Mitä on tapahtunut nuorille naisille?

1212

Kaikki tietävät että naiset ovat kauneimmillaan nuorina. Olen aikaisemmin kirjoittanut että amkissa opiskelleista naisista n. 80% oli kauniita, ja esim. luokkakavereistani 100% minulle vähintäänkin riittävän nättejä. Suurin osa näytti toki paremmata ykkäsluokalla kuin kolmosluokalla, mutta silti. Lähes kaikki osasivat käyttäytyä, vaikka biletys oli vauhdikasta.

Nyt kun olen käynyt muutamina iltoina baarissa, niin kyllä on nätit naapurin tytöt harvassa. Miten h-vetissä nopealla aineenvaihdunnalla siunatut 20 pissikset saavat itsensä semmoiseen kuntoon? Kaikillako on kilpirauhasen toimintahäiriö tai steroidilääkitys?

Pukeutuminen on hirveää, kaikilla numeroa liian pienet vaatteet. Tatuoinnit ovat kuin Prison Break tv-sarjasta. Jutut ovat kuin 30-luvun merimiehillä, on "panemista" ja "vitutusta". Mistä lähtien "paneminen"/"vitutus" on lakannut olemasta WT-sanastoa? Käytöstapoja ei ole, pakkeja ei anneta kohteliaasti edes oman ikäisille kohteliaille finninaamoille, eikä pyydellä anteeksi kun siideri läikkyy tarjoilijan päälle.

Katsoin vielä luokkakuvaani siltä varalta että maku olisi muuttunut vanhetessa. No ei ole muuttunut, luokkakaverini näyttävät kuvissa yhtä näteiltä kuin muistelinkin.

Järkyttävää. Ja tuollaisia naisia miesten kuuluisi tavoitella, sen JÄLKEEN kun he ovat juoksunsa juosseet ja valmiita vakiintumaan!?

Give me a break. Rose23, poikaystäväsi on onnekas nuorimies.

97

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supersport_m_24v

täälläkin sinkutpalstalla oli joskus se nätti naapurin tyttö.... se neitsytmaaria.... mahtanut kadota kurppien haukkumisen tuotoksena..... huokaus.

• Ex------------PUA

Niinpä, kateus ja ikäkriisi saa aikaan sellaisen kurpparaivon että nämä hullut lehmät menevät täysinn suunniltaan.

Minullekin ne ovat raivonneet tässä kohta viikon, mutta minähän saankin siitä vain uutta tulta, se on kuin miellyttävä kuorrute kakulle.

• 233666

Tyypilliset yksinkertaiset suomiämmät uskovat vielä siinäkin vaiheessa kun jo rollaattorillakin kulkevat olevansa jotain joista miehet olisivat kiinnostuneita. Nää naisethan tietty uskovat, että ajan saatossa heidän päihinsä on kertynyt jotain sellaista josta miesten ainakin tulisi olla kovasti kiinnostuneita ja siksi heihin ja heidän kälätyksiinsä ihastuvia ja rakastuvia.

• Jep..... Itsekkin olen miettinyt, että miksi pakit pitää antaa mahdollisimman ilkeällä tavalla, edes tutustumatta ihmiseen? Aina saa kuulla ystävättäriltä "hyi oikeesti miten sä tommosta miestä tervehdit takas?" ja "ois ansainnu vaa vittu potkut munille tommone pervo, hohhohhoo!"

Siis onko tervehtimisenkin jättämättä sanominen jokin itsetunnonkohotuskeino.....

• "Siis onko tervehtimisenkin jättämättä sanominen jokin itsetunnonkohotuskeino"

Sitä se naisille on. Sen lisäksi ignooraaminen ja toisen pitäminen kuin häntä ei olisi olemassakaan, on myös keino ilmaista niin suoralla tavalla inho toista kohtaan että mahdollinen aloite jää todennäkoisemmin tekemättä.

Jokainen voi miettiä miltä tuntuisi olla sellainen mies, johon suhtaudutaan kuin hän ei olisi ihminen ollenkaan.

• Kauheaa..... En koskaan halua käyttäytyä naisen tavoin jos se merkitsee tuollaista töykeyttä. Minusta on paljon palkitsevampaa nähdä hymy ihmisten kasvoilla kun käyttäytyy kohteliaasti.

• 1212
        Neitsytmaria kirjoitti:

Kauheaa..... En koskaan halua käyttäytyä naisen tavoin jos se merkitsee tuollaista töykeyttä. Minusta on paljon palkitsevampaa nähdä hymy ihmisten kasvoilla kun käyttäytyy kohteliaasti.

Plussa tälle.

Silloin kun opiskelin, pääosa tytöistä oli ystävällisiä ujosti jutuille tuleville pojille. Vanhemmille miehille oltiin toki kohteliaita, ainoastaan juopoille ja kähmijöille oltiin tylyjä. Tämä on uusi trendi että ihan tavalliselle kiltille pojalle sanotaan tylysti ja sitten huudetaan tyttökaverille koko baarin kuullen että "toi oli ihan v-tun ruma!".

Ja sitten samat naiset postaavat Faceen vuodatuksia siitä että miksi miehet ovat kusipäitä, kun juuri noin suodatetaan kaikki paitsi itsevarmimmat pelimiehet pois kuvioista.

Niitä naisia on toki aina ollut joukossa jotka boostaavat itsetuntoaan näyttämällä että antoivat pakit, jopa miehille jotka eivät edes yrittäneet iskeä :D

• Nnnaiiinennn

Et taida olla kovin kiinnostava miesten silmissä jollet tiedä että katsoa silmiin ja tervehtiä on ISO VIRHE jollet nimenomaan tiedä olevasi halukas tutustumaan ko. mieheen.
        Tee se virhe että hymyilet niin et pääse eroon saman vuorokauden vaan hän seuraa kuin koira isäntäänsä. Mun elämässä (Helsingissä) menee paljon energiaa ja turvallisuudentunnetta siksi että pitää koittaa pysytellä kaukana miehistä, puhun aiis kauppareissuista enkä yöelämästä.

• Ex-------PUA-----
        super-atm kirjoitti:

"Siis onko tervehtimisenkin jättämättä sanominen jokin itsetunnonkohotuskeino"

Sitä se naisille on. Sen lisäksi ignooraaminen ja toisen pitäminen kuin häntä ei olisi olemassakaan, on myös keino ilmaista niin suoralla tavalla inho toista kohtaan että mahdollinen aloite jää todennäkoisemmin tekemättä.

Jokainen voi miettiä miltä tuntuisi olla sellainen mies, johon suhtaudutaan kuin hän ei olisi ihminen ollenkaan.

Niinpä, ja kannattaa muistaa, että tämä nimenomaan luokitellaan kiusaamiseksi.

Vieläpä ihan virallisella taholla, kun puhutaan koulu- ja työpaikkakiusaamisesta.

Melko hyvä esimerkki miesvihamielisestä kulttuurista. Kaiken kaikkiaan.

Tosin, eihän henkisen väkivallan lisäksi fyysinenkään väkivalta ole kiellettyä naisilta, jos se kohdistuu miehiin.

• Ex------------PUA
        1212 kirjoitti:

Plussa tälle.

Silloin kun opiskelin, pääosa tytöistä oli ystävällisiä ujosti jutuille tuleville pojille. Vanhemmille miehille oltiin toki kohteliaita, ainoastaan juopoille ja kähmijöille oltiin tylyjä. Tämä on uusi trendi että ihan tavalliselle kiltille pojalle sanotaan tylysti ja sitten huudetaan tyttökaverille koko baarin kuullen että "toi oli ihan v-tun ruma!".

Ja sitten samat naiset postaavat Faceen vuodatuksia siitä että miksi miehet ovat kusipäitä, kun juuri noin suodatetaan kaikki paitsi itsevarmimmat pelimiehet pois kuvioista.

Niitä naisia on toki aina ollut joukossa jotka boostaavat itsetuntoaan näyttämällä että antoivat pakit, jopa miehille jotka eivät edes yrittäneet iskeä :D

"Niitä naisia on toki aina ollut joukossa jotka boostaavat itsetuntoaan näyttämällä että antoivat pakit, jopa miehille jotka eivät edes yrittäneet iskeä :D"

Jep, been there done that.

Tuo menee sarjaan tyhmän ja epätoivoisen huoran viimeiset oljenkorret.

Puhuin jonossa yhden naisen kanssa, ja kysyin sen kaverilta jämiä, joka puolestaan alkoi syyttämään minua siitä, että yritän iskeä sitä.

Olin aivan äimistynyt, että kuinka joku sen näköinen, voi olla niin koppava ja itseään täynnä.

Selitin että joskus ne jämät tarkoittavat vain jämiä.

Vieressä ollut valkoritari alkoi puhista sille, kun se meni hiljaiseksi: "eikö voinut jätttää siihen".

Vastaan että totta kai minä oikaisen väärät luulot, kuten sivistyneet ihmiset tekevät kommunikoidessaan.

Siis tuollainen WT-tason juntteus, ja niin uskomaton epätoivo, että sitä olematonta itsetuntoa revitään aiheetta tai ilman.

(Porukka meni hiljaiseksi, etenkin se "jota iskin" kun sain edessä olleelta kesämekkoneidolta oman ja se vielä halasikin minua - ja kyllä, oli paljon paremman näköinen. Instant karma).

• passingmeby
        Nnnaiiinennn kirjoitti:

Et taida olla kovin kiinnostava miesten silmissä jollet tiedä että katsoa silmiin ja tervehtiä on ISO VIRHE jollet nimenomaan tiedä olevasi halukas tutustumaan ko. mieheen.
        Tee se virhe että hymyilet niin et pääse eroon saman vuorokauden vaan hän seuraa kuin koira isäntäänsä. Mun elämässä (Helsingissä) menee paljon energiaa ja turvallisuudentunnetta siksi että pitää koittaa pysytellä kaukana miehistä, puhun aiis kauppareissuista enkä yöelämästä.

Joo sen oon huomannut, että kadulla mut(189cm, 125kg) ohittaessa naiset katsovat maahan. Tiedän sen, jos naiset katsoisivat silmiin niin ne antais sillä väärän signaalin. Ja yks syy on myös pelko.

Ja varmaan yks syy on että maahan katsominen on luontaista eikä siinä on mitään piilomerkitystä....ehkä.

No syitä voi olla monia.

• Nnnaiiinennn kirjoitti:

Kyllä minä pidän ainakin idioottina sellaisia ihmisiä, jotka ei vastaa kun joku moikkaa. Tai puhu jos joku puhuu heille..

• wweessqqqqssxxx
        Nnnaiiinennn kirjoitti:

Myös sillä lie asiaan vaikutusta kun yhä enemmän miehet ovat alkaneet aina ahdistella naisia. Kaikenlaiset ja ikäiset miehet ovat alkaneet aina olla ahdistelemassa naisia, jos ylipäätänsä vaan vähänkin paremman näköinen ja nuorempi nainen jossain on. Kyllähän tällainen on rasittavaaa naisille, siis niille vähänkin paremman näköisille ja vielä nuoremmille naisille, naisille joilla meidän oloissamme on vielä satavarmasti aina joku vakimies tai ainakin n.s. vakipanija eikä siis koskaan ainakaan miehistä pulaa. Ja jos nainen vielä näyttää vähänkin muunlaista naamaa kuin mitä äärimmäisen torjuvaa, niin nämä miehet tulkitsevat sen heti osoitukseksi siitä että nainen on heistä seksuaalisesti kiinnostunut. Ja kun vaikea on tällaisista ahdistelijoista eroon päästä, niin kannattaa pyrkiä torjumaan kaikkia miehiä mahdollisimman selkeästi. Vain ainiharvoihin hyvin panettaviksi kokemiinsa miehiin naiset meillä voivat myönteiseti suhtautua ja suhtauntuvatkin.
        Kuitenkaan kaikki miehet eivät nykyäänkään milloinkaan edes yritä lähestyä naisia saati että ahdistelisivat, korkeintaan hyvin varovasti jotain, ja jo vähinkin kiinnostumattomuutta osoittava singnaali riittää näille miehille torjunnan osoitukseksi. Mutta nämäkin miehet tulevat naisten taholta samalla lailla kohdelluiksi kuin mitä nämä aina heitä ahdistelemassa olevat miehet. Itse asiassa naiset tulkitsevat näitä miehiä jotka eivät agressiivisesti ja härskisti aina päälle käymässä ole vielä enemmän vastenmielisiksi miehiksi, joiksikin perversseiksi, ja suoranaisen demonisoinnin kohteeksi tällaiset miehet joutuvat lähestyvät he sitten naisia tai eivät. Tää on siis kulttuurinen ilmiö ja se liittyy meidän parisuhde/seksi-käyttäytymistrendeihin.

• kivaapaivaa

Pitäisikö jokaista vastaantulevaa miestä katsoa silmiin ja hymyillä? Miksi?? en katso naisiaakaan silmiin kun kävelen ohi,joten miksi miehiä? Moni ihminen kattoi maahan tai eteen kun kävelee vaik ois kuink komee kaunis tyyppi?

• aaeewwqqqq
        kivaapaivaa kirjoitti:

Pitäisikö jokaista vastaantulevaa miestä katsoa silmiin ja hymyillä? Miksi?? en katso naisiaakaan silmiin kun kävelen ohi,joten miksi miehiä? Moni ihminen kattoi maahan tai eteen kun kävelee vaik ois kuink komee kaunis tyyppi?

No ei nyt kadulla kävellessä missä outoja ihmisiä vastaan aina tulee ole sopivaa näitä lähteä huomioimaan, se olisi kiusallista sellainen, mutta muuten yleisissä tiloisssa ja tapahtumissa voisi vähän huomioida. Toki tämä edellyttää sitä, että ei miehet joita huomioi tulkitse sitä heti ihastumisen osoitukseksi ja että eivät lähde siitä riesaksi seuraan tunkemaan.

• Bininop
        kivaapaivaa kirjoitti:

Oletuksena tietysti että mies on avannut suunsa ja sitten erehtyy automattisesti hymyilemään ystävällisesti.

• 1212

Heh.

Siinä onkin dilemma kun naiset samaan aikaan haluavat olla miehiltä rauhassa, mutta haaveilevat että unelmien prinssi "vain" ilmestyisi jostain ja "vain" sytyttäisi - ts. lähestyisi romanttisesti eikä kaverina. Tällainen lähestyminen on joko sytyttävää tai ahdistelua, riippuen siitä onnistuiko mies vai ei.

Mikä siis neuvoksi? Vain pitkät, komeat ja menestyneet lähestyvät naisia - muut katsovat maahan ja kävelevät ohi. Hyi teitä, senkin pervot.

...vaan mutta hetkinen, eiväthän naiset välitä noista asioista vaan kemia ratkaisee. Miksi siis kuka tahansa ruma työtön setä EI saisi lähestyä kauniita naisia?

Miten päin siis tehdään?

• Vanhahko
        super-atm kirjoitti:

"Siis onko tervehtimisenkin jättämättä sanominen jokin itsetunnonkohotuskeino"

No on naisiakin, joita ei kukaan huomaa... Esimerkiksi minua on pyydetty kahville tasan yhden kerran koko elämäni aikana ja ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi se varmasti jää, koska olen jo nelikymppinen ja tuo tapahtui muutama viikko sitten... Tälle ainoalle tapaukselle annoin pakit ihan siitä syystä, että oli niin turkasen humalassa ja naapurustossa kun asuu, niin tiedän hänen olevan alko-ongelmainen ja taitaa kuulua muutenkin vähän hämärämpiin piireihin, itse taas olen absolutisti... Jos hän olisi ollut vain lievästi humalassa, olisin saattanut lähteäkin, koska hän pyysi niin kauniisti. Itse myös kieltäydyin kohteliaasti, ja oikeastikin minulla oli kiire toisaalle juuri silloin.

Itse tervehdin ihmisiä ja voin jutella ystävällisesti kenen tahansa kanssa, ei se ainakaan minun oloani paranna, jos saan tehtyä jollekin muulle pahan olon. Tiedän itse omasta kokemuksesta miltä se tuntuu, kun suhtaudutaan julmasti ja halveksuen, enkä halua samaa muille. En ole koskaan luullut olevani liian hyvä kenellekään, pikemmin olen ajatellut olevani huonompi kuin muut. Sitähän minulle on aina toitotettu ulkoapäin.

Nykyajan nuoret naiset ja myös miehet ovat varmaan kasvatuksensa tulosta. Luulen että heille kaikille on yritetty kasvattaa mahdollisimman hyvä itsetunto. Sehän on sinänsä ihan hyvä tavoite, koska kun itsetuntoa ei ole ollenkaan päätyy tällaiseksi yksinäiseksi luuseriksi kuten minä, mutta sillä varmaan on merkitystä miten se itsetunto yritetään saada aikaan.

Olen parikymmentä vuotta seurannut, kuinka vanhemmat silottelevat lastensa elämää, heillä ei saa olla pettymyksiä. Heille myös luodaan usein valheellista käsitystä omista kyvyistään ja mahdollisuuksistaan -tyyliin "kulta, sinä voit olla mitä tahansa haluat!", vaikka sehän ei nyt pidä ollenkaan paikkaansa. Kaikki varmaan sisimmässään tahtovat olla jotain upeita Hollywood- tai urheilutähtiä yms. ja siihen ei vain kaikista ole, vaikka tekisivät töitäkin sen eteen. Nyky -nuoriso kuitenkin kuvittelee olevansa jotain todella erityislaatuista, koska heille on aina sanottu niin. Luin jopa tutkimuksesta, jossa kerrottiin, että nykyään lapsista kasvatetaan narsisteja.

Ulkonäöstä sen verran, että kasvatukseen liittyvää sekin on. Lapsille kun ei saa tulla koskaan paha mieli ja pettymyksiä, he saavat myös syödä sitä mikä maistuu hyvältä. Amerikkalainen pikaruoka -kulttuuri alkaa näkyä todella vahvasti katukuvassa täälläkin, ja ainakin itsellä jotenkin särkee sydäntä kun näen ikäisiäni pullukoita vanhempia joiden lapset on suoraan sanottuna tajuttoman läskejä. Paljon lihavampia kuin vanhempansa, joista näkee että ovat olleet lapsina ja nuorina normaalipainoisia. Nämä nyky -lapset ja -nuoret ovat olleet koko ikänsä ylipainoisia, ja he ovat ihan eri näköisiä kuin ne, jotka lihovat vasta myöhemmin aikuisiällä.

• 1212
        Vanhahko kirjoitti:

No on naisiakin, joita ei kukaan huomaa... Esimerkiksi minua on pyydetty kahville tasan yhden kerran koko elämäni aikana ja ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi se varmasti jää, koska olen jo nelikymppinen ja tuo tapahtui muutama viikko sitten... Tälle ainoalle tapaukselle annoin pakit ihan siitä syystä, että oli niin turkasen humalassa ja naapurustossa kun asuu, niin tiedän hänen olevan alko-ongelmainen ja taitaa kuulua muutenkin vähän hämärämpiin piireihin, itse taas olen absolutisti... Jos hän olisi ollut vain lievästi humalassa, olisin saattanut lähteäkin, koska hän pyysi niin kauniisti. Itse myös kieltäydyin kohteliaasti, ja oikeastikin minulla oli kiire toisaalle juuri silloin.

Itse tervehdin ihmisiä ja voin jutella ystävällisesti kenen tahansa kanssa, ei se ainakaan minun oloani paranna, jos saan tehtyä jollekin muulle pahan olon. Tiedän itse omasta kokemuksesta miltä se tuntuu, kun suhtaudutaan julmasti ja halveksuen, enkä halua samaa muille. En ole koskaan luullut olevani liian hyvä kenellekään, pikemmin olen ajatellut olevani huonompi kuin muut. Sitähän minulle on aina toitotettu ulkoapäin.

Nykyajan nuoret naiset ja myös miehet ovat varmaan kasvatuksensa tulosta. Luulen että heille kaikille on yritetty kasvattaa mahdollisimman hyvä itsetunto. Sehän on sinänsä ihan hyvä tavoite, koska kun itsetuntoa ei ole ollenkaan päätyy tällaiseksi yksinäiseksi luuseriksi kuten minä, mutta sillä varmaan on merkitystä miten se itsetunto yritetään saada aikaan.

Olen parikymmentä vuotta seurannut, kuinka vanhemmat silottelevat lastensa elämää, heillä ei saa olla pettymyksiä. Heille myös luodaan usein valheellista käsitystä omista kyvyistään ja mahdollisuuksistaan -tyyliin "kulta, sinä voit olla mitä tahansa haluat!", vaikka sehän ei nyt pidä ollenkaan paikkaansa. Kaikki varmaan sisimmässään tahtovat olla jotain upeita Hollywood- tai urheilutähtiä yms. ja siihen ei vain kaikista ole, vaikka tekisivät töitäkin sen eteen. Nyky -nuoriso kuitenkin kuvittelee olevansa jotain todella erityislaatuista, koska heille on aina sanottu niin. Luin jopa tutkimuksesta, jossa kerrottiin, että nykyään lapsista kasvatetaan narsisteja.

Ulkonäöstä sen verran, että kasvatukseen liittyvää sekin on. Lapsille kun ei saa tulla koskaan paha mieli ja pettymyksiä, he saavat myös syödä sitä mikä maistuu hyvältä. Amerikkalainen pikaruoka -kulttuuri alkaa näkyä todella vahvasti katukuvassa täälläkin, ja ainakin itsellä jotenkin särkee sydäntä kun näen ikäisiäni pullukoita vanhempia joiden lapset on suoraan sanottuna tajuttoman läskejä. Paljon lihavampia kuin vanhempansa, joista näkee että ovat olleet lapsina ja nuorina normaalipainoisia. Nämä nyky -lapset ja -nuoret ovat olleet koko ikänsä ylipainoisia, ja he ovat ihan eri näköisiä kuin ne, jotka lihovat vasta myöhemmin aikuisiällä.

Hyvä kirjoitus. Toivotan sinulle onnea, jospa mies vielä löytyisi. Ainakin kirjoitat fiksusti.

Ulkonäköön kannattaa panostaa, niin kuin tiedät se on mikä ratkaisee. Hienosäätöä hymyilemällä ja sosiaalisuudella.

• Vanhahko
        1212 kirjoitti:

Hyvä kirjoitus. Toivotan sinulle onnea, jospa mies vielä löytyisi. Ainakin kirjoitat fiksusti.

Ulkonäköön kannattaa panostaa, niin kuin tiedät se on mikä ratkaisee. Hienosäätöä hymyilemällä ja sosiaalisuudella.

En minä taida enää haluta edes parisuhdetta, eikä se nuorempanakaan ollut mikään sellainen asia, että se on pakko saada. Ajattelin aina kai typerästi, että se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Kaltaisteni sosiaalisesti rajoittuneiden ihmisten kohdalla se vain taitaa jäädä tapahtumatta, koska kukaanhan ei tule kotoa hakemaan ja "viihteellä" en ole koskaan käynyt. Olen erakoitunut ja tottunut olemaan yksin. Kyllähän tämä ikäkin on jo sen verran korkea, etten ole enää kiinnostava ja haluttava kenenkään mielestä... Nykyään lähinnä odottelen eläkeikää ja ennen kaikkea kuolemaa.

Itse en osaa arvioida omaa ulkonäköäni ja sen puutteita. Olen aina ollut hoikka ja nuorena se olikin kai se vika, koska siitä haukuttiin - tissittömyydestä ja luisevuudesta... Muuten olen sitten ns. harmaa hiirulainen, eli en näytä oikein miltään, enkä osaa tällätä itseäni... Toki minä hymyilen ja olen ystävällinen muutenkin ihmisille, jos esim. jonkun naapurin tai muun ns. hyvän päivän tutun kanssa jään juttelemaan... Muunlaisia tuttuja ja kontakteja minulla ei olekaan, kuin näitä hyvän päivän tuttuja. Samalla tavalla puhuttelen tuntemattomiakin, jos joskus tuntemattomien kanssa päädyn juttusille.

• Vanhahko kirjoitti:

En minä taida enää haluta edes parisuhdetta, eikä se nuorempanakaan ollut mikään sellainen asia, että se on pakko saada. Ajattelin aina kai typerästi, että se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Kaltaisteni sosiaalisesti rajoittuneiden ihmisten kohdalla se vain taitaa jäädä tapahtumatta, koska kukaanhan ei tule kotoa hakemaan ja "viihteellä" en ole koskaan käynyt. Olen erakoitunut ja tottunut olemaan yksin. Kyllähän tämä ikäkin on jo sen verran korkea, etten ole enää kiinnostava ja haluttava kenenkään mielestä... Nykyään lähinnä odottelen eläkeikää ja ennen kaikkea kuolemaa.

Itse en osaa arvioida omaa ulkonäköäni ja sen puutteita. Olen aina ollut hoikka ja nuorena se olikin kai se vika, koska siitä haukuttiin - tissittömyydestä ja luisevuudesta... Muuten olen sitten ns. harmaa hiirulainen, eli en näytä oikein miltään, enkä osaa tällätä itseäni... Toki minä hymyilen ja olen ystävällinen muutenkin ihmisille, jos esim. jonkun naapurin tai muun ns. hyvän päivän tutun kanssa jään juttelemaan... Muunlaisia tuttuja ja kontakteja minulla ei olekaan, kuin näitä hyvän päivän tuttuja. Samalla tavalla puhuttelen tuntemattomiakin, jos joskus tuntemattomien kanssa päädyn juttusille.

Vaikuttaa siltä että sinulla on käytöstavat ainakin kunnossa.

Itse olen ollut viihteellä, nettitreffeillä pitänyt profiilia yms. ollut aloitteellinen. Kyllä ihan varmasti itseäni syyttäisin, jos en olisi edes yrittänyt.

Jos kävisit baareissa, niin aivan varmasti sinulle tehtäisiin aloitteita. Nettitreffeille jos laitat profiilin, niin sama juttu, ei sinun luultavasti tarvitse olla edes aloitteellinen.

Ei nuo asiat naiselle niin vaikeita ole kuin kerrot, paitsi jos niistä tekee vaikean olemalla enimmäkseen yksin kotona.

• Vanhahko
        super-atm kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että sinulla on käytöstavat ainakin kunnossa.

Itse olen ollut viihteellä, nettitreffeillä pitänyt profiilia yms. ollut aloitteellinen. Kyllä ihan varmasti itseäni syyttäisin, jos en olisi edes yrittänyt.

Jos kävisit baareissa, niin aivan varmasti sinulle tehtäisiin aloitteita. Nettitreffeille jos laitat profiilin, niin sama juttu, ei sinun luultavasti tarvitse olla edes aloitteellinen.

Ei nuo asiat naiselle niin vaikeita ole kuin kerrot, paitsi jos niistä tekee vaikean olemalla enimmäkseen yksin kotona.

Niin no, olen erittäin rankasti koulukiusattu aikoinaan, jopa siinä määrin että se aiheutti mt -ongelmia. Opiskelut minulla jäivät kesken ja olin todella pitkään kotona, koska pelkäsin ihmisiä ihan käsittämättömän paljon... Vasta yli kolmekymppisenä aloin rohkaistua sen verran, että sain käytyä kouluni loppuun ja tuurilla sain jopa työpaikan. En kuitenkaan uskalla edelleenkään päästää ketään kovin lähelle, ja osittain se johtuu siitäkin että häpeän taustaani ja jossain vaiheessahan se tulisi pakostikin puheeksi - ei sitä voi oikein salatakaan... Muutama ystävyyssuhteen tapainen on kariutunut siihen, kun olen kertonut mt -ongelmistani, vaikka ne ovatkin jo taakse jäänyttä elämää.

En oikein ymmärrä mitä edes tekisin missään juottoloissa, koska en käytä alkoholia ollenkaan. En usko että minusta kukaan kuitenkaan kiinnostuisi ihmisenä, koska en ole mikään kaunotar, ja minulla on lisäksi ikäisiini verrattuna todella eri tavalla mennyt elämä, joten ei minulla ole oikein puheenaiheita kenenkään kanssa. Olen myös jo vanha, eli en todellakaan mitään parisuhdematskua. Ne ns. parhaat päivät on menneet aikoja sitten ohi, ja kun en silloin nuorena kiinnostanut ketään, niin vielä vähemmän nyt... Nettitreffi -profiileja minulla ei ole halua luoda, koska en tahdo laittaa kuvia itsestäni minnekään nettiin. Pelkään myös, että joku entisistä kiusaajistani löytäisi minut sitä kautta, ja joutuisin uudelleen kiusatuksi.

Enkä minä tähän ketjuun vastannut valittaakseni sinkkuuttani - olen jo tottunut aikaa sitten ajatukseen, että tulen olemaan yksin - vaan halusin vain kertoa, että meitä huomaamattomia ja halveksittuja naisiakin on. Meitä joita kohtaan on oltu ilkeitä ja kusipäisiä, vaikka itse emme ole sellaisia.

• 1212
        Vanhahko kirjoitti:

No eipä tuo aivan toivottomalta kuulosta. Totta kai nuorempana MA on eri luokkaa, mutta kaikkihan on siitä kiinni mitä vaatii. Jos naisen MA = kauneus & nuoruus, miehen MA = komeus, status, raha & viettelytaidot. Jos sinulle kelpaa vaikkapa ruma, työtön ja ujo mies...normaalipainoisena ja ilmeisen fiksuna olet ihan hyvässä asemassa. 99% vanhemmista naisista on mieluummin yksin jos eivät saa valioluokan miestä, mitattuna noilla mainitsemillani kriteereillä.

Eri tavalla mennyt elämä ei ole suuri haitta naisella, mieti vaikka lehdissä olleita kaappauksen uhreja joka elivät koko nuoruutensa ja osan aikuisiästään kellarissa jonkun hullun vankina. Ovat löytäneet poikaystävät, moni mies juuri haluaakin naisen josta tarvitsee vähän pitää huolta, kunhan ei ole miehestä täysin riippuvainen. Miehellä tulee olla taustalla sama kaava johon kuuluu seurustelu, koulutus, menestys, jne. Nainen joka ei ole saavuttanut mitään, on silti nainen. Mies joka ei ole saavuttanut mitään, ei ole mitään. Näin on aina ollut.

Ja tuskinpa kukaan sinua kiusaisi. Ainakaan minun vanhoista luokkakavereistani jotka sitä harrastivat, yksikään ei enää kiusaa. Kovasti pyytelivät anteeksi entisiltä kiusatuilta taannoisen luokkakokouksen jälkeen humalapäissään.

Kerran sitä vain eletään. Nyt salille tekemään peffaan ja reisin vähän muotoja, sitten kampaajalle ja Henkkamaukalle ostamaan nuorekasta kledjua päälle. Sitten saalistamaan yksin jääneitä ujoja miehiä :D

• Totuudenkertojatar

Sinne peiliin vaan katsomaan, et ole itsekään sama nuori mies kuin ennen. Onko siellä se sama raikas nuorukainen? Mutta kai nyt voisi vaikka miettiä että onko siinä ne kaikki naiset, eiköhän se yksi tai kaksi ole säilynyt edes vähän paremmin ennallaan. Ja kun ne pari ovat kuitenkin jo varattuja, niin ei muuta kuin katsetta kauemmas kuin niihin luokan tyttöihin. So simple.

• "Sinne peiliin vaan katsomaan, et ole itsekään sama nuori mies kuin ennen."

Totta puhut. Kasvoilta vanhemman näköinen, mutta vartalolta miehekkäämpi ja vahvempi.

"So simple."

Yksinkertainen tosiaankin olet.

• 1212

"Sinne peiliin vaan katsomaan, et ole itsekään sama nuori mies kuin ennen. Onko siellä se sama raikas nuorukainen?"

Se raikas täysin kokematon finninaamainen nuorukainen josta yksikään nainen ei ollut kiinnostunut 20 vuoden aikana?

No eihän siellä ole. Onneksi.

Siellä on ei mitenkään komea Jr portfolio managerina työskentelevä kolmekymppinen ikäisensä näköinen mies joka edes saa välillä naisten huomiota osakseen, ei toki paljon, mutta jokaisena näistä illoista enemmän kuin koko opiskeluaikana yhteensä.

20-vuotiaana HC-ATM, nyt KTM-. Parempaan suuntaan menossa siis. Pian edessä muutto Punavuoreen, salin jäsenyys ostettu, työn kautta uusia kavereita moniakin. Muodikas sänkikin kasvaa paremmin kuin nuorempana.

Mitenkäs Totuudenkertojatar, oletko muuttumassa kauniimmaksi ja nuoremmaksi?

• vihatipunen
        1212 kirjoitti:

"Sinne peiliin vaan katsomaan, et ole itsekään sama nuori mies kuin ennen. Onko siellä se sama raikas nuorukainen?"

Se raikas täysin kokematon finninaamainen nuorukainen josta yksikään nainen ei ollut kiinnostunut 20 vuoden aikana?

Siellä on ei mitenkään komea Jr portfolio managerina työskentelevä kolmekymppinen ikäisensä näköinen mies joka edes saa välillä naisten huomiota osakseen, ei toki paljon, mutta jokaisena näistä illoista enemmän kuin koko opiskeluaikana yhteensä.

20-vuotiaana HC-ATM, nyt KTM-. Parempaan suuntaan menossa siis. Pian edessä muutto Punavuoreen, salin jäsenyys ostettu, työn kautta uusia kavereita moniakin. Muodikas sänkikin kasvaa paremmin kuin nuorempana.

Mitä tuo tarkoittaa käytännössä? En ole koskaan tajunnut miksi pitää käyttää tuollaisia nimikkeitä.

• Totuudenkertojatar
        1212 kirjoitti:

Olisko se mun pointti peräti ollut juurikin se, ettei kukaan muutu iän myötä nuoremmaksi ja kauniimmaksi.

Entäpä se loppuosa kommentistani, itsestäänselvyyksiin on toki helpompi takertua ja heitellä jonninjoutavuuksia, mutta saa vastata viestini loppuosaankin.

• Ex-------------PUA

"itte oot"-defenssi.

Jep. tosiaan nyt kun on tullut ikää, olen havainnut palstatotuuden todeksi: miehen MA kasvaa ikääntyessä, ja siitä tullut miehekkyys vetää naisia puoleensa. Nimim. Viikko sitten puistossa 22 vuotiaan selässä. :D

Joten, mikäs siinä. Se vaan on sitä kun osat kääntyvät, naiset maksavat hinnan huonosta elämästään.

Kyllä se usein menee niin, että nainen joka on ollut ns. kiltti ja ei ole elänyt tuollaista rinkelöintielämää, on myös ikääntynyt huomattavasti maltillisemmin kuin joku, joka on.

Tällöin ei ole liioiteltua puhua 25 rajapyykistä, tai jopa 22 rajapyykistä.

• vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa käytännössä? En ole koskaan tajunnut miksi pitää käyttää tuollaisia nimikkeitä.

Ei kannattais väsyneenä kirjoitella...Piti siis kysyä sitä, että mitä tuo sinunen "tittelisi" käytännössä tarkoittaa eli

"Jr portfolio managerina työskentelevä"??

• vihatipunen
        Ex-------------PUA kirjoitti:

"itte oot"-defenssi.

Jep. tosiaan nyt kun on tullut ikää, olen havainnut palstatotuuden todeksi: miehen MA kasvaa ikääntyessä, ja siitä tullut miehekkyys vetää naisia puoleensa. Nimim. Viikko sitten puistossa 22 vuotiaan selässä. :D

Joten, mikäs siinä. Se vaan on sitä kun osat kääntyvät, naiset maksavat hinnan huonosta elämästään.

Kyllä se usein menee niin, että nainen joka on ollut ns. kiltti ja ei ole elänyt tuollaista rinkelöintielämää, on myös ikääntynyt huomattavasti maltillisemmin kuin joku, joka on.

Minkä ikäinen muuten sitten olet? Voi olla, että se on täällä joskus tullut ilmi mutta kun mulla on muutakin tekemistä kuin roikkua täällä 24/7/365 niin on mennyt ohi.

• toi.tunnetaan.sori--
        vihatipunen kirjoitti:

Minkä ikäinen muuten sitten olet? Voi olla, että se on täällä joskus tullut ilmi mutta kun mulla on muutakin tekemistä kuin roikkua täällä 24/7/365 niin on mennyt ohi.

Se on 53.

• 1212
        vihatipunen kirjoitti:

Ei kannattais väsyneenä kirjoitella...Piti siis kysyä sitä, että mitä tuo sinunen "tittelisi" käytännössä tarkoittaa eli

"Jr portfolio managerina työskentelevä"??

Junior portfolio manager. "Junior" siis alempi titteli kuin "senior". Käytännössä pitkälti toimeksiantojen hoitamista (arvopaperikauppaa), raporttien tekoa sijoituspäätöksiä varten ja asiakaspalvelua.

Mainitsin koska asun Helsingissä. Täällä titteli, palkka ja postinumero vaikuttavat miehen tasoon enemmän kuin missään muualla. Minun ikäluokassani tämäkin duuni hipoo statusammatin rajoja, vaikkei olekaan juristin tai lääkärin tasolla.

Mitä tasokkaampi nainen, sitä korkeampaan elintasoon hän pystyy kauneutensa vaihtamaan.

• vihatipunen
        1212 kirjoitti:

Junior portfolio manager. "Junior" siis alempi titteli kuin "senior". Käytännössä pitkälti toimeksiantojen hoitamista (arvopaperikauppaa), raporttien tekoa sijoituspäätöksiä varten ja asiakaspalvelua.

Mainitsin koska asun Helsingissä. Täällä titteli, palkka ja postinumero vaikuttavat miehen tasoon enemmän kuin missään muualla. Minun ikäluokassani tämäkin duuni hipoo statusammatin rajoja, vaikkei olekaan juristin tai lääkärin tasolla.

Mitä tasokkaampi nainen, sitä korkeampaan elintasoon hän pystyy kauneutensa vaihtamaan.

Kiitos selvennykstä. Minäkin asun Helsingissä mutta en ole koskaan ollut titteleiden perään. Kyllä minunkin entisessä työpaikassani oli vähän jotain vastaavia, ainakin "partneri" :-D. Joo, ja epäilemättä nuoret naiset kusevat hunajaa jos postinro on 001XX-alkuinen, ehkä vanhemmatkun mutta minä halua asua kauempana, kuitenkin hyvien kulkuyhteylksien päässä.

• 1212 kirjoitti:

"Mitä tasokkaampi nainen, sitä korkeampaan elintasoon hän pystyy kauneutensa vaihtamaan."

Vaihdannaissuhteissa on vaan se huono puoli, että se on sitä "arvopaperikauppaa", eli jos vaihdannaisessa tapahtuu huononnuksia "arvoon" tai on vaihdettavissa parempaan "arvopaperiin"......niin mitähän silloin mahtaakaan tapahtua??? 8-0

• MGTOW kirjoitti:

"Mitä tasokkaampi nainen, sitä korkeampaan elintasoon hän pystyy kauneutensa vaihtamaan."

Vaihdannaissuhteissa on vaan se huono puoli, että se on sitä "arvopaperikauppaa", eli jos vaihdannaisessa tapahtuu huononnuksia "arvoon" tai on vaihdettavissa parempaan "arvopaperiin"......niin mitähän silloin mahtaakaan tapahtua??? 8-0

........ja tottakai kun "meklarit" ovat keskenään suhteessa, niin tokihan he voivat välillä pelailla myös muilla "arvopapereilla", jos juuri sattuu olemaan tarvetta jollekin tietylle "arvopaperille". ;D

• hc.kiltti
        MGTOW kirjoitti:

........ja tottakai kun "meklarit" ovat keskenään suhteessa, niin tokihan he voivat välillä pelailla myös muilla "arvopapereilla", jos juuri sattuu olemaan tarvetta jollekin tietylle "arvopaperille". ;D

Heh. Ja paras salkku on hajautettu salkku vai mitä? ;)

• hc.kiltti kirjoitti:

Heh. Ja paras salkku on hajautettu salkku vai mitä? ;)

Siltähän se alkaa tässä nykyajan maailmassa näyttää......tuotahan tuntuu harrastava yksi, jos toinen......elämmä hassun hauskassa maailmassa, hassun hauskoja aikoja, Voi Veljet!!!! 8-0

• 1212
        vihatipunen kirjoitti:

Kiitos selvennykstä. Minäkin asun Helsingissä mutta en ole koskaan ollut titteleiden perään. Kyllä minunkin entisessä työpaikassani oli vähän jotain vastaavia, ainakin "partneri" :-D. Joo, ja epäilemättä nuoret naiset kusevat hunajaa jos postinro on 001XX-alkuinen, ehkä vanhemmatkun mutta minä halua asua kauempana, kuitenkin hyvien kulkuyhteylksien päässä.

Riippuu pitkälti ulkonäöstä. Vetävän näköinen 25 tai 30 nainen haluaa kunnon alueelle ja korkean elintason. Näin on kaikissa kaupungeissa, mitä kalliimpi paikka asua niin sitä enemmän hyvän näköiset naiset kasautuvat keskustaan missä statusmiehet asuvat.

• 1212
        MGTOW kirjoitti:

Siinähän se kysymys onkin.

Rahaa ja statusta kun usein kasautuu iän myötä, nuoruutta ja kauneutta taas ei.

Tietysti se toive on että statusmies pysyy vaimonsa luona elämänsä loppuun asti. Jos ei pysy, niin edessä on sinkkuus koska taso ei riittä statusmieheen eikä nainen ota alemman luokan miestä kuin hänellä on joskus ollut.

• Ex-----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Kysyt sinä joka otit Nallen pano/ikäsuhteen puheeksi, ja luikit karkuun kun omasi otettiin puheeksi, joten anna tulla vastauksia äläkä kysele kuin jokin tyhmä itsekäs huora kysymyksiä, joihin et itse vastaa.

Joten IKÄ ja RATAENNÄTYS tänne ja heti!

• Ex-----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

Naiset tykkäävät statuksesta, ja tiedät sen kyllä hyvin koska itsekin lienet jaellut sillä perusteella. Se on ainoa syy miksi näitä termejä miehet käyttävät.

• Ex------------PUA
        1212 kirjoitti:

Riippuu pitkälti ulkonäöstä. Vetävän näköinen 25 tai 30 nainen haluaa kunnon alueelle ja korkean elintason. Näin on kaikissa kaupungeissa, mitä kalliimpi paikka asua niin sitä enemmän hyvän näköiset naiset kasautuvat keskustaan missä statusmiehet asuvat.

Juuri näin. He suostuvat lähtemään sitten pesityessä siihen hyvällä ja luotettavalllaa lueella olevaan (miehen) taloon, kun tulee juoksut täyteen.

• 1212 kirjoitti:

Siinähän se kysymys onkin.

Rahaa ja statusta kun usein kasautuu iän myötä, nuoruutta ja kauneutta taas ei.

Tietysti se toive on että statusmies pysyy vaimonsa luona elämänsä loppuun asti. Jos ei pysy, niin edessä on sinkkuus koska taso ei riittä statusmieheen eikä nainen ota alemman luokan miestä kuin hänellä on joskus ollut.

Käsittelet asiaa nyt hieman vierestä, kyseessä on kahden kovan luokan "meklarin" suhde, jolloin vaikka miehellä olisi rank 1 status maailman listoilla, niin voipi olla, että "puutteitakin" löytyy, jolloin se naispuolinen meklari hajauttaa salkun.....tosin samoin tuo mieskin toki varmasti toimii.....eli ei siinä mitään väärää ole.

Samoin voi olla, että miehen "arvopaperi", jonka arvo on status yms., menettää arvoaan sairastumisen, köyhtymisen, hänen vanhempien tulevan perinnön arvon alennuksen yms..yms.. seikkojen takia, jolloin naispuolinen meklari päättää tehdä niin, kuin ammattitaitoisen meklarin sopii odottaakin....

Samoin voi olla, että naispuolinen meklari päättää ottaa vain oikeassa tilanteessa oman osuutensa miehen "arvopaperista", syystä tai toisesta.......joko vain siksi kun huvittaa tai siksi, että toinen arvopaperi on sopivasti valmiina hyppysissä, mutta vanha "arvopaperi" pitää laittaa takaisin kiertoon esteettömyyden takaamiseksi....

Ei tässä tarvitse olla ruudinkeksijä, että tajuaa mikä on homman nimi.....variaatioita on lukemattomia, puolin ja toisin.

Ihme kyllä minusta tuossa pelleilyssä ole edes mitään väärää, koska jos tuolle tielle on lähtenyt, niin sitä voi saada mitä on tilannutkin......puolin ja toisin.....

Noh, jokainen tyylillään ja vapaalla tyylillä, Sanos Niemisen Jaska! ;D

• yksinainaaa
        Ex-------------PUA kirjoitti:

"itte oot"-defenssi.

Omalla kohdallani niin ei kyllä ole. Olen elänyt yksin ja nyt lähes 40 vuotias ja mun tulee aika paljon syöpötelty ja juopoteltu suruuni. Kyllä se näkyy naamassa ja kropassa. Kyllä monet naisetkin kärsii yksinäisyydestään, mutta naiselle ei ole sopivaa myöntää miehenkipeyttään. Naisen kohdalla kaikki on aina omaa syytä, vaikkei asiat ole niin yksinkertaisia.

• Ehkä he haluavat karkoittaa vanhat setämiehet kimpustaan.

• Mahdollisesti. Mutta saman ikäiset miehet innostuu aivan valtavasti läskeistä ja äijämäisesti puhuvista lortoista?

• super-atm kirjoitti:

Mahdollisesti. Mutta saman ikäiset miehet innostuu aivan valtavasti läskeistä ja äijämäisesti puhuvista lortoista?

Nuorille miehille nuorisokulttuurin tavat, kuten tatuoinnit, liian pienet vaatteet ja nuorison kielenkäyttö, joka aina on vanhojen mielestä "ronskia", ei ole kauhistus vaan ihan luonnollista.

• 1212

"Ehkä he haluavat karkoittaa vanhat setämiehet kimpustaan."

Ovat muuten huomattavasti kohteliaampia sedille kuin ikäisilleen, pl. ahdistelevat juopot.

"Nuorille miehille nuorisokulttuurin tavat, kuten tatuoinnit, liian pienet vaatteet ja nuorison kielenkäyttö, joka aina on vanhojen mielestä "ronskia", ei ole kauhistus vaan ihan luonnollista."

Paljon onkin muuttunut, jos ikäluokka 20-28v edustaa "nuorisoa" ja ikäluokka 30 "vanhuksia". Nuorisoa, eli niitä homoa, v-ttua ja "panemista" huutavia pikku apinoita, ovat 15-vuotiaat. Nuo baarinaiset ovat askeleen päässä siitä että tulevat esim. meidän firmaan työhaastatteluun, eivät todellakaan ole mitään nuorisoa enää.

• outsider1 kirjoitti:

Nuorille miehille nuorisokulttuurin tavat, kuten tatuoinnit, liian pienet vaatteet ja nuorison kielenkäyttö, joka aina on vanhojen mielestä "ronskia", ei ole kauhistus vaan ihan luonnollista.

Mitä sinä tiedät muka nuorisosta?

• 1212 kirjoitti:

"Ehkä he haluavat karkoittaa vanhat setämiehet kimpustaan."

Ovat muuten huomattavasti kohteliaampia sedille kuin ikäisilleen, pl. ahdistelevat juopot.

"Nuorille miehille nuorisokulttuurin tavat, kuten tatuoinnit, liian pienet vaatteet ja nuorison kielenkäyttö, joka aina on vanhojen mielestä "ronskia", ei ole kauhistus vaan ihan luonnollista."

Paljon onkin muuttunut, jos ikäluokka 20-28v edustaa "nuorisoa" ja ikäluokka 30 "vanhuksia". Nuorisoa, eli niitä homoa, v-ttua ja "panemista" huutavia pikku apinoita, ovat 15-vuotiaat. Nuo baarinaiset ovat askeleen päässä siitä että tulevat esim. meidän firmaan työhaastatteluun, eivät todellakaan ole mitään nuorisoa enää.

Parikymppisten ja kolmekymppisten välillä on nykypäivänä todella iso kuilu. Ovat kasvaneet ihan eri maailmaan. Parikymppiset ovat käyttäneet tabletteja ja somea lapsesta asti siinä missä kolmekymppiset ihmettelivät samanikäisinä Nokia 2110 :tä ja matopeliä.

Tietysti ovat kohteliaita sedille, koska opetetaan, että vanhuksille kuuluu olla kohtelias.

• super-atm kirjoitti:

Mitä sinä tiedät muka nuorisosta?

Sen verran, että he elävät aivan eri maailmassa. Pari viikkoa sitten junaan tuli vastapäätä istumaan kaksi parikymppistä yliopisto-opiskelijatyttöä. Vaikka heidän puheissaan ei sinänsä ollut mitään erityistä, niin tuli selväksi että heidän ja minun kommunikaatiosta ei tulisi mitään.

• Ex-----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

Sen verran, että he elävät aivan eri maailmassa. Pari viikkoa sitten junaan tuli vastapäätä istumaan kaksi parikymppistä yliopisto-opiskelijatyttöä. Vaikka heidän puheissaan ei sinänsä ollut mitään erityistä, niin tuli selväksi että heidän ja minun kommunikaatiosta ei tulisi mitään.

Melkoisen sosiologisen tutkimuksen teit.

Meinaatko tuplata tulevaisuudessa otannan neljään naiseen, vai näilläkö mennään?

• Rose23
        outsider1 kirjoitti:

Parikymppisten ja kolmekymppisten välillä on nykypäivänä todella iso kuilu. Ovat kasvaneet ihan eri maailmaan. Parikymppiset ovat käyttäneet tabletteja ja somea lapsesta asti siinä missä kolmekymppiset ihmettelivät samanikäisinä Nokia 2110 :tä ja matopeliä.

Tietysti ovat kohteliaita sedille, koska opetetaan, että vanhuksille kuuluu olla kohtelias.

Ei muuten aivan pidä paikkaansa. Tämän hetken teinit ovat niitä, jotka ehkä ovat käyttäneet tabletteja lapsesta saakka. Minä olen kohta 24v ja muistan kyllä omasta lapsuudestani Nokian 3310:n, matopelin, Playstation ykkösen ja kaikki ne samat vempaimet, jotka 30v poikaystävällänikin oli. Ainoa ero taisi olla, että hän on pelannut alkuperäistä gameboyta ja minä astetta kehittyneenpää gameboy coloria :D Ei tableteista ja älypuhelimista ollut vielä tietoakaan. Eli ainakin me ollaan tultu siihen tulokseen että ollaan eletty lähes samanlaisessa maailmassa ja ymmärretään toisiamme hyvin.

Ehkä sitten jos toinen olisi 19 ja toinen 35 niin sitä sukupolvieroa alkaisi näkyä.

• BlackKnight
        Rose23 kirjoitti:

Ei muuten aivan pidä paikkaansa. Tämän hetken teinit ovat niitä, jotka ehkä ovat käyttäneet tabletteja lapsesta saakka. Minä olen kohta 24v ja muistan kyllä omasta lapsuudestani Nokian 3310:n, matopelin, Playstation ykkösen ja kaikki ne samat vempaimet, jotka 30v poikaystävällänikin oli. Ainoa ero taisi olla, että hän on pelannut alkuperäistä gameboyta ja minä astetta kehittyneenpää gameboy coloria :D Ei tableteista ja älypuhelimista ollut vielä tietoakaan. Eli ainakin me ollaan tultu siihen tulokseen että ollaan eletty lähes samanlaisessa maailmassa ja ymmärretään toisiamme hyvin.

Ehkä sitten jos toinen olisi 19 ja toinen 35 niin sitä sukupolvieroa alkaisi näkyä.

Mielenkiintoista. Minulla on ikää jo 35 , ja olen tähän asti pitänyt n. 25-27v rajapyykkinä. Sitä nuoremmat ovat älypuhelinsukupolvea ;) Eivät toki kaikki, tunnen parikymppisiä joiden kanssa voi jutella ihan kuin oman ikäisten kanssa.

Olenko arvioinut yläkanttiin?

• Rose23
        BlackKnight kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minulla on ikää jo 35 , ja olen tähän asti pitänyt n. 25-27v rajapyykkinä. Sitä nuoremmat ovat älypuhelinsukupolvea ;) Eivät toki kaikki, tunnen parikymppisiä joiden kanssa voi jutella ihan kuin oman ikäisten kanssa.

Olenko arvioinut yläkanttiin?

No eka IPad tuli vuonna 2010, jolloin olin 19. Eka IPhone tuli 2007 ollessani 16, mutta ne olivat niin kalliita, ettei lukioikäisillä kovinkaan usein niitä nähnyt. Ala-asteikäisenä muodissa oli Nokian 3310 ja yläasteaikoina taisi olla simpukkapuhelimet. Tosin simpukkapuhelimia oli vielä lukioaikanakin paljon.

Eli joo... olet arvioinut yläkanttiin jonkun verran.

• BlackKnight
        Rose23 kirjoitti:

No eka IPad tuli vuonna 2010, jolloin olin 19. Eka IPhone tuli 2007 ollessani 16, mutta ne olivat niin kalliita, ettei lukioikäisillä kovinkaan usein niitä nähnyt. Ala-asteikäisenä muodissa oli Nokian 3310 ja yläasteaikoina taisi olla simpukkapuhelimet. Tosin simpukkapuhelimia oli vielä lukioaikanakin paljon.

Olen siis kalkkis :/

Täytyy varmaan siirtyä eläkkeelle...

• Rose23
        BlackKnight kirjoitti:

Olen siis kalkkis :/

Täytyy varmaan siirtyä eläkkeelle...

Miten niin kalkkis? :D Ei alle nelikymppinen ole vanha. Tottakai sukupolvieroa löytyy parikymppisiin verrattuna, mutta ei se nyt tarkoita, että olisi kalkkis.

Ja mä varmaan olen sitten tosi kalkkis henkisesti kun en edelleenkään omista tablettia ja herranjestas 50v isälläni on sellainen :D

• BlackKnight
        Rose23 kirjoitti:

Muinaishistoriaa:

Kun olin ala-asteella, monella pojalla oli C64 tai Amiga/Atari. PC oli vain muutamalla varakkaan perheen lapsukaisella. Käyttis oli luonnollisesti MS-DOS ja hyötykäyttö rajallista. Yläasteella PC tuli useimmille tutuksi atk-tunneilla. Lukioaikana ja sen jälkeen opin käyttämään modernia PC:tä ja Windowsia. Ensimmäisen oman PC:n sain 20 tienoilla, netti oli vain koululla. Joskus 25v tienoilla hankin oman nettiliittymän.

Kännyköitä oli armeijassa osalla, opiskeluaikana melkein kaikilla. Nokia 3310 oli melko kallis "bisnespuhelin", ja yleistyi vasta työelämässä. Älypuhelimet tulivat vasta myöhemmin kun olin jo vanhus :D

Heh.

• BlackKnight
        Rose23 kirjoitti:

Miten niin kalkkis? :D Ei alle nelikymppinen ole vanha. Tottakai sukupolvieroa löytyy parikymppisiin verrattuna, mutta ei se nyt tarkoita, että olisi kalkkis.

Ja mä varmaan olen sitten tosi kalkkis henkisesti kun en edelleenkään omista tablettia ja herranjestas 50v isälläni on sellainen :D

No kiitoksia.

Nämä mielipuoliset palstajutut on muuten ilmeisesti levinneet ihan oikeaan maailmaan. Ei kauaa sitten vietin iltaa (ihan vaan kaverimielessä) naisen kanssa joka tavatessamme kertoi olevansa "vanha".

No, ei 25v ole minun silmissäni vanha :/

• luolamies83

WhiteKnightin kannattaisi opetella käyttämään tablettia niin saisi helpommin nuoria naisia!

• Binompm

"Mistä lähtien "paneminen"/"vitutus" on lakannut olemasta WT-sanastoa?"
      Olen koulutettu sivistynyt varakas valkoihoinen eikä kukaan ole elämäni aikana ole kertonut minulle etteikö saisi panettaa ja vituttaa. Voi vittu teitä.

• 1212

Raha ja tutkintopaperi eivät tee kenestäkään sivistynyttä. Juntti mikä juntti.

• keittiötsygootti

WT verbalized

• taidat.olla.pösilö

Mitä muuta luulet sieltä juottolasta löytäväsi?

• Ex----------------PUA

Muuten tämä on todella hyvä havainto.

Naiset ovat rappiolla, ja kurppautumisprosessi alkaa jo siinä 22 ikävuodessa, hyvin kuvatulla tavalla.

Käytös on karkeaa, suorastaan sikamaista.

Ongelmana on se, että ne parhaimmat käyvät hirveän harvoin ulkona. Tiedän kkyllä niitä, ja niitä on olemassa, mutta ei juurikaan saatavilla. Ne pitää kalastella itselleen päiväsaikaan, tapahtumista, sosiaalisista piireistä. Olen päässyt jyvälle, ja yritän saada kotoutettua voiton.

• JuoksutJuostuValheAlkoi

Ja huvittavinta tai säälittävintä tässä on se, että ne rappiolla olevat luulevat, ettei heidän rappiotilaansa huomaa ulkoa päin. Yrittävät parhaansa olla toisenlaisia, mutta voi kauhistusten kauhistus, se ei onnistu. Varmaankin sen takia aisurit ja valkoritarit ovat juoksunsa juosseen naisen suosiossa, koska näiden naisten kaikenlainen valehtelu heille on helpompaa.

• Ex-----------PUA
        JuoksutJuostuValheAlkoi kirjoitti:

Ja huvittavinta tai säälittävintä tässä on se, että ne rappiolla olevat luulevat, ettei heidän rappiotilaansa huomaa ulkoa päin. Yrittävät parhaansa olla toisenlaisia, mutta voi kauhistusten kauhistus, se ei onnistu. Varmaankin sen takia aisurit ja valkoritarit ovat juoksunsa juosseen naisen suosiossa, koska näiden naisten kaikenlainen valehtelu heille on helpompaa.

Niinpä, ne ovat tälläisiä miehiä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13821494/mies-pelkaatko-olla-oma-itsesi

Ja tuota heidän haavoittuvaisuutta, hyväsydämisyyttä ja uskoisuutta sitten käytetään hävyttömästi hyväkseen.

• Pilllluun

Outsiderin huomio on hyvä, kuilu on olemassa ja iso kuilu onkin! Sukupolvien kuilu on todella iso!

• nomiettikäässistä

Mitä ätmeille on tapahtunut kun ei nuoretkaan naiset kelpaa?

• Vinkuvinkuvinkuvalitus

Ei niille kelpaa kukaan nainen,aina löytyy jotain vikaa,varsinkin kun etsimällä etsii.Miehet puolestaan,siis lähinnä ätmit ,on niin täydellisiä että on vaikeaa,joskus jopa mahdotonta tyytyä johonkin niinkin epätäydelliseen kun naiseen,ja tästä on jatkuvasti ja kaikkialla muistettava valittaa ja sääliä itseään.Mahtaa harmittaa etteivät ole homoja,voisivat olla täydellisiä,kilttejä ja kunnollisia yhdessä.

• 159

Mikä on ätmi?

• 44322112344

Taas tota setämiehen valitusta. Ätmin negatiivinen asenne vaikuttaa omaan maailmankuvaan niin negatiivisesti ettei näe metsää puilta.

• Ex------------PUA

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

• Melkolaillamummojo
        Ex------------PUA kirjoitti:

En ole kyseinen kirjoittaja, mutta olen 47 -vuotias ja ollut yhden miehen kanssa, pitkän avioliiton jälkeen muutama vuosi sitten leskeytynyt miehen äkillisen sairaskohtauksen vuoksi, eikä tulevaisuudessa ainakaan omissa haaveissa ja ajatuksissa siinnä uutta miestä.

Voisitko minulle kertoa minkä ikäinen olet, ja monenko naisen käyttämä?

• N39
        Melkolaillamummojo kirjoitti:

En ole kyseinen kirjoittaja, mutta olen 47 -vuotias ja ollut yhden miehen kanssa, pitkän avioliiton jälkeen muutama vuosi sitten leskeytynyt miehen äkillisen sairaskohtauksen vuoksi, eikä tulevaisuudessa ainakaan omissa haaveissa ja ajatuksissa siinnä uutta miestä.

Voisitko minulle kertoa minkä ikäinen olet, ja monenko naisen käyttämä?

Ex_PUA on n. kolmekymppinen ja täysin käyttämätön :D

• 44322112344
        Ex------------PUA kirjoitti:

Olen 38-vuotias mies mutta poikkean teikäläisistä sillä että olen pannut naisia.

• Ex----------PUA
        N39 kirjoitti:

Ex_PUA on n. kolmekymppinen ja täysin käyttämätön :D

Sinä olet lähes 40v ja täysin käytetty.

Ikääni et tiedä, mutta se on totta olen käyttämätön, sillä vain mies voi käyttää, nainen ei.

Passiivis-aggressiivinen hymiö ja tekonauru kertovat myös oman tarinansa: kurppa raivoaa.

• Ex-----------PUA

• Panorinkeli
        Ex----------PUA kirjoitti:

Sinä olet lähes 40v ja täysin käytetty.

Ikääni et tiedä, mutta se on totta olen käyttämätön, sillä vain mies voi käyttää, nainen ei.

Passiivis-aggressiivinen hymiö ja tekonauru kertovat myös oman tarinansa: kurppa raivoaa.

Minä olen 27 -vuotias, seurustellut kaksi kertaa vakavasti 15 - 19 v. saman ikäisen pojan kanssa ja 22 - 24 v itseäni vuoden vanhemman nuoren miehen kanssa. 25 -vuotiaasta eteenpäin olen ollut erään itseäni vähän nuoremman jännämiehen panoringissä yksi hänen "naisistaan" - hän siis panee ainakin viiden muun naisen kanssa lisäkseni ja on naimisissakin. Me kaikki hänen panot tiedämme toisistamme ja luultavasti vaimokin tietää meistä, miehellä on iso kyrpä ja on mahtavan hyvä nussimaan, tulee lähes aina luokseni kun laitan viestiä ja pyydän ja sitä tapahtuu usein... Tämän jännämiehen lisäksi olen nussinut näiden "sinkkuvuosieni" aikana aina silloin tällöin baarista pokaamieni miesten kanssa, ja lukumäärää en osaa sanoa, koska kuka niitä laskee, mutta on niitä ainakin reilu parikymmentä.

Tällä hetkellä suhteilen jännämiehen lisäksi erään 30 -vuotiaan komean ja hyvässä ammatissa olevan miehen kanssa, ollaan oltu sängyssäkin ja myös hän on hyvin varusteltu ja hyvä naimaan. Mies tietää kaikki panorinkelöintini yms. muttei välitä. On rakastunut minuun ja kosinut jo monta kertaa. Saatan vielä suostuakin ja alkaa pullan tuoksuiseksi kotiäidiksi. Enkä muuten häpeä ja kadu ollenkaan elämääni. Minusta on myös hauskaa, että kaltaiseni nainen aiheuttaa raivoa kaltaisissasi miehissä, se on vähän kuin kirsikka kakun päällä.

Joten expua, minkä ikäinen olet ja montako naista olet käyttänyt?

• Ex-----------PUA
        Panorinkeli kirjoitti:

Minä olen 27 -vuotias, seurustellut kaksi kertaa vakavasti 15 - 19 v. saman ikäisen pojan kanssa ja 22 - 24 v itseäni vuoden vanhemman nuoren miehen kanssa. 25 -vuotiaasta eteenpäin olen ollut erään itseäni vähän nuoremman jännämiehen panoringissä yksi hänen "naisistaan" - hän siis panee ainakin viiden muun naisen kanssa lisäkseni ja on naimisissakin. Me kaikki hänen panot tiedämme toisistamme ja luultavasti vaimokin tietää meistä, miehellä on iso kyrpä ja on mahtavan hyvä nussimaan, tulee lähes aina luokseni kun laitan viestiä ja pyydän ja sitä tapahtuu usein... Tämän jännämiehen lisäksi olen nussinut näiden "sinkkuvuosieni" aikana aina silloin tällöin baarista pokaamieni miesten kanssa, ja lukumäärää en osaa sanoa, koska kuka niitä laskee, mutta on niitä ainakin reilu parikymmentä.

Tällä hetkellä suhteilen jännämiehen lisäksi erään 30 -vuotiaan komean ja hyvässä ammatissa olevan miehen kanssa, ollaan oltu sängyssäkin ja myös hän on hyvin varusteltu ja hyvä naimaan. Mies tietää kaikki panorinkelöintini yms. muttei välitä. On rakastunut minuun ja kosinut jo monta kertaa. Saatan vielä suostuakin ja alkaa pullan tuoksuiseksi kotiäidiksi. Enkä muuten häpeä ja kadu ollenkaan elämääni. Minusta on myös hauskaa, että kaltaiseni nainen aiheuttaa raivoa kaltaisissasi miehissä, se on vähän kuin kirsikka kakun päällä.

Joten expua, minkä ikäinen olet ja montako naista olet käyttänyt?

No niin, ehta saastaisen lutkan tunnustus.

Ei ihme että ulina alkaa kun osuu ja uppoaa, olet jo aloittanut kurppaantumisen ja sinut on käytetty loppuun. Olet toisinsanoen ihmisraunio.

Ja sitten ennen kun menemme minuun, niin saisinko vielä vakionimimerkkisi?

• Panorinkeli
        Ex-----------PUA kirjoitti:

Ei ihme että ulina alkaa kun osuu ja uppoaa, olet jo aloittanut kurppaantumisen ja sinut on käytetty loppuun. Olet toisinsanoen ihmisraunio.

Ei minulla ole mitään vakionimimerkkiä, koska lähinnä luen näitä juttuja ja monet hyvät naurut olen saanut - kiitos erityisesti sinulle. Joskus olen kommentoinut jotain ja laittanut nimimerkiksi jonkun "löfjdaslfjsaöl" -tyylisen tai "19plus14" tai sitten nimimerkki on liittynyt jotenkin kommenttini sisältöön, koska en ole keksinyt mitään parempaa nimimerkkiä... Mutta jos se sinua helpottaa jollain tapaa, niin voisin ottaa tästä eteenpäin vakituiseksi nimimerkikseni tämän Panorinkelin, onhan se aika iskevä. ;)

Enkä ole ihmisraunio, vaan elänyt oikein mukavan panorikkaan ja muistelemisen arvoisen elämän. Lähinnä tällä hetkellä mietin tuon miehen kanssa naimisiin menoa siltä kantilta, että hän haluaa lapsia ja minä oikeastaan en. Olen alkanut ajatella, että ehkä sittenkin pitäisi pyöräyttää muutama piltti maailmaan, olisihan se harmi jos geeniperimäni katoaisi. Olen minä sen verran hyvän näköinen muija ja tuo mieskin varsin komea. Meidän lapsistamme tulisi todella kauniita, eli ehkä tosiaan alan pullantuoksuiseksi kotiäipäksi. Tällä hetkellähän olen siis työtön, enkä muutenkaan ole paljon töitä tehnyt, mutta tuleva mieheni (jos päätän naida hänet) tienaa hyvin ja pystyy tarjoamaan minulle ja mahdollisille lapsillemme oikein kivan elämän. Hän tahtoo minusta kotirouvan.

Ja nyt expua - alahan vastata... Minkä ikäinen olet, ja montako naista olet käyttänyt?

• 44322112344

Oletko tyhmä vai etkö lue palstaa?

Teet itsestäsi idiootin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810780/expuan-raportti-yosta-(voi-olla-etta-tykkaat)

Nyt sitten sinun raportin vuoro, tai olet vain kateellinen ja epärehellinen neitsyt-setä.

Palsta odottaa, minun kannukset he jo tietävät.

Ei noita kertomuksia kukaan ota tosissaan, mikä tekee niistä entistäkin säälittävämpiä koska ovat suurelle osalle ihan normielämää.

• Panorinkeli

Ei sitten löydy kanttia tai sanoisinko tarpeeksi MIESTÄ, että vastaisit näihin yksinkertaisiin kysymyksiin... Jos et häpeä itseäsi, niin pystyt vastaamaan ihan kuten minä pystyin kertomaan omalta kohdaltani, koska en häpeä... Mutta mikäs se sinua hävettää?

• Panorinkeli
        Panorinkeli kirjoitti:

Ei sitten löydy kanttia tai sanoisinko tarpeeksi MIESTÄ, että vastaisit näihin yksinkertaisiin kysymyksiin... Jos et häpeä itseäsi, niin pystyt vastaamaan ihan kuten minä pystyin kertomaan omalta kohdaltani, koska en häpeä... Mutta mikäs se sinua hävettää?

Huhuu! Expua... Menikö pupu pöksyyn... Häpeätkö itseäsi, vai miksi et vastaa? En päästä sua näin helpolla, vaan tulen kysymään niin kauan kunnes vastaat.

• riiviöitäolettenuoret

Se on tuollaista jokaiselle ajalle tyyppillistä keski-ikäisen (ainakin henkisesti) ihmisen valitusta että mitä tapahtunut nuorisolle. TUollainen puhe alkaa sinä hetkenä kun on tullut vanhaksi papparaiseksi ja kadottanut kosketuksen oikeeseen elämään.

• ATM-automaatti

Siinä vaiheessa kun "todellinen elämä" on siiderivatsoja, humppakahvoja, irtosuhteilua kolmekymppiseksi, jne - on syytäkin kadottaa kosketus "todelliseen elämään".

Palstalaiset kyllä osaavat suomentaa naisten kieltä:
        "Elämän eläminen" = siideri, lihominen, tatuoinnit ja irtosuhteet/panosuhteet
        "Kokemuksien hankkiminen" = siideri, lihominen, tatuoinnit ja irtosuhteet/panosuhteet
        "Viisastuminen vanhempana" = siideri, lihominen, tatuoinnit ja irtosuhteet/panosuhteet

• ATM-automaatti

Ps. mitäpä veikkaat, pitävätkö saman ikäiset nuoret pojat näitä asioita positiivisina juttuina? Vastaus on: eivät pidä.

• riiviöitäolettenuoret
        ATM-automaatti kirjoitti:

Ps. mitäpä veikkaat, pitävätkö saman ikäiset nuoret pojat näitä asioita positiivisina juttuina? Vastaus on: eivät pidä.

Luulo ei koskaan ole tiedon värtti. 60-70-luvun sukupolvi oli jo vapautunut seksuaallisesti ja joi paljon alkoholia. Keski-ikäiset ne pubeissa pyörii panettamassa itseään. Turha kaataa tuota nuorten ongelmaksi. Mitä aikuiset edellä sitä nuoret perässä. Aikuiset sitten tekopyhästi tuomitsevat nuoret siitä, mitä itse vielä haluisivat tehdä.

• ATM-automaatti
        riiviöitäolettenuoret kirjoitti:

Luulo ei koskaan ole tiedon värtti. 60-70-luvun sukupolvi oli jo vapautunut seksuaallisesti ja joi paljon alkoholia. Keski-ikäiset ne pubeissa pyörii panettamassa itseään. Turha kaataa tuota nuorten ongelmaksi. Mitä aikuiset edellä sitä nuoret perässä. Aikuiset sitten tekopyhästi tuomitsevat nuoret siitä, mitä itse vielä haluisivat tehdä.

Olen puhunut riittävän monen parikymppisen kanssa tietääkseni mistä kirjoitan. En ole itsekään paljoa tuota vanhempi, joten sukupolvien kuilua ei kyllä ole.

Ne pojat ovat v-ttuuntuneita siihen että saadakseen nainen pitää käydä salilla, pukeutua muodikkaasti, opetella sosiaalisia taitoja ja tylyjen pakkien kautta pokaustaitoja. Sitten nämä likat vetävät siideriä, möykkäävät kuin känniset merimiehet ja lihovat, koska pelkästään nuoren ikänsä ansiosta saavat miehiä kuitenkin.

Ei ihme että yhä useampi mies saa koko pelistä tarpeekseen siinä vaiheessa kun siidrin turvottamia naisia alkaa viimein perhe kiinnostamaan.

• riiviöitäolettenuoret

Olen puhunut riittävän monen parikymppisen kanssa tietääkseni mistä kirjoitan. En ole itsekään paljoa tuota vanhempi, joten sukupolvien kuilua ei kyllä ole.

Ne pojat ovat v-ttuuntuneita siihen että saadakseen nainen pitää käydä salilla, pukeutua muodikkaasti, opetella sosiaalisia taitoja ja tylyjen pakkien kautta pokaustaitoja. Sitten nämä likat vetävät siideriä, möykkäävät kuin känniset merimiehet ja lihovat, koska pelkästään nuoren ikänsä ansiosta saavat miehiä kuitenkin.

Ei ihme että yhä useampi mies saa koko pelistä tarpeekseen siinä vaiheessa kun siidrin turvottamia naisia alkaa viimein perhe kiinnostamaan.

Kuulostaa siltä, että tasa-arvo on edennyt ja miehet saavat ehkä kalpean aavistuksen siitä, millaisessa tilanteessa naiset ovat joutuneet elämään jo paljon aikaisemmin. Ikään kuin omaa lääkettään tarjotaan nyt miehille.

• trollibensa

Tässä on syvää viisautta:

"

"

• 1212
        riiviöitäolettenuoret kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että tasa-arvo on edennyt ja miehet saavat ehkä kalpean aavistuksen siitä, millaisessa tilanteessa naiset ovat joutuneet elämään jo paljon aikaisemmin. Ikään kuin omaa lääkettään tarjotaan nyt miehille.

Tarkoitatko tilannetta jossa naiset olivat kotona "alistettuina" sillä aikaa kun mies hengitti myrkyllisiä kaasuja hiilikaivoksessa kuutena päivänä viikossa tai hytisi juoksuhaudoissa sotakentillä?

Miksiköhän silloin ei ollut mielenosoituksia siitä ettei 50% sotilaista tai kaivostyöntekijöistä ollut naisia? Olisivat varmasti voineet kanssa ryypätä ja kiroilla, sen jälkeen kun velvollisuus naisten ja lasten vuoksi oli suoritettu.

Mutta jostain kumman syystä järjestely kelpasi vallan hyvin siihen päivään asti kun työ muuttui helpommaksi. Sotiminen toki jätettiin yhä miehille, se kun on inhottavaa ja vaarallista hommaa tänäkin päivänä.

• Ex-----------PUA

"Ne pojat ovat v-ttuuntuneita siihen että saadakseen nainen pitää käydä salilla, pukeutua muodikkaasti, opetella sosiaalisia taitoja ja tylyjen pakkien kautta pokaustaitoja. Sitten nämä likat vetävät siideriä, möykkäävät kuin känniset merimiehet ja lihovat, koska pelkästään nuoren ikänsä ansiosta saavat miehiä kuitenkin.

Ei ihme että yhä useampi mies saa koko pelistä tarpeekseen siinä vaiheessa kun siidrin turvottamia naisia alkaa viimein perhe kiinnostamaan."

Tämä.

Tämän voisi asettaa jonkinlaiseksi MGTOW:n julkilausumaksi, ja jakaa kaikkiin koteihin.

Mutta myöskin vavistukseksi ja ojennukseksii naisille, jotka meinaavat valita väärin.

• kukaan_ei_kerro

Pienestä pitäen toitotetaan vanhempien ja kaikkien sukulaisten suulla, miten ihana ja herttainen tuo tyttö on. Parikymppisenä on sitten niitä kilojakin jo 20 liikaa, kun suklaa ja siideri on tehnyt tehtävänsä. No, ei hätää, pukeudutaan väljään mustaan, otetaan tatskoja ja irtoripset ja taas luullaan oltavan viehättäviä ja haluttavia.

• miesvm_1967x

Ai säkin olet touhunnut sen kanssa :D Taisin ehtiä kuiteski ennen?

• kukaan_ei_kerro
        miesvm_1967x kirjoitti:

Ai säkin olet touhunnut sen kanssa :D Taisin ehtiä kuiteski ennen?

Minä olin kyllä eka, sinä opettelit mummosi kanssa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      105
      3645
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      177
      2636
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      42
      2397
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1942
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      41
      1353
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe