Vatikaani ilmoitti eilen että katolinen ex-arkkipiispa joka oli joutumassa oikeuteen pedofiliasta on kuollut.
Hoitikohan arkkipiispa homman itse vai hoitiko vatikaani ikävän asian pois päiväjärjestyksestä?
Katolilainen Pedo-arkkipiispa kuoli ennen oikeutta
34
<50
Vastaukset
"Hoitikohan arkkipiispa homman itse vai hoitiko vatikaani ikävän asian pois päiväjärjestyksestä?"
Ehkäpä rukous toimii sittenkin?- Jeesus.salli.tään
Meno on kuin Borgia-sarjassa, siis joka perustui tähän paavi's
sukuun: https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksanteri_VI
Suurin Herra ,olikin Isoin Retku ja muut hiljennettiin Leesuksen miekalla, jos ei naama miellyttänyt. - fda
Muistetaan myös sitä Cesare Borgiaa, jonka kasvot monet "tunnistaa" Jeesukseksi.
- Epäjumalienkieltäjä
Koska Jumala on rakkaus, niin tämä pedo-piispa pääsi taivaan riemuun jos ehti katua ja pyytää anteeksi Jeesukselta syntejään. Sen sijaan ne hänen uhreistaan, jotka menettivät uskonsa jouduttuaan kirkon suojeleman papin raiskaamaksi palavat helvetissä ikuisesti.
Jeesus calls this "reilu meininki".- Voisvähänajatella
Mitähän tämänkin kirjoittaja mahtaa tästä roskakommentista saada itselleen? Tuleeko hyvä mieli pitkäksi aikaa, kun pääsee vähän ymmärtämään väärin ja sen pohjalta ivailemaan asiaa, jota toiset ihmiset pitävät arvokkaana elämän ohjenuorana.
Kyllä ihminen, joka ei anna arvoa toisten vakaumukselle, vaan pilkkaa vaikka ei edes ymmärrä, on säälittävää pohjasakkaa koko tyyppi. - Epäjumalienkieltäjä
Voisvähänajatella kirjoitti:
Mitähän tämänkin kirjoittaja mahtaa tästä roskakommentista saada itselleen? Tuleeko hyvä mieli pitkäksi aikaa, kun pääsee vähän ymmärtämään väärin ja sen pohjalta ivailemaan asiaa, jota toiset ihmiset pitävät arvokkaana elämän ohjenuorana.
Kyllä ihminen, joka ei anna arvoa toisten vakaumukselle, vaan pilkkaa vaikka ei edes ymmärrä, on säälittävää pohjasakkaa koko tyyppi.Minut on kastettu ja sen ansiosta saanut ihan vanhan kunnon tunnustuksellista uskonnonopetusta, joten tulkintani pedo-piispan ja hänen uhriensa kohtalosta ikuisuudessa perustuu minulle annettuun opetukseen.
Jos väität että olin jossain kohtaa väärässä, niin perustele ihmeessä. "Koska Jumala on rakkaus, niin tämä pedo-piispa pääsi taivaan riemuun jos ehti katua ja pyytää anteeksi Jeesukselta syntejään"
Eihän pedofilia ole raamatun mukaan synti, Jahvehan antaa täyden hyväksyntänsä sille. Taisipa neitsyt Mariakin olla alaikäinen kun Jahve hänet paksuksi sai.Voisvähänajatella kirjoitti:
Kyllä ihminen, joka ei anna arvoa toisten vakaumukselle, vaan pilkkaa vaikka ei edes ymmärrä, on säälittävää pohjasakkaa koko tyyppi."Kyllä ihminen, joka ei anna arvoa toisten vakaumukselle, vaan pilkkaa vaikka ei edes ymmärrä, on säälittävää pohjasakkaa koko tyyppi."
Miksi toisen vakaumukselle pitäisi antaa arvoa jos se ei sen arvoinen ole? Sille annan arvoa että ihmisellä on oikeus omata se vakaumus minkä haluaa, mutta itse vakaumusta ei tarvitse arvostaa.
Sinä tuskin arvostat edes ihmisen oikeutta omaan vakaumukseensa, mutta vaadit muita arvostamaan toisten vakaumusta vaikka olisi kyse natsista tms. Arvostatko sinä natsien vakaumusta?
Epäjumalienkieltäjän kommentti on täysin kristinuskon oppien mukainen, synnit saa anteeksi, olivat ne mitä tahansa, mutta epäuskosta joutuu kadotukseen.
Väitätkö että syntinen ei muka kristinuskon oppien mukaan saa niitä anteeksi?
Ja missä sinä näet epäjumalienkieltäjän pilkkaavan jonkun vakaumusta? Sinä sen sijaan pilkkaat säälittäväksi pohjasakaksi vaikka hän kertoo totuuden.
Ja vaikka ukko olisikin tuomittu, olisi vatikaani tietenkin hommannut asuinsijan Irlannista tia jotain muuta vastaavaa, ettei tarvitsisi vankilatuomiota kärsiä.
Kaikki me olemme pedofiilejä, koska seksuaalisuus ei sisällä rajoja.
Meillä on perversioiden ja hyväksikäytön potentiaalia.- emme-todellakaan
Emme ole. En kykene kiihottumaan lapsista. Puhu vaan omasta puolestasi.
emme-todellakaan kirjoitti:
Emme ole. En kykene kiihottumaan lapsista. Puhu vaan omasta puolestasi.
Kyse ei ollut kiihottumisesta, vaan siitä että sinulla on potentiaalia kaikkiin mahdollisiin perversioihin. Jokainen meistä kykenee seksuaalisiin perversioihin. Monet ovat ilman rajoja ja heitä kannustetaan avartamaan seksuaalisuuttaan esim. lapsia koulussa homoseksuaalisuuteen.
- aksarben
Höpö höpö.
Kenelläkään ihmisellä ei ole potentiaalia kaikkiin mahdollisiin seksuaalisiin perversioihin. Useimmat ihmiset eivät kiihotu seksuaalisesti lapsista tai eläimistä, vaan heitä inhottaa jo ajatuksenakin lapsien tai eläinten seksuaalinen hyväksikäyttö. - fda
Samilla näitä epätavallisia haluja piisaa, ehkä hän yleistää ne omat himonsa kaikkiin ihmisiin siitä riippumatta onko heillä niitä eli ei.
aksarben kirjoitti:
Höpö höpö.
Kenelläkään ihmisellä ei ole potentiaalia kaikkiin mahdollisiin seksuaalisiin perversioihin. Useimmat ihmiset eivät kiihotu seksuaalisesti lapsista tai eläimistä, vaan heitä inhottaa jo ajatuksenakin lapsien tai eläinten seksuaalinen hyväksikäyttö.Käänteisesti ajateltuna meiltä puuttuu hyvyyden potentiaali; meillä ei ole potentiaalia hyvään. Toki voit väittää, että tiedät monia itseäsi pahempia, mutta se ei muuta miksikään sitä, että sinussa itsessäsi ei ole mitään hyvää.
fda kirjoitti:
Samilla näitä epätavallisia haluja piisaa, ehkä hän yleistää ne omat himonsa kaikkiin ihmisiin siitä riippumatta onko heillä niitä eli ei.
Seksuaalisella alueella ihminen on mennyt rikki. Mitään tervettä seksuaalisuutta ei ole. Mistä tulee käsitys terveestä ja eettisesti korkealle tasolle kehittyneestä seksuaalisuudesta?
- dhryhrt
sami-a kirjoitti:
Seksuaalisella alueella ihminen on mennyt rikki. Mitään tervettä seksuaalisuutta ei ole. Mistä tulee käsitys terveestä ja eettisesti korkealle tasolle kehittyneestä seksuaalisuudesta?
Toivottavasti sinä pysyt erossa lapsista.
sami-a kirjoitti:
Käänteisesti ajateltuna meiltä puuttuu hyvyyden potentiaali; meillä ei ole potentiaalia hyvään. Toki voit väittää, että tiedät monia itseäsi pahempia, mutta se ei muuta miksikään sitä, että sinussa itsessäsi ei ole mitään hyvää.
>>Käänteisesti ajateltuna meiltä puuttuu hyvyyden potentiaali; meillä ei ole potentiaalia hyvään. Toki voit väittää, että tiedät monia itseäsi pahempia, mutta se ei muuta miksikään sitä, että sinussa itsessäsi ei ole mitään hyvää.<<
Mietipä millainen se sinun jumalasi mahtaa olla, jos sinä jumalasi kuvana todella olet sellainen, kuin kuvittelet olevasi.- fda
sami-a kirjoitti:
Puhut itsestäsi ja omasta fundisjoukostasi. Teille on uskonto ja ympäristö tehnyt väkivaltaa minäkuvallenne ja seksuaalisuudelle. Sen takia sinä ihannoit fanaattisia murhamiehiä, kuten juutalaisia vainonnutta inkvisitiota ja kuvittelet että jokaisella on mahdollisuus valita mihin sukupuoleen rakastuu. Koska se on teidän harhoissanne valinta, on siitä teidän mielestä rankaistava.
Kyllä sinun rikkinäisyys johtuu siitä mitä olet kokenut ja se että olet fundis on sinut pitänyt hajalla. dhryhrt kirjoitti:
Toivottavasti sinä pysyt erossa lapsista.
"Toivottavasti sinä pysyt erossa lapsista."
Toivottavasti pysyn erossa kaikista muista paitsi vaimostani.
Heitit ihan hyvän pointin, pidättäytyminen on hyve.kekek-kekek kirjoitti:
>>Käänteisesti ajateltuna meiltä puuttuu hyvyyden potentiaali; meillä ei ole potentiaalia hyvään. Toki voit väittää, että tiedät monia itseäsi pahempia, mutta se ei muuta miksikään sitä, että sinussa itsessäsi ei ole mitään hyvää.<<
Mietipä millainen se sinun jumalasi mahtaa olla, jos sinä jumalasi kuvana todella olet sellainen, kuin kuvittelet olevasi.”Mietipä millainen se sinun jumalasi mahtaa olla, jos sinä jumalasi kuvana todella olet sellainen, kuin kuvittelet olevasi.”
Minun lihassani ei asu mitään hyvää, eikä se tule hyväksi/paremmaksi edustamasi kehitysuskon avulla. Lihani on kehityskelvoton hyvään. Ainoastaan Jumala on hyvä.
Miten on sinun laitasi? Ainakin olet löytänyt ihmisten keskuudesta kaikkein huonoimmat, jotka kriteeriesi mukaan saattaisivat olla jopa kehitykselle kelvottomia.fda kirjoitti:
Puhut itsestäsi ja omasta fundisjoukostasi. Teille on uskonto ja ympäristö tehnyt väkivaltaa minäkuvallenne ja seksuaalisuudelle. Sen takia sinä ihannoit fanaattisia murhamiehiä, kuten juutalaisia vainonnutta inkvisitiota ja kuvittelet että jokaisella on mahdollisuus valita mihin sukupuoleen rakastuu. Koska se on teidän harhoissanne valinta, on siitä teidän mielestä rankaistava.
Kyllä sinun rikkinäisyys johtuu siitä mitä olet kokenut ja se että olet fundis on sinut pitänyt hajalla.”Puhut itsestäsi ja omasta fundisjoukostasi. Teille on uskonto ja ympäristö tehnyt väkivaltaa minäkuvallenne ja seksuaalisuudelle.”
Seksi on väkivaltaa.
Perustuu pelkään himoon ja hyväksikäyttöön.
Paljon suurempaa olisi pidättäytyä seksistä, niin moni säästyisi lävistämästä itseään tuskalla.- Epäjumalienkieltäjä
sami-a kirjoitti:
”Puhut itsestäsi ja omasta fundisjoukostasi. Teille on uskonto ja ympäristö tehnyt väkivaltaa minäkuvallenne ja seksuaalisuudelle.”
Seksi on väkivaltaa.
Paljon suurempaa olisi pidättäytyä seksistä, niin moni säästyisi lävistämästä itseään tuskalla.<
>
Jos tavoitteesi oli osoittaa, että uskovaisuus tuhoaa terveen suhtautumisen (omaan ja muiden) seksuaalisuuteen, niin onnistuit erinomaisesti.
Terve ihminen EI TUNNE VETOA LAPSIIN. Niiden suhteen ei tarvita mitään ihannoimaasi "pidättyvyyttä". Seksi EI OLE VÄKIVALTAA, vaan se on parhaimmillaan väkivallan vastakohta. Make love not war!
Seksuaalisuus on myös himoa, mutta se on myös osa normaalin ihmisen persoonallisuutta. Seksuaalisuus ja seksuaalinen halu ei ole synti, häpeä, kirous tai jotain luonnotonta. Se on syy miksi meistä jokainen on olemassa. - fda
sami-a kirjoitti:
”Puhut itsestäsi ja omasta fundisjoukostasi. Teille on uskonto ja ympäristö tehnyt väkivaltaa minäkuvallenne ja seksuaalisuudelle.”
Seksi on väkivaltaa.
Paljon suurempaa olisi pidättäytyä seksistä, niin moni säästyisi lävistämästä itseään tuskalla.Jos sinun seksisi on väkivaltaista niin on hyvä, että pidättäydyt siitä. Älä kuitenkaan yleistä omia huonoja kokemuksiasi muihin.
fda kirjoitti:
Jos sinun seksisi on väkivaltaista niin on hyvä, että pidättäydyt siitä. Älä kuitenkaan yleistä omia huonoja kokemuksiasi muihin.
”Jos sinun seksisi on väkivaltaista niin on hyvä, että pidättäydyt siitä. Älä kuitenkaan yleistä omia huonoja kokemuksiasi muihin.”
Pahoinpitelystä voi vielä toipua, mutta rikki mennyt seksuaalisuus toipuu parhaimmillaan siedettävälle tasolle.
Jokainen yhdyntä rikkoo jollain tavalla. Eniten ne yhdynnät, joiden ihmiset eivät enää ole osa elämääsi.
Voi olla, että minulla ei ole kuin huonoja kokemuksia. Paremmin sanottuna huonoja seurauksia. Kokemus voi tuntua oikealta ja hyvältä, mutta seuraukset eivät. Varokaa! Älkää ryhtykö seksiin.Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
<
>
Jos tavoitteesi oli osoittaa, että uskovaisuus tuhoaa terveen suhtautumisen (omaan ja muiden) seksuaalisuuteen, niin onnistuit erinomaisesti.
Terve ihminen EI TUNNE VETOA LAPSIIN. Niiden suhteen ei tarvita mitään ihannoimaasi "pidättyvyyttä". Seksi EI OLE VÄKIVALTAA, vaan se on parhaimmillaan väkivallan vastakohta. Make love not war!
Seksuaalisuus on myös himoa, mutta se on myös osa normaalin ihmisen persoonallisuutta. Seksuaalisuus ja seksuaalinen halu ei ole synti, häpeä, kirous tai jotain luonnotonta. Se on syy miksi meistä jokainen on olemassa.”Terve ihminen EI TUNNE VETOA LAPSIIN. Niiden suhteen ei tarvita mitään ihannoimaasi "pidättyvyyttä".”
Ei se ole iästä kiinni.
Ihan yhtä sairasta ja rikkovaa on aikuisten ”täysi-ikäisten” seksi. Sen minkä nuorena varhain oppii, sen vanhana taitaa, sanoo sananlasku. Tässä mielessä olemme kaikki pedofiilejä. Itse aloitin pedofilian harjoittamisen 12 vuoden ikäisenä. En tiedä olinko lapsi, mutta tunsin vetoa ikäisiini ja harrastin heidän kanssa seksiä. Enkä tarvinnut edes koulun seksivalistusta, jossa nykyään opetetaan kaikki menetelmät, että lapset osaisivat. Osasin ihan itse. Katsos, kuin se tikan poika taisi ajaa minut puuhun ilman aikuisten ”vastuullisten” seksivalistusta.
Nyt tiedän, että se oli väärin ja se teki minusta tällaisen kuin olen. On kammottavaa, että koulu johdattaa (valistaa) lapsia samalle tielle, jonka olen itse käynyt läpi. Sinäkin ilmeisesti olet sitä mieltä, että on oikein ohjata lapsia ”terveeseen” seksuaalisuuteen.
Vaikuttaa siltä, että homot ja ateistit ovat terveitä seksuaalisesti. En ole koskaan kuullut, että heillä olisi ollut ongelmia. Onnea valitsemallesi tielle…sami-a kirjoitti:
”Terve ihminen EI TUNNE VETOA LAPSIIN. Niiden suhteen ei tarvita mitään ihannoimaasi "pidättyvyyttä".”
Ei se ole iästä kiinni.
Ihan yhtä sairasta ja rikkovaa on aikuisten ”täysi-ikäisten” seksi. Sen minkä nuorena varhain oppii, sen vanhana taitaa, sanoo sananlasku. Tässä mielessä olemme kaikki pedofiilejä. Itse aloitin pedofilian harjoittamisen 12 vuoden ikäisenä. En tiedä olinko lapsi, mutta tunsin vetoa ikäisiini ja harrastin heidän kanssa seksiä. Enkä tarvinnut edes koulun seksivalistusta, jossa nykyään opetetaan kaikki menetelmät, että lapset osaisivat. Osasin ihan itse. Katsos, kuin se tikan poika taisi ajaa minut puuhun ilman aikuisten ”vastuullisten” seksivalistusta.
Nyt tiedän, että se oli väärin ja se teki minusta tällaisen kuin olen. On kammottavaa, että koulu johdattaa (valistaa) lapsia samalle tielle, jonka olen itse käynyt läpi. Sinäkin ilmeisesti olet sitä mieltä, että on oikein ohjata lapsia ”terveeseen” seksuaalisuuteen.
Vaikuttaa siltä, että homot ja ateistit ovat terveitä seksuaalisesti. En ole koskaan kuullut, että heillä olisi ollut ongelmia. Onnea valitsemallesi tielle…Sami, pedofilia on juurikin iästä kiinni, "samanikäisten" lasten/nuorten välinen seksi ei ole pedofiliaa, ainoastaan alaikäisen ja selvästi vanhemman välinen. USAssa tosin jopa samanikäisten nuorten välinen seksi taidetaan laskea pedofiliaksi, mutta se taitaa olla seurausta maan uskonnollisuudesta.
Miksiköhän maissa joissa on "seksiopetusta", kaikki seksiin liittyvät ongelmat ovat vähäisempiä kuin maissa joissa ko. opetusta ei ole. Ehkä sinäkin olisit säästynyt kokemuksiltasi jos olisit saanut vastuullista seksuaaliopetusta.
Usein seksuaalikielteisten perheiden/yhteisöjen lapset aloittavat seksikokeilunsa hyvinkin nuorina, kaikki kiellettyhän yleensä kiehtoo ja mitä tiukempi suhtautuminen seksiin sitä enemmän kokeillaan kaikkea mahdollista ja aiheutetaan vahinkoa.
Oma "ensimmäinen kertani" oli vasta 26 vuotiaana nykyisen vaimoni kanssa vaikka olin jo melko nuorena tietoinen seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.
Syytät koulun seksivalistusta siitä että se johdattaa lapset sinun tiellesi vaikka sanot ettet itse edes tarvinnut sitä harrastaaksesi seksiä lapsena. Ehkä seksuaalivalistus olisi estänyt sinuakin aloittamasta liian aikaisin. Se että itse tiesin ko. asioista vei niistä sen "salaperäisyyden" ja "kiehtovuuden" eikä ollut mitään hinkua aloittaa aikaisin.- dhhgf
angelus_nigrum kirjoitti:
Sami, pedofilia on juurikin iästä kiinni, "samanikäisten" lasten/nuorten välinen seksi ei ole pedofiliaa, ainoastaan alaikäisen ja selvästi vanhemman välinen. USAssa tosin jopa samanikäisten nuorten välinen seksi taidetaan laskea pedofiliaksi, mutta se taitaa olla seurausta maan uskonnollisuudesta.
Miksiköhän maissa joissa on "seksiopetusta", kaikki seksiin liittyvät ongelmat ovat vähäisempiä kuin maissa joissa ko. opetusta ei ole. Ehkä sinäkin olisit säästynyt kokemuksiltasi jos olisit saanut vastuullista seksuaaliopetusta.
Usein seksuaalikielteisten perheiden/yhteisöjen lapset aloittavat seksikokeilunsa hyvinkin nuorina, kaikki kiellettyhän yleensä kiehtoo ja mitä tiukempi suhtautuminen seksiin sitä enemmän kokeillaan kaikkea mahdollista ja aiheutetaan vahinkoa.
Oma "ensimmäinen kertani" oli vasta 26 vuotiaana nykyisen vaimoni kanssa vaikka olin jo melko nuorena tietoinen seksuaalisuuteen liittyvistä asioista.
Syytät koulun seksivalistusta siitä että se johdattaa lapset sinun tiellesi vaikka sanot ettet itse edes tarvinnut sitä harrastaaksesi seksiä lapsena. Ehkä seksuaalivalistus olisi estänyt sinuakin aloittamasta liian aikaisin. Se että itse tiesin ko. asioista vei niistä sen "salaperäisyyden" ja "kiehtovuuden" eikä ollut mitään hinkua aloittaa aikaisin.USA:ssa on käsittääkseni sellainen termi kuin statiatory rape, eli lain mukaan raiskaus vaikka se ei sitä oikeasti olekaan. Eli laki määrittelee molemmin puolin täysin vapaaehtoisen seksin raiskaukseksi perustuen osalpuolten ikiin, vaikka ikäero ei olisi suuri ja vaikka nuorempi ei olisi "täkäläisen ajattelutavan mukaan liian nuori seksiin". En tiedä mikä se ikäraja on siellä liekö 18.
En tosiaan tiedä tarkaan miten se siellä menee, mutta jos poika on 19 ja tyttö 17 ja seurustelevat vakituisesti ja harrastavat seksiä, niin on se jotenkin kohtuutonta jos poika saa syytteen raiskauksesta. Käsittääkseni se on USA:ssa mahdollista. - hfhj
dhhgf kirjoitti:
USA:ssa on käsittääkseni sellainen termi kuin statiatory rape, eli lain mukaan raiskaus vaikka se ei sitä oikeasti olekaan. Eli laki määrittelee molemmin puolin täysin vapaaehtoisen seksin raiskaukseksi perustuen osalpuolten ikiin, vaikka ikäero ei olisi suuri ja vaikka nuorempi ei olisi "täkäläisen ajattelutavan mukaan liian nuori seksiin". En tiedä mikä se ikäraja on siellä liekö 18.
En tosiaan tiedä tarkaan miten se siellä menee, mutta jos poika on 19 ja tyttö 17 ja seurustelevat vakituisesti ja harrastavat seksiä, niin on se jotenkin kohtuutonta jos poika saa syytteen raiskauksesta. Käsittääkseni se on USA:ssa mahdollista.Tuolloin vahemmat voi käyttää aika kovaa asetta jos eivät syystä tai toisesta hyväksy tyttärensä poikakaveria. Noin päin kai se liki aina menee poika on se joka joutuu syytteeseen jos joku.
- Epäjumalienkieltäjä
sami-a kirjoitti:
”Terve ihminen EI TUNNE VETOA LAPSIIN. Niiden suhteen ei tarvita mitään ihannoimaasi "pidättyvyyttä".”
Ei se ole iästä kiinni.
Vaikuttaa siltä, että homot ja ateistit ovat terveitä seksuaalisesti. En ole koskaan kuullut, että heillä olisi ollut ongelmia. Onnea valitsemallesi tielle…<
Ihan yhtä sairasta ja rikkovaa on aikuisten ”täysi-ikäisten” seksi.>>
Tuo on jotain puistattavaa. Puistattavinta ja vastenmielisintä jutuissasi on se, että niissä rinnastetaan lasten hyväksikäyttö normaaliin seksiin?
Mikä sinua vaivaa? Hae pikaisesti apua. - fda
sami-a kirjoitti:
Ei se ole iästä kiinni.
Vaikuttaa siltä, että homot ja ateistit ovat terveitä seksuaalisesti. En ole koskaan kuullut, että heillä olisi ollut ongelmia. Onnea valitsemallesi tielle…Olisi tehnyt hyvää sinulle se seksivalistus niin et olisi harrastanut tuollaisia irtosuhteita. Jenkeissähän juuri teistä fundiksista tulee usein lapsena isiä tai äitejä Raamatun Marian tyyliin.
- sam1-a
Vuorovaikutus: Yksi pelaa, muut katsovat.
- donPaavi
Vatikaanilla on läheiset yhteydet mafiaan esim rahanpesun kautta. Voi olla, että mafialle tuli kuuriasta avunpyyntö.
- Jumala.on.kädellä
Mafia sentää toimi pahaa vastaan, toisinkuin Jeesus. Jumala oli kädellä silloin, kun arkkipiispalla oli YlösNousemus. Runkkasikohan Kaikkivoipa kun KAIKEN näkee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811