Pitäisikö valmiit pakastepitsapohjat ekaks ainakin vähän esipaistaa koska jos laitat pakastetulle pohjalle suoraan täytteet ja uuniin, niin pohja jää ihan mössöksi. Mulla on uuniritilän päällä leivinpaperi koska uunipeltiä ei oo. Olisko mitään kikkaa jolla pohjasta sais rapean , nyt menee pitsa ihan mössöksi ja hukkaan.
Vastaukset 4
- 3t3yt3
laitat märät täytteet päällimmäisiksi.
- töttöröööööt
Märät täytteet? Mitä ne on?
- pitsoopukkaa
töttöröööööt kirjoitti:
Märät täytteet? Mitä ne on?
Märkiä täytteitä ovat erilaiset kasvikset kuten paprika, purjo ja varsinkin tomaatti, joka kannattaa kaltata (kuumassa vedessä puoli minuuttia), kuoria ja poistaa vetinen sisus ennen pitsaan laittoa.
Pohjan rapeuden varmistamiseen riittää pitsan laittaminen keskitasoa alemmalle tasolle ja uunin lämpö 250 asteeseen ja pitsa kypsyy noin 10 minuuttia tai kunnes on ottanut kauniisti väriä pintaan ja juustot kuplivat keskeltäkin.
Leivinpaperi ritilän päällä toimii ihan hyvin - ei välttämättä tarvita mitään uunipeltiä.
- vaimitenteet
Uuniin alalämpö mahdollisimman kuumalle ja ritilä alimmalle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493