Oletteko ansainneet edes kunnollista miestä joka kohtelee teitä hyvin?
Aiotteko naiset ottaa kunnollista miestä ikinä?
26
135
Vastaukset
- Nainen4848
Mistä muka löytyy kunnollinen mies
- tyypillistä
Naiset aina väittää että eivät löydä kunnollisia vaikka kunnollisia on pilvin pimein. Tuntuu siltä että ette halua löytää kunnollista. Kunnolliset saa pakit sanoilla "olet mukava mutta.."
- 175
tyypillistä kirjoitti:
Naiset aina väittää että eivät löydä kunnollisia vaikka kunnollisia on pilvin pimein. Tuntuu siltä että ette halua löytää kunnollista. Kunnolliset saa pakit sanoilla "olet mukava mutta.."
Tota noin....
Et kai sä vaan tuolla "kunnollisella" tarkoita näitä sinkkupalstalaisia?
Tällä palstalla kunnollisia miehiä on ehkä 5%. Tuokin arvio saattaa olla yläkanttiin. "Pilvin pimein" heitä on jossakin aivan muualla, ja minä en ainakaan tiedä missä.
- yksinkokoeelama
En ota ketään miestä
- kunnollinennainenhh
Ainakin sellaisen rajan pidän, että en ota spermaviemäri-puheista ätmiä. Heti häiden jälkeen tarkastan mieheni kaiken netin käyttöhistorian, jos on puhunut töykeitä palstalla, niin mies loppuelämäksi ilman nettiä.
=DDD......Niih, että tarkastetaan sitten historiat oikein kunnolla.......Mut jos se vaan tokasee, että "jokaisella meillä on historia", eiks se riitä?! ;P
- kunnollinennainenhh
MGTOW kirjoitti:
=DDD......Niih, että tarkastetaan sitten historiat oikein kunnolla.......Mut jos se vaan tokasee, että "jokaisella meillä on historia", eiks se riitä?! ;P
Koska itse olen kiltti ja kunnollinen nainen, aion pitää miehenikin sellaisena. Netin käyttö menee vahdintaan 24/7, samoin tietty liikkuminen. Ei tarvitse edes tiliä tehdä, puhelinta on niin helppo vahtia.
Historiaa on helppo selvitää, esim. tilitiedot kertoo paljon elämäntavasta. Puheisiin ei tarvii luottaa, kun on saatavilla ihan dataakin. - EiIkinäTommosta
kunnollinennainenhh kirjoitti:
Koska itse olen kiltti ja kunnollinen nainen, aion pitää miehenikin sellaisena. Netin käyttö menee vahdintaan 24/7, samoin tietty liikkuminen. Ei tarvitse edes tiliä tehdä, puhelinta on niin helppo vahtia.
Historiaa on helppo selvitää, esim. tilitiedot kertoo paljon elämäntavasta. Puheisiin ei tarvii luottaa, kun on saatavilla ihan dataakin.Ai kunnollinen nainen. Vittu yks noita.
kunnollinennainenhh kirjoitti:
Historiaa on helppo selvitää, esim. tilitiedot kertoo paljon elämäntavasta. Puheisiin ei tarvii luottaa, kun on saatavilla ihan dataakin.Niih, kyllähän sitä joku roti täytyy olla..... ;D
- 2012
EiIkinäTommosta kirjoitti:
Ai kunnollinen nainen. Vittu yks noita.
Niimpä. Silti saman tyyppiset ätmit kutsuvat itseään kunnollisisksi.
- kunnollinennainenh
2012 kirjoitti:
Niimpä. Silti saman tyyppiset ätmit kutsuvat itseään kunnollisisksi.
Ätmi kutsuu itseään kunnolliseksi, vaikka puhuu rumia. Minä en puhu. En nimittele toisia. Pidän asiani kunnossa. Olen tarkka ja tunnollinen ja aina kohtelias ja ystävällinen. Tarvittaessa tiukka, mutta sekin on osa kunnollisuutta. Että hoitaa asiansa.
- selvätsävelet
Olen ansainnut ja aion ottaa.
- Sad-But-true
Yli puolet miehistä ei ole kunnollisia.
Ihmisiä ei noin vain oteta, mutta enpä ole koskaan muita kuin kunnollisia miehiä tapaillut.
- tarralenkkari666
En ole koskaan deittaillut epäkunnollisten ihmisten kanssa. Olen itse se jännänainen sitten varmaan :)
- kiinnostaisitietää
Oletko sinä se kirjoittaja, joka kävi treffeillä tarralenkkarit jalassa?
- Kunnollinen-atm
Naiset ansaitsee kivuliaan julman hivutuksen. Tai ne suorastaan haluaa sellaisen.
- nurkkaanhäpeämäänsiitä
Sinä ansaitset viikon ilman internettiä.
- 153
Kommenttisi oli kylläkin "epäkunnollisen" eikä "kunnollisen" ihmisen pääkopasta. Sinä siis valehtelet härskisti tuolla nimimerkilläsi.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Riippuu tietysti monenko miehen nussima nainen on. Alle 10 niin voisi ansaita kunnollisen miehen ja yli 10 on jo sellainen luku että nainen ansaitsee jonkun paskan joka pettää.
- ewoifngö
Joo jos sillä tarkoitetaan myös komeaa, kunnianhimoista ja menestynyttä miestä.
- harvaseula
Tottakai ansaitsen ja otan heti, mutta kukaan ei ole läpäissy vielä mun hyvin yksinkertaista seulontatestiä...
- vihatipunen
Otan kello seitsemän.
- Neiti-24
Otan kunhan tarpeeksi komea ja rikas löytyy. Harvinaista se on mutta onhan tässä aikaa 50 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185