Hei kansalaiset!
Onko joku Teistä siinä pisteessä (ajatuksissa) että ajatus poistua taivaisiin on prosenteissa 50/50? Pelottavaa on se, että itsemurhaa pidetään itsekeskeisenä ratkaisuna. Toinen puoli, että kuolema turvaisi taloudellisesti esim. perhettä. Perheen etu (aika kriittinen) tai oma jalo itsemurha?
Paikkakunta Turku ja iloisia henkilöitä etsitään keskustelemaan aiheesta, vaikka aluksi tällä palstalla.
Itsemurha-ajatus
4
<50
Vastaukset
- Jonttwhw
Moi! Tuu vaikka puhumaan kik messengeriin.kik nimi: jontteh00
- sedfwqer
Turvaisi perhettä? Perheellinen yksinäinen? Aivan.
Ja kyllä, kyllä aion tehdä itsemurhan koska en jaksa elää yksin, enkä pysty asettumaan sellaiseen ihmiseen jonka kanssa läheisyys tuntuisi vastenmieliseltä, joka jostain syystä kuvottaisi. Nyt on "panokaverina" ollut nuori mies joka on suloinen ja johon olen ihastunut mutta tunne ei ole molemminpuolinen joten eipä tuostakaan sitten mitään sen kummempaa tule. Nettipalstalla kirjoittelee keski-ikäiset miehet ja nuoremmat jostain syystä vain lopettaa viestittelyn.Samaa mietein minäkin... Toki tällä sitten tavoiteltiin "henkisesti yksinäisiä" jotka ovat silti perheellisiä mutta eivät tunne kuuluvansa mihinkään, eli niin sanottu sub-osio isommassa kaavassa...
- benwin
Ole sedfwqer vain onnellinen ettet syntynyt mieheksi. Naiset saa naurettavan helposti seuraa. Useimmat miehet joutuvat käymään maksullisissa naisissa, jos tahtovat saada yhtä helposti seuraa kuin naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237