Naisten vaatimukset ja niiden oma ulkonäkö

Iskävatsa

Miksiköhän naiset aina haluavat timmin ja urheillullisen miehen seuraksi vaikka itse eivät ole lähelläkään sitä mitä kumppnilta odottavat. Eikö normaali vähän vatsaakin omaava mies naisille kelpaa. Olen tuollaisiin törmännyt aika useastikkin monessakin paikassa. Mun mielestä se kyvykkyys ja seksuaalisuus ei ole mitenkään riippuvainen siitä millainen on rakenteeltaan,..

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Sellaisia me kaikki naiset aina ollaan :)

• En yhtään epäile. :-/

• 1212

Ei kaikki naiset halua. Ikävä kyllä, minun puolestani saisivat vaatia kaljamahattomuutta kunhan sellaista ei löytyisi itseltäkään. Moni 30 nainen on kuitenkin ihan tyytyväinen iskävartaloon, sillä edellytyksellä että mies on fyysisesti riittävän kookas. Kivikautiset vaistot kun sanovat että kokoa tarvitaan suojaamaan naista luolamiehiltä ja lohikäärmeiltä. Lisäksi vahvan itsetunnon omaava itsensä kanssa sinut oleva moderni ylipainoinen nainen haluaa isomman miehen tunteakseen itsensä pieneksi ja siroksi.

Oikeasti urheilulliset ovat pieni joukko, niin miehissä kuin naisissakin. Ja sekin täytyy määritellä mitä urheilullisuus tarkoittaa.

Esim. tässä on urheilullinen mies joka vastannee monen 20 /30 naisen ihannetta:

http://farm8.static.flickr.com/7579/16041587058_96ee808c45.jpg

Ja tässä on vastine tuolle miehelle, joka vastaa kaiken ikäisten miesten ihannetta:

https://miriammogilevsky.files.wordpress.com/2011/11/gymglamourgirl.jpg

Tässä on "iskävartaloinen" mies jonka moni 30 ja 40 nainen haluaisi:

http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2214923!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_400/dadbods8f-7-web.jpg

Ja tässä on naisvartalotyyppi joka miellyttäisi 30 ja 40 miehiä:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d1/03/c9/d103c95dd9ed4a8fbbed2a260819c384.jpg

• kiltti-ja-kunnollinen

Nainen haluaa aina paremman tasoisen pitkän komean miehen vaikka nainen olisi lihava.

• Tietenkin, kun ei halua ätmejä synnyttää... loogista ja darwinistista.

• mitässvitt

Etkö itse muka haluaisi mahdollisimman kaunista naista, jos saisit valita?

• Miten niin jos saisi valita? Kenelläkään ei ole mahdollisuutta valita mitä tahansa. Jokainen saa vaatia ja haaveilla ihan mistä tahtoo, mutta eri asia on mitä on mahdollisuus saada. Moni nainen on mielummin ilman kuin huonon miehen kanssa. Huonolla miehellä nainen tarkoittaa itsensä kanssa saman tasoista. Jos nainen ei pääse totetuttamaan hypergamiaa, niin hän on mielummin sinkkuna.

• jossaisivalita
        super-atm kirjoitti:

Miten niin jos saisi valita? Kenelläkään ei ole mahdollisuutta valita mitä tahansa. Jokainen saa vaatia ja haaveilla ihan mistä tahtoo, mutta eri asia on mitä on mahdollisuus saada. Moni nainen on mielummin ilman kuin huonon miehen kanssa. Huonolla miehellä nainen tarkoittaa itsensä kanssa saman tasoista. Jos nainen ei pääse totetuttamaan hypergamiaa, niin hän on mielummin sinkkuna.

tarkoitin jos miehet olisi naisten asemassa, niin etkö valitsisi mahdollisimman kaunista..

• jossaisivalita kirjoitti:

tarkoitin jos miehet olisi naisten asemassa, niin etkö valitsisi mahdollisimman kaunista..

Tietysti. Mutta ei jokaisella naisella ole varaa valita sitä komeinta miestä. Ymmärrätkö? Sitten itketään tyttökavereille miten sitä oikeaa ja hyvää meistä ei millään löydy ja ollaan hankalassa tilanteessa 30-40 vuotiaina kun pitäisi se lapsikin hankkia, mutta kun mikään mies ei kelpaa.

Realistisuus ei olisi naisille pahitteeksi.

• jossaisivalita kirjoitti:

.....onhan tuossa logiikassa ehkä jotain järkeäkin, jos etsii objektia ja nostaa pinnallisuuden ylitse muiden juttujen, tuolla logiikalla ja ajattelumaailmalla tosin käy todella helposti niin, että on aina etsimässä parempaa tai on ainakin helpommin vaihtamassa suhteen uuteen, jos saa mahdollisuuden vaihtaa "parempaan saaliiseen".

Tuolloin ei voi sitten rutista, kun kumppanilla on oikeus toimia samoin, eli jos kumppani vaihtaa nuorempaan ja/tai kauniimpaan jossain vaiheessa, eli se tunnesymbioosi/yhteenkuuluvuuden tunne puuttuu....

Kunhan pohdin, koska yritän/haluan ymmärtää myös erillaisia näkemyksiä ja aatoksia.......tai ainakin oppia ja tutustua niihin...

Itselle hieman vieras ajatus, koska itselle hyvin tärkeää on molemminpuolinen psyykkinen/fyysinen "kemia", eli persoona/luonne/arvot/ajatusmaailma ja ehkä se "jokin"......ulkonäkö ja ulkoiseen olemukseen vaikuttaa myös vahvasti eleet, ilmeet yms., sekä tietenkin se tosiasia, että "kauneus on katsojan silmässä", jolloin se mikä "kolahtaa" ei välttämättä ole sama, kuin jollakin toisella jantterilla.....

• Eräkettu

Joo ei oikein nuo vähä-älyset pullo blondit kiinnosta...

Pärstä ja kroppa sellasta keskitasoa mutta luulee siltikkin olevansa joku kuningatar ku jotku mutakuonot ja muut vuokralähiön vässykät kehuu.

• Fyhyfjghkhj

Minä en ainakaan etsi mitään timmiä kroppaa, vaan luonnetta!

• eivoiollayllätys

Samalla papparaiset kaljamahoineen haaveilevat nuoresta timmistä tytöstä. Eli samanlaisia unelmia molemmilla sukupuolilla. Oliko yllätys?

• Nnnnaiinenn

Voivoi kuule kyllä kaikenmoiset läskit minuakin on ahdistellut tajuamatta että olen hyväkuntoinen. ;)
      Hää...kuka etsii kyvykkyyttä ja seksuaalisuutta...panosuhteessa ne toki ovat tärkeimmät asiat.
      Fakta nyt van on se ettei möhömahan kanssa voi nussia silmät auki, makuja toki monia.

• Sinulla on hyvät mahdollisuudet olla hypergaminen huora. Tsemppiä!

• Naisasialooseri1

Kyllä pystyy ellei nainen ole pinnallinen lutka, joka pitäisi... Yksi tuttuni on ihan kunnon läskimaha ja hänen naisensa, normaalipainoinen ja fitnesiä harrastava pystyy nussimaan ihan hyvin hänen kanssaan. Samalta se läskinkin miehen muna tuntuu, et sinä silmillä nussi

• Haahahaha
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kyllä pystyy ellei nainen ole pinnallinen lutka, joka pitäisi... Yksi tuttuni on ihan kunnon läskimaha ja hänen naisensa, normaalipainoinen ja fitnesiä harrastava pystyy nussimaan ihan hyvin hänen kanssaan. Samalta se läskinkin miehen muna tuntuu, et sinä silmillä nussi

Mistä tiedät minne vaimo katsoo panon aikana tai mitä ajattelee?

• Naisasialooseri1

No tuskin se yli kymmenen vuoden suhteen aikana on silmät kiinni panon aikana ollut

• Ex------------PUA

Syy on yksinkertainen: hypergamia.

• Totuudenkertojatar

Ja sitten te lukuisat, korjaan kaikki, täydelliskroppaiset miehet vingutte kun ette kelpaa kenellekään naiselle. Mikä tässä mättääkään? ;) Ja tunkekaa se hypergamianne jo syvälle persiisiinne.

• Voisin tunkea naisten harjoittaman hypergamian vaikka minne, mutta tuskin se mihinkään katoaa.

Oletko koskaan, "totuuden"kertojatar, miettinyt että ulkonäköön sisältyy muutakin kuin vartalo? Esimerksi kasvot.

No. Unohdetaan koko juttu. Vaikeahan sinun tällaisia asioita on kuitenkaan ymmärtää ;) ;) ;) ;) ;)

• Totuudenkertojatar
        super-atm kirjoitti:

Voisin tunkea naisten harjoittaman hypergamian vaikka minne, mutta tuskin se mihinkään katoaa.

Oletko koskaan, "totuuden"kertojatar, miettinyt että ulkonäköön sisältyy muutakin kuin vartalo? Esimerksi kasvot.

No. Unohdetaan koko juttu. Vaikeahan sinun tällaisia asioita on kuitenkaan ymmärtää ;) ;) ;) ;) ;)

Luitko aloituksen... poikkeuksellisesti nyt vastaan, vaikka periaatteekseni meinasin, etten ala jauhamaan itsestäänselvyyksiä.

• Totuudenkertojatar kirjoitti:

Luitko aloituksen... poikkeuksellisesti nyt vastaan, vaikka periaatteekseni meinasin, etten ala jauhamaan itsestäänselvyyksiä.

"Luitko aloituksen"

luin

"poikkeuksellisesti nyt vastaan, vaikka periaatteekseni meinasin, etten ala jauhamaan itsestäänselvyyksiä."

Poikkeuksellisesti vastaat vaikka tämä on keskustelupalsta :) Hyvä! Kerro nyt sitten se vastauksesi, vaikka se muka mielestäsi olisikin itsestäänselvyys.

• Itselleni muskelimies ei ole ihanne, pitäisi olla sopivan pehmoinen halatessa.

• Eräkettu

Elä rupia höpöttöön..

Sulla on pikkarit ihan kermassa ku tunnustelet mun habaa.

• Eräkettu kirjoitti:

Elä rupia höpöttöön..

Sulla on pikkarit ihan kermassa ku tunnustelet mun habaa.

Jännää, kun sinähän vasta yhdessä ketjussa sanoit, että olen kurppa/vitun hintti.....

• Eräkettu
        Neitsytmaria kirjoitti:

Jännää, kun sinähän vasta yhdessä ketjussa sanoit, että olen kurppa/vitun hintti.....

Ei vaan jaksa uskoa että oot oikea nuori muija.

• Naisasialooseri1

Ei kelpaa vatsakas mies jos tarojlla on timmi atleetti. ATM kaverini on vatsakas ja sai naiseltä välittömästi naamapakit ja nainen iski minut, joka olen tuollainen atleetti. Nainen tosin oli itse kaukana timmistä, mutta naisilla on mahdollisuus saada satunnaiseen seksisuhteeseen itseään huomattavasti tasokkaampia miehiä, koska miehet ovat valmiita laskemaan kriteereitään saadakseen seksiä.

• Ja kun käyt sellaista naista panemassa, niin se saa käsityksen että saisi yhtä hyvän miehen myös parisuhteeseen. Nainen vanhenee 10 vuotta ja luulee edelleen saavansa samanlaisen miehen kuin nuoruuden panokaverit olivat... markkina-arvon laskusta huolimatta.

• ihkunainenolen

Kun kumppania alan etsiä niin en tietenkään vaadi kumppanilta sen enempää kuin mitä itse olen. Markkina-arvoahan tietää jo hieman, mutta ehkä sitä täytyy sitten testata enemmän.

• Eräkettu

Vois alkaan haastaan naisia oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä...

Joku tavis heitukka tulee suurinpiirtein köyrimään jalkaa ja sitte väittää että mie olen sitä lähestyny..

Sitten se vitun kuittailu jos ei anna jollekki kiimaselle suomihorolle kyrpää...

• rumaläskimies

Olen vatsakas ja olen pannut useita hoikkia naisia. Exäni oli hoikka kun itselläni oli ylipainoa 15 kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3898
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3486
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2496
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1892
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1697
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1278
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1255
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48