"Ei syksy ole surua eikä kuolemaa,
pitkän kesän jälkeen luonto levon saa.
Jänis tekee jälkiään,
järven peittää jää.
Luontoäiti peiton alla kääntää kylkeään."
\\\\\ ♥ /////
\\\\\\\__o o__///////
__\\\\\\\'/_____\'///////___
Mukavaa alkavaa viikkoa! :).
24
<50
Vastaukset
\\\\\ /////
\\\\\\\__o .__///////
__\\\\\\\'/_____\'///////___- eimeeläpi
Onnii kirjoitti:
No ei se toimi, antaa olla :).
ei auttais asiaasi, vaikka toimiskin. Olet niin naurettava tyyppi noine vedätyksines, mut jatka vaan. Onhan lapsella oltava virikkeitä niiih!
- loveevol
///samoin:)\\\\\\
\•/
(y)- onnillesopiva
hyi helvetti, tissitön lskiperse
- eimuidenkanssa
Se on mukava vasta sitten, kun saan tehdä töitä mulle tuttujen
ihmisten kanssa. Kotikaupungissa. - sullemyös
Syksyhän on parasta! Vähän kuin uuden alkua kesän raukean laiskuuden jälkeen. Kun ensimmäiset pakkaset pistelee on kuin kerääntyisi sähköä kroppaan. Pitää vaan muistaa kaikki kaunis myös pimeyden keskellä. Siinähän se taas on kun valaiseva lumi sen paljastaa, unohtuu vain helposti kun ei syysiltoina näe.
- syksyä_puskee
Mä oon nyt todella väsynyt ja rattikin taitaa olla vinossa.
- olalaa
Jep jep , peilin edessä kaikki itseään rakastavat nauttii näkemästään
- vhs_machine
- vhs_machine
Miksi et?
- Syksynkertomaa
Kiitos kauniista ajatuksista Onni. Mietin myös syksyä...
Syksy on kuin kaunis ja värikäs peitto suoraan luontoäidin kutimesta, täynnä voimaa ja värienergiaa.
Kuka ymmärtäisi luonnon valmistautuvan lepoon noin mahtailevasti.
Syksy on myös kuin ilkikurinen, teatraalinen taiteilija, joka vangitsee katsojansa hetkeen ja hekumaan.
Puhureissa on voimaa, ne tarttuvat puiden korviin ja ravistelevat niitä kiihkeästi.
Kaukana on vieno kesätuuli, joka arastellen puita kosiskeli.
Syksy tietää, mitä tahtoo.
Hyvää yötä. - Pehmopalleroinenmoinen
..............\\\\\ ♥ /////
...\\\\\\\__(o)(o)__///////
..\\\\\\\'/___W__\'///////___
.......\\\\\_________//////..........
.............[]......................[].............
En tiedä mitä yritit tehdä, mutta mulle tuli siitä mieleen siili :) Hyvää pirtsakkaa syksyä :)- Pehmopalleoinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Kaksi siiliä siinä olikin :). Kiitos ja kauniita unia :).
......................♥....♥......................
.....\\\\\ ..♥..........♥ ..//////.......
...\\\\\\\\\'>....<'/////////.......
___I_____I_________I____I____
Just juolahti mun mieleen, että kaksi mutta olit kerenny jo kommentoida :) Tein nyt kuitenkin. - Nytuntenmaille
Hyvää yötä Onni! Ihania unia. :).
- Pehmopalleroinenmoinen
Pehmopalleoinenmoinen kirjoitti:
......................♥....♥......................
.....\\\\\ ..♥..........♥ ..//////.......
...\\\\\\\\\'>....<'/////////.......
___I_____I_________I____I____
Just juolahti mun mieleen, että kaksi mutta olit kerenny jo kommentoida :) Tein nyt kuitenkin... toi pienempi on sitten naarassiili :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194