Heippa kaikki

yx_kyzymys

Kävelin just äsken Malmin torilla ja vastaan tuli yks tyyppi, joka pukeutunu ihan kokonaan mustaan nahkaan. Siis vaatteisiin, ei ollu mikään mamu, heh. Sillä oli kalju pää, johon oli tatuoitu väärinpäin oleva risti ja mustat lasit silmillä. Mä sanoin mun kaverille et on muuten tosi synkän ja pelottavan näkönen toi, ja se vastas mulle, että varmaa joku ateisti.

Mua jäi mietityttään, että olisko se ollut ateisti. Mä tääl kotona hain googlella sanaa ateisti, kun en oikeen tiedä mitä ne sellaset on. Meidän koulus on hoppareita ja punkkareita ja kaikkee, mut kukaa ikinä on sanonu olevansa ateisti. Mut sillä haulla tuli ihan kaikennäköstä porukka, et mä en nyt oikeen tiedä, oliks se torin tyyppi ateisti vai ei. Nii mä aattelin tulla kysyyn teiltä, et oliks se. Muutenkin olis kiva tietää miten ateistit pukeutuu, mitä musiikkii ne kuuntele ja mitä ne tykkää touhuta vapaa-aikana, skeittaaks ne esim.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastasin.nyt.kuitenki

Mistä tiedät ristin olleen väärinpäin? Mut joka tapauksessa, tatuoinnin ottaessaan hän oli joko hölmö, uskovainen tai hölmö uskovainen.

• fda

Kaverisi ei taida tietää ateisteista sen enempää kuin sinäkään. Risti "väärinpäin" on kristillinen symboli vaikka jotkut hevarit(etkö ole koskaan kuullut hevimusiikista tai avannut telkkaria?) tai ehkä jotkut saattanistit sitä käyttää.

• yx_kyzymys

Ei se oo meidän syy, ku meiän koulussa vaan ei oo ateisteja.

• yx_kyzymys kirjoitti:

Ei se oo meidän syy, ku meiän koulussa vaan ei oo ateisteja.

Kai siellä opetetaan elämänkatsomustietoa?

Todennäköisesti siellä käyvien lasten vanhemmat eivät halua lapsilleen opetettavan satuja, kuten jumaliin uskomista.

• yx_kyzymys

Tarkotat sä elluu?!? joo, kyl sitä yks ihme maikka vetää ja siell on ihan ihme heebiksii niil tunneil. Siis tosi outoi tyyppei. Mut ei nii outoi ku toi toril nähty eikä kai ne oo mitää ateistei ei ainakaa ikinä oo sanonut et olis, jo ei ne sit salaa kotona oo niitä ateistei.

Mut mitä sellaset ateistit sit tekee, missä ne niinku hengaa ja ketä musaa ne kuuntelee, onks niil minkälainen pukukoodi?

• ateismionnolla

Enemmän vaikuttaa saatananpalvojalta.

• Kummalla torilla tämä "ateisti" tuli vastaan?

• Vastaisen koulumenestyksesi kannalta on huolestuttavaa havaita, että olet selvästi tyhmä.

• yx_kyzymys

No kiitti vaan paljon, mut kyl perushoitajaks ajattelin joskus valmistuu :-D

• yx_kyzymys kirjoitti:

No kiitti vaan paljon, mut kyl perushoitajaks ajattelin joskus valmistuu :-D

Niinpä juu. Olet keski-ikäinen joka teeskentelee nuorta, eikös vain? Perushoitajia ei ole valmistunut sitten 1990-luvun. :D

• yx_kyzymys

:O Ei oo sit ihme, et niistä on pulaa. Kyl me hoitaja kouluun haetaa mun kaverin kaa.

• vastasin.nyt.kuitenkin
        yx_kyzymys kirjoitti:

:O Ei oo sit ihme, et niistä on pulaa. Kyl me hoitaja kouluun haetaa mun kaverin kaa.

Höpöhöpö trolli. Parempaa settiä ens kerralla.

• Tietääkseni tuo ei ole kristinuskon vastaista muuten kuin tatuoinnin kanssa. Ja sekin kristillinen Pietarin ristin tunnus.

• yx_kyzymys

Onks ateismi sitte kristinuskoo vastaan? Must kristinusko on aika tylsää, mut se on kuitenki tosi helppo aine koulus, siks mä tykkään siit. Must on kyl väärin kaikki kristinuskon vastane. Eiks Suomen laki kiellä olla kristinuskon vastane.

• No siinämäärin, että Kristinuskossa uskotaan jumalaan, ateismissa ei. Usein ateistit ovat myös aika skeptisiä joten maailmanluomis, ja veden päällä kävelemiset eivät yleensä tee niin vain kauppaansa.

• yx_kyzymys

Joo, no ei me missään sillal tai laituril oltu, et ei sit varmaan ollu mikää ateisti :-D

• olenko.väärässä.vai

Kyllä ne varmaan paljon kuuntelee musiikki linjalla AC/DC Hells Bells ja High Way to Hell.

• yx_kyzymys

Eikö toi jotain tosi vanhaa musaa? Mun faijan isä kuuntelee jotain tyyliin AC/DC. Saaks sitä muuta ku finyylinä?

• Taikauskonnoton

Oisit kysyny tyypiltä itseltään. Mistä me voidaan tietää meille tuntemattoman ihmisen vakaumus tai vakaumuksettomuus?

• yx_kyzymys

Mikä se vakaumus o? Kyl se ihan huojumatta käveli, sillai ihan vakaasti. En mä usko, et oli mitää vetäny eikä kaverikaa sanonu, et se atenismi olis mitään nisti-touhuu. Kai se on joku niinku tyyli. Onks tääl nyt ketää niitä atenistei ku tää o kuitenki niitten palsta.

• southam

Uskotko jumalaan? Jos et, niin olet ateisti, mitään muuta siihen ei kuulu.

• yx_kyzymys

Ai mä, vai? En mä sillee oikeesti oikein usko. Mut miten tää liittyy tohon kysymyksee, ku mä tiedän mikä mä oon mut haluisin tietää oliks se tyyppi ateisti.

Enhä mä voi olla ateisti ku oo ikinä kuulukaa mistää sellasesta.

• yx_kyzymys kirjoitti:

Ai mä, vai? En mä sillee oikeesti oikein usko. Mut miten tää liittyy tohon kysymyksee, ku mä tiedän mikä mä oon mut haluisin tietää oliks se tyyppi ateisti.

Enhä mä voi olla ateisti ku oo ikinä kuulukaa mistää sellasesta.

Ainoa asia mikä on kaikille ateisteille yhteistä on se että kukaan heistä ei usko jumaliin, muuten he voivat esim. kuunnella mitä tahansa musiikkia, pukeutua miten tahansa, harrastaa mitä tahansa kunhan niihin ei liity jumaliin uskominen.
        Jos ei usko jumaliin on automaattisesti ateisti, vaikka ei olisi koskaan sanaa edes kuullutkaan. Taitaa enemmistö koululaisista olla nykyään ateisteja.

Ainoa keino varmistaa onko joku ateisti on kysyä.
        En usko että ihan oikeasti kysyt tuollaisia, kunhan haluat pelleillä.

• Nedda-

Vaikea on sanoa kenenkään mielipiteitä, jos niitä ei ole kysynyt. Tai vaatteista päätellä, onko joku ateisti. Varmaan jotkut ateistit skeittaa. Ja osa kuuntelee erilaista musaa. Ja osa ehkä voi vältellä ns. hengellistä musaa.
      Ne on ihan jees porukkaa, vaikka jotkut on aika fanaattisia. Mutta pitkällä työllä niiden kanssa voi jutella ihan kaikesta, niinkuin kenen muun tahansa kanssa. Niillä on vain muutamia tabu aiheita.
      Ketään ei saa jättää ulkopuolelle, vaikka kaikkien ajatuksista ei olisikaan samaa mieltä.
      Jos, joku asia, jonka näkee askarruttaa, niin sitä voi kysyä aikuisilta kotona. Ja he voivat selittää mistä tietoa mistäkin asiasta on saatavilla.

• Jackal_5on

Mistä ihmeestä me sitä voisimme tietää, oliko joku sinun torilla näkemäsi ihminen ateisti vai ei, ellei sitten joku palstan käyttäjistä sattumalta ole tuo samainen tyyppi.
      Itse pidän vaatteita jotka näyttävät hyvältä ja tuntuvat mukavilta pitää, kuuntelen vähän mitä musiikkia sattuu, yleensä sen mukaan mikä milloinkin sopii omaan mielialaani ja vapaa-aikanani käyn elokuvissa, luen kirjoja, käyn ulkoilemassa, katson televisiosarjoja, pelaan videopelejä ja silloin tällöin myös hölkkään, käyn salilla, tai urheilen muulla tavoin, vaikka tuo jälkimmäinen onkin viime aikoina jäänyt aika luvattoman vähälle. Edellä mainituilla asioilla tosin on ateistisuuteni kanssa yhtä paljon tekemistä, kuin ruskeatukkaisuuteni tai vihreäsilmäisyytenikin.

• >>Muutenkin olis kiva tietää miten ateistit pukeutuu, mitä musiikkii ne kuuntele ja mitä ne tykkää touhuta vapaa-aikana, skeittaaks ne esim.<<
      Varmaankin mahdotonta sanoa, kuinka ateistit pukeutuu, kuin että vaatteisiin, mutta ei välttämättä kaikki.
      Kain jotakin musiikkiakin kuuntelee, ainakin jotkut. Vapaa-aikanakin varmaan touhuavat jotakin, en tiedä sitten mitä.
      Skeittaavatko? Ei aavistustakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2018
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      158
      1494
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1357
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1138
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      160
      1110
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe