Hei!
Elikkäs olen 14.v vanha poika. Pitkä ja paino 55 kg. Ongelmana on se, että vaikka söisin kuinka paljon.( Esim. Tänään koulussa ruokana makkaroita. Seisemän tuli syötyä kaikkine lisukkeineen ja heti sen jälkeen kotsassa reilusti lihakeittoa, mutta silti nälkä. ) Terveellinen ruokavalio kotona ja koulussakin. Kotona syön kanssa paljon. Ruumiinrakenne on todella laiha, ehkä alipainoinenkin. (Luut näkyy) Jos ei parin tunnin välein saa ruokaa, niin alkaa mahassa jäytää.
Mitä tehdä?
Kiitos
Jatkuva nälkä.
6
73
Vastaukset
- 12345678908ytre3edfvbn
Koita lisätä rasvoja :)
- oleppahyvä
Käy lääkärissä, anna ulostenäyte loisien löytämiseksi ja puhdista itsesi niistä.
Jotenkin vaikuttaa siltä että joku alien ruokailee ohessa ja koska et ole raskaana niin ainoa mahdollisuus on suolisto-loiset tai ehkä ravinto-aineiden imeytymishäiriö - lääkärissä käynti selvittää sen. - Eki78
kylkiluiden näkyminen ei haittaa
- pikkuhiljaaonnaa
Kyl se haittaa ja vähän lisää luiden päälle olisi saatava - sanoisin vähän lisää rasvaa ruokavalioon ja matokuuri kaupan päälle.
Jotenkin haiskahtaa bulimikolta - syö muka paljon ja aterian päälle käy spyttaamassa liiat pois.
Ei muuta kuin tiukka peiliin katsominen ja tosiasioiden tunnustaminen, parannus ja terve ruoka-valio edespäin.
- syönälkääsi
Olet parhaassa kasvuiässä ja tarvitset ruokaa kasvaaksesi.
Syö, kun on nälkä.
Olen nainen ja saatoin teini-iässä syödä liki 20 perunaa kerralla jne. Ja olin hoikka. - syökäää
Makkara ei ole terveellinen ruokaravinto. Makkaroissa on useimmiten enemmän jauhoja kuin lihaa.
Syy ainaiseen nälkään on ettei ruoka tyydytä kehon ravintotarpeita.
Kasvuiässä keho tarvitsee ruokaa enemmän kuin laki sallii.
Ruuan määrä ei korvaa laatua.
Keittoruoka on nestettä täyttä eikä sillä täytä vatsaa.
Vatsa kaipaa leipää, mielummin tummaa leipää. Vaalea leipä e tyydytä vatsaa.
Jos ei lihoa niin syökää niin usein kuin on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172