Näin painajaista

yks typy

viime yönä, että huuhaa oli lopetettu. Heräsin hiestä märkänä. Tulin jännittyneenä koneelle ja kädet täristen avasin koneen.
Ei se ollutkaan totta !
Nyt ilon kyyneleet valuvat poskiani pitkin.( täytyi hakea vessapaperia kyynelten kuivaamiseen, kun nenäliinoja ei ollut).
Viikonloppu oli tuskallista ja tulista aikaa, kun en päässyt tänne.
Mutta nyt haluan toivottaa teille kaikille kamuille hyvät huomenet ja hyvää päivän jatkoa. Huomenna alkaa typyllä loma.
Olisi jonkun riiminkin tässä teille rustannut, mutta tuo aika pahus rientää ja täytyy lähtä nyt töihin. Tässä hymyni taas :=))))))))

80

1656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

Äärimmäisestä vaaratilanteesta selviytyneet kertovat että elämä kulki filminauhana silmieni edessä. Kulkiko sulla?

• yks typy

se teki Veliseni juuri niin :=))
        Oletkin mulle uusi tuttavuus. Onkohan teitä uusia tullut tänne paljonkin poissaollessani :=)))
        No palaillaan illalla. Morjens.

• kippari

mutta ei onneksi huuhaasta enkä nyt heränyt hiestämärkänä mutta kaueehta sekin oli;=))No täällä se huuhaa on ja pysyy eihän tätä lopeteta ensin lähtee muut ja sit vasta huuhaa;=))Hyvää työpäivää myös sinulle;=)

• yks typy

Ethän vaan ole joutunut niitä rauhoittavia vielä ottamaan ? :=)))
        Minä melkein jouduin kun piti olla täältä pois :=))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Ethän vaan ole joutunut niitä rauhoittavia vielä ottamaan ? :=)))
        Minä melkein jouduin kun piti olla täältä pois :=))

viellä joutunut,mut muita kyllä;=))Kävin juuri moikkaamassa mun henkilääkäriä ja se sanoi et nyt kipparin on otettava rauhassa jos meinaa täällä viellä touhuu;=)))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

viellä joutunut,mut muita kyllä;=))Kävin juuri moikkaamassa mun henkilääkäriä ja se sanoi et nyt kipparin on otettava rauhassa jos meinaa täällä viellä touhuu;=)))

Kippari sitten ottaa rauhallisesti? Se on nimittäin niin, että lääkärin sanaa olis parempi uskoa.
        Eikös se lääkäri sitten sairaslomaa antanut sulle? Tai sitten olis antanut, mutta Kippari tyypillisenä suomalaisena miehenä sanoi, että en mä mitään sairaslomaa tarvi. Teen töitä niin kauan kun kykenen :=))))
        No sorry Kippari, mutta jonkunhan sulle on saarna pidettävä, kun tunnut kuitenkin ilmeisesti töissä olevan, vaikka et ole kunnossa.

• kippari
        yks typy kirjoitti:

Kippari sitten ottaa rauhallisesti? Se on nimittäin niin, että lääkärin sanaa olis parempi uskoa.
        Eikös se lääkäri sitten sairaslomaa antanut sulle? Tai sitten olis antanut, mutta Kippari tyypillisenä suomalaisena miehenä sanoi, että en mä mitään sairaslomaa tarvi. Teen töitä niin kauan kun kykenen :=))))
        No sorry Kippari, mutta jonkunhan sulle on saarna pidettävä, kun tunnut kuitenkin ilmeisesti töissä olevan, vaikka et ole kunnossa.

kipparin pitää tunnustaa että kyllä pääsisin tolla syyllä lomalle vaikka heti,mutta koitan viellä jaksaa hetken tehdä hommia kohta pääsee malmille tutkimuksiin ja onhan se toinen paikka malmilla sit vieressä jos huonosti käy;=)No kippari on niin kova naama etten anna periksi et seuraava on tutkimukset:=))))

• yks typy
        kippari kirjoitti:

kipparin pitää tunnustaa että kyllä pääsisin tolla syyllä lomalle vaikka heti,mutta koitan viellä jaksaa hetken tehdä hommia kohta pääsee malmille tutkimuksiin ja onhan se toinen paikka malmilla sit vieressä jos huonosti käy;=)No kippari on niin kova naama etten anna periksi et seuraava on tutkimukset:=))))

suomalainen mies ei anna periksi. Vaikka hampaat irvessä mennään eteenpäin :=)))
        No en saarnaa sulle enää. Näyttää olevan turhaa.
        Jokohan muut menneet pötköttelemään, kun meni niin hilajeksi tää palsta.
        Miten Kipparilla muuten meni viikonloppu? Oliko Typyä yhtään ikävä? :=))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

suomalainen mies ei anna periksi. Vaikka hampaat irvessä mennään eteenpäin :=)))
        No en saarnaa sulle enää. Näyttää olevan turhaa.
        Jokohan muut menneet pötköttelemään, kun meni niin hilajeksi tää palsta.
        Miten Kipparilla muuten meni viikonloppu? Oliko Typyä yhtään ikävä? :=))

me miehet ollaan pakko koittaa pärjää vaikka henki lähtisi,no ei tässä viellä henki lähde mut toisaalta pitää tunnustaa et kondis on nyt huono.Mut odota vaan typy kun kippari tulee remontista olen kuin uusi mies:=)))
        Kyllä mulla sinuu ikävä oli kun olit kadoksissa;=)

• yks typy
        kippari kirjoitti:

me miehet ollaan pakko koittaa pärjää vaikka henki lähtisi,no ei tässä viellä henki lähde mut toisaalta pitää tunnustaa et kondis on nyt huono.Mut odota vaan typy kun kippari tulee remontista olen kuin uusi mies:=)))
        Kyllä mulla sinuu ikävä oli kun olit kadoksissa;=)

nykyään, kun muutamia osia vaihdetaan, ihmisestä aika uusi saadaankin :=))
        Mitähän me sitten keksittäis, jos ihan uusi sinusta tulee. Sitten pitäis kait typynkin mennä uudistumaan :=))) Ethän sinä sitten muuten minusta enää välitä. Lähdet nuorempien naisten hakuun.
        On minullakin ollut sua ikävä koko viikonlopun :=))
        Mutta nyt nukkumaan sieltä ja sassiin, että jaksat taas raatamaan huomenna. Minä typy se olenkin sitten lomalla. Hyviä öitä sinulle vaan. Huomiseen. :=))

• kippari
        yks typy kirjoitti:

nykyään, kun muutamia osia vaihdetaan, ihmisestä aika uusi saadaankin :=))
        Mitähän me sitten keksittäis, jos ihan uusi sinusta tulee. Sitten pitäis kait typynkin mennä uudistumaan :=))) Ethän sinä sitten muuten minusta enää välitä. Lähdet nuorempien naisten hakuun.
        On minullakin ollut sua ikävä koko viikonlopun :=))
        Mutta nyt nukkumaan sieltä ja sassiin, että jaksat taas raatamaan huomenna. Minä typy se olenkin sitten lomalla. Hyviä öitä sinulle vaan. Huomiseen. :=))

autojakin niin miksi ei kipparia;=))No onhan se sit kiva kun on kondiksessa jaksaa touhuu vaikka mitä;=))
        No ei kippari sinuu unohda jos ne ei päätä ala vaihtaa etten enää tunnista vanhoja kavereita;=))No meeppä koisaa ja nauti lomasta mulla sellaista ei nyt ole nyyyyyyh :=(((

• sydänystävä

joulustressi painaa ihmisten mieltä,koska painajaisia näyttää :)
      Huomenta vaan ja tervetuloa takaisin :))

• yks typy

Mulla ei oikeastaan joulustressiä ole. Ihan rauhallisesti olen nykyään joulut ottanut. Aattona laitan kynttilät palamaan, tuijottelen liekkiä ja kuuntelen musiikkia. Niin ja jos lasin pukkua myös ottais :=))))

• sydänystävä
        yks typy kirjoitti:

Mulla ei oikeastaan joulustressiä ole. Ihan rauhallisesti olen nykyään joulut ottanut. Aattona laitan kynttilät palamaan, tuijottelen liekkiä ja kuuntelen musiikkia. Niin ja jos lasin pukkua myös ottais :=))))

osata poistaa turha stressi:))
        kun vaan itselläni onnistuisi (ihana suku kokoontuu),no eihän se kestä, kuin pari päivää :))

• Carmencita.

ja teretulemas takas!
      Ja kaikille mukavaa maanataita.
      Jouluun ei ole enää kun 4 päivää!!!!!
      ;-)

• sydänystävä

että jouluun on aikaa noin vähän....kääääk:))
        maanantaita vaan sinullekkin.

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

että jouluun on aikaa noin vähän....kääääk:))
        maanantaita vaan sinullekkin.

kiusa se on pienikin kiusa!! ;-))

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

kiusa se on pienikin kiusa!! ;-))

kehtaat ilkkua ;)))))
        mites reissu meni savossa ?:)

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

kehtaat ilkkua ;)))))
        mites reissu meni savossa ?:)

mutta mukavaa..Liikaa viiniä, liikaa kaljaa. liikaa viinaa, liikaa hyvää ruokaa, liikaa valvomista ja maailmanparannusta rakkaan siskon kanssa.
        Muuten hyvin onnistunut reissu! ;-)

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

mutta mukavaa..Liikaa viiniä, liikaa kaljaa. liikaa viinaa, liikaa hyvää ruokaa, liikaa valvomista ja maailmanparannusta rakkaan siskon kanssa.
        Muuten hyvin onnistunut reissu! ;-)

kuulosti,samaa minä tein, edellisenä viikonloppuna siskon kanssa myös,paitsi että viinaa ei otettu..pieniä siskolle tulossa :)))

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

kuulosti,samaa minä tein, edellisenä viikonloppuna siskon kanssa myös,paitsi että viinaa ei otettu..pieniä siskolle tulossa :)))

on tietysti rajoitettava viinaksien nauttimista.
        Näin aikuisena sitä siskoonkin on ihan erillaiset välit kun silloin pienenä. Enää ei kehtaa tapella ja ongelmat voi ihan oikeasti jutella selväksi.
        On se ihmeellistä tämä aikuiselämä. ;-))

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

on tietysti rajoitettava viinaksien nauttimista.
        Näin aikuisena sitä siskoonkin on ihan erillaiset välit kun silloin pienenä. Enää ei kehtaa tapella ja ongelmat voi ihan oikeasti jutella selväksi.
        On se ihmeellistä tämä aikuiselämä. ;-))

alkaa miettimään vähän vakavammin elämää:)
        Mutta pitää sitä välillä näyttää missä "kaappi seisoo" ;))

• yks typy

Jouluun ei tosiaan ole kauaa. Kovasti tässä pukkia jo ootellaan :=)))
        Lähetin tuossa viime viikolla pukille lahjatoiveeni.
        Saas nähdä mitä pukki tuo :=)))

• Carmencita.
        yks typy kirjoitti:

Jouluun ei tosiaan ole kauaa. Kovasti tässä pukkia jo ootellaan :=)))
        Lähetin tuossa viime viikolla pukille lahjatoiveeni.
        Saas nähdä mitä pukki tuo :=)))

sen pukki aina antaa. ;-))

• yks typy
        Carmencita. kirjoitti:

sen pukki aina antaa. ;-))

Riippuu siitä onko ollut koko vuoden kiltisti :=))
        Minä ainakin olen yrittänyt olla kunnolla ja monta kertaa :=))

• Typy is back! Niin pitääkin - kiva nähdä sinut kuvioissa taas! T. MM.

• yks typy

Kyllä olen sen verran lainkuuliainen kansalainen, että sheriffiä uskon :=)))
        Ja kun tuo joulukin tulossa, en viitsi nyt joutua virkavallan kans tekemisiin :=))

• muoriska
        yks typy kirjoitti:

Kyllä olen sen verran lainkuuliainen kansalainen, että sheriffiä uskon :=)))
        Ja kun tuo joulukin tulossa, en viitsi nyt joutua virkavallan kans tekemisiin :=))

muoria uskonut! Nyt kyllä ei ole kivaa jos yhtään et siksi takaisin tullut että muoriskakin sanoi että pitää tulla.. Kyllä kai on muoriskakin typylle tärkeä, vai eikö....

• Työn orja

...on ohi, tervetuloa takaisin viileän turvalliselle huuhaa-palstalle uuden päivän alkaessa sinertää ;-DDD

• Carmencita

Terve sinullekkin näin mukavan lumisena maanantai päivänä...

• Työn orja
        Carmencita kirjoitti:

Terve sinullekkin näin mukavan lumisena maanantai päivänä...

Lumihiutaleita hiljalleen, sataa maahan lumivalkoiseen täälläkin päin valtakuntaa. Jokos pian heittäydyt joulunviettohon, vai aiotkos täyden työviikon puurtaa?

• Carmencita.
        Työn orja kirjoitti:

Lumihiutaleita hiljalleen, sataa maahan lumivalkoiseen täälläkin päin valtakuntaa. Jokos pian heittäydyt joulunviettohon, vai aiotkos täyden työviikon puurtaa?

on jo täysin sydämmin. ;-)
        Mites sinä? Sinulla on kämppä siivottu jo monena viikonloppuna, niin sinulta jäi joulusiivouksetkin pois. ;-)))

• yks typy

Et kait vaan ollut viikonloppuna sinäkin samassa lynkkasjoukossa niiden muiden raakimusten kanssa? :=))))
        Jos olit, parempi tunnustaa. Meillä voi muuten tämä ystävyys alkaa horjumaan :=))))

• Työn orja
        yks typy kirjoitti:

Et kait vaan ollut viikonloppuna sinäkin samassa lynkkasjoukossa niiden muiden raakimusten kanssa? :=))))
        Jos olit, parempi tunnustaa. Meillä voi muuten tämä ystävyys alkaa horjumaan :=))))

...minulla ei ole kuule tapana ystäviäni lynkkailla, mieluummin vaikka reissaan heidän kanssaan maailmalla :-)))

• Työn orja
        Carmencita. kirjoitti:

on jo täysin sydämmin. ;-)
        Mites sinä? Sinulla on kämppä siivottu jo monena viikonloppuna, niin sinulta jäi joulusiivouksetkin pois. ;-)))

Mun raakalaismainen työnanatajani pakottaa mun vielä pari päivää duunia painamaan. No onneksi kämppä on sentään joulusiivossa :-)))

• yks typy
        Työn orja kirjoitti:

...minulla ei ole kuule tapana ystäviäni lynkkailla, mieluummin vaikka reissaan heidän kanssaan maailmalla :-)))

vain Las Vegasissa? Jos näin on, olit.. eikun olet ihana mies.
        Ja onhan meillä sitten paljon muutakin kuin pelkkä ystävyys :=))))

• Työn orja
        yks typy kirjoitti:

vain Las Vegasissa? Jos näin on, olit.. eikun olet ihana mies.
        Ja onhan meillä sitten paljon muutakin kuin pelkkä ystävyys :=))))

Las Vegas...Kitoos, et hassumpi typy ole itsekään :)))

• yks typy
        Työn orja kirjoitti:

Las Vegas...Kitoos, et hassumpi typy ole itsekään :)))

Meillä tuntuu taas menevän hyvin :=)))
        Täytyy nyt vaan varoa, ettei sanota toisille yhtään sopimatonta sanaa. Muuten on taas pir.. irti.
        Vai mitä? :=))))

• Työn orja
        yks typy kirjoitti:

Meillä tuntuu taas menevän hyvin :=)))
        Täytyy nyt vaan varoa, ettei sanota toisille yhtään sopimatonta sanaa. Muuten on taas pir.. irti.
        Vai mitä? :=))))

...koitetaas kiltteillä nyt kumminkin jouluun asti ja siiten taas vois jotain pikku vääntöä kehittää ;-)) Hyvät illanjatkot :)))

• Carmencita.
        Työn orja kirjoitti:

Mun raakalaismainen työnanatajani pakottaa mun vielä pari päivää duunia painamaan. No onneksi kämppä on sentään joulusiivossa :-)))

Nurista ja murista..niin jos se päästäisi sinut jo kirmailemaan kotiin joulunviettoon..
        samalla Hyvää huomenta kaikki Huuhaalaiset!!
        Enää 3 päivää jouluun!!!!!! ;-))))

• sydänystävä
        Carmencita. kirjoitti:

Nurista ja murista..niin jos se päästäisi sinut jo kirmailemaan kotiin joulunviettoon..

sinä se olet sitten IIIIHANA,kun muistat muistuttaa joulusta ;))))KÄÄÄÄÄÄK.....!!!

• yks typy
        sydänystävä kirjoitti:

sinä se olet sitten IIIIHANA,kun muistat muistuttaa joulusta ;))))KÄÄÄÄÄÄK.....!!!

Loma mulla tää viikko. En haluais itsekään koko joulu-sanaa kuulla, mutta miten siitä eroonkaan pääsis. Nyt vähän kuitenkin kotiaskareisiin. Palaillaan välillä asiaan :=))))

• yks typy
        Työn orja kirjoitti:

...koitetaas kiltteillä nyt kumminkin jouluun asti ja siiten taas vois jotain pikku vääntöä kehittää ;-)) Hyvät illanjatkot :)))

sulle työn orja :=)))
        Koitas mulle pikku runo vaikka rustata sieltä työpaikalta tänne, kun ehdit. Tääl yksinäni kun laulelen :=)) Onko kiva olla duunissa? Minä olen nimittäin lomalla. Enkö ole inhottava :=)))))

• Työn orja
        Carmencita. kirjoitti:

...ja naisille erityisesti ;-DDD

*Nurisee ja murisee ankarasti pomolle* Ja kas, sehän auttoi! Sain aatonaaton vapaaksi :)))

• Carmencita.
        sydänystävä kirjoitti:

näin aamuisin järkyttää ihmisiä!!
        Ehkä minussa asuu pienen pieni Piru! ;-))

• Carmencita.
        Työn orja kirjoitti:

*Nurisee ja murisee ankarasti pomolle* Ja kas, sehän auttoi! Sain aatonaaton vapaaksi :)))

ohjeisiin kannattaa aina luottaa!
        Niin hyvässä kun pahassa. ;-))

• Työn orja
        yks typy kirjoitti:

sulle työn orja :=)))
        Koitas mulle pikku runo vaikka rustata sieltä työpaikalta tänne, kun ehdit. Tääl yksinäni kun laulelen :=)) Onko kiva olla duunissa? Minä olen nimittäin lomalla. Enkö ole inhottava :=)))))

Tottahan toki minulla on kivaa duunissa, tässähän minä vaan lojun pehmeällä työtuolilla, olen vaan näön vuoksi tekevinäni jotain samalla kun pikku sihteerikköni tuokin tuossa minulle juuri aamukahvia:)) Pidähän sinäkin hauskaa siellä joulusiivouksia tehdessäsi, minulla jo onneksi kämppä hohtaa puhtauttaan kiitos ahkerien apulaisteni ;-DD

• sydänystävä
        Carmencita. kirjoitti:

näin aamuisin järkyttää ihmisiä!!
        Ehkä minussa asuu pienen pieni Piru! ;-))

sitä löytyy tarpeen vaatiessa :)))
        Mutta eikös meidän pitänyt lähteä,ne viime hetken ostokset tekemään :)))

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

sitä löytyy tarpeen vaatiessa :)))
        Mutta eikös meidän pitänyt lähteä,ne viime hetken ostokset tekemään :)))

mutta tämä minun kaunis peppuni liimautui tähän tuoliin...;-).
        Onneksi kohta tulee likkakaveri minua noutamaan, ja on pakko nousta.

• sydänystävä
        Työn orja kirjoitti:

minunkin rohkaistua ja toivottaa huomenia Työn orjalle :))

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

mutta tämä minun kaunis peppuni liimautui tähän tuoliin...;-).
        Onneksi kohta tulee likkakaveri minua noutamaan, ja on pakko nousta.

vetovoima on istua tässä koneen äärellä :))
        Nyt minä riuhtaisen itseni irti,tule perässä :)))

• yks typy
        Työn orja kirjoitti:

Tottahan toki minulla on kivaa duunissa, tässähän minä vaan lojun pehmeällä työtuolilla, olen vaan näön vuoksi tekevinäni jotain samalla kun pikku sihteerikköni tuokin tuossa minulle juuri aamukahvia:)) Pidähän sinäkin hauskaa siellä joulusiivouksia tehdessäsi, minulla jo onneksi kämppä hohtaa puhtauttaan kiitos ahkerien apulaisteni ;-DD

Olla totta vain toinen puoli :=)))
        Mutta eikö olekin kiva laittaa tuo mielikuvitus joskus laukkaamaan.:=))) Sitähän on sen jälkeen, kuin kaikki olis tapahtunutkin. Sinäkin jo kavereille alat pian kertomaan, että sulle siihteerikkö tuo joka aamu kahvit :=))))) Näinhän se menee.
        Mutta hyvä, että sait aatonaaton vapaaksi. Onnittelen. Onko pomosi naispuolinen? :=))))
        Nyt mun on pakko alkaa tosiaan siiv.. eikun lakkaamaan kynsiäni, että ehdin yhteen edustustilaisuutteen :=))))

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

vetovoima on istua tässä koneen äärellä :))
        Nyt minä riuhtaisen itseni irti,tule perässä :)))

AARRKKKhhhhh...lähtihän se!

• Työn orja
        sydänystävä kirjoitti:

minunkin rohkaistua ja toivottaa huomenia Työn orjalle :))

...sinullekin! Minähän en purematta niele, enkä kohteliaisiin toivotuksiin vastaamatta jätä :DDD

• sydänystävä
        Työn orja kirjoitti:

...sinullekin! Minähän en purematta niele, enkä kohteliaisiin toivotuksiin vastaamatta jätä :DDD

että pureskelet ennenkuin nieleksit ;))
        teetkös muuta ennen edellisiä ;))

• Työn orja
        sydänystävä kirjoitti:

että pureskelet ennenkuin nieleksit ;))
        teetkös muuta ennen edellisiä ;))

Ennen pureskelua tietenkin nuoleskellaan ;-DD

• Otso

typy kun joudut jäämään lomalle. Eihän sulla kuiteskaan aika kulu kotona? Pitkästyt varmaan? Huuhaallakaan ei ole oikein ketään joka viihdyttäs sua kun kaikki miehet töissä. No mä lupaan töiden välissä käydä viihdyttämässä sua huuhaalla, jos se vähän helpottas.

• yks typy

kun edes sinä lupaat viihdyttää mua.
        Tosin huomenna aloitan kotihommat saunan pesulla.
        Ja muuten näin sivumennen mainitsen, että pesen yleensä saunaa aina alasti. Siinä kun meinaa hiki tulla tosissaan :=)))

• Doe-10

takaisin minunkin puolestani.Onneksi et saanut mitään pahempia traumoja.Nyt alkaa palsta piristymään taas:-)))

• yks typy

vaan Doe. Olin kyllä viikonlopun sellasissa lynkkaustouhuissa mukana, että oksat pois :=)))
        Mutta nyt palasin taas tänne tuttuun joukkoon :=)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

vaan Doe. Olin kyllä viikonlopun sellasissa lynkkaustouhuissa mukana, että oksat pois :=)))
        Mutta nyt palasin taas tänne tuttuun joukkoon :=)))

Ilokadulle tuli siis niin väkivaltaisia asiakkaita,että piti kilon paloina pistää pihalle:-)))?Ei käy kateeks sinun viikonloppuasi.

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Ilokadulle tuli siis niin väkivaltaisia asiakkaita,että piti kilon paloina pistää pihalle:-)))?Ei käy kateeks sinun viikonloppuasi.

juttu ei tapahtunut Ilokadulla. Minua ei oikein huolittu yhteen porukkaa ja pistivät roihut palamaan ja yrittivät roviolla minut poltaa. Mutta onneksi pääsin pakenemaan yhden miehen kanssa. Ja sen jälkeen meillä olikin sitten mukavaa :=)))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

juttu ei tapahtunut Ilokadulla. Minua ei oikein huolittu yhteen porukkaa ja pistivät roihut palamaan ja yrittivät roviolla minut poltaa. Mutta onneksi pääsin pakenemaan yhden miehen kanssa. Ja sen jälkeen meillä olikin sitten mukavaa :=)))))

Eräs tällä palstalla jo mainitsikin siitä:=))))

• sydänystävä

niin alkaa,piristymään ;))
        Mitäs olet touhuillut?

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

niin alkaa,piristymään ;))
        Mitäs olet touhuillut?

koko päivän,mutta äsken kahvin kanssa syömäni hunajapiirakka antoi uutta puhtia;-)))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

koko päivän,mutta äsken kahvin kanssa syömäni hunajapiirakka antoi uutta puhtia;-)))

jonka naapurin emäntä leipoi :))
        olisit säästänyt jouluksi,vai saatko uuden ;))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Eräs tällä palstalla jo mainitsikin siitä:=))))

tässä ihmettelinkin, että mistä tietää. Pahoin pelkään, että oli mua roviolle kans viemässä.
        Saas nähdä jos oli, tunnustaako. Voi tulla pian ilmitappelut täällä huuhaallakin sen kans :=))))
        Kosto on suloista :=))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

jonka naapurin emäntä leipoi :))
        olisit säästänyt jouluksi,vai saatko uuden ;))

tänään saamani on niin riittoisaa,että riittää joulun yli;-)))Antajakin oli aivan eri "emäntä":-)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

tässä ihmettelinkin, että mistä tietää. Pahoin pelkään, että oli mua roviolle kans viemässä.
        Saas nähdä jos oli, tunnustaako. Voi tulla pian ilmitappelut täällä huuhaallakin sen kans :=))))
        Kosto on suloista :=))

ei se niin paha mies ole.Sitäpaitsi kuulin tämän jo eilen:-)))))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

tänään saamani on niin riittoisaa,että riittää joulun yli;-)))Antajakin oli aivan eri "emäntä":-)))

antajia riittää ;))
        no, se on hyvä ettei jää ilman piirakoita,itsekkin leivoin tänään,mutta jotakin muuta :))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

antajia riittää ;))
        no, se on hyvä ettei jää ilman piirakoita,itsekkin leivoin tänään,mutta jotakin muuta :))

Maistuis varmaan mullekkin;-)))Pullia taisit leipoa? (i)

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Maistuis varmaan mullekkin;-)))Pullia taisit leipoa? (i)

pullan tuoksu muka sinne asti...taisi olla se naapuri joka tuoksutteli:))
        Todellakinleivoin ja nyt lämpiää sauna :))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

pullan tuoksu muka sinne asti...taisi olla se naapuri joka tuoksutteli:))
        Todellakinleivoin ja nyt lämpiää sauna :))

naapuri,vaan eräs toinen,joka jälkeen lähetteli hyvin eroottisia tekstiviestejä:-))))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

naapuri,vaan eräs toinen,joka jälkeen lähetteli hyvin eroottisia tekstiviestejä:-))))

hyvin "pullat" uunissa :))
        eikös erottisuus ole, näin pukki aikaan ihan okei? ;)))

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

ei se niin paha mies ole.Sitäpaitsi kuulin tämän jo eilen:-)))))

Täytyypä selailla vähän viestejä. Eihän sitä tiedä kuin paha mies se on. Mua ainakin alkaa jo pelottamaan :=)))
        Mikä vamppyyri lie on miehiään. Naisiakin yrittää orjana pitää :=))))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

hyvin "pullat" uunissa :))
        eikös erottisuus ole, näin pukki aikaan ihan okei? ;)))

Ja paranee,jos minä tulen "kaalimaasi"vartijaksi;-)))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

Täytyypä selailla vähän viestejä. Eihän sitä tiedä kuin paha mies se on. Mua ainakin alkaa jo pelottamaan :=)))
        Mikä vamppyyri lie on miehiään. Naisiakin yrittää orjana pitää :=))))

se tekee liikaa töitä;_)))?

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Ja paranee,jos minä tulen "kaalimaasi"vartijaksi;-)))

kaalimaani vartijaksi,ja se maa on muuten aika laaja,joten vartiointia riittää ;))
        Huomenta vaan :))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

kaalimaani vartijaksi,ja se maa on muuten aika laaja,joten vartiointia riittää ;))
        Huomenta vaan :))

kyllä sitä hunajaisempaa "kaalimaata";-)))

• Tapio Rautalapio

No mä paan sen riimin sun puolesta ja se riimi kuuluu näin:
      "...jos hetkeks nukahdan ja vauhti täysi on,
      on varmaa että silloin mennään lepikkoon,
      niin loppuu raskas työ,
      kytät raudat ranteisiin lyö,
      ja verikokeeseen mut kyörätään..."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2390
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1191
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      952
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe