Miksi naiset ovat lyhyiden miesten kanssa?

utsijaäijä

Miksi joillain alle 170cm pitkillä miehillä on vaimo? Mikä tumpeissa viehättää? Luonne ja luonne, löytyy ihania miehiä pitkistäkin. Sama kun jotkut miehet tykkäävät yli 178cm pitkistä naisista, miksi? Mitä naisellista niissä on?

8

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäjärkikysynvaan

wtf? Ensin ruikutatte kun ei lyhyt mies kelpaa ja nyt ei kelpaa jos jollain naisella on lyhyt ukko, yrittäkää nyt jo päättää mitä haluatte pikkupojat!

• olensinkkumuttateoriassa

Katsoo minua ylöspäin. Minun niskani ei väsy suudellessa. Halvat ruokakulut. Halvat viinakulut. Voin lainata sen verkkareita. Vähemmän selkävaivoja kuin pitkillä, ei tarvita mitään erikoispatjoja ym. Helppo siirrellä tarvittaessa.

;)

• Noh, onhan tuossa jo syitä.... ;)

Btw. eiks ne verkkarit oo liian lyhkäset?.....kunhan pohdin... ;P

• Asterix-35

Tää in aika hauska palsta. En tiedä, aika tyhmä kysymys. Olen 164 cm ja minulla on vaimo minua hiukan piteempi. Naimisissa olemme olleet 8 vuotta.

• utsijaäijä

Olet tyhmä itse.

• Ferryy

Ei kai kukaan ajattele jos jonkun luonne todella kolahtaa ja löytyy yhteinen sävel, että kyllä tällainen tapaus varmaan osuu omalle kohdalle pidempienkin joukosta? Varsinkin jos muuten ei pidä toista epäviehättävänä.

Sellainen, että kahdella ihmisellä todella synkkaa, on oikeasti harvinaista niille nuorille ja hyvännäköisillekin, vaikka ulkonäön takia kiinnostuneita olisikin paljonz

Olen 176cm nainen, ja monet lyhyemmät miehet ovat minusta viehättäviä. Voisin ihan hyvin seurustella lyhyemmän miehen kanssa, olen niin tehnytkin.

• ridiculousness

Kyllä useimmat naiset on täysin ehdottomia siitä että miehen täytyy olla pitempi ja yleensä vaatimuksena on 10-20cm pitempi sillä älyttömällä selityksellä että naisen pitää olla korkkareissa pitempi :D

• Tämä miehen pituus tuntuu kyllä olevan monelle (miehelle) niin tärkeä/arka aihe, että näin pitkänä miehenä on vaikea uskoa. Epäilen, että tämäkin on jonkun lyhyen miehen heittämä provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      340
      5741
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5209
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4276
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      47
      3609
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      155
      3338
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      31
      2875
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49