Kenellä on varaa juoda kaakaota ja teetä? Kahvin kilohinta on n. 7 euroa. Tee hintahaarukka 15-200€/kg ja kaakao keskimäärin 10€/kg.
Juokaa kahvia!
4
284
Vastaukset
- varaa_juoda
Minulla on
- kutenmulla
Ne joilla on rahaa
- EI.raakana
Minä teen niistä juomaa kuumalla vedellä jatkaen. Tulee halvemmaksi ja maistuukin paremmalta.
- eipidäliioitella
Moneenko kupilliseen yksi kahvipaketti riittää - en ole aiemmin mitannut, mutta itselläni yksi paketti riittää noin viikoksi ja keitän ison mukillisen noin 2-3 kertaa päivässä eli varovaisesti arvioiden noin 50 kahvikupillista (1 desiä) ja se jaettuna kahvipaketin hinnalla 3 ekee (käytän S-ryhmän kahvia, en Juhla-Mokkaa) tekee noin 6 senttiä per juoma, joten kovin kallista se ei ole.
Tee taas - 50 pussin teepaketin saa noin 1,3 eken hintaan eli mukillisen hinta on noin 3 senttiä - ei siis ihan paha hinta.
Kaakao tosin maksaa hieman enemmän eli pari desiä luomumaitoa tekee noin 30 senttiä ja kaakao ja sokeri päälle yhteensä noin 35 senttiä kupillinen.
Mutta onko tämä kallista - nuu ei, eikä saata ketään vararikon partaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721121
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53474