Saanko ikinä pillua?
Minulla on poikuus tallella 30 vuotiaana
48
1129
Vastaukset
- gregerfe
pitää vain yrittää olla mahdollisimman aktiivinen naisten suhteen. Neuvot kuten se tulee kulman takaa kun vähiten odottaa on vain naisia varten.
laitat viestejä nettideitissä kaikille ja IRL lähestyt kaikkia niin eiköhän joku suostu. - Neitsyt-Setä
Älä huolehdi, sinusta tulee isona neitsyt-setä, meitä on paljon. Esim. kuuluisimmalla neitsyt-sedällä ja hc-ätmillä DarkFearilla on poikuus tallella vielä 37-vuotiaanakin.
- 78ytmi
Ei kannata kertoa siitä naisille. juoksevat karkuun lujaa.
- Bi-nainen
Riippuu siitä
1) miten nirso olet
2) miten paljon(vähän) liikut vapaalla missään missä on naisia
3) miten pystyt noin yleensä puhumaan naisille?
Rahalla tietty saa, jos maksulliselle uskaltaa. - UskonPoikuudenJatkuvan
En usko kaikkien naisten juoksevan pakoon neitsytmiehiä. Pahimmat lortot tietysti ja muutenkin "täyttä elämää" eläneet naiset tulevat juoksemaan pakoon. Olet kuin peili heille ja pakeneminen on heille luontainen tapa olla kohtaamatta itseään. Ja ehkä on kuitenkin hyvä, että suhteesta Kalteri-Lissun kanssa ei tule mitään. Sitten löytyy monitahoinen joukko erilaisia naisia täydellisestä vapaamielisyydestä aina yllätysten yllätys neitsytmiestä itselleen vaativiin naisiin. Mitä tulee pillun saamiseen, niin en usko asian helpottuvan tulevaisuudessa, sillä käytösmallit urautuvat helposti tietynlaisiksi.
- Bi-nainen
Ei ne kokeneet naiset juokse pakoon, voivat ottaa ihan mielenkiinnosta kokemuksena. :D
Mitä taas neitsytmiestä vaativiin naisiin tulee, niin taitavat olla enemmän niitä ätmin unelmia. Tietty jos nainen itsekin on neitsyt ja takana uskonnollinen vakaumus, niin ehkä sitten.
- nopeetsyöhitaat
Et tule koskaan saamaan. Ottamalla saa!
- yhaodotan
Olet vasta nuori, vielä ehdit.
Minä olen jo 43v heteromies ja täysin kokematon naisten suhteen. En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni.- asia.josta.ei.puhuta
Auts, varmasti yleisempää tosin kuin luullaan tuollainenkin.
- Onnistuuvarmasti
Joku läski yh-mamma jonka juoksut on juostu ja joka suostuu seksiin kerran vuodessa voi sulle antaakin.
- atm30-poikuustallella
En ole edes lihava, normipainoinen olen. En saa ikinä pillua ellen maksa siitä naiselle.
- no.trollolloo
Kun olin yläasteikäinen, minua nuorempi Sonja ja hänen siskonsa Katja käyttivät minua useammin seksuaalisesti hyväkseen. xD
Katja oli vuoden vanhempi ja hyvin kullikiimainen, itse en edes silloin tajunnut mistään mitään, mutta hän opetti temput nuo ja siskonsakin menetti neitsyytensä joten aika win-win. Syytettä en ole nostanut enkä aijo nostaakkaan, tosin haluaisin elää nuoruuteni uudestaan ja ei pitäisi olla mikään ihme. xD- MotiivitTaustalla
Syyteaika on jo vanhentunut eli seksiinkiristäminen ei sinulta onnistu. Tätähän sää tarkoitit.
- palstailija
Ehtii 30-vuotiaanakin pääsemään siitä poikuudesta eroon. Homma vaikeutuu, jos on ruma, ujo/ sosiaalisissa tilanteissa kömpelö ja elämä on netissä, eikä käy ikinä missään. En tiedä mikä sun ongelma on, mutta omasta aktiivisuudesta se lähtee. Jos sulla ei rima korkeella, niin toivoa on :).
- atm32
Luultavasti et saa ikinä pillua ellet maksa siitä. Et pääse tilanteisiin jossa on naisia jotka olisivat kiinnostuneita antamaan sulle pillua. Baarit tietenkin on ainoa paikka mistä voisi naisen löytää mutta naiset ei rumia miehiä edes huomaa joten aika mahdoton tehtävä. Maksulliselta naiselta voisit saada. Minäkin menin maksulliselle 30 vuotiaana ekan kerran kun totesin että ilmaiseksi on mahdoton saada.
- TodenTotta
Totta. Näin se tosielämässä menee, jos olet ruma. Mutta tilanne on täysin sama, jos olet introvertti tai uskovainen, vaikka olisitkin komea.
- 45245234
Uskovainen mies voi päästä naimisiin kaltaisensa naisen kanssa. Monet uskovaiset liikkuvat samoissa piireissä ja pääsevät pariutumaan saman kaltaisten naisten kanssa. Uskovaiset naiset eivät ole niin rahan ja statuksen perässä, vaan haluavat kunnollisen miehen.
- YksUskovaMies-77
Mitä seurakunnissa pyörin, niin sielläkin ne komeat ja kauniimmat seurakuntalaiset pariutuivat. Joten ulkonäkö ratkaisee sielläkin ensin. Sitten vasta se kunnollisuus. Tosin jos seurakunnassa käy ja on uskova, niin kunnollisuus vähän niinkuin kuuluu asiaan. Mutta joo, rumimmat jäävät uskovien keskuudessakin yksin. Näin se vaan menee.
30v on nuori mies vielä..Tuon ikäinenhän saa vaikka alle kaksikymppistä halutessaan, jos osaa kirjoittaa, puhumattakaan vanhemmista naisista.
- ytm.aviomies
Ei ole mikään niin helppoa kun saada pillua. En ole edes komea vaan ruma ja lihava ja saan pillua hoikalta naiseltani.
- edeskerranelämässä
Vai että helppoa?
Miten ja mistä sitä oikein sitten saa, jos unohdetaan maksulliset ja vakipanot?
Vaikka minäkin olen jo vanha äijä, en ole koskaan saanut, ei ole koskaan ollut edes lähellä saaminen ja rehellisesti sanottuna en edes tiedä, miten saisin naista. Kun ei ole syntynyt pelimieheksi, niin eihän ne naiset edes vilkaise.
Kertokaa nyt mullekin, että miten.
lapsi saa.
- kohtavelhoitsekin
Onnea velhouden johdosta.
- jonkinkerran
No ei tuo nyt niin kummasta ole että kannattaa päätään vaivata asialla, jonkun kerran saanut kokeillut ja eipä tuota hommaa juuri enemmälti ikävä ole, toki jos joskus on saanut niin asia on sitten "pois päiväjärjestyksestä" ja ei jää vaivaamaan että miltähän tuo ois tuntunut :-) jos ois joskus saanut.
- nainen32-
Ei tuollainen mies ansaitse naisen rakkautta. Pyydä siskoltasi jos se vaikka säälistä antaisi.
- jonkinkerran
Pitääkö toiselle olla noin tyly, tiedätkö hänen todellisen tilanteen?
- HäiriöitäOnMonenlaisia
jonkinkerran kirjoitti:
Pitääkö toiselle olla noin tyly, tiedätkö hänen todellisen tilanteen?
Eihän tuo ollut pelkästään tyly vaan häiriintyneen ihmisen tuotos.
- yheksäntoista
HäiriöitäOnMonenlaisia kirjoitti:
Eihän tuo ollut pelkästään tyly vaan häiriintyneen ihmisen tuotos.
Perinteisen suomalaisen akan suora vastaus tuo oli.
"Jos yhdyntäkokemusta ei vielä 30-vuotiaana ole, se useimmiten tarkoittaa, ettei sitä myöhemminkään tule."
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan- Sinne-vaan
Työnnä mummo tissit pilluun.
- Bi-nainen
Sinne-vaan kirjoitti:
Työnnä mummo tissit pilluun.
Hm.. se voiskin olla kiinnostava tapa nauttia naistenvälisestä rakkaudesta.. Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla.
"Jos nainen on yksinhuoltaja, se useimmiten tarkoittaa, ettei hänellä ole enää markkina-arvoa, eikä ketään miestä kiinnosta elättää toisen miehen äpärälapsia"
- Naisasialooseri1
Pitää kutinsa
- UskonRakkauteenM1977
Bi-nainen kirjoitti:
Hm.. se voiskin olla kiinnostava tapa nauttia naistenvälisestä rakkaudesta.. Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla.
Ei se ole rakkautta, vaan seksiä. Tässä seksuaalisuuden turmelemassa maailmassa rakkauskin on alennettu seksin tasolle. Tosirakkaus on sit, että pariskunta elää elämänsä yhdessä huolimatta siitä toimiiko seksi vai ei. Piste. Rakkaus on jotain korkeampaa ja parempaa. Todellisessa rakkaudessa toimiva seksi on yhteyden vahvistus ja rakkauden osoitus. Jos seksi ei toimi, rakkaus pysyy ja parisuhde / avioliitto pysyy.
- Lihavarumamies
Ei sitä palstalta saa. Mene baariin. En minä ole yhtään komea vaan ruma ja lihava ja olen saanut seksii. Jos et kohtaa naisia ja tee alotteita niin on mahdoton saada. Baarit on todennäköisin paikka saada tutustua naisiin. Tunnen myös itseäni paljon rumempia miehiä joilla on tyttöystävä sellaisia 120 kg miehiä.
- näinhän.se.menee
Jos on 30-vuotias neitsytmies joka olisi halunnut saada seksiä, muttei koskaan saanut sitä siitä huolimatta niin suurella todennäköisyydellä ei tule jatkossakaan saamaan. Jos on uskonnolliset vakaumukset taustalla (odotan avioliittoon asti) niin sitten ehkä on vielä mahdollisuus.
- 3467367
Heippa, täällä on myös yksi kolmekymppinen, neljääkymmentä kovaa vauhtia lähestyvä yksinäinen mies, joka ei ole seurustellut koskaan. Seksiä olen päässyt harrastamaan vain maksullisten naisten kanssa, tosin sitäkin harvakseltaa rahan puutteen vuoksi. Baareissa ei ole onnistanut minua ja nettitreffien kautta en ole saanut vastauksia naisilta. Pelottaa jotenkin yksin jääminen ja kauhistuttaa se itsensä tyrkyttäminen ja markkinointi, jota pitäisi harrastaa saadakseen seuraa.
Olen ollut omissa oloissani koko aikuis-iän tekemättä juuri mitään ja nyt vanhempana olen joutunut sitten paniikkiin tajutessani, etten tulee saamaan ketään. On aika ikävää, kun ajattelee, että koko nuoruus on tavallaan mennyt hukkaan, kaikki hauska on jäänyt kokematta ja tulevaisuus näyttää yhtä toivottomalta. Mitään valoa ei ole näkyvissä ja tulen varmaankin olemaan samassa tilanteessa ja tekemään samoja asioita joskus 20-vuoden kuluttua. Minulla ei ole kavereita, ei mitään sosiaalisia kontakteja ja olen ollut työttömänä jo pidemmän aikaa. Joku voi tietysti sanoa, että olen itse syypää omaan tilanteeseen, koska en ole ollut aktiivinen seuran haun suhteen, olen ollut passivinen ja omissa oloissani.
En ole asettanut parin etsimisessä mitään ulkonäköön tai koulutukseen liittyviä kriteerejä, haluaisin vain tavata ja tutustua johonkin kivaan naiseen. Tuntuu siltä, että mitään kontaktia on vaikea luoda :(- Bi-nainen
Toi on varmaan se paskin tilanne, että jos ei ole MITÄÄN sosiaalista elämää, niin vaikeaa siihen on puolisoakaan hankkia, koska seurustelukin on sitä sosiaalisuutta mitä ei ehkä osaa, jos on ollut paljon yksin eikä ehkä oikeasti haluakaan. Että olis kivaa jos olis joku, mut yksin on kivempaa kuin kenenkään oikean ihmisen kanssa.
Mut onneks on netti, jos kirjoittelemalla (vaikka jonkun asiapalstan kautta) voi löytää tuttuja. - vgtikn
Juna meni jo, nauti elämästäsi kun vielä voit. Paistaa se aurinko huomennakin.
- 3467367
Bi-nainen kirjoitti:
Toi on varmaan se paskin tilanne, että jos ei ole MITÄÄN sosiaalista elämää, niin vaikeaa siihen on puolisoakaan hankkia, koska seurustelukin on sitä sosiaalisuutta mitä ei ehkä osaa, jos on ollut paljon yksin eikä ehkä oikeasti haluakaan. Että olis kivaa jos olis joku, mut yksin on kivempaa kuin kenenkään oikean ihmisen kanssa.
Mut onneks on netti, jos kirjoittelemalla (vaikka jonkun asiapalstan kautta) voi löytää tuttuja.Haluaisin vakavan suhteen ja olisin valmis tekemään sen eteen jotain. Minulla ei vaan ole laajaa sosiaalista verkostoa ja kaveripiiriä valmiina, joiden kautta pääsisin tutustumaan ihmisiin. On helppo kuitata kaltaisteni miesten valitukset sanomalla, että et halua oikeasti parisuhdetta, koska, jos olisit yrittänyt kunnolla, sinulla olisi se jo tällä hetkellä. Olen hieman ujo ja epävarma itsestäni ja näin ollen keskustelut naisten kanssa ovat jääneet vähemmälle. Olen kuitenkin ihan normaali ja sivistynyt kaveri, enkä mikään huumorintajuton, umpitollo, hielle haiseva olmi.
Mutta totuushan on kuitenkin se, että naiseen tutustuminen on niin helvetin vaikeaa ja epätoivoista vonkaamista, koska naiset eivät tee mitään aloitteita, kaikki on miehen varassa. Olisi kiva, jos tultaisiin jollain tavalla vastaan, mutta kun ei. Nettitreffi-ilmoitukseenikaan en saanut aikaanaan yhtään vastausta naisilta, siis en yhtään!! Kuvaa tilannetta parisuhdemarkkinoilla aika paljon, vai kuinka. Kuinkahan monta naista tiedätte, joka ei saa mitään viestiä miehiltä? On jotenkin surullista, että tämä parin haku on tällaista, mutta ei voi mitään. Jos olet nainen hukut viesteihin ja iskuyrityksiin baarissa, kun miehenä et saa viestejä ollenkaan tai hyvin vähän ja baarissa saat olla yksin, eikä ketään kiinnosta. Röyhkeimmät/ovelimmat/kusipäisimmät miehet keräävät koko potin. - 3467367
vgtikn kirjoitti:
Juna meni jo, nauti elämästäsi kun vielä voit. Paistaa se aurinko huomennakin.
Aioin jatkaa yrittämistä, vaikka huonolle näyttää. Ehkä joku ihme tapahtuu ja löydän jonkun kaltaiseni naisen. Mutta toisaalta tasoiseni naiset tietysti hakevat aina parempaa seuraa mitä minulla on tarjottavana,. He haluaisivat pariutua jonkun tasoaan paremman miehen kanssa, tämä on sitä hypergamiaa katsos.
- umpikujassa
3467367 kirjoitti:
Haluaisin vakavan suhteen ja olisin valmis tekemään sen eteen jotain. Minulla ei vaan ole laajaa sosiaalista verkostoa ja kaveripiiriä valmiina, joiden kautta pääsisin tutustumaan ihmisiin. On helppo kuitata kaltaisteni miesten valitukset sanomalla, että et halua oikeasti parisuhdetta, koska, jos olisit yrittänyt kunnolla, sinulla olisi se jo tällä hetkellä. Olen hieman ujo ja epävarma itsestäni ja näin ollen keskustelut naisten kanssa ovat jääneet vähemmälle. Olen kuitenkin ihan normaali ja sivistynyt kaveri, enkä mikään huumorintajuton, umpitollo, hielle haiseva olmi.
Mutta totuushan on kuitenkin se, että naiseen tutustuminen on niin helvetin vaikeaa ja epätoivoista vonkaamista, koska naiset eivät tee mitään aloitteita, kaikki on miehen varassa. Olisi kiva, jos tultaisiin jollain tavalla vastaan, mutta kun ei. Nettitreffi-ilmoitukseenikaan en saanut aikaanaan yhtään vastausta naisilta, siis en yhtään!! Kuvaa tilannetta parisuhdemarkkinoilla aika paljon, vai kuinka. Kuinkahan monta naista tiedätte, joka ei saa mitään viestiä miehiltä? On jotenkin surullista, että tämä parin haku on tällaista, mutta ei voi mitään. Jos olet nainen hukut viesteihin ja iskuyrityksiin baarissa, kun miehenä et saa viestejä ollenkaan tai hyvin vähän ja baarissa saat olla yksin, eikä ketään kiinnosta. Röyhkeimmät/ovelimmat/kusipäisimmät miehet keräävät koko potin.Olen vähän samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä. En tosin ole totaalikokematon tai ilman sosiaalisia verkostoja. Minulla on aika laajatkin sosiaaliset piirit ja ystävinä myös monia naisia. Kumppania en vain tahdo löytää. Yksi iso syy on tietysti se, että kiinnostun itse todella harvoin suhdemielessä kenestäkään. Ja silloin kun olen kiinnostunut, niin saan aina pakit.
Olen aika usein epävarma itsestäni ja itseluottamukseni on heikko. Tähän ovat johtaneet isot pettymykset elämässäni. Otan myös pakit aina hyvin raskaasti, sillä ujona lähestyminen vaatii suurten kynnysten ylittämistä. Onnistumisetkaan eivät ole saaneet itseluottamustani nousemaan enkä oikein osaa edes nauttia niistä. Elämä tuntuu toisaalta suorittamiselta ja toisaalta kaikki mihin kosken tuntuu muuttuvan tuhkaksi. Väsyn pieniinkin vastoinkäymisiin ja elo tuntuu siltä kuin suossa tarpoisi.
Olen todella yrittänyt muuttaa asioita ja tehnyt isojakin ratkaisuja, jotta voisin parantaa elämääni. Yleensä muutokset ovat auttaneet hetkeksi, kunnes taas on ollut edessä paluu vanhaan. Varmasti aktiivisesti etsimällä voisin löytää jonkun elämääni. En kuitenkaan halua ketä hyvänsä. Tästä syystä nettideitit , tinderit ja muut sellaiset eivät tunnu luontevilta. Enhän tuolla ulkonakaan lähesty ketä hyvänsä. En jaksa uskoa enää rakkauteen kohdallani. Sitä myötä menee myös läheisyys, romantiikka ja seksi.
Tsemppiä sinulle yritykseen, toivottavasti on onni myötä!
- mies34--
Pillua saa lähes kuka vaan joka uskaltaa jutella naisille. Olen saanut todella kauniilta naisilta vaikka itse en ole kummoinen.
- 3467367
Jos viitsisit paljastaa meille tietämättömille ja osaamattomille, että missä ja miten olet lähestynyt naisia. Onko nainen ollut yksin vai porukassa? Millä tavalla olet avannut keskustelun? Onko nainen antanut jonkun selvän merkin kiinnostuksesta ennen juttutuokiotanne? Missä nämä kohtaamiset ovat sattuneet, baarissa vai yökerhossa? Oliko baarissa paljon porukkaa paikalla vai vähän?
3467367 kirjoitti:
Jos viitsisit paljastaa meille tietämättömille ja osaamattomille, että missä ja miten olet lähestynyt naisia. Onko nainen ollut yksin vai porukassa? Millä tavalla olet avannut keskustelun? Onko nainen antanut jonkun selvän merkin kiinnostuksesta ennen juttutuokiotanne? Missä nämä kohtaamiset ovat sattuneet, baarissa vai yökerhossa? Oliko baarissa paljon porukkaa paikalla vai vähän?
......hmmm...."Röyhkeimmät/ovelimmat/kusipäisimmät miehet keräävät koko potin.".....jeps...jeps.......onko tämä taas sitä "kalifiksi kalifin paikalle" syndroomaa ja sen pinmpan perässä juoksemista?
Ehkä kannattaisi ainakin olla ihan rehellinen, eikä alkaa ainakaan p*rseilemään sitten yhtään yhdenkään naisen kanssa, ettei loukata ja satuteta ketään naista siinä pinmpan metsästyksessä.....
- äitisiTereesha
Ajattele positiivisesti, Olet syntynyt ja tullut pillusta. Onhan sinulla sitten jotain kokemusta siitä pillusta.
- Thoinot
Naisille kun tuntuu kovasti olevan aivan sama, vaikka mies olisi kuinka komea ja puoleensavetävä, mutta kun he eivät tee itse koskaan aloitetta. Tähän on tosin poikkeuksiakin kun mm. omaan pikkukaupunkiin muutti töihin lääkäri, joka oli ylipainoinen, outo, ei komea ja pitkätukkainen. Paikalliset nuoret naiset baarissa sanoivat hälle, että täällä ei käy koskaan pitkätukkaiset miehet jne. Tällä lääkärillä olikin sitten naisia joka sormelle kymmenittäin jokaisena viikonloppuna kun baariin eksyi. Kai se on se lääkärinkarisma. Ei siinä mitään, mutta kun itse olen komea, pitkätukkainen, mukava ja älykäskin ja käynyt samassa baarissa yli 10 vuotta, eikä kertaakaan ole kukaan randomi sanonut noin. On hyvä muistaa myös, että ei jokainen baarissa käyvä mies koko ajan vilkuile ympärilleen, onko mukavan näköisiä naisia myös radalla. Menkää naisetkin siis joskus juttelemaan rohkeasti. Aloitatte keskustelun vaikka tyyliin, onko tulta pihalla tai baaritiskillä vaikka: mitähän sitä joisi? Toisin sanoen ns. luonnollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse664454Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1043727Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083341Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.211906Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681893Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871139- 89903
- 49851
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.109845Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23774