Mietin, että miten pystyt heittäytymään mykäksi miehelle, joka ei näköjään voi elää ilman sua...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=d2dYqennCXs
Anne........
7
<50
Vastaukset
Suo anteeksi ylhäisyys, että päätin kysäistä....
<3
Sanasi on lakini....- Stalkattu_nainen
Onnea Annen ja Riston suhteeseen, keitä he sitten lienevätkin.
- josolisinanne
ja seuraani yrittäisi joku, joka ihan tosissaan sanoisi ettei voi elää ilman minua, juoksisin pakoon.
Olen huomannut kierteleväni liian takertuvia ihmisiä, varsinkin, jos tunnen, ettei ajatukset käy yhteen. En haluaisi olla jollekin kaikki. Sehän olisi hirmuinen stressi.
Tarvitsen tilaa ja usein aikaa olla omine ajatuksineni yksin.
Mun mielestä pitää pystyä elämään ilman jotain tiettyä ihmistä, vaikka se kävisi kipeääkin.- Stalkattu_nainen
Olen lähes samaa mieltä kanssasi nimimerkki "josolisinanne".
- josolisinanne
Stalkattu_nainen kirjoitti:
Olen lähes samaa mieltä kanssasi nimimerkki "josolisinanne".
jotain samaa kokemusta ehkä molemmilla. Siitä ehkä jäänyt jonkinlainen jälki, että ahdistaa ajatus liian lähelle tunkemisesta ja ettei voi elää ilman..
Olen aina kyllä viihtynyt aika paljon yksin, vaikka en elä yksin, en ole mikään erakko kuitenkaan.
Mua ei stalkannut kukaan ihailija, ennemminkin vihailija.
Toivottavasti olet päässyt eroon stalkkeristasi jo ja saanut elämäsi omaksesi ja saat elää rauhassa.
- Annelta-Ristolle
Jos nyt kuitenkin siinä kovan kaipuusi välissä sukittaisit muutamat putket. Vai aioitko kakkia makkaroita ja appelsiinejä ruokapöytääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603