitä miehiä jotka katsovat itselleen sopiviksi. Niin kauan kuin tätä ei tapahdu, on aika vastuutonta syyttää muita kuin itseään. Minua ei ainakaan lähesty yksikään nainen missään, eikä se johdu siitä etteikö kanssani samantasoisia ja -ikäisiä naisia olisi. Siitä vain naiset - laittakaa asiat uuteen malliin.
- tyudtruydtuyd
Mitä helvettiä nyt kippas taas yli...
Mitähän vittua tässä 24 vuotiaana aina sinkkuna olleena kattelisi jotain vanhempia 30 tai 30 naisia???? Toki kyllä osaa puumat viehättää, osa jopa menee säätöasteelle heidän kanssaan. Itselläni tämä voisi korkeintaan tapahtua vahingossa, henkisesti olisi TODELLA iso kynnys ruveta säätämään vuosia vanhemman naisen kanssa, mikäli tietäisin etukäteen hänen ikänsä.
Kaikki lähtökohtaisesti katselevat oman tyylistä ja ikäistään seuraa, se on jollakin tapaa tervettäkin!
Lähipiirissäni on sosiaalialalla työskenteleviä ja olen saanut sitä kautta osittain käsityksen, että tuolla ongelmaperheiden parissa esiintyy juuri tällaisiakin ilmiöitä (joku 20 tai alle 20v mies kiinnostunut siitä ongelmaperheen äidistä --> jonka jälkeen ongelmia vasta riittääkin). Itse en halua ongelmia tuottaa kenellekkään, joten en rupea mitään kurppaa myöskään katselemaan.- Mietis-tätä
No eikö aloituksessa ollut kyse juuri siitä, että vanhat miehet ei kelpuuta vanhoja naisia? Ajattele asiaa siltä kantilta, että sulle on vähemmän tarjontaa siitä syystä, että niitä samoja naisia joita sinä tavoittelet, tavoittelee myös kaikki sua reilusti vanhemmat miehet. Osa jopa saa iskettyä sen nuoren mimmin nokkasi edestä ihan vain kokemuksella, koska on "harjoitellut" pidempään naisten iskemistä, ja tietää mistä naruista vedellä, varsinkin nuoren ja viattoman naisen kohdalla, jonka pää on helppo saada pyörälle sopivanlaisella lirkuttelulla. Vanhemmat miehet yleensä uskaltaa lähestyä naisia, toisin kuin nuoret. Syy siihen, että nuoret miehet ei löydä tyttökaveria itselleen ja osa jää ihan kokonaan ilman, on vanhemmat hypergamiset miehet, jotka ei kelpuuta oman ikäistä ja tasoista naista. Vaihtavat koko ajan naista nuorempaan, kun entiselle tulee tietty lukema mittariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406