Muistatteko vielä ekan runkkukerranne ja sen autuuden tunteen kun lastit lensi ja sitä vaan ihmetteli hieman pelästyneenäkin että koska tää roiskinta loppuu. Itsellä mäskit lensi kesäisenä hellepäivänä mökin liiterin puupölleille ja siitä klapit saunan uuniin ja Ah! sitä spermaisaa löylyn tuoksua!<3 Ps.olin sillon vielä nuori juuri täyttänyt 16v pojjan nulikka.
Koska aloititte runkkauksen?
15
<50
Vastaukset
- Addicted89
11 vuotiaana. Hiplailin itseäni terskan alueeelta muuten vain ilman parempaa tekemistä ja ei silloin ollut vielä mitään käsitystä masturboinnista. Sitten laukesin ja se oli hyvin hämmentävä ja mahtava tunne. Yksi parhaimmista. Jäin koukkuun ja oon masturboinut 11 vuotiaasta asti vähintään 350 päivänä vuodessa. Pieni addiktio siis jäi päälle ja on enemmänkin tapa nykyään. En tosin ole vielä kyllästynytkään ;).
- koskematta
En muista ensimmäistä runkkukertaa, mutta muistan ne jatkuvat yölliset siemensyöksyt. Se mahtava tunne, kun heräsi siihen että orkku oli tuloillaan. Mahtava kutina kiveksissä ja koko alavatsassa, sitten ajatus että voi ei! Kohta on alkkarit taas spermaa täynnä ja mitä äiti sanoo jne. Sitten huippu, kun antoi periksi ja kivikova kyrpä ruiskutti spermaa valtavien sykäyksien tahdissa ja sitä riitti ja riittii. Melkein itki onnesta niin mahtavaa se oli. Kaikki tämä käsin koskematta. Oi niitä aikoja!
Minä olin 15 - 16v ensimmäinen ruiskuttava orgasmi,olin runkanut vähän ennen sitä mutta en saanut orgasmi!Muistan että jouduin runkata ehkä koko tunti ennen sain orgasmi mutta sen jälkeen kun ajattelin saman aikaan kun runkasin että saan piiskaa sitten se tuli heti orgasmi ja vielä nyt 50v jälkeenpäin ajattelen sama kun runkaan!
- oisinko13
Oisinko ollut 13v, kun saunan jälkeen makoilin saunatakki päälläni vatsallaan olohuoneen sohvalla ja alkoi pili tehdä jäykistävää temppuaan, olin aivan ihmeissäni mutta hieroin sitä karkeaa kangasta vasten ehkä muutaman minuutin ja sit sain ekan orkun. Harrastin tätä kymmeniä kertoja ennen kuin sain ekat mällit irtoomaan ja sekös vasta ihmetytti. Nyt 57v ja kyrpä pystyssä tätäkin muistellessa ja velliä on tullut lypsettyä varmaankin litra tolkulla.31
- ihmeellistäoli
Ensimmäinen laukeaminen oli hyvin hämmentävä. Silloin luulin olevan jotain pielessä, kun saunan eteisessä yksin ollessa se tapahtui. Päälle kymmen kai silloin olin, en muista tarkkaa ikää. Seisottamista oli varmaan tapahtunut ennemminkin, mutta se sperman tulo sai jotenkin silloin hätääntymään.
- tumputtelija
Saunassa runkkaaminen on kyllä mahtavaa parin kaljan jälkeen. Siis sellanen ikkunallinen sauna mikä tuo oman lisämausteensa,et mitäpä jos sieltä välil joku kattoskin kun vedän käteen.
Yläasteikäisenä olin kesälomalla tuttavaperheen luona maalla niin perheen poika opasti ja neuvoi ihan kädestä pitäen. Siihen jäi kyllä koukkuun. Olisinko keväällä täyttänyt kolmetoista.
- Temppuilija
Joskus 9-10 vuotiaana runkkasin ensimmäisen kerran löysät kollarit jalassa. Sama tapa käytössä yhä.
- eetvarttiaoli
Minä aloitin parin kaverin kanssa runkkaamisen joskus 12v tietämillä ja viikottain keräsimme tyhjiin kindermuniin spekua ja sunnuntaina kokoonnuimme vertailemaan kenen munaan oli pesinyt eniten taikalientä,luonnollisesti voittajan perinne oli seuraavan kuluvan viikon ajan se että sai pari muuta poikaa riisua alasti pienen ojan varteen ja niitä viilata ajankohtaiseen kakkoseen ja h-hetken jälkeen potkasta ne ojaan miettimään tappioitansa ja missä olisi kehittämisen varaa runkkauksen saralla. Lämmöllä muistelen vieläkin näitä hetkiä työpaikkani toimistohuoneessa.
- HAH22
HA HA MAHTAVAA!
- perinnejatkukoon
Taisit hävitä useamman kerran, ja sait ajankohtaiseen kunnolla kikulia. Haaveiletko vieläkin siitä ojasta, ja tyydytät itseäsi vetämällä käteen.
- KitKar
Ite masturboin jo viisi vuotiaana tajuamatta, mitä se on. Pidättelin kusta hiplaamalla kulkusia. Se oli keino saada kusihädän hetkeksi taukoamaan. Joskus sain itteni laukeamaan tietämättä, mitä se on. Jäin koukkuun. Tunne oli valtavan hieno. Eihän tuon ikäisenä vielä lastia tullut, joten sitä pystyi harrastaa missä tahansa, kunhan vain kukaan ei näe. Oivalsin, että erilaiset kiihottavat asiat edesauttaa "kutinaa", joksi orgasmeja tuon ikäisenä nimitin. Kiihottavat asiat eivät liittyneet mitenkään seksiin, enkä edes tiennyt sen "kutinan" aikaansaamisenkaan liittyvän seksiin. Tietyt asiat vain kiihotti ja niitä käytin apuna laukeamiseen.
Yritin opettaa pikkuveljellekin sitä, miten sen autuaaksi tekevän "kutinan" saa aikaiseksi, mutta en osannut kertoo sitä kyllin hyvin, pikkuveli kutitteli käsillä esinahan pintaa.
Harrastin masturbointia niin kauan, kunnes eka lasti irtos. Koska olen syntynyt lestadiolaiseen perheeseen ja meiltä oli seksivalistukset kiellettyjä, säikähdin spermaa ja luulin olevani sairas! Minulta vietiin nautinto, ajattelin. Ajattelin sperman olevan myös Jumalan rangaistus siitä, että olen lapsesta asti moista kutittelua harrastanut. Kun selvis, että se on siemennestettä ja kuuluu normaaliin seksuaaliseen kehitykseen, helpotukseni oli suuri. Siitä lähtien masturboin vessassa. Oli vain opeteltava elämään sen kanssa, ettei sitä voinut enää housut jalassa tehdä tahrimatta niitä.
Nykyisinkin olen lestadiolainen ja masturboin.... koska en vain näe tässä mitään väärää.- unkrunk
On vaikeita asioita nämä uskovaisille ja uskonliikkeille. Pidättäytyä pitäisi avioliiton ulkopuolisista suhteista, mutta runkkaaminenkin on niin väärin ja syntiä. Kuitenkin Jumala se on pannut senkin himon ihmiseen, nimittäin seksuaalisuuden. Kaikkinainen pidättyväisyys johtaa helposti jos jonkinlaiseen tekopyhyyteen ja seksuaalisiin perversioihin. Joten kai sen on parempi antaa periksi itselleen ja runkata runkata vaan... jos parempaa ei ole tarjolla.
- freeballerboy
Ekan kerran runkkasin ja laukesin 13 vuotiaana samalla kun aloin käyttää farkkuja ilman alkkareita. Oli siis samana päivänä kun jätin alkkarit veke. Sen jälkeen runkannu lähes päivittäin tai no joskus parikin kertaa päivässä. Ekat spermat laskin farkkuihin koulussa luokassa siis yläasteen 7 luokalla ja lasti oli valtava :D Tuntu tosi kiihottavalta, jäykkä kulli paljaana farkuissa oikeen purskahti ja farkut aivan spermassa! Samaa tulee tehtyä edelleen ja tuntuu hyvältä mut ei niin erikoiselta enää nyt ku oon 19v :D
- kakkonenonykkönen
Mitä syntiä on runkkaamisessa? Siinähän ei ole uhria.Toisin kuin nait jotain toista ihmistä niin sillon häpäiset sen sielun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508