http://www.eurobilltracker.com/index.php?referer=32557
Käykääs tutustumassa sivuun, seuraillaan euroseteleitä sarjanumeroiden perusteella :)
EuroBillTracker
5
572
Vastaukset
Olen seuraillut pitkän aikaa :). Olen saanut laitettua jo 52 seteliä. Yhtään osumaa ei ole tullut kun ne kaikki on työpöydän laatikossa.
- mustahaamu
Onko tarkoitus laittaa sarjanumerot jokaisesta käteen osuvasta setelistä?! Kuka jaksaa....
- SportFreak
Kyllä sitä jaksaa.. Ei nyt aivan kaikkia mutta kun osuma tulee niin se palkitsee (ei käynyt vielä minulle) Jotkut syöttävät tuhansia seteleitä syöttämällä kyseiseen paikkaan työpaikkansa seteleitä..
- SportFreak
SportFreak kirjoitti:
Kyllä sitä jaksaa.. Ei nyt aivan kaikkia mutta kun osuma tulee niin se palkitsee (ei käynyt vielä minulle) Jotkut syöttävät tuhansia seteleitä syöttämällä kyseiseen paikkaan työpaikkansa seteleitä..
Eka osuma!
- soilian
Kyllä niitä seteleitä jaksaa kirjata! Olen ollut mukana kohta vuoden. Olen kirjannut 800 seteliä ja saanut jo yhdeksän osumaa. Mitä enemmän porukkaa on syöttämässä setelitietoja, sitä vähemmän tarttee olla kirjattuja seteleitä, kun todennäköisesti saa osuman. Lisäksi sivustolta on linkki keskustelupalstalle, jossa käydään vilkasta keskustelua setelien kirjaamisesta ja vähän muustakin usealla eri kielellä. Tutustut uusiin ihmisiin ympäri Eurooppaa ja samalla voit pitää yllä kielitaitoasi.
P.S. EBT:läiset järjestää myös tapaamisia. Esim. ensi lauantaina suomalaiset kokoontuvat Tampereelle ja ensi elokuussa järjestetään EBT Meeting 2005 Helsingissä. Ei kun mukaan vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533