Pitäisikö valmiit pakastepitsapohjat ekaks ainakin vähän esipaistaa koska jos laitat pakastetulle pohjalle suoraan täytteet ja uuniin, niin pohja jää ihan mössöksi. Mulla on uuniritilän päällä leivinpaperi koska uunipeltiä ei oo. Olisko mitään kikkaa jolla pohjasta sais rapean , nyt menee pitsa ihan mössöksi ja hukkaan.
Vastaukset 4
- 3t3yt3
laitat märät täytteet päällimmäisiksi.
- töttöröööööt
Märät täytteet? Mitä ne on?
- pitsoopukkaa
töttöröööööt kirjoitti:
Märät täytteet? Mitä ne on?
Märkiä täytteitä ovat erilaiset kasvikset kuten paprika, purjo ja varsinkin tomaatti, joka kannattaa kaltata (kuumassa vedessä puoli minuuttia), kuoria ja poistaa vetinen sisus ennen pitsaan laittoa.
Pohjan rapeuden varmistamiseen riittää pitsan laittaminen keskitasoa alemmalle tasolle ja uunin lämpö 250 asteeseen ja pitsa kypsyy noin 10 minuuttia tai kunnes on ottanut kauniisti väriä pintaan ja juustot kuplivat keskeltäkin.
Leivinpaperi ritilän päällä toimii ihan hyvin - ei välttämättä tarvita mitään uunipeltiä.
- vaimitenteet
Uuniin alalämpö mahdollisimman kuumalle ja ritilä alimmalle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64570
- 30556
- 46550
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520