Jostain syystä Tokion kaupunki on valinnut rullalautailun lajiksi rullaluistelun sijaan Tokion olympialaisiin 2020. Lyhytlistalla olevista lajeista oli ehdolla "rullailulajit" eli roller sports. Nyt rullailulajit on Tokion ehdotuksessa kaventunut rullalautailuun ja rullaluistelun osallistumismahdollisuudet katosivat ihmeellisellä taikatempulla. Mikähän oli FIRS:n osuus asiaan?
Tuo jokin syy rullalautailun valitsemiseen taitaa olla sen luultavasti ylivoimaisesti suositumpi asema maailman nuorison keskuudessa. 80 kilpailijaa kuulemma otettaisiin kahteen katukilpailuun ja kahteen skeittipuistokilpailuun. Olympiakomitean jokin elin vielä vahvistaa lajit ensi elokuussa.
Siinä taisi mennä jälleen kerran rullaluistelijoiden mahdollisuudet kilpailla tai seurata lajiaan olympialaisissa :(
Rullalautailu rullaluistelun edelle Tokioon!!!
3
351
Vastaukset
- rulla_minä
Tuo kattojärjestö firs näköjään himoitsi hormonit hyrräten hyvänsä olympiakelpoiseksi ja kusi rulliksen läpimäräksi.
Aikaisemmin se on ajanut rullaluistelua ykköslajina sinne. Rullalauta ei edes kuulunut koko järjestöön. Ajat muuttuu... ja me sen mukana... paitsi minä. - kruiseri
Skeittaaminen valittiin Tokion olympialaisiin koska se on ollut pitkään erittäin suosittua Japanissa ja näin yritetään tehdä olympialaisista kiinnostavempia paikalliselle yleisölle. Valinta vaikuttaa ainoastaan 2020 olympialaisiin, toivon mukaan rullaluistelukin nähdään tulevaisuudessa. Henk koht näen molemmat erittäin teknisinä urheilulajeina joten varmasti molemmille olisi tilaa.
- Rullaluistelija-guru
PikaRullaluistelu tuli valituksi Nuorten Olympialaisiin 2018.
Erittäin positiivista ! Ainut negatiivinen on kilpailijoiden todella
Pieneksi rajattu määrä ! Laji, joka huutaa suurta osallistujamäärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953