Paasto alkoi 25.8.2015 klo 14.36

Ihrapallo108kg

Pyrkimyksenä on paastotaTasan 28h.

Mulla on kurkun nysä ja 2 tomaattia. Tarkkailen niiden kuntoa. Jos menevät huonoon kuntoon niin syön siinä samalla jotain muutakin. PAKASTIMESSA on jauhelihaa. Jos san nukahdettua illalla ilman syöntiä niin loppu sujuu itsestään kuin eläväiselä hengittäminen.

6

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas sinä. Ei tuo ole oikea tapa paastota. Ei kuulu syödä edes vihanneksia, ja vielä jauheliha. Et onnistu noin.

• Ihramies108.1kg

Epäonnistuin tässä 28h paastohaasteessa mutta olen olut n. klo 02.00 jälkeen syömättä eli aika tarkalleen 1,5 vrk olen ollut paastolla eli 36h.

Nyt voin sanoa että tulosta tulee, ainakin 5 vrk. Olen flunssassa eikä ruoka maistu!

Painokin voi olla jo alempi. Katson vasta paston lopuksi painoni.

• Alku.aina.vaikeaa

Älä kiusaa itseäsi! Itse aloitin laihduttamisen kolesterolin takia ja turkin kaikki mahdolliset mahdollisuutena saada se pois. Nyt 4viikkoa ja kolme päivää sekä - 14kg. Olo on mukava sekä pirteä joka päivä. Liikuntaa olen lisännyt kolmekertaa viikkoon. Syön ja voin todella hyvin.

• Ihramies105.7kg
        Alku.aina.vaikeaa kirjoitti:

Älä kiusaa itseäsi! Itse aloitin laihduttamisen kolesterolin takia ja turkin kaikki mahdolliset mahdollisuutena saada se pois. Nyt 4viikkoa ja kolme päivää sekä - 14kg. Olo on mukava sekä pirteä joka päivä. Liikuntaa olen lisännyt kolmekertaa viikkoon. Syön ja voin todella hyvin.

Pakko tässä on itseään kiusatakin. Mulle vähän syöminen ja paastoaminen on kumpikin kiusaamista.

Olen tottunut syömään ison kattilallisen hyvin nopeaan tahtiin herkkuruokaa. Koitan saada mahalaukun pieneksi tälleen ja se onkin onnistunut jossain määrin. Vähemmästä sörsselimäärästä tulee kylläiseksi ja iloiseksi kuin ennen. Kun hieman syön ja alan tauolle niin se on kova tekeminen ettei toistamiseen syö ja helposti syö kohta perään lisää.

Paastotessa sitä vaan on kuin kuutamolla, se vaan jotenkin alkaa sujumaan kun sitä jatkuvasti harjoittelee, peräänantamattomasti. Mulla on tavoitteena laihtua, ajalla ei ole väliä. Oloni on ihan ok. Normaalisti siis, ny on flunssa ja pää kipeä, nuhaa nenästä saa niistää työkseen ja yskin kuin koira aika tasaisesti 1-2 minuutin välein.

Liikuntaa mä harrastan terveenä ollessa päivitäin. Voin siitäkin puolesta jossain vaiheessa kertoa, mitä harrastan ja kuinka kauan. Nyt mä alan katsomaan Niilo22:n videoita, ei ole tullut aikoihin katsottua niitä. Hyvää joulua vaan kaikille! Lanttulaatikkoa ja jouluporsasta, nam, kohta sitä taas saamme.

• Säälittää

Säälittävää tälläiset ihmiset joilla ei oo uuta elämässään.

• Olijotainmielessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      24
      2514
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      57
      1853
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      15
      1409
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      304
      1115
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      14
      1085
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      957
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      835
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      827
    Aihe