Asiakkailla menee selkä

raflanomistaja

Asiakkailla menee selkä paskaksi koska joutuvat kantamaan niin painavan lautasen palautuspisteelle

33

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närkästynytasiakas

      En kanna ainuttakaan lautasta, vaan jätän pöytään. Hyvään palveluun kuuluu myös astioiden korjaaminen pöydästä.

      • raflanomistaja

        en minäkään kantaisi niin painavaa kuin lautanen.Selkäni ei kestäisi moista painetta mitä lautanen tekisi hahahahahahahahahaha


      • raflanomistaja

        Sanoin mitä minulle kävisi niin sinä suutut.eikait siinä sitte.


      • 19625
        raflanomistaja kirjoitti:

        Sanoin mitä minulle kävisi niin sinä suutut.eikait siinä sitte.

        Siinä tapauksessa kanna kerralla vaikka kaks lautasta niin hyvällä tuurilla kuolet sen raskaan taakan alle ja taas olis maailma parempi paikka kun ois yks paskanaama vähemmän.


      • diudiudiu

        Käy handlaamassa jos muija kireenä.....


      • työn_kuva
        raflanomistaja kirjoitti:

        en minäkään kantaisi niin painavaa kuin lautanen.Selkäni ei kestäisi moista painetta mitä lautanen tekisi hahahahahahahahahaha

        Nyt alkaa syyt selviämään. Se nyt vain sattuu kuulumaan työnkuvaasi: Huoltoaseman Tarjoilija-Siivoaja.


    • Haluatkoselkääsi

      Paskemmaksi se selkä menee, jos minun ravintolassani jätät astiat palauttamatta. Saat nimittäin sellaisen selkäsaunan, että kengännauhojen sitominen ei muutamaan kuukauteen luonnistu!

      • raflanomistaja

        Sullahan on enemmän kuria kun mulla :D


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        Sullahan on enemmän kuria kun mulla :D

        Alkakaas rumat paskanaamat kokkaamaan kuvottavia sapuskoitanne. Ja astioita en palauta, on teidän tehtävänne korjata ne pöydästä.
        P.S. Syljeskelen joutessani lattialle.


    • kiimainenkotiäiti

      kyllä minun mielestäni lautaisetkin voi korjata itse jos on tarpeeksi vahva uros henkilö ja ehkä jopa voisi saada mies







      t:meikkkkkkkkkkämiäs

    • isäntämieseipiika

      Maksan syömisen rahalla. En ole töissä ko. Ruoka paikassa.

      • raflanomistaja

        Voi vittu kuka on sanonut että asiakas on töissä :DD ?


      • kiirepeheäiti

        Miks tulla syömään sun raflaan jos pitää ite palvella ittensä, etkös sinä oo siellä sitä varten . Lopeta hommat jos asiakaspalvelu noin paljon ahistaa ja mee vuolemaan ratakiskoja.


      • raflanomistaja

        Kuka on sanonut että tarjoilet itsellesi? Ruoka ja juoma tuodaan pöytään


      • raflanomistaja

        miten sä oot kelpo asiakas ?? :D


      • raflanomistaja

        et ole ainoa.Työntekijöiden ei tarvitse kuunnella jatkuvaa vittuilua sinulta.Painu vittuun mun ravintolasta


      • 3e-tunti

        Ei ole raflanomistaja kun työllistetty tiskaripoika kolmesti viikossa neljä tuntia. Ei yrittäjällä ole aikaa viduilla netissä asiakkasita ja niiden tavoista.
        Kunnon yrittäjä ei todellakaan auo päätään tuolla tavalla. Provo mikä provo finninaamalta joka on joutunut työnteon uhriksi. Lapsiraukka. Osta clerasilliä ja lopeta yötumputus. Rumalla mopollasi ajat surkeissa kledjuissa tiskaamaan ja pomosi pitää sua tiskirättinä.


      • raflanomistaja

        60h viikossa ja en tiskaile yhtään mitään.Ööööö yksi juttu mietityttää...Minun pomo?ON KUKA ?? en omista mopoa.Minä auon päätä jos minua huvittaa.Mikään suomen laki ei sitä kiellä. !!

        Jos asiakas on ärsyttävä niin vittuilen justiin niin paljon kun haluan ja jos siitä pitää piipittää niin painukoon sitten vittuun !!

        HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ VITTU JA SYÖKÄÄ SAATANA RUOKANNE KOTONA PERKELE !!!!!


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        60h viikossa ja en tiskaile yhtään mitään.Ööööö yksi juttu mietityttää...Minun pomo?ON KUKA ?? en omista mopoa.Minä auon päätä jos minua huvittaa.Mikään suomen laki ei sitä kiellä. !!

        Jos asiakas on ärsyttävä niin vittuilen justiin niin paljon kun haluan ja jos siitä pitää piipittää niin painukoon sitten vittuun !!

        HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ VITTU JA SYÖKÄÄ SAATANA RUOKANNE KOTONA PERKELE !!!!!

        Älä piipitä vaikka homo oletkin, vaan tuo annokseni.


      • raflanomistaja

        Kenelle tuon annoksen?


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        Kenelle tuon annoksen?

        Minulle, parhaalle ja ainoalle asiakkaallesi. Ja ruuan on parempi olla viimeinkin hyvää tai heitän sen naamallesi.


    • nix-nax

      raflanomistaja on hyvä vaan ja kantaa lautasensa. Itseppä olet ammattisi valinnut

      • raflanomistaja

        niin oon.Tein asioita jotka saavat tarjoilijat toimimaan nopeammin mutta te ette jaksa tai viitsi viedä lautasta palautuspisteelle.

        Tiskari miettii miksi ei ole töitä kun yhtään lautasta ei sinne ilmesty siitä syystä kun te ette niitä vie palautuspisteelle.Lautaset jäävät homehtumaan pöydälle ja te ihmettelette miksi minä meukkaan täälä VITUN VAJAKIT.

        Lautanen ei paina 200g enempää.Jokainen jaksaa kantaa sellaisen tai jos ei jaksa niin tuomme kärryn avuksi.Nosturi nyt ei mahdu mutta toivottavasti kärry auttaa,??

        Todella itsekästä tulla huutamaan että asiakas on töissä vaikka en ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään töitä.Se on todella väärin että tein palautus pisteen ja kyllä se on väärin että se saa tarjoilijoita toimimaan nopeammin.

        Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANA


      • närkästynytasiakas
        raflanomistaja kirjoitti:

        niin oon.Tein asioita jotka saavat tarjoilijat toimimaan nopeammin mutta te ette jaksa tai viitsi viedä lautasta palautuspisteelle.

        Tiskari miettii miksi ei ole töitä kun yhtään lautasta ei sinne ilmesty siitä syystä kun te ette niitä vie palautuspisteelle.Lautaset jäävät homehtumaan pöydälle ja te ihmettelette miksi minä meukkaan täälä VITUN VAJAKIT.

        Lautanen ei paina 200g enempää.Jokainen jaksaa kantaa sellaisen tai jos ei jaksa niin tuomme kärryn avuksi.Nosturi nyt ei mahdu mutta toivottavasti kärry auttaa,??

        Todella itsekästä tulla huutamaan että asiakas on töissä vaikka en ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään töitä.Se on todella väärin että tein palautus pisteen ja kyllä se on väärin että se saa tarjoilijoita toimimaan nopeammin.

        Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANA

        Paiskoin täällä lautaset sirpaleiksi pitkin lattiaa. Tules lakaisemaan, homeperse paskanaama.


      • roskaaa
        raflanomistaja kirjoitti:

        niin oon.Tein asioita jotka saavat tarjoilijat toimimaan nopeammin mutta te ette jaksa tai viitsi viedä lautasta palautuspisteelle.

        Tiskari miettii miksi ei ole töitä kun yhtään lautasta ei sinne ilmesty siitä syystä kun te ette niitä vie palautuspisteelle.Lautaset jäävät homehtumaan pöydälle ja te ihmettelette miksi minä meukkaan täälä VITUN VAJAKIT.

        Lautanen ei paina 200g enempää.Jokainen jaksaa kantaa sellaisen tai jos ei jaksa niin tuomme kärryn avuksi.Nosturi nyt ei mahdu mutta toivottavasti kärry auttaa,??

        Todella itsekästä tulla huutamaan että asiakas on töissä vaikka en ole koskaan pyytänyt asiakasta tekemään töitä.Se on todella väärin että tein palautus pisteen ja kyllä se on väärin että se saa tarjoilijoita toimimaan nopeammin.

        Kukkahattu asiakkaat taas meuhkaavat ja häiriköivät jokaista minun fakta kirjoitusta ! HÄVETKÄÄ SAATANA

        Työnnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi.


      • raflanomistaja

        Työnnä sinä vitun vittupää paskahuora lautaset perseeseesi saatanan ripulin mussuttaja saatana.Kuka vitun idiootti ottaa tuollaisen saatanan paskaa syövän huora asiakkaan ravintolaanaa kuuntelemaan huoran mussutuksia perkele !!!


      • roskaaa
        raflanomistaja kirjoitti:

        Työnnä sinä vitun vittupää paskahuora lautaset perseeseesi saatanan ripulin mussuttaja saatana.Kuka vitun idiootti ottaa tuollaisen saatanan paskaa syövän huora asiakkaan ravintolaanaa kuuntelemaan huoran mussutuksia perkele !!!

        Työnnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi. Ja mikä vitun sana on olevinaan edes tuo "ravintolaanaa"? HAHAHAHA SAATANAN MUSSUSILMÄ KUSIPASKA EI EDES OSAA KIRJOITTAA. NAURETAAN KAIKKI HULLUHUORASIALLE.


      • raflanomistaja

        Työnnä sinä vittupää paskamaha ne lautaset perseeseesi, saatanan ripulisilmä. Kuka tuollaisen paskaa ahmivan mielisairaalahuoran runkkuravintolaan viitsisikään tulla. Juoppo- ja kuppahullun houreita koko ravintolatouhusi. Ja mikä vitun sana on olevinaan edes tuo "ravintolaanaa"? HAHAHAHA SAATANAN MUSSUSILMÄ KUSIPASKA EI EDES OSAA KIRJOITTAA. NAURETAAN KAIKKI HULLUHUORASIALLE.

        opettele kirjottamaan homo


      • roskaaa

        Paskanna hattuus ja vedä päähän.


      • raflanomistaja

        paskanna suuhus ja syö se vitun huora


    • Voi_onnetonta

      Tämä ketku se jaksaa valittaa - kebukuppilan velkainen olmi, eikä mikään raflanomistaja. Ei kannata vastailla - selvä seko. Ravintolassa asiakkaat syövät ja työntekijät tekevät sekä tarjoilevat ruuan - tosin ei kebulassa.

      • raflanomistaja

        miksi asiakkaat ovat sitten itsekkäitä paskoja jotka vain kärkkyvät ilmaisten asioiden perässä?Onko sitten asia niin että oikeasti ravintolan asiakkaat ovat köyhiä ?

        En ymmärrä miksi jokaisests faktasta saadaan kauhea itku raivari päälle??


      • jotenkinvainnyppää
        raflanomistaja kirjoitti:

        miksi asiakkaat ovat sitten itsekkäitä paskoja jotka vain kärkkyvät ilmaisten asioiden perässä?Onko sitten asia niin että oikeasti ravintolan asiakkaat ovat köyhiä ?

        En ymmärrä miksi jokaisests faktasta saadaan kauhea itku raivari päälle??

        Asiaatkan on se pahin vaatimuksineen jja ruokailutapoineen - ilman heitä raflahan toimsi hyvin ja astiat olisi ojennuksesa, mutta mistä siis tuottoa lafkan jatkaniseen -nuu ei stiten mistään

        Rafla tarvitsee maksavia asiakkaita eikä voi toimia ptkään ilman heitä, joten eiköhän paras toiminta ole kerätä ne paskaiset astiat ihan itse eikä sälyttää sitä maksavien asiakkaiden kontolle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe