LUUK.23:39-43
39. Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
40. Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
41. Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
42. Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."
RYÖVÄRILLE ARMO!!!
14
<50
Vastaukset
- Käytäjärkeäsi
Mistä ihmeen käännöksestä olet tuon onkinut.Sehän on väärennyt,koska Jeesus oli haudassa kolme päivää,eikä "tänä päivänä paratiisissa".Onhan noita
kirkollisten tekemiä väärennyksiä paljonkin raamatussa,ja ne kaikki ovat tahallisia harhautuksia palvellen saatanan valheita harhauttaen miljoonat.
Ainoastaan järkevät voivat löytää väärennykset,koska raamattu ei ole
kirjoituksiensa kanssa ristiriidassa.Ryövärillä on mahdollisuus saada ylös-
nousemus uuteen maailmaan,mutta ei hän heti kuollessaan voinut mennä
paratiisiin,koska silloin,eikä nytkään vielä ole mitään paratiisia missään.- 64554
645
- 546546
645
- 342324
234423
- 354354
534354
- ewrewrrer
64554 kirjoitti:
645
rewewrewrew
- Järjenkättösallittua
Oikea käännös kuuluu näin."Tänä päivänä minä sanon (vakuutan)sinulle,sinä
tulet olemaan minun kanssani paratiisissa".Eikö se selitä miten asiat ovat totuudessa pysyen ?Se paratiisi perustetaan uudestaan,kaiken saasteiden
puhdistuksen jälkeen tulella,maapallon laajuisesti.Siten alkaa uusi kausi, niille
jotka on nähty arvollisiksi asuttamaan maapalloa ylösnousemuksen jälkeen.
Taivas-lukumäärä on jo varmasti täyttynyt (Ilmestysk.144.000 henkilöä)
yli kahden tuhannen vuoden kuluessa.Meille se ei kuulu.- Käännös33.38näin
39. Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
40. Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
41. Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
42. Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa." - TotuuttaEsille
oikea käännös on.
- 354
354
- 654
465
- uioiooi
oiuiuoiuo
- 4352
5432
Voi s*tana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220