Aiotteko naiset ottaa kunnollista miestä ikinä?

eimullamuuta

Oletteko ansainneet edes kunnollista miestä joka kohtelee teitä hyvin?

26

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen4848

Mistä muka löytyy kunnollinen mies

• tyypillistä

Naiset aina väittää että eivät löydä kunnollisia vaikka kunnollisia on pilvin pimein. Tuntuu siltä että ette halua löytää kunnollista. Kunnolliset saa pakit sanoilla "olet mukava mutta.."

• 175
        tyypillistä kirjoitti:

Naiset aina väittää että eivät löydä kunnollisia vaikka kunnollisia on pilvin pimein. Tuntuu siltä että ette halua löytää kunnollista. Kunnolliset saa pakit sanoilla "olet mukava mutta.."

Tota noin....
        Et kai sä vaan tuolla "kunnollisella" tarkoita näitä sinkkupalstalaisia?
        Tällä palstalla kunnollisia miehiä on ehkä 5%. Tuokin arvio saattaa olla yläkanttiin. "Pilvin pimein" heitä on jossakin aivan muualla, ja minä en ainakaan tiedä missä.

• yksinkokoeelama

En ota ketään miestä

• kunnollinennainenhh

Ainakin sellaisen rajan pidän, että en ota spermaviemäri-puheista ätmiä. Heti häiden jälkeen tarkastan mieheni kaiken netin käyttöhistorian, jos on puhunut töykeitä palstalla, niin mies loppuelämäksi ilman nettiä.

• Monenko miehen käyttämä olet?

• MGTOW

=DDD......Niih, että tarkastetaan sitten historiat oikein kunnolla.......Mut jos se vaan tokasee, että "jokaisella meillä on historia", eiks se riitä?! ;P

• kunnollinennainenhh
        MGTOW kirjoitti:

=DDD......Niih, että tarkastetaan sitten historiat oikein kunnolla.......Mut jos se vaan tokasee, että "jokaisella meillä on historia", eiks se riitä?! ;P

Koska itse olen kiltti ja kunnollinen nainen, aion pitää miehenikin sellaisena. Netin käyttö menee vahdintaan 24/7, samoin tietty liikkuminen. Ei tarvitse edes tiliä tehdä, puhelinta on niin helppo vahtia.

Historiaa on helppo selvitää, esim. tilitiedot kertoo paljon elämäntavasta. Puheisiin ei tarvii luottaa, kun on saatavilla ihan dataakin.

• EiIkinäTommosta
        kunnollinennainenhh kirjoitti:

Koska itse olen kiltti ja kunnollinen nainen, aion pitää miehenikin sellaisena. Netin käyttö menee vahdintaan 24/7, samoin tietty liikkuminen. Ei tarvitse edes tiliä tehdä, puhelinta on niin helppo vahtia.

Historiaa on helppo selvitää, esim. tilitiedot kertoo paljon elämäntavasta. Puheisiin ei tarvii luottaa, kun on saatavilla ihan dataakin.

Ai kunnollinen nainen. Vittu yks noita.

• kunnollinennainenhh kirjoitti:

Niih, kyllähän sitä joku roti täytyy olla..... ;D

• 2012
        EiIkinäTommosta kirjoitti:

Ai kunnollinen nainen. Vittu yks noita.

Niimpä. Silti saman tyyppiset ätmit kutsuvat itseään kunnollisisksi.

• kunnollinennainenh
        2012 kirjoitti:

Niimpä. Silti saman tyyppiset ätmit kutsuvat itseään kunnollisisksi.

Ätmi kutsuu itseään kunnolliseksi, vaikka puhuu rumia. Minä en puhu. En nimittele toisia. Pidän asiani kunnossa. Olen tarkka ja tunnollinen ja aina kohtelias ja ystävällinen. Tarvittaessa tiukka, mutta sekin on osa kunnollisuutta. Että hoitaa asiansa.

• selvätsävelet

Olen ansainnut ja aion ottaa.

• Sad-But-true

Yli puolet miehistä ei ole kunnollisia.

• No ei ne kaikki naisetkaan ole, eikä ollut puolustus, vaan vain toteamus....

• Ihmisiä ei noin vain oteta, mutta enpä ole koskaan muita kuin kunnollisia miehiä tapaillut.

• tarralenkkari666

En ole koskaan deittaillut epäkunnollisten ihmisten kanssa. Olen itse se jännänainen sitten varmaan :)

• kiinnostaisitietää

Oletko sinä se kirjoittaja, joka kävi treffeillä tarralenkkarit jalassa?

• Kunnollinen-atm

Naiset ansaitsee kivuliaan julman hivutuksen. Tai ne suorastaan haluaa sellaisen.

• nurkkaanhäpeämäänsiitä

Sinä ansaitset viikon ilman internettiä.

• 153

Kommenttisi oli kylläkin "epäkunnollisen" eikä "kunnollisen" ihmisen pääkopasta. Sinä siis valehtelet härskisti tuolla nimimerkilläsi.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Riippuu tietysti monenko miehen nussima nainen on. Alle 10 niin voisi ansaita kunnollisen miehen ja yli 10 on jo sellainen luku että nainen ansaitsee jonkun paskan joka pettää.

• ewoifngö

Joo jos sillä tarkoitetaan myös komeaa, kunnianhimoista ja menestynyttä miestä.

• harvaseula

Tottakai ansaitsen ja otan heti, mutta kukaan ei ole läpäissy vielä mun hyvin yksinkertaista seulontatestiä...

• vihatipunen

Otan kello seitsemän.

• Neiti-24

Otan kunhan tarpeeksi komea ja rikas löytyy. Harvinaista se on mutta onhan tässä aikaa 50 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      353
      5810
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5233
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4296
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3679
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      160
      3371
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3154
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      47
      3130
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49