Nikotiini aiheuttaa asiantuntijoiden mukaan yhtä voimakkaan riippuvuuden kuin heroiini.
Valtaosa vanhoillislestadiolaisista on huumeriippuvaisia eli nikotinisteja.
Suviseuroissa saattaa vastaasi kävellä nainen maha pömpöllään ja sätkä suussa. Rauhanyhdistysten pihasta kohoaa yläilmoihin sankka savupilvi. Vl-saarnamiehen pitää vetää hermosavut ennenkuin lähtee saarnaamaan Raamatun vastaista VAIN ME - VALHEOPPIA jne.
VAIN ME.
Vanhoillislestadiolaiset ovat huumeen orjia!
23
<50
Vastaukset
- maanantai_avaus
Nokotiini onkin sallittua...kyllä sen näkee rauhanyhdistysten edustoilla kun tupakkaa poltetaan. Itse olen astmaatikko ja erityisesti tämä tupakka asia on niin ihmeellinen. Se pitäs poistaa samalla perusteella kuin alkoholi on kielletty, sillä samalla tavalla aineet koukuttaa. Se ei ole maalaisjärjen mukaan oikeen, että joitakin koukuttavia aineita sallitaan ja toisia ei. Se ei vaan ole maalaisjärjellä oikeen. EI.EI.. Siksi pidän nykyään omaa liikettäni ns. kaksinaamaisena, hurskastellaan, että meidän lauma on niin puhdasta ja ihanaa ja kaikki on hienosti, siltikin sisällä päin on kauheita kiusaamisia, vahingoniloa, pilkaa, takanapäin puhumista, pahaa juoruamista. Kun kylässä on pariskunta niin puhutaam toisista pahaa. VÄITÄN, että VL-piireissä tämä juoruilu on pahempaa kuin muualla. Sitten Tupakka on sallittu mikä on vastoin raamatullista elämää...
- ilmankessua
Siksi en haluakkaan synninpäästöä kessulle haisevalta saarna-mieheltä!
ilmankessua kirjoitti:
Siksi en haluakkaan synninpäästöä kessulle haisevalta saarna-mieheltä!
Haluatko sinä "synninpäästön" joltakin VAIN ME -valehtelijalta?
- erttkkl
Vain muutamat polttavat lestadoista tupakkaa! Ei voi siis yleistää tuollaista.
Tuo sinunkin VALEHTELU saa varmaankin siemenensä siitä, kun vl-saarnamiehet VALEHTELEVAT ja VÄÄRISTELEVÄT Raamattua ihan sikana.
VAIN ME.- savuaanytjo
melperi kirjoitti:
Tuo sinunkin VALEHTELU saa varmaankin siemenensä siitä, kun vl-saarnamiehet VALEHTELEVAT ja VÄÄRISTELEVÄT Raamattua ihan sikana.
VAIN ME.mellulla on nyt pikku ukot hyppysissä ku valehtelet yleisesti alapas pakata kamppeesi ennenkuin saat poskeeesi
- Pistiskokemuksesta
Niin sanottu "usko" on huumetta. Monet alkoholistit "uskoon tulleessaan" tarttuvat vain toiseen riippuvuuteen.
- Huvittavaa
Vanhoillislestadiolaiset julistavat sätkä hampaissa:
"Me olemme ainoita oikeita uskovaisia koko maailmassa!!!" kaikista viimeseksi tarvitsen synninpäästön hurmahenkisiltä sekaoppisilta uudelleenkastajilta.
Oletko tyytyväinen Bangkokista hakemaasi vaimosta, joka toimi siellä länsimaisten miesten panopatjana?
- melkeri
melperi kirjoitti:
Oletko tyytyväinen Bangkokista hakemaasi vaimosta, joka toimi siellä länsimaisten miesten panopatjana?
panomelperi on uusi nimisiul
- juoppoeimuista
melperi kirjoitti:
Kuuluisalla Pietarin reisulla tais tiblat saada sulta kyytiä.
- qwertyui12
melperi kirjoitti:
Siinäpä hellari uskossaan pitkälle edistynyt ja liikkeelleen kunniakasta kielenkäyttöä edustava.
http://heinolantennis.com/uploads/images/KALEVI_LAAKSO.JPG_1_1.jpg - vanha.sanonta
melperi kirjoitti:
Vaitiolo on myöntymisen merkki. weha on tyytyväinen länsimiesten panopatjaan.
- luopukaajotuosta
lasten hyväksikäyttäjät, omien ja vieraiden, julistavat muka Jumalansanaa, ja synnit anteeksi.. valtavaa rienaamista, ja Jumalan pilkkaa se sellainen on. Nuoret lestamiehet imee sätkää, joka ihme vapautus siihen saatu, tällaiselta raiskari saarnaajalta. naisen arvo on 0. ääliötä porukkaa, pakko sanoo, niin kauan olen vierestä ollut pakotettu seuraamaan. Nykyisin nuoret naiset, rouvat, jotka olen pienestä lapsesta tuntenut, vetävät perässään lapsikatraita, joissa ei ole mitään järkeä, henkisesti ja ruumiillisesti täysin lopussa nämä, ennen niin iloiset ihmiset. Ei herra luonut ihmistä tänne tuollaiseen kärsimykseen..
- terkut_vaan_sulle
Melperi avasi hyvin. Minä olen samaa mieltä sinun kanssa. Kaikesta. Kerrankin rehellinen mies.
- Jirtegrades
SRK-eriseuran lestahellarit harjoittavat puolue-apartheid-oppeja. Vain Kok. tai KEPU käyvät uskomassa olevalle. Ja mihinköhän Raamatunkohtaan tää "oppi" perustuu? Tai mihin Raamatunkohtaan vedoten TV-ohjelma UUTISET voidaan katsoa synnittömästi netti-teitse ja telkkarista katsottuna saman ohjelman nauttiminen johtaa tulijärveen...
- Maitoinen
Arvoisa nimimerkki "Jirtegrades", edustat ´hukkuvien puoluetta´. Tällaista "puoluettako" vanhoillisten tulisi kannattaa? Ei kiitos!
- Jirtegrades
"Maitoinen", olet hävytön ja röyhkeä. Tuollaistako on "uskomassa olevan" kielenkäyttö. Et perustellut millään tavalla miten Raamatun valossa kestävät puolue-apartheid-opit. Et perustellut mitenkään, että UUTISET ja SÄÄN voi "synnittömästi" katsoa älypuhelimesta ja prikulleen saman ohjelman telkkarista katsottuaan onkin jo sitten "kieltänyt uskon". Sinun älykkyysosamääräsi ei riitä kuin toisten kristittyjen haukkumiseen ja pilkkaamiseen. Olet tyypillinen väärähenkinen lesta. Kun et pysty perustelemaan omia kantojasi, menet henkilökohtaisuuksiin ja käyt "jumalallisin valtuuksin" arvioimaan toisen kristityn sielun tilaa. Olet hävytön!
- qawsedrt
Älä nyt Mlepri nipota.
Jos porukalta on kaikki kielletty. Itse vielä yli raamatunkin keksitty..niin eikö yksi pahe pidä sallia.
OK. onhan se Raamatun mukaan niin että uskovalla ruumis on Pyhän Hengen Temppeli ja tupakointi pilaa Luojan luomaa. No jos ei ole Pyhää Henkeä niin sitten ei niin taida olla väliä vaikka tupakoisikin."No jos ei ole Pyhää Henkeä niin sitten ei niin taida olla väliä vaikka tupakoisikin."
Voihan asian noinkin ajatella.
- neversmoked
Tä? Ai mekö muka? Huhhuh mikä väite... Jokasen oma asia polttaako vai eikö, itse en polta. Totta on että moni meikäläinen polttaa mutta että melkein kaikki? Yksikään mun uskovaisista kavereista ei polta ja niitä riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120