Hei!
asuin tuossa väylätie 48 A3 osoitteessa noin 2vuotta asunto oli pieni mutta mukava, naapurit kiusaavia sekä kettuilevia, kun muutin pois asunnosta vuokran antaja Pirkko Rauhala alkaa käydä hankalaksi. takuurahoja ei näy eikä tuu. pysykää kaukaka tästä asunnosta! lähettävät vielä siivouslaskut perään vaikka taloa on siivottu yli neljä tuntia. yritän tällä viestillä viestiä muille ihmisille jotka ovat kyseistä asuntoa katselemassa eivätkä halua leikkiä lakipykälien kanssa muuton jälkeen.
itse alue on mukavaa sekä rauhallista autoja lukuunottamatta.
Rovaniemen Vuokra-asunnot väylätie
vääräasunto
2
988
Vastaukset
- Eiainoa
Ota yhteys kuluttajaneuvojaan,
Itselläni menossa "riita"yhden vuokaisännän kanssa. - Elv
ei vakuutta voi pidättää mielivaltaisesti vaan vain siivouskuluja vastaavan määrän silloin, kun se on oikeasti tarpeen. Yllättävän kauan pientäkin asuntoa kyllä siivoaa, jos haluaa viimeisen päälle puhdasta.
Täältä löytyy hyvin tietoa: www.vuokralaiset.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345