Paastoni on jatkunut aika kauan. Pian tulee eka vrk täyteen. Aloituspaino unohtui katsoa. Muutama tunti sitten se oli 107,0 kg.
Paastojuomina kahvi, vesi, cokis zero, maito.
Paaston toivon jatkuvan aika kauan ja painon putoavan aika paljon.
Paasto alkoi 10.8.2015 klo 19.00
5
78
Vastaukset
- Ihramies108.4kg
Alle 2,5h ja 24h on täynnä!
Tuntuu uskomattomalta, jaksanko tosiaan viimeiset metrit vai annko loppumetreillä periksi maitohapoille? Taistelu on kovaa. Maali lähestyy mutta riittääkö sisu ja usko omaan tekemiseen loppuun asti, kas tässä kysymyksiä johon vai aika voi antaa vastauksensa.
Rynnistys jatkuu rajuna kohti voittoa. Tarkoitus on tehdä toinenkin syömätön päivä ensimmäisen päivän imussa. Puntarissa kävin kanssa ja se sanoi 108,3kg. Ja en todellakaan mitään lihottavaa syönyt kun en ole mitään syönyt. Toisaalta mulla on sellainen vaaka että astu siihen niin paino voi olla 110, astu kohta uudestaan niin se on 108. Punnituksen, 107,0kg, jälkeen olen juonut pelkästään n. 3 dl kahvia.
En sitten tiedä mitä se snaoisi jos menisin nyt siihen. Käyn testaamassa. 108,4kg oli nyt eli paino sen kun nousee kun paasto etenee. Ilmeisesti mulla on jotenkin erikoinen elimistö kun lihon pelkällä kahvilla. Ilmankos olen ylipainoinen. Ei paastoa kuulu vetää millään limulla ja maidolla. Kahvikaan ei siihen kuulu.
Vihannes ja hedelmämehuja ja suolihuuhtelut.
Tajusitko?
Sinä paastoat väärin ja epäterveellisesti, ilmankos ei tuloksia tule.- uskovainen.nainen
Jätä Ihramies rauhaan!
Suolihuuhtelut ovat huono neuvo. Limu ja kahvi kannattaa jättää. Suosittelen runsaasti vettä sisältäviä hedelmiä ja vihanneksia veden lisäksi. uskovainen.nainen kirjoitti:
Jätä Ihramies rauhaan!
Suolihuuhtelut ovat huono neuvo. Limu ja kahvi kannattaa jättää. Suosittelen runsaasti vettä sisältäviä hedelmiä ja vihanneksia veden lisäksi.Saat pitää ihramiehen ihan täysin itselläsi. Mitä se uskovainen kiljuu ja raivoaa taas?
Ja hedelmät ja vihannekset ei kuulu paastoon. Silloin ollaan katsos yleensä syömättä mitään.
- niiniiin
Yks vuorokausi syömättä ei ole "kauan", Kannattaa hankkia ensin tietoa oikeasta paastosta, ettei hanki itelleen ihan kauheaa oloa... ja kyllä huuhtelu on ok jos paastoaa useita päiviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004236203- 242429
- 2042304
- 1141668
- 1231641
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836