Ruokailu tavarasi on vieläkin pöydällä ja ne ovat jo homeessa.Voisitko oikeasti laittaa ne palautus pisteelle koska ne häiritsevät asiakkaita. Kiitos
sinä joka part 2
31
74
Vastaukset
- närkästynytasiakas
Se on sinun hommaasi ja homeen haju on kalsareistasi peräisin. Siivoahan pöydät ja tuo annokseni, vitun sika.
- kylnemamutvaanvaatii
Jos astiat ovat jo homeessa aterian päätyttyä niin tuskin asiakkaan jäljiltä näin on vaan keittiösi hygieniassa on reilusti parantamisen varaa eli tarjoilet valmiiksi homeisia puolivalmisteita ja sulaneita pakasteita ja kehtaat vielä vaatia asiakkailta toimia raflasi siisteyden" eteen - no huh huh!
- raflanomistaja
Asiakas oli meillä syömässä 8 kuukautta sitten ja jätti astiansa pöydälle.Astiat ovat lojuneet siinä jo sen aikaa ja ovat homeessa.Minua ei ainakaan huvita tämä tilanne.Pitää vain saada yhteys asiakkaaseen,että hän tulisi viemään astiansa pois.
- närkästynytasiakas
raflanomistaja kirjoitti:
Asiakas oli meillä syömässä 8 kuukautta sitten ja jätti astiansa pöydälle.Astiat ovat lojuneet siinä jo sen aikaa ja ovat homeessa.Minua ei ainakaan huvita tämä tilanne.Pitää vain saada yhteys asiakkaaseen,että hän tulisi viemään astiansa pois.
Hei homeperse, löin haisevat lautasesi palasiksi. Tuo annokseni ja kiitä samalla kun tein sinulle palveluksen.
- ettäsemmoista
Ravintolan omistaja on huoltoaseman tarjoilija ja kiukuttaa kun oikeisiin töihin lähtevillä asiakkailla ei tule kaikkia lautasia laitettua sinne kärryyn. Esimerkiksi kahvikuppia ja lautasta ei voi sinne laittaa, ellei satu olemaan tarjotinta. Ne kun eivät ilmassa pysy aivan itsekseen.
- homeishome
No johan on paikka, jos ei astioita pöydistä kerätä edes kuukausien jälkeen ihan periaatteesta.
Kerro toki lafkan nimi ja et sitten ainakaan minua näe asiakkaana. - raflanomistaja
Tarjoilijat kerää JOS se olisi heidän tehtävä.No antaa sitten mädäntyä siinä sitten jos ei laiskuuttaan viitsi laittaa ruokailu astioita palautuspisteelle.Ihme touhua,annetaan vaan homehtua rauhassa ja nauretaan kun muut asiakkaat kärsivät.Ei minua ainakaan naurata
- et.sinä.sitä.omista
Tarjoilijat kerää JOS se olisi heidän tehtävä.No antaa sitten mädäntyä siinä sitten jos ei laiskuuttaan viitsi laittaa ruokailu astioita palautuspisteelle.Ihme touhua,annetaan vaan homehtua rauhassa ja nauretaan kun muut asiakkaat kärsivät.Ei minua ainakaan naurata
Ravintolan omistaja on huoltoaseman tarjoilija.
- raflanomistaja
löytyihän täältä joku viisas.Kyllä aivan varmasti jossain huoltoasemalla on pikaravintola jonka joku omistaa.Sinä olet viisas !
- siivoa.lautaset
löytyihän täältä joku viisas.Kyllä aivan varmasti jossain huoltoasemalla on pikaravintola jonka joku omistaa.Sinä olet viisas !
Mitä se tarjoilija - siivoaja räpättää
- raflanomistaja
En räpätä yhtään mitää.Mietin vain miksi lautasen kanto on niin vaikeaa.Jätättekö te kotonakin lautasen pöydälle homehtumaan kun olette syöneet?
- närkästynytasiakas
En räpätä yhtään mitää.Mietin vain miksi lautasen kanto on niin vaikeaa.Jätättekö te kotonakin lautasen pöydälle homehtumaan kun olette syöneet?
Jätän lautasen pöytään kurakuppilassasi, koska on sinun työsi siivota ruokailun jäljet. Tulehan palvelemaan taas minua, paskanaama sika! Vaadin sapuskaa!
- raflanomistaja
jätätkö lautasen myös kotonasi pöydälle?
- vahaan_sukset
Minä laitan lautasen pöydän alle.
- närkästynytasiakas
jätätkö lautasen myös kotonasi pöydälle?
Älä vanha huora mumise, vaan tule salin puolelle palvelemaan asianmukaisesti.
- raflanomistaja
vahaan_sukset kirjoitti:
Minä laitan lautasen pöydän alle.
et sitte sen laiskempi ole?
- raflanomistaja
närkästynytasiakas kirjoitti:
Älä vanha huora mumise, vaan tule salin puolelle palvelemaan asianmukaisesti.
miksi sinua pitäisi palvella?
- siinäkö.mittari
Mulla on nyt yks lautanen lattialla. Haluatko että tulen huoltoasemallenne laittamaan lautasia lattioille?
- närkästynytasiakas
miksi sinua pitäisi palvella?
Älä kysele tyhmiä (vaikka vajaaälyinen oletkin), vaan tuo annokseni. Saatanan homepää apina.
- raflanomistaja
En ymmärrä ihmisiä jotka suuttuvat siitä kun meidän tarjoilijat palvelevat asiakkaita mutta eivät vie astioita tiskiin. meidän tiskari ottaa lautaset ja syömävälineet palautuspisteeltä (jos edes jaksatte kantaa) ja tiskaa ne itse.Siis te suututte siitä kun TARJOILIJAT PALVELEVAT ASIAKKAITA !!!!!!
- raflan_tarjoilija
Sinä kyllä palvelet tarjoilijana huoltoasemalla ja siivoajana.
- raflanomistaja
Minä en tarjoile/siivoa huoltoasemalla.Sinä puolestaan syöt buranaa kun nenäsi on kipeä
- Huolttis-tarjoilija
Minä en tarjoile/siivoa huoltoasemalla.Sinä puolestaan syöt buranaa kun nenäsi on kipeä
- närkästynytasiakas
Älä homeensyömä homo laiskottele netin ääressä, vaan alahan ahkeroida pystyyn mätänevässä murjussasi ja varsinkin sen kaameassa keittiössä.
- raflanomistaja
Mikäs sulla on hätänä ku noin piipittää siellä?
- närkästynytasiakas
Mikäs sulla on hätänä ku noin piipittää siellä?
Hätä on housuissasi ja valuu ruskeana lahjetta pitkin. Et siis palvelukyvyttömyyden ja keittotaidottomuuden lisäksi ole oppinut edes sisäsiistiksi.
- ja.heti
närkästynytasiakas kirjoitti:
Hätä on housuissasi ja valuu ruskeana lahjetta pitkin. Et siis palvelukyvyttömyyden ja keittotaidottomuuden lisäksi ole oppinut edes sisäsiistiksi.
Huoltoasemalle pitäisi saada terveystarkastus.
- novoihelevata
Näinhän tarjoilijoiden kuuluu tehdä eli palvella asiakasta vieden käytetyt astiat pois pöydiltä.
Jos astiat ovat olleet jo kuukausia pöydällä kenenkään niitä korjaamatta voisi olettaa ettei kovinkaan moni asiakas ole käynyt raflassasi.
Ihme on, että raflasi on vielä pystyssä vaikka ruokavälineet taitavat olla "vanhentuneita" tai ainakin kiinteästi yhteenmuovautuneet.
Kerro toki lafkasi nimi, että osaan välttää sitä.
- näyrin.palvelijasi
Tulen tästä lähin huoltoasemallenne ja vien lautaseni pois yhtä nöyrästi kuin kotonakin. Näin:
https://www.google.fi/search?q=home mess&espv=2&biw=1024&bih=476&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCPCig8m-pscCFeJzcgodXdIAQg#imgrc=ge6rd1rsA5Zy4M: - Asiakas.on.kunkku
Se Kusilutka joka ei saa meidän astioita vietyä, vaikka tarjoilusta maksamme, niin haistakoon vittuansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987