Asiakkailla menee selkä paskaksi koska joutuvat kantamaan niin painavan lautasen palautuspisteelle
Asiakkailla menee selkä
33
114
Vastaukset
- närkästynytasiakas
En kanna ainuttakaan lautasta, vaan jätän pöytään. Hyvään palveluun kuuluu myös astioiden korjaaminen pöydästä.
- raflanomistaja
en minäkään kantaisi niin painavaa kuin lautanen.Selkäni ei kestäisi moista painetta mitä lautanen tekisi hahahahahahahahahaha
- raflanomistaja
Sanoin mitä minulle kävisi niin sinä suutut.eikait siinä sitte.
- 19625
raflanomistaja kirjoitti:
Sanoin mitä minulle kävisi niin sinä suutut.eikait siinä sitte.
Siinä tapauksessa kanna kerralla vaikka kaks lautasta niin hyvällä tuurilla kuolet sen raskaan taakan alle ja taas olis maailma parempi paikka kun ois yks paskanaama vähemmän.
- diudiudiu
Käy handlaamassa jos muija kireenä.....
- työn_kuva
en minäkään kantaisi niin painavaa kuin lautanen.Selkäni ei kestäisi moista painetta mitä lautanen tekisi hahahahahahahahahaha
Nyt alkaa syyt selviämään. Se nyt vain sattuu kuulumaan työnkuvaasi: Huoltoaseman Tarjoilija-Siivoaja.
- Haluatkoselkääsi
Paskemmaksi se selkä menee, jos minun ravintolassani jätät astiat palauttamatta. Saat nimittäin sellaisen selkäsaunan, että kengännauhojen sitominen ei muutamaan kuukauteen luonnistu!
- raflanomistaja
Sullahan on enemmän kuria kun mulla :D
- närkästynytasiakas
Sullahan on enemmän kuria kun mulla :D
Alkakaas rumat paskanaamat kokkaamaan kuvottavia sapuskoitanne. Ja astioita en palauta, on teidän tehtävänne korjata ne pöydästä.
P.S. Syljeskelen joutessani lattialle.
- kiimainenkotiäiti
kyllä minun mielestäni lautaisetkin voi korjata itse jos on tarpeeksi vahva uros henkilö ja ehkä jopa voisi saada mies
t:meikkkkkkkkkkämiäs - isäntämieseipiika
Maksan syömisen rahalla. En ole töissä ko. Ruoka paikassa.
- raflanomistaja
Voi vittu kuka on sanonut että asiakas on töissä :DD ?
- kiirepeheäiti
Miks tulla syömään sun raflaan jos pitää ite palvella ittensä, etkös sinä oo siellä sitä varten . Lopeta hommat jos asiakaspalvelu noin paljon ahistaa ja mee vuolemaan ratakiskoja.
- raflanomistaja
Kuka on sanonut että tarjoilet itsellesi? Ruoka ja juoma tuodaan pöytään
- raflanomistaja
miten sä oot kelpo asiakas ?? :D
- raflanomistaja
et ole ainoa.Työntekijöiden ei tarvitse kuunnella jatkuvaa vittuilua sinulta.Painu vittuun mun ravintolasta
- 3e-tunti
Ei ole raflanomistaja kun työllistetty tiskaripoika kolmesti viikossa neljä tuntia. Ei yrittäjällä ole aikaa viduilla netissä asiakkasita ja niiden tavoista.
Kunnon yrittäjä ei todellakaan auo päätään tuolla tavalla. Provo mikä provo finninaamalta joka on joutunut työnteon uhriksi. Lapsiraukka. Osta clerasilliä ja lopeta yötumputus. Rumalla mopollasi ajat surkeissa kledjuissa tiskaamaan ja pomosi pitää sua tiskirättinä. - raflanomistaja
60h viikossa ja en tiskaile yhtään mitään.Ööööö yksi juttu mietityttää...Minun pomo?ON KUKA ?? en omista mopoa.Minä auon päätä jos minua huvittaa.Mikään suomen laki ei sitä kiellä. !!
Jos asiakas on ärsyttävä niin vittuilen justiin niin paljon kun haluan ja jos siitä pitää piipittää niin painukoon sitten vittuun !!
HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ VITTU JA SYÖKÄÄ SAATANA RUOKANNE KOTONA PERKELE !!!!! - närkästynytasiakas
60h viikossa ja en tiskaile yhtään mitään.Ööööö yksi juttu mietityttää...Minun pomo?ON KUKA ?? en omista mopoa.Minä auon päätä jos minua huvittaa.Mikään suomen laki ei sitä kiellä. !!
Jos asiakas on ärsyttävä niin vittuilen justiin niin paljon kun haluan ja jos siitä pitää piipittää niin painukoon sitten vittuun !!
HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ VITTU JA SYÖKÄÄ SAATANA RUOKANNE KOTONA PERKELE !!!!!Älä piipitä vaikka homo oletkin, vaan tuo annokseni.
- raflanomistaja
Kenelle tuon annoksen?
- närkästynytasiakas
Kenelle tuon annoksen?
Minulle, parhaalle ja ainoalle asiakkaallesi. Ja ruuan on parempi olla viimeinkin hyvää tai heitän sen naamallesi.
- nix-nax
raflanomistaja on hyvä vaan ja kantaa lautasensa. Itseppä olet ammattisi valinnut
- raflanomistaja
niin oon.Tein asioita jotka saavat tarjoilijat toimimaan nopeammin mutta te ette jaksa tai viitsi viedä lautasta palautuspisteelle.
Tiskari miettii miksi ei ole töitä kun yhtään lautasta ei sinne ilmesty siitä syystä kun te ette niitä vie palautuspisteelle.Lautaset jäävät homehtumaan pöydälle ja te ihmettelette miksi minä meukkaan täälä VITUN VAJAKIT.
Lautanen ei paina 200g enempää.Jokainen jaksaa kantaa sellaisen tai jos ei jaksa niin tuomme kärryn avuksi.Nosturi nyt ei mahdu mutta toivottavasti kärry auttaa,??
Todella itsekästä tulla huutamaan että asiakas on töissä vaikka en ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään töitä.Se on todella väärin että tein palautus pisteen ja kyllä se on väärin että se saa tarjoilijoita toimimaan nopeammin.
Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANA - närkästynytasiakas
niin oon.Tein asioita jotka saavat tarjoilijat toimimaan nopeammin mutta te ette jaksa tai viitsi viedä lautasta palautuspisteelle.
Tiskari miettii miksi ei ole töitä kun yhtään lautasta ei sinne ilmesty siitä syystä kun te ette niitä vie palautuspisteelle.Lautaset jäävät homehtumaan pöydälle ja te ihmettelette miksi minä meukkaan täälä VITUN VAJAKIT.
Lautanen ei paina 200g enempää.Jokainen jaksaa kantaa sellaisen tai jos ei jaksa niin tuomme kärryn avuksi.Nosturi nyt ei mahdu mutta toivottavasti kärry auttaa,??
Todella itsekästä tulla huutamaan että asiakas on töissä vaikka en ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään töitä.Se on todella väärin että tein palautus pisteen ja kyllä se on väärin että se saa tarjoilijoita toimimaan nopeammin.
Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANAPaiskoin täällä lautaset sirpaleiksi pitkin lattiaa. Tules lakaisemaan, homeperse paskanaama.
- roskaaa
Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANATyönnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi.
- raflanomistaja
Työnnä sinä vitun vittupää paskahuora lautaset perseeseesi saatanan ripulin mussuttaja saatana.Kuka vitun idiootti ottaa tuollaisen saatanan paskaa syövän huora asiakkaan ravintolaanaa kuuntelemaan huoran mussutuksia perkele !!!
- roskaaa
Työnnä sinä vitun vittupää paskahuora lautaset perseeseesi saatanan ripulin mussuttaja saatana.Kuka vitun idiootti ottaa tuollaisen saatanan paskaa syövän huora asiakkaan ravintolaanaa kuuntelemaan huoran mussutuksia perkele !!!
Työnnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi. Ja mikä vitun sana on olevinaan edes tuo "ravintolaanaa"? HAHAHAHA SAATANAN MUSSUSILMÄ KUSIPASKA EI EDES OSAA KIRJOITTAA. NAURETAAN KAIKKI HULLUHUORASIALLE.
- raflanomistaja
Työnnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi. Ja mikä vitun sana on olevinaan edes tuo "ravintolaanaa"? HAHAHAHA SAATANAN MUSSUSILMÄ KUSIPASKA EI EDES OSAA KIRJOITTAA. NAURETAAN KAIKKI HULLUHUORASIALLE.
opettele kirjottamaan homo - roskaaa
Paskanna hattuus ja vedä päähän.
- raflanomistaja
paskanna suuhus ja syö se vitun huora
- Voi_onnetonta
Tämä ketku se jaksaa valittaa - kebukuppilan velkainen olmi, eikä mikään raflanomistaja. Ei kannata vastailla - selvä seko. Ravintolassa asiakkaat syövät ja työntekijät tekevät sekä tarjoilevat ruuan - tosin ei kebulassa.
- raflanomistaja
miksi asiakkaat ovat sitten itsekkäitä paskoja jotka vain kärkkyvät ilmaisten asioiden perässä?Onko sitten asia niin että oikeasti ravintolan asiakkaat ovat köyhiä ?
En ymmärrä miksi jokaisests faktasta saadaan kauhea itku raivari päälle?? - jotenkinvainnyppää
miksi asiakkaat ovat sitten itsekkäitä paskoja jotka vain kärkkyvät ilmaisten asioiden perässä?Onko sitten asia niin että oikeasti ravintolan asiakkaat ovat köyhiä ?
En ymmärrä miksi jokaisests faktasta saadaan kauhea itku raivari päälle??Asiaatkan on se pahin vaatimuksineen jja ruokailutapoineen - ilman heitä raflahan toimsi hyvin ja astiat olisi ojennuksesa, mutta mistä siis tuottoa lafkan jatkaniseen -nuu ei stiten mistään
Rafla tarvitsee maksavia asiakkaita eikä voi toimia ptkään ilman heitä, joten eiköhän paras toiminta ole kerätä ne paskaiset astiat ihan itse eikä sälyttää sitä maksavien asiakkaiden kontolle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997