http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015091420349807_iq.shtml
Aisurin elämää - juoksunsa juosseelta parisuhdehuoralta sen kerjääminen, mitä se on jaellut ilmaiseksi parhaat nuoruusvuotensa.
Palstatotuudet ovat totuuksia, taas kerran.
Suomalaisen aisurin arkea
13
<50
Vastaukset
Kylä näi o. Mä oon eläny ihan hyvän elämän seuraamalla vain iltisten objektiivisia näkemyksiä ja kattokaa mua nyt - täällä mä kirjoittelen suolikaksnelosen Sinkut-palstalla.
- Munaotus
Miksi mies kituu suhteessa jossa muija pihtaa. Itse eroaisin kuukauden jälkeen jos nainen pihtaisi.
- Niinno
Noista aisuri oli vain keskimmäinen.
- Ex------------PUA
Jokainen mies joka on juoksunsa juosseen pihtarin kanssa suhteessa, kyllä käy aisurista.
- Niinno
Ex------------PUA kirjoitti:
Jokainen mies joka on juoksunsa juosseen pihtarin kanssa suhteessa, kyllä käy aisurista.
Vain keskimmäisen muija oli niitä juoksuja juossut ja edelleen juoksemassa, onko rillit hukassa?
- Ex-----PUA
Niinno kirjoitti:
Vain keskimmäisen muija oli niitä juoksuja juossut ja edelleen juoksemassa, onko rillit hukassa?
Lähtökohtana on, että suhteessa oleva suomalainen nainen on aina juossut juoksunsa, ellei ole neitsytmorsian.
- Aisuri-Eki
Itse liikutuin kyyneliin kun vaimoni ilmoitti minulle että saan nuolla hänen pilluaan jouluaattona. Voi tietenkin olla että joulupukki käy ensin tekemässä temppunsa ja sitten minä joudun vuorostani jälkiliukkaille.
- Nallen.konstit.huoralle
Tuon nuoren aisurin tarina oli se tyypillisin. Ihme vässyköitä saatana.
- 4343434342
Mä kyllä jo ohjelman alussa ajattelin etteivät he oikein sovi toisilleen. Mutta esim. Esa ja Viola olivat alusta asti ihan täydellinen toisilleen sopiva pari :)
- Ikis__M
Tuo Leevi on kyllä ihan yliveto-aisuri:
"Leevi, 25, on ollut kuusi vuotta ilman seksiä. Hän on kuullut huhuja, että tyttöystävä pettää."
- Aika pitkän ajan on Leevin tyttis pihdannut.
"Minulle valkeni nopeasti, että hän oli jo silloin kokenut seksinharrastaja toisin kuin minä."
- Jo tuo kokeneisuus tietää huonoa tulevaisuutta mutta luulisi edes seksiä irtoavan
"Minun on vaikea uskoa, että tyttöystäväni pettäisi minua. Rakastan häntä niin paljon."
- Ja syystä että?
"Olen kuitenkin yrittänyt saada totuuden selville. Olen kysellyt varovasti, onko ystävieni väitteissä perää. Tyttöystäväni suuttuu uteluista kuitenkin joka kerta ja "karkaa" illanviettoon."
- No huh huh, olisikohan perää? "karkaa" illanviettoon :D- AinaKokemusEiOleHyvästä
Jossain asioissa ihminen ei muutu. Leevin tyttöystävä ei muutu edes iän karttuessa, hänen valehtelukykynsä ja väärän vaikutelman antamisen kyky kehittyvät, mutta ihminen siellä taustalla ei muutu. Selittelykyvyt siis kasvavat iän myötä. Leevin pitäisi jättää moinen jätekasa eikä tuhlata nuoruuttaan pettäjään.
AinaKokemusEiOleHyvästä kirjoitti:
Jossain asioissa ihminen ei muutu. Leevin tyttöystävä ei muutu edes iän karttuessa, hänen valehtelukykynsä ja väärän vaikutelman antamisen kyky kehittyvät, mutta ihminen siellä taustalla ei muutu. Selittelykyvyt siis kasvavat iän myötä. Leevin pitäisi jättää moinen jätekasa eikä tuhlata nuoruuttaan pettäjään.
Komppaan, jotkut tosin voivat onnistua muuttamaan itsessään jotain, mutta harvoin ilman apua ja silloinkin se on vaikeaa.......jotkut eivät pysty muuttamaan itseään vaikka haluaisivatkin, kun se on monesti pienen pieni "aikaikkuna", kun tälläinen huomaa ja tunnustaa itsessään ongelman - silloinkin on monesti vain pienen pieni mahdollisuus, että muutos onnistuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753898Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733486Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541892
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331255
- 481159
- 231146