http://alastonsuomi.com/Nainenvain/images/2345898
Kannattaa nyt vain unohtaa ne kt- ja yt-naiset
Tässä on realistinen kumppani ätmille
19
<50
Vastaukset
- hc-ätämi
Hyi saatana! No kaippa tota ehkä nuolla vois vaikkei seisoiskaan.
- hc-ätämi
Ytmin toikin silti vaatii.
- Eräkettu
Hyi!
- nihhhhhhhhhhhh
Ei toi ainakaan hc-ätmiä kelpuuttaisi.
Tuo varmasti kuvailee itseään muodokkaaksi.
- asioistatietävätaho
Sekä tasokkaaksi ja katseenkestäväksi, ja samaa hän vaatii myös kumppaniltaan.
- Että.tämmönen
Olen itse ihan Super ATM ja minun nainen on liki samaa luokkaa ulkoiselta olemukseltaan kun Americansissa näyttelevä http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/americans/hahmot/artikkeli/elizabeth-jennings-keri-russell/3050102
Ikää minulla on 44 ja naisystävälläni 36- 1212
ET ole ATM. Elizabeth Jenningsiä näyttelevä Keri Russell olisi ulkonäön perusteella KTN, eikä varmasti ottaisi ätmiä - etenkään kun on nuorempana ollut YTN.
Nauroin tuolle kuvalle...Näytti ihan sammakolta. Tissit ikään kuin silmät ja siitä alaspäin, noh kyllä te tajuatte mitä tarkoitan:D
- ltltltltootot
Onks ätmit paremman näkösiä? xD
ltltltltootot kirjoitti:
Onks ätmit paremman näkösiä? xD
Minun vartaloni on ainakin paremmassa kunnossa. Silti tuokin läski saa luultavasti miehen (ilmaiseksi) vaikka heti. Minä puolestani saan naisen jos suostun aisuriksi ja elätän lorttoa ja toisen miehen äpärälapsia.
- mietis.sitä
super-atm kirjoitti:
Minun vartaloni on ainakin paremmassa kunnossa. Silti tuokin läski saa luultavasti miehen (ilmaiseksi) vaikka heti. Minä puolestani saan naisen jos suostun aisuriksi ja elätän lorttoa ja toisen miehen äpärälapsia.
Miksi et kelpaa lapsettomalle, nuorelle, kauniille, hyvävartaloiselle ja kunnolliselle naiselle?
mietis.sitä kirjoitti:
Miksi et kelpaa lapsettomalle, nuorelle, kauniille, hyvävartaloiselle ja kunnolliselle naiselle?
Aika monta kertaa olen sen tänne kertonut, mutta kertaus on tietysti opintojen äiti, etenkin niille joille asia ei mene jakeluun ensimmäisellä, eikä ehkä sadannellakaan kerralla.
En kelpaa nuorelle naiselle, koska nuoren naisen markkina-arvo on huipussaan ja he ovat hyvin nirsoja. Tämä ikäisenä kelpaan yleisesti ottaen kuitenkin paremmin esimerkiksi nuorelle yksinhuoltajalle kuin nuorempana, koska naiset tykkää siitä kun mies elättää heidät ja toisen miehen äpärälapset.
Kauniille en kelpaa, koska olen ruma mies. Ei siinä mitään ongelmaa ole. En vaadi että naisen pitäisi olla kaunis. En ole lihava, joten yli 100 kg sotanorsu ei miellytä.
Hyvävartaloiselle minun pitäisi kelvata, koska omakin vartalo on kunnossa. Mutta jos nainen on vaivautunut laittamaan vartalonsa kuntoon, niin hän vaatii itselleen mr. Finland tasoista komistusta hypergamian takia.
Mitä tarkoitat kunnollisella? Suomalaiset naiset jakavat pillua sen verran anteliaasti jännämiehille ja monikulttuurin edustajille, että kunnollisia naisia ei Suomessa enää juurikaan ole.
- SeOliHenkiPoisMelkeen
Mä meinasin oikeesti kuolla ton kuvan takia!!! Vedin spagetit väärään kurkkuun kun nauroin!! Oli kyllä todella lähellä hengenlähtö.. Taatusti lähempänä mitä lyricojen kanssa taaemmin pelleilin!!!
- Kilttiatm
Varmana liian kaunis mulle joten saisin pakit.
Voin kuvitella itsenikin kyseisen naisen kanssa treffeille ja kuulla häneltä sen jälkeen ettei ollut kemioita :)
Tuoltahan se nainen taitaa alastomana näyttää. En noista napakoruista kyllä niin innostu.
En uskalla kurkata, mutta eiköhän niitä kaikenmaailman "makkarankuori" asuja ole joka lähtöön, jolla saadaan muodot paikoilleen, kiinteytettyä/tiivistettyä pakettia - eiköhän niillä ainakin hieman saa jotain hämättyä ainakin siihen asti kunnes on jo myöhäistä perääntyä... ???
....vitsi...vitsi....kun kerran on viikonloppukin.... ;)
Eihän siinä tosin mitään väärää ole, sehän on vain naispuolinen pleijeri, koska jos mies valehtelee tiensä sänkyyn, niin tasa-arvon vuoksi naisellakin on siihen oikeus, Eiks Nii?! ;P
Nm, "YksiKätinen" ex "KätensäJärsijä"- jokumies83
Kelpais mulle hyvinkin, näytti hyvältä :) Mut en innostu kenestäkään juuri jotka esittelee julkisesti itseään alasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881053645Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1772636Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.422397- 622345
- 1541942
- 341737
- 411353
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222