Nii siis, jos jätän pois punaisenlihan ja syön vaan välillä kanaa ja kalaa nii oonko sitte semivegetaristi? Entä jos ei syö kalaa vaan vain siipikarjaa?
Semivegetaristi?
7
529
Vastaukset
- lactopescopollopelle
No sepä juuri vaikka terminologia onkin turhaa.
Vain kanaa syöden kasvisten oheen olet pollo-vegetaristi ja maitotuotteita mukaan kuten juustoa mukaan niin olet lacto-pollo-vegetaristi.
Kyllä mua huvittaa nämä määritelmät - suurin osa "kasvis-syöjistä" ovat yksinkertaisesti seka-syöjiä eli syövät lähinnä mitä huvittaa tai mitä njyyeits-hörhöt lähipiirissä painostavat napaan vetämään.
Siis ihan aikuisten oikeesti - ketä v1ttu kiinnostaa. - jkdfjkl
Olet sekasyöjä.
- maksalaatikkogaani
Haasta Hans-ohjelmassa jossa vieraanana oli Niina Vanhatapio laitettiin ruokaa vaikka mistä oudoista kasvihörsöistä ja ulkomailta tuoduista omituisista aineksista.
Jossain vaiheessa Välimäki ja Alen totesivat että eipä ole tullut vastaan yhtään vegaania jolle ei tilaisuuden tullen maistuisi kunnon pihvi tai kermaleivos, varsinkin jos kyse on ilamisesta ruoasta kuten juhlissa. Ja nämä äijät puhuu kokemuksesta.
Ei taida olla olemassa vekkkkaania joka syö kanaa ja kalaa.. äärimmäisen typeriä titteleitä ja luokituksia vaan haetaan. Itsensäkorostamista.- näinsemenee
Ohjelman nimi on Haista-Hans ja olet seka-syöjä vaikka useat haluavatkin kutsua itseään semi-tiksi tai semi-täksi - on oikeastaan yksi lysti kutsua itseään millä nimellä haluaa, sillä ihmiset voi luokitella syömisensä perusteella lähinnä kolmeen luokkaan eli kasvis-syöjiin, seka-syöjiin (valta-osa väestöstä) ja liha-syöjiin (heitäkin on vaikka yhä vähemmän).
On jotenkin huvittavaa luokitella irtsensä syömisen mukaan - minäkin olen carni-pollo-pesco-lakto-vegetaristi eli siis mitä häh!
- sekasyöjäjoulutonttu
No periaatteessa oot sillon sekasyöjä, muttet vaa syö punasta lihaa.
- et_muuta
Olet vaan tittelinkipeä typerys
- Nautiskelij
Voidaanko kasviksia valmistaa laboratoriossa, kun kasvisten kasvattaminen vaikuttavat tutkimuksen mukaan ilmastonmuutokseen. Myös kun kasvikset tuntevat kipua, kun n iitä syödään. Tutkimus on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487