Miettinyt nuorena kun vanhemmat haluu peppuun niin itse en työnnä sinne. kun joskus. Miten se lasletaan, 100/ kolme kettaa joutunut kokeilemaan. Mieluinkin ottaa kun antaa.
Kumpi homompi
6
64
Vastaukset
- Ihan-simppeliä
Helppo juttu, kunhan vaivautuu ajattelemaan ihan pikkuisen.
Mies panee naista jompaan kumpaan reikään. Jos reikä onkin miehen, ei siinä ole suurta eroa.
Mies ei saa kalua perseeseen. Eli reikäänsä saava mies on ehdottomasti se homompi.- sehomompi
Aivan sama olenko homompi, sillloin tälläin tekee mieli saada kunolla kalua perseeseen, vaika yleensä nussin naisia.
- Junio
Nuorena ukot haki viinaa alkosta ja anto vasta juomat anto peppua. Vielä vanhempana menen alistumaan jonkun sedän väkisin haluille.
- poika12345
No, onko sillä väliä!!!
Muna perseessä ei tee kenestäkään homoa. Olen antanut persettä kun on pyydetty. Ja en täs sitten homo tai hetero tai vaikka bi. joku lehti lanseeras aikoinaan termin tri...
- hetero79
olen tässä miettiny et olenko bi henkinen mies.
oon monta kertaa huomannu että löydän itteni shemale sivustoilta kattelemassa ja runkkaamassa.
oon myös tyydyttäny itseeni dildolla pyllyyn.
seurustelen naisen kans ja olen aina ollut hetero suhteessa.
vai oonko vaan utelias... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621942Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141742- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1341187Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että110965- 83817
- 169780
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä173755Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala422684- 52592